More

    Hogyan hozzunk létre kötegelt stratégiákat a Google hirdetésekben

    Tétel ajánlat kezelési stratégiák lehetővé teszi, hogy összekapcsolják több hirdetési kampányok alatt egy cél, ami segít a Google Hirdetéseket, hogy megfelelően terjeszthető, a költségvetési, valamint a legjobb eredményt. 

    Hogyan állítsuk be őket, mondta eLama evangélista egy új videó csaló laponNikita Kravchenko

    Batch stratégiák szükség van arra, hogy több hirdetési kampányt egy stratégia alatt kombináljunk, kombináljuk a kampányokat a közös célokkal. A hirdető több kampányra gyűjt több adatot. 

    A Google Ads helyesen terjesztheti a költségvetéseket, ha a hirdető teljes költségvetést határoz meg a csomagstratégiákhoz. Ennek eredményeként, akkor képes lesz arra, hogy a legjobb eredményt. 

    Hogyan állítsunk be kötegelt stratégiákat 

    1. LÉPJEN az “eszközök és beállítások” menüpontra, keresse meg a “fogadási stratégiák” elemet az “Általános Könyvtár” szakaszban. Kattintson rá.

     

    2. Lesz bejutni batch stratégiák. A pluszjelre kattintás után megnyílik egy menü, amelyben ki kell választania a szükséges stratégiát, például a konverziónkénti célárat. 

    пакетные стратегии в Google Ads1 

    3. Ezután meg kell adnia a stratégia nevét, majd ki kell választania azokat a kampányokat, amelyekre a kötegelt stratégiát használják. 

    Как создать пакетные стратегии в Google Ads

    Kattintson a” Kész ” gombra. 

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    Általában a reklámkampányok azonos típusúak, de ha szükséges, kísérletezhet. 

    4. Adja meg az átváltásonkénti célárat. Ezenkívül a beállításokban megadhatja a maximális és a minimális tétkorlátokat is. 

    Megjegyzés: A maximális és a minimális licitkorlátokat nem veszik figyelembe a hálózati kampányok megjelenítéséhez. Azt is érdemes figyelembe venni, hogy az automatikus stratégiák kiválasztásakor a maximális és a minimális határértékek nem különösebben szükségesek. Az ajánlatkezelési algoritmus megvizsgálja a korlátokat, ugyanakkor a CPC alacsonyabb lehet, mint a megadott határérték. 

    5. Kattintson a” Mentés ” gombra. A stratégia most aktív, és alkalmazzák a kiválasztott hirdetési kampányok. 

    OLVASS TOVÁBB:  3 pillére sikeres SEO promóció

    Ha megy a “Tools and Settings – – “Általános költségvetések”, akkor képes lesz arra, hogy hozzon létre egy általános költségvetés több hirdetési kampányok. 

    пакетные стратегии в Google Ads3

    Válassza ki a kívánt kampányokat, majd kattintson a “Mentés” gombra. 

    A kampányok teljes költségvetése megváltoztatható. 

    конференция DMC4 

    Ez létrehoz egy kötegelt stratégia több hirdetési kampányok ugyanazt a célt, vagy célcsoport, stratégia. Ha ezek a kampányok egyesül egy jelentése van, például, hogy támogassák az azonos termékek vagy indított több hirdetési kampány a promóciós, majd a csomagot stratégiák a helyes megközelítés, hogy jobb eredményt, mint irányító ajánlatok használatával autostategies minden egyes kampány.

    OLVASS TOVÁBB:  Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    Lásd még:

    • A Yandex telepítése.Metrica a Google Tag Manager segítségével
    • Hogyan állítsuk be az eseménykövetést az űrlap GA4-hez történő küldéséhez
    • Hogyan állítsunk be egy célt egy Yandex gombhoz.Metrica via GTM 
    • Hogyan készítsünk reklám bannereket 5 perc alatt
    • Hogyan védheti meg magát a Yandex összekapcsolásától?Közvetlen
    • Hogyan állítsunk be célokat a Yandexben.Metrica
    • A termékkiegészítők beállítása a Yandexben.Közvetlen
    • Hogyan működik a konverziós műveletek célok a Google Ads
    • Hogyan tekinthetjük meg a versenytársak hirdetéseit a Facebook hirdetésekben és a VKontakte-ben

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában