More

    Hogyan hoztunk létre kampányokat egy olyan ügyfél számára, aki kontextuális hirdetéssel rendelkezik, mint az egyetlen alkalmazáscsatorna

    Kezdetben ezt az anyagot egy kicsit másképp fogalmazták meg: azt terveztük, hogy egyszerűen elmondjuk, hogy a múlt év végén reklámot hoztunk létre egy olyan vállalat számára, amely vízvezeték-szolgáltatásokat kínál a piacon. De aztán rájöttünk, hogy az ügyféllel folytatott napi párbeszédek felidézése nélkül a történet meglehetősen unalmas. 

    Ezért kiderült, hogy kettő az egyben: egyrészt egy eset arról, hogyan állítottuk be a reklámot korlátozott harci körülmények között, másrészt-a színfalak mögött. Igen, valamint: ha észrevesz egy iróniát a szövegben, ne feledje, hogy kedvesek vagyunk.  

    A fej és 12 vízvezeték-szerelő  

    Az ügyfél-a tulajdonosból és 12 vízvezeték-szerelőből álló társaság-2020 októberében csatlakozott az eLama ügynökséghez. A csapat kínál a piaci standard szolgáltatások a hívás egy vízvezeték-szerelő otthon: megszüntetése dugulás, szivárgás, telepítés, javítás berendezések. 

    A fő cél, amelyet a fej állított fel számunkra, az alkalmazások számának növelése, költségeik csökkentése. Megértettem, elfogadtam.  

    Az elején, az ügyfél már volt működő kampányok Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések az előző vállalkozó beállításaival. A célterület Szentpétervár.  

    Két olyan pontot jegyezünk fel, amelyeket fontos figyelembe venni a munkánkban:

    • A házhoz intézett vízvezeték-szolgáltatások egy nagyon nagy versenyű rést jelentenek. Ezért-egy fűtött aukció mindig magas ajánlatokat. 
    • Az ügyfél kizárólag kontextuális hirdetésből kapott alkalmazásokat, a társaságnak nem volt más csatornája az ügyfelek vonzására. Emiatt szinte lehetetlen volt bármilyen eszköz vagy stratégia tesztelése. Néhány naptól két hétig tart az autostrategies csatlakoztatása vagy új hirdetések létrehozása, és elfogadhatatlan, hogy az ügyfél néhány órára elveszítse a forgalmat – amint azt később látni fogjuk. Ezért csak annyit kellett tennünk, hogy az ajánlatokat pontról pontra módosítjuk, külön kulcsokkal, naponta, néha óránként. Érdekes párbeszédeket is folytat arról, hogy a hirdetési beállításokat helyesen alkalmazzák-e a vízvezeték-szolgáltatásokra.     

    Megszólalt a telefonom 

    A menedzserrel folytatott beszélgetések a történet külön fontos részét képezik. Véleményünk szerint az indikatív arról szól, hogy milyen érzés közvetlenül dolgozni egy ügyféllel. 

    Az eLama-nál szándékosan kizártunk egy fiókkezelő formájú linket a kommunikációból, hogy jobban megértsük az ügyfél igényeit, és gyorsan koordináljuk a projekt döntéseit. 

    – Helló. 10: 30, nincs egyetlen alkalmazás! Az emberek nem dolgoznak! Mi történik?

    – Jó reggelt. Ez lehetséges: nem minden reggel a vízvezeték-szolgáltatások iránti igény magas lehet. Ráadásul a reklám 09: 00-kor kezdődik. Várjunk másfél órát. Biztosak vagyunk benne, hogy az alkalmazások hamarosan elindulnak.  

    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    11 éves korában a helyzet helyreáll. Kilégzés. 

    Hadd mondjak el egy titkot: ez egyike azoknak az ügyfeleknek, amelyek számára a Calltouch (híváskövetésen alapuló webanalitikai szolgáltatás-a szerk.) nem zárja be a csapat böngészőjét. Mivel ebben a történetben csak egy forgalmi csatorna van, folyamatosan figyelemmel kell kísérnünk a helyzetet.   

    12:30. Egy másik levél a menedzsertől.  

    – Tehát három óra telt el-öt alkalmazásunk van kevesebb, mint tegnap ugyanabban az időben. Miért, mit csinálsz ott? 

    – Sajnáljuk, hogy jelenleg kevesebb alkalmazás van, de helytelen következtetést levonni a reklámkampány hatékonyságáról a nap közepén. Minden nap este figyelemmel kísérjük az alkalmazások számát-az elmúlt napokban nem csökkent a forgalom. Ha ez megtörténik, intézkedéseket fogunk tenni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik egy online áruház az értékesítési csatorna minden szakaszában

    Az ügyfél dühösen leteszi a telefont. Ellenőrizzük a beállításokat: valóban csökken, de ez jelentéktelen. Elemezzük az ajánlatokat, jelentést készítünk mindkét rendszer kulcsairól, kiigazításokat végzünk, jelentést küldünk az ügyfélnek. Biztosak vagyunk benne, hogy a nap végén annyi alkalmazás lesz, mint tegnap, vagy még több.  

    Ez a fajta párbeszéd állandó gyakorlat. Nem változik az időjárási viszonyoktól vagy a munka eredményétől függően. Itt van például egy lista arról, hogy mit tettünk a munka első két hónapjában, októberben és novemberben:  

    1. Mindkét rendszerben kibővítettük az összes hirdetési kampány szemantikai magját. 
    2. Módosítottuk a hirdetési kampányok beállításait. 
    3. Átdolgoztuk a szövegeket, és elvégeztük az A / B tesztelést, hogy kiválaszthassuk a leghatékonyabb kiegészítő hirdetéseket (különösen eltávolítottuk az árakat a hirdetési szövegekből, korrigált promóciókból).
    4. Felállítottuk az ajánlattevőt, és módosítottuk a stratégiáját. 
    5. A statisztikák felhalmozása után letiltott nem hatékony lekérdezések. 
    6. Korrigálta a szociális demók és eszközök arányát. 
    7. Elvégeztük a forgalom tisztítását.  

    Emellett további típusú reklámkampányokat is elindítottunk: a search banner, A Yan és a CMS for services. 

    Nem indítottak retargeting és remarketing-jelentések azt mutatták, hogy az átlagos döntéshozatali idő a felhasználó csak egy nap.   

    A munkanap vége, 18: 15. Ez idő alatt valóban több alkalmazás van, mint tegnap. Még egy levél.  

    – Az alkalmazások alkalmazások, az értékesítés pedig csökken: ebben a hónapban néhány apró dologgal foglalkoznak, és a hívás nem mindig ér véget egy szakember felhívásával.    

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik egy online áruház az értékesítési csatorna minden szakaszában

    – Megértjük az aggodalmát, de szeretnénk megmagyarázni: amit csinálunk, forgalmat generál, de nem értékesítést. Nincs kevesebb vagy több forgalom, napról napra ingadozunk – nem több, mint 10%. 

    – Holnap megkérlek, hogy cseréld ki a menedzsert. 

    – Oké, az igazgató reggel felveszi Önnel a kapcsolatot..  

    By the way, az alkalmazások minőségéről. A turbóoldalakat szinte az összes ügyfél hirdetéséhez hozzáadta valaki előttünk (a weboldal oldalának könnyű változata-a szerk.). A híváskövetési adatok alapján a vezetékek jelentős része onnan származott. 

    A folyamat során kiderült, hogy a Turbo oldalak céltípusa helytelenül lett kiválasztva-“kattintson a telefonszámra”. Ez azt jelenti, hogy a nagyszámú vezeték között nagyon sok alacsony minőségű volt, mert a felhasználó rákattinthat, de végül nem hívhat. Ezért úgy döntöttünk, hogy letiltjuk a Turbo oldalakat, és külön céloldalakat készítünk minden kerület számára a főoldalon.   

    A változtatások után a hívások száma nőtt, de költségük ~ 1800 rubelre nőtt. A túlhevült aukción tett ajánlatok költségeinek csökkentése érdekében úgy döntöttünk, hogy a hatékony és nem hatékony kérelmeket különböző kampányokba csoportosítjuk, és hetente módosítjuk az ajánlatokat a kampányok és az egyes kulcsfontosságú kérelmek szintjén. 

    Tehát az októbertől 2020 decemberéig tartó időszakban a következő mutatókat értük el: 

    Hónap

    Vezet

    Ólomár

    Szeptember

    642

    1 445 ₽

    Október

    749

    1 778 ₽

    November

    792

    1 725 ₽

    December

    866

    1 365 ₽

    Tovább dolgozunk 

    Az alábbi táblázatból és grafikonokból is látszik, hogy a decemberi vezetések száma 34 százalékkal nőtt szeptemberhez képest, az irányadó ár 5 százalékkal csökkent. 

    A januári vezető ár 16 százalékkal alacsonyabb szeptemberhez képest, 12 százalékkal alacsonyabb decemberhez képest. 

    Másnap reggel, ismét 9: 30-kor. Az ügyféllel folytatott párbeszédben: csapatvezető, projektmenedzser, menedzserünk. Ez utóbbi érdekli: 

    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Bill Gates (Microsoft). 2020-as válogatás

    – Azt mondták, hogy meg akarja változtatni a menedzsert. Azt javaslom, hogy beszéljük meg ezt a kérdést – mindig készen állunk a félúton való találkozásra, de először fontos megérteni, mi a baj. 

    – Tudod, általában minden rendben van. Nem változtatunk meg senkit. Tovább dolgozunk. Mi van a mai pályázatokkal? 

    Spoiler: január-februárban ez az ügyfél egy másik vállalkozóra hagy minket, márciusban pedig újra visszatér-elégedetlen egy új üzleti kapcsolat eredményével.  

    Mit mondhatnék? Tovább dolgozunk.  

    Как мы настраивали кампании клиенту, у которого контекстная реклама – единственный канал заявок

    Как мы настраивали кампании клиенту, у которого контекстная реклама – единственный канал заявок

    A hirdetést Anna Osadcha csoportja hozta létre. A projekt vezetője Alexander Vankin.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában