More

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő hirdetések révén. Ügy

    A Marks & Spencer ruházati márka vizuális hirdetéseket indított a Yandex.Direct programban a fekete péntekre, hogy felhívja az új és hűséges ügyfelek figyelmét. Kiderült, hogy nemcsak felkeltette az érdeklődést a márka iránt, és további megrendeléseket szerzett, hanem azt is, hogy összehasonlítsa, melyik közönség hajlandóbb átalakulni és többet vásárolni.

    Milyen beállításokat használtak erre és hogyan értékelték az eredményeket – olvassa el az esettanulmányt. Egyébként a téli értékesítés már javában zajlik.

    * Becsült árbevétel rubelben a konverziók és az átlagos számla alapján

    Vevő

    A Marks & Spencer egy nagy brit ruházat, lábbeli és kiegészítők márkája, a marksandspencer.ru.

    Az orosz Marks & Spencert a Fiba Retail holding képviseli franchise-megállapodás alapján.

    Számokban

    1884-es alapítás éve, 49 üzlet Oroszországban, 1300 üzlet a világ minden táján.

    Az orosz piacon való több mint 15 éves jelenlétében a Marks & Spencer a brit minőség és stílus szinonimájává vált.

    Reprezentatív

    Anastasia Aksyonova , a FIBA RETAIL marketing igazgatója.

    Feladatok

    1. Vonzza egy új közönség figyelmét az eladásra.
    2. Építse a márka ismertségét.

    Használt :

    • Yandex.Direct / Display reklám / Bannerek
    • Yandex.Audience
    • Yandex.Metrica
    • CRM

    Időszak : 20.11.2020–20.20.11.29. (10 nap) elhalasztott 14 napos időszak.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy Anastasia Aksyonova , a FIBA RETAIL marketing igazgatója Az új környezetben, amikor az emberek bevásárlóközpontokba látogatnak, és egyre kevesebbet ingáznak az irodába, fontos volt megtalálni a megjelenítési hirdetések hatékony forrásait. A Yandex.Direct hirdetési hirdetése az egyik ilyen forrás lett. Érdekelt a rugalmas célzás, valamint a lehetőség a nézet utáni elemzés elvégzésére és az elhelyezés hatékonyságának megismerésére.

    Az értékesítés során a vizuális hirdetések lehetővé tették számunkra, hogy márkafelajánlásokat hűséges és új közönség számára közvetítsünk. Az olyan nagy eladások, mint a Cyber Monday és a Black Friday, fontos szerepet játszanak a divatszakmában, mivel jelentősen növelik az eladásokat. Például a Marks & Spencer online áruház a Fekete Péntek 10 napjában az összes bevétel 70% -át hozta októberben.

    Ha összehasonlítjuk a 2020-as fekete péntek eredményeit az előző évivel, akkor a bevételek tekintetében 54% -os növekedést kaptunk, és átlagosan 20% -os ellenőrzést.

    Megfogalmazott egy hipotézist a teszthez, és kampányokat állított fel 3 szegmens számára

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy Andrej Volkov , a kontextuális és médiahirdetési szakemberek csoportjának vezetője, a “Buy Words” Marks & Spencer mindig nagy hűséggel rendelkezett, ami az online áruház értékesítésének döntő részét hozta.

    OLVASS TOVÁBB:  Milyen a clickbait és milyen

    Ezúttal nem csak a törzsvásárlókkal való együttműködést tűztük ki célul, hanem új közönség vonzását is. Mennyire hatékony a Black Friday ajánlat és a Yandex.Direct vizuális hirdetések a márka ismertségének növelése és az új ügyfelek vonzása érdekében? A kihelyezés eredményei adták a választ erre a kérdésre.

    Két kampányt célzott azokra a felhasználókra, akik korábban nem vásároltak a Marks & Spencertől

    Az első kampányban pontos célzást használtunk – olyan érdeklődési köröket , amelyek közvetlenül kapcsolódnak a márka témájához:

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    A második kampányban beállítottuk a kapcsolódó érdeklődés szerinti célzást :

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Ehhez a magas affinitás-indexű közönségből választották ki azokat a felhasználókat, akik érdeklődnek az illatszer, kozmetikumok, ékszerek és élelmiszerboltok iránt.

    A haladó online felhasználók elérése érdekében az LTV célzást választottuk (ők kevés TV-t néznek). A Yandex szerint azok a felhasználók, akik kevés tévét néznek, 10% -kal nagyobb eséllyel vásárolnak online.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan változott az online oktatás a világjárványban és mit kell megtanulni 2021-ben

    Mindkét kampány bevétel szerinti célzást alkalmazott, és kizárta az ügyfelek megjelenítését.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Ehhez 2,5 millió ügyfél névtelen adatait töltötték le a CRM adatbázisból, és ezt a szegmenst kizárták a megjelenítésekből.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Újra aktiválta a hűséges közönséget

    A hűséges vásárlók ismételt vásárlásokhoz való vonzása érdekében a harmadik kampányt vevőkörük számára hozták létre.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    A kiválasztott szegmens maximális megjelenítésének elérése és a leghatékonyabb formátum gyors meghatározása érdekében minden termékkategóriához minden méretű szalaghirdetést adtak. Így a rendszer a statisztikák alapján kiválasztja a legjobban konvertáló kreativitást.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Eredmények: minden célzás működött és megrendeléseket hozott

    A hirdetési kampány 8,7 millió megjelenítést ért el, 2,2 millió felhasználó elérésével. Átlagosan egy felhasználó látta a szalaghirdetést 3,9 alkalommal.

    A hirdetést látó ügyfelek a bevétel * értékesítésének 16% -át termelték

    7% -ot saját bázisuk, 9% -át pedig új ügyfelek hoztak, ebből 8% a pontos célzáshoz és 1% a kapcsolódó ügyfelekhez.

    Az M&S adatai szerint '20 november 20 – december 13' időszakra (hozzárendelési időtartam – 14 nap). Földrajz: Oroszország

    * Becsült árbevétel rubelben az M&S konverziók és az átlagos csekk alapján

    OLVASS TOVÁBB:  Как подготовить рекламные кампании к праздникам

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    A sajátos érdeklődésű „ruhák és cipők” új felhasználók vásároltak a legtöbbet

    A három kampány eredményeit összehasonlítottuk.

    Egy célzottan célzott új közönségkampány 6,6x több konverziót eredményezett a megtekintés utáni konverzióknál, mint egy kapcsolódó célzási kampány. És a hűséges közönséghez intézett kampányhoz képest a pontos célzás 1,2-szer több konverziót hozott.

    Az M&S adatai szerint '20 november 20 – december 13' időszakra (hozzárendelési időtartam – 14 nap). Földrajz: Oroszország

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    A hűséges ügyfelek vásárlásonként a legnagyobb CR-vel rendelkeztek

    A várakozásoknak megfelelően – a megtekintés utáni konverziós arány a legmagasabb volt a kampányban a saját bázisú ügyfelek számára. A szalagcímet látó hűséges ügyfelek könnyebben megrendeltek, mint az új látogatók, akik kapcsolatba kerültek a reklámmal.

    Az M&S adatai szerint '20 november 20 – december 13' időszakra (hozzárendelési időtartam – 14 nap). Földrajz: Oroszország

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    A Search Lift növekedett a kampány és a késleltetett időszak alatt

    A márkaforgalom az egyik fő értékesítési forrás az online áruházak számára a divatszegmensben. A vizuális elhelyezés pozitív hatással volt a márka iránti kereslet iránti érdeklődésre: a hirdetésekkel kapcsolatba került felhasználók 13,5 ezer márkakérdezést tettek meg.

    A Yandex adatai szerint 2020. november 20. – 20. dec. (Hozzárendelési időtartam – 14 nap)

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy Karina Khachaturyan , a Contextual Advertising Department vezetője, a Buy Slova márka fejlesztése és az új ügyfelek vonzása a divatügyfelek két fő gondja, és mi a Buy Slova-nál segítünk megbirkózni velük. Megértjük a vállalkozás céljait és céljait, ezért az ügyfelek megbíznak bennünk a költségvetésükben, és készen állnak az új javaslatokra és kísérletekre.

    Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő reklámozással. Ügy Dmitry Skitsky , a Yandex The Black Friday vagy a Cyber Monday Sale ügyfélkezelője remek lehetőség az online áruház bevételeinek növelésére és a márkaismertség növelésére. A Yandex.Direct szolgáltatásban megjelenített hirdetések megoldhatják ezeket a problémákat. Segítünk partnereinknek a szükséges profilok összegyűjtésében, a megjelenítések beállításában és az eredmények elemzésében. A csapatmunka és a folyamatban való maximális részvétel lehetővé tette számunkra, hogy jelentős sikereket érjünk el a Marks & Spencer céljainak elérésében.

    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    Ha új közönséget szeretne eladásra ösztönözni, mindig teszteljen különböző célzásokat, beállításokat és hirdetéseket.

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában