More

    Hogyan használjuk a Google Trends SEO-t: 8 feladat példákkal

    Mi hasznos a Google Trends seoshniku számára, hogyan kell helyesen olvasni az adatokat, valamint milyen SEO feladatokat lehet megoldani a szolgáltatás segítségével.

    A cikkben:

    1. Mi a Google Trends és hogyan számít a népszerűség?
    2. Hogyan kell használni a Google Trends: hogyan kell keresni, olvasni az adatokat
    3. 8 A Google Trends SEO használata

    A Google Trends egy olyan eszköz a Google-tól, amely megmutatja, hogy egy adott téma mennyire érdekes a felhasználók számára a világon vagy egy adott területen. Ingyen működik, nem igényel regisztrációt, de jobb, ha bejelentkezik a Google-fiókjába, hogy minden funkció elérhető legyen.

    Az adatok nagy mintákon tekinthetők meg, 2004-től kezdve, szinte valós időben-az utolsó órában.

    A Google trendeket néha alternatívának nevezik Yandex.To a Google Wordstat, de ez rossz. A Vordstat megjeleníti a kérés gyakoriságát, a Google Trends pedig 100 pontos skálán számítja ki népszerűségének mutatóját.

    A Google trendjeinek trendje korrelálhat a keresési lekérdezés gyakoriságával, de nem mindig. A népszerűség megváltozik, ha a kérés gyakorisága megváltozik, de akkor is, ha a kiválasztott régióban a kérelmek száma megváltozik.

    Hogyan Számít A Google Trends Népszerűsége

    A segítség szerint a Google Trends osztja a lekérdezés gyakoriságát az adott régió Keresési lekérdezéseinek teljes számával a kiválasztott időre. Ennek megfelelően meghatározza a kamatszintet 100 pontig terjedő skálán.

    Az időszak maximális száma 100 pontot kap, a többi pedig az ehhez a számhoz viszonyított aránytól függ. A 0-as pontszám azt jelenti, hogy a lekérdezés nem népszerű.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Adatok a Google Trendsben

    Ebben a cikkben elemezzük, hogy a Google Trends milyen SEO feladatok segítenek megoldani. De először nézzük meg, hogyan kell helyesen használni, hogy megkapja a szükséges adatokat.

    A Google Trends használata

    Az eszköz lehetővé teszi, hogy szinte valós időben összehasonlítsa a lekérdezések népszerűségét, valamint megjósolja a jövőt. A grafikon adatok letölthetők vagy beágyazhatók a webhelyre.

    Először röviden nézzük meg, mire van szüksége a felületen. Ha már dolgozott az eszközzel, csak hagyja ki ezt a blokkot.

    Mi van a Google Trends-ben

    A főoldalon az eszköz összes szakaszának blokkjai vannak. A “tényleges” példák alatt összegyűjtik a felhasználói lekérdezések legnépszerűbb témáit: láthatja, hogy az emberek jelenleg aggódnak.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A szituációs népszerű témák listája

    Az elemzésben nyomon követheti a termék vagy az infopod iránti érdeklődés növekedését az évszaktól és a régiótól, egy adott márka elismerésétől, a megjelenítési kampányok hatékonyságától stb.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A márka népszerűségének összehasonlítása

    Válassza ki a régiót és az időszakot, adja meg a kétértelmű lekérdezések kategóriáját és a forrást: webes keresés, képkeresés, hírek vagy termékkeresés, valamint a YouTube. Adjon hozzá több összehasonlító lekérdezést, hogy népszerűsége megjelenjen a diagramon.

    Az alábbiakban a kiválasztott ország alrégióinak statisztikái találhatók: mind az összehasonlításhoz szükséges lekérdezések, mind az egyes lekérdezésekhez külön térképek. A regionális adatok segítenek ellenőrizni üzleti méretezési terveit.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Lekérdezések összehasonlítása

    Ha több éven keresztül választ, nyomon követheti egyes lekérdezések szezonalitását, valamint felkészülhet az érdeklődés hullámára.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A szezonalitás nyomon követése

    A népszerű lekérdezések szakaszban valós időben vagy az elmúlt nap folyamán figyelemmel kísérheti a keresési trendek változásait. A grafikon mutatja a felhasználói érdeklődés dinamikáját a témában, valamint a kiadványok kitörését.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Statisztikák egy trend lekérdezésről

    Feliratkozhat az érdeklődésre számot tartó eseményekről szóló értesítésekre, ezek az e-mailre érkeznek. Például e-maileket kap, amelyek megváltoztatják egy adott téma népszerűségét vagy a kiválasztott régió napi legfontosabb trendjeit. Lépjen a Google-fiókjába, majd az előfizetések szakaszba, adja hozzá a kívántat a “+”gombra kattintva.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Yandex. a Direct növeli a hirdetési címsorokat

    Hogyan kell olvasni a Google Trends adatokat

    Korlátozások

    Az ilyen lekérdezések nem vesznek részt a számításokban:

    • ugyanazon felhasználó ismételt üzenetei rövid idő alatt;

    • népszerűtlen, ha a maximális értékekhez képest kissé előfordulnak;

    • különleges karakterekkel, például aposztrófokkal.

    A szolgáltatás adatokat jelenít meg azon országok és régiók számára, ahol a kérelem írásának nyelvét használják. Írja be a” bike ” – ot-Oroszországból szinte nem lesz kérés.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google további információkat adott a SERP webhelyeiről

    Lekérdezések és témák – különbségek a számokban

    A Google Trendsnek “lekérdezései” és “témái”vannak. Az eszköz érvényes Google felhasználói lekérdezéseket választ ki, majd témánként elosztja azokat, így a rájuk vonatkozó adatok eltérhetnek.

    Amikor megad egy kifejezést, kiválaszthatja, hogy Keresési lekérdezésként vagy témaként kezelje-e.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Téma vagy lekérdezés kiválasztása

    A különbségeket a segítség írja le. Ha kiválasztja keresési lekérdezés, az eszköz statisztikákat mutat minden olyan lekérdezésre, amely a megadott kifejezés kulcsait tartalmazza bármilyen sorrendben.

    Beírtuk a “banán” keresési lekérdezést — az eredmények mind a “banán”, mind a” banán desszert”adatait tartalmazzák. Ha konkrétabb kifejezést adott meg “banán desszert”, az eredmények a” könnyű banán desszert”,” banán nélküli desszert”, stb. A hibák szinonimái és lekérdezései figyelmen kívül maradnak. A kérést az operátorok segítségével adhatja meg, az alábbiakban megvizsgáljuk őket.

    Ha kiválasztja téma, látni fogja az összes olyan kifejezés adatait,amelyek mögött ugyanaz a koncepció áll. Például meghatározta a “Moszkva” témát, és adatokat kapott, többek között “Oroszország fővárosa” és “Moszkva”.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Téma és lekérdezés összehasonlítás

    Google Trends Operátorok

    A kérelmet az üzemeltetők segítségével adhatja meg, ezek szerepelnek a Súgóban:

    • tenisz cipőOperátorok nélkül a lekérdezések bármilyen sorrendben tartalmazzák a “tenisz” és a ” cipő “kulcsokat:” női teniszcipők”,” tenisz cipő nélkül” stb. A hibákkal és elírásokkal kapcsolatos kéréseket nem tartalmazza.

    • “teniszcipők”Idézőjelek segítségével megadhatja a kérést. Ez a kifejezés változatlan, további szavakat tartalmaz az elején vagy végén: “piros teniszcipő”, “teniszcipő a pályán”.

    • tenisz + squashA lekérdezések magukban foglalják a “tenisz” szót vagy a “squash” szót: “fű tenisz”, “squash cipő”.

    • teniszcipőA “cipő” szóval kapcsolatos lekérdezések kivonásra kerülnek az eredményekből, csak a “tenisz”lekérdezés szerepel.

    • kerékpár + kerékpár + velekhyundai + hyundai + hyundaiA szó felsorolt helyesírásával kapcsolatos lekérdezések érintettek. Beleértve a hibát, mint például a “velek”.Ugyanaz a kezelő segít összehasonlítani két lekérdezést különböző nyelveken — “bike + bike”.

    Miért van szüksége a Google Trendsnek egy seoshnik-ra?

    Ez az eszköz számos Felhasználási a seoshnik, valamint a webhely tulajdonosa:

    • fedezze fel a termékek népszerűségét, keresse meg, mit hajthat végre a tartományban;

    • határozza meg a kereslet szezonalitását az érdeklődés kitörésével;

    • határozza meg a trendeket, keresse meg a közönséget érdeklő témákat;

    • bontsa ki a billentyűk és témák listáját;

    • nagyfrekvenciás kérés megfogalmazása;

    • keresse meg a termékek iránti nagy kereslettel rendelkező régiókat;

    • ellenőrizze a márka ismertségét és a versenyképes márkatudatosságot;

    • értékelje a korábbi reklám-és PR-kampányok hatékonyságát;

    • elemezze a youtube trendjeit.

    Elemezzük őket részletesebben.

    Tanulmányozza a termékek iránti keresletet

    A Google Trends segít eldönteni a munkaterületeket: a közönség számára kínált dolgok közül melyik érdekesebb számukra. Hasznos ellenőrizni a trendekkel kapcsolatos hiedelmeit, talán nem vetted észre, hogy a divat megváltozott, és sztereotípiákban gondolkodik.

    Miután a spinnerek nagyon népszerűek voltak, de most nem a trendben vannak. Ezt felváltotta a simple-gödröcske és a pop-it, amiről még senki sem hallott.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Trendfejlesztés

    A giroszkópok iránti érdeklődés csökkent, a robogók és kerékpárok iránti érdeklődés sokkal magasabb.

    OLVASS TOVÁBB:  25% kedvezmény a helyszíni elemzésre a májusi ünnepekre!

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A robogók, giroszkópok és kerékpárok iránti érdeklődés dinamikája

    A termékek és témák relevanciájának ellenőrzése segít a tartomány megváltoztatásában, a legígéretesebb termék kiválasztásában, a tartalomterv beállításában. Tehát megnézhet egy új terméket, amelyet eladásra szeretne indítani,de nem tudja, mikor a legjobb.

    Értékelje az áruk, szolgáltatások és tartalom iránti kereslet szezonalitását

    A Google Trends segítségével azonosíthatja a szezonális keresleti trendeket. Csak adjon meg egy lekérdezést, válasszon ki egy több éves intervallumot, majd nézze meg a grafikont. Ha a grafikon azt mutatja, a megnövekedett kereslet minden évben körülbelül ugyanabban a hónapban, akkor következtetéseket levonni, valamint elősegítik a termékek éppen időben a szezonban.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A kérelem kifejezett szezonalitása

    Egyes termékek nyilvánvalóan szezonálisabbak: kerékpárok, napozóágyak, spf krémek, ország hinták, grillek stb. De az ismételt érdeklődési körök más termékeket is mutathatnak.

    A multicookers iránti érdeklődés nem szezonális, de a vásárlás iránti legnagyobb érdeklődés következetesen megjelenik az új év előtt, nyár közepén és ősszel. Csak az okokat feltételezhetjük: az ajándékok keresése, a nyári szezon, a diákélet a hostelben.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google, a TikTok, a Twitter és más informatikai óriások képviseleti irodákat nyitnak Oroszországban

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Szezonalitás keresése lassú tűzhelyek számára

    A módszer nem csak termékekre, szolgáltatásokra alkalmas, hanem tartalmi terv elkészítésére is. Megnézheti a témát, megtalálhatja azt az időt, amikor az emberek aktívan érdekeltek benne, majd elkezdheti előkészíteni a tartalmat előre, szivattyúzva a céloldalakat.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A téma iránti érdeklődés

    A tartalmakat, reklámkampányokat, céloldalakat előre fel kell készíteni, hogy ne áldozzák fel a minőséget a gyorsaságért a szezon során.

    Keresse trend hírek

    A “népszerű lekérdezések” szakaszban ellenőrizheti, hogy mely infopodok hiányoznak. A lehető leggyorsabban reagálnia kell, a trendek megjelennek a nap folyamán.

    A napi trendekben minden olyan kategória témáit láthatja, amelyek az egész országot érintik. A kérelmek számának csökkenő sorrendjében vannak rendezve. A hírekre kattintva megnyílik a fő kapcsolódó lekérdezések, amelyeket jobban használnak a szövegben, valamint a hírek példái felülről.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    Népszerű trend Oroszországban

    Ez relevánsabb lesz a híroldalakra, de lehetnek témák is az Ön területén.

    A “népszerű trendek most” részben egy kicsit könnyebb megtalálni az Önnek megfelelő híreket: egy általános kategóriát kiválaszthat egy kis listából.

    Vannak olyan hírek is, amelyek néhány nappal ezelőtt megjelentek. A diagramon nyomon követheti az érdeklődés fejlődését: vagy leesett, nincs értelme írni róla, vagy még mindig ugorhat az utolsó autóba.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A téma érdeklődési szintjének grafikonja

    Bontsa ki a billentyűk és témák listáját

    Az elemzés futtatásakor a Google Trends — ben két “bővebben a témában” és “hasonló lekérdezések” lista jelenik meg az alján-vannak olyan információs klaszterek, amelyek érdekesek a lekérdezést kereső felhasználók számára. A szupernépszerűség több mint 5000% – os érdeklődés növekedése.

    Ezek a listák segítenek Önnek

    • további érdekes közönségkulcsok keresése;

    • keressen egy versenytársat a termékéhez;

    • keress népszerű kulcsokat versenyképes márkák szerint, majd használd ezeket a kulcsokat az optimalizálásban és a tartalom létrehozásában;

    • lásd a divat termékek, amelyek hasonlóak a tiéd;

    • kap ihlette új témák kiadványok.

    Érdemes olyan témákat használni, amelyek egyre népszerűbbek a tartalomban, hogy optimalizálják az oldalakat, és reklámkampányokat hozzanak létre.

    Például, ha keres” Nike cipők ” a javasolt kifejezések, megtalálja modellek cipők, cipő cégek, amelyek érdekesek a közönség számára.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    További kérelmek

    A VONALSZOLGÁLTATÁS megkönnyíti a szemantikával való munkát. Tud 

    • ossza meg a szemantikai magot klaszterekre online;
    • figyelemmel kíséri a helyét a helyszínen, valamint az egyes céloldalak a kívánt régiókban.

    Как использовать Google Trends для SEO: 8 задач на примерах

    A pozíciók összehasonlítása a versenytársakkal

    Próbálja ki a szolgáltatást

    Határozza meg a nagyfrekvenciás kérés megfogalmazását

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában