More

    Hogyan gyűjtsük össze a márkakéréseket, növeljük a forgalmat és a márka erejét 📈

    A márkakulcsok megtalálásának módjai, a forgalom nyomon követése és számának növelése.

    A cikkben:

    1. Miért kellene egy seoshnik követni a márka kéréseit
    2. Hogyan gyűjtsük össze ezeket a kulcsokat
    3. Hol nézheti meg a márkakereskedések forgalmát
    4. Hogyan lehet nyomon követni a pozíciókat márka lekérdezések szerint
    5. Tipikus problémák a vállalati vizsgálatokkal
    6. Hogyan növelhető a márka ereje és a weboldal forgalma

    Miért kellene egy seoshnik követni a márka kéréseit

    Márka lekérdezések olyan lekérdezések, amelyekben a cég neve szerepel, például “termék + márka”, “márka+ vélemények”, “márka + kritika”, “hol lehet megvásárolni egy márkát”, “márka + hátrányok”, egyszerűen “márka”.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈1Yandex Keresés

    Márka forgalom a felhasználói kattintások száma a webhelyen a névvel kapcsolatos lekérdezésekhez.

    Márka lekérdezések alacsony verseny: a kimenet tetejét általában a hivatalos weboldal foglalja el, mivel ez a legjobb megoldás ezekre a kulcsokra. Vannak kivételek, amikor a cég weboldala kicsi vagy új, de a jó hírű webhelyek felülbírálják a véleményeket.

    És nagy átalakítás sebesség: a márkás forgalom több vezet, mint más típusú forgalom, mivel a felhasználó felmelegszik.

    A márkakéréseket végző felhasználók már érdeklődnek a cég iránt:

    • hallottál valamit a barátaidtól, vagy emlékszel a hirdetésre, többet akarsz tudni;

    • érveket keresnek, hogy bízzanak a gyártóban, ezért kritikát fogalmaznak meg;

    • már úgy döntöttünk, hogy megvásárolja a vállalat termékeit, és céltudatosan keres értékesítési pontokat;

    • a cég szolgáltatásait használják, és szeretnék megismételni.

    A forgalom volumene a márka lekérdezések tükrözi a a márka ereje — a felhasználó tudatosságának mértéke a cégről, az ismételt vásárlások valószínűsége. Ez többek között azt mutatja, hogy írja be a forgalmat-azon felhasználók számát, akik egyszerre írják be a webhely címét a keresőmotorba.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈2Webhelykeresés az URL beírásával a böngészőben

    Nem minden vállalat érdekli ezt. Nincs értelme befektetni a márkafejlesztésbe, ha az üzlet:

    • csak kormányzati szervekkel vagy állami szervezetekkel működik;

    • egy speciális rést foglal el, ahol elvileg nagyon kevés ügyfél van;

    • az ügyfelek a közelség elve alapján választanak üzletet — például helyi élelmiszerboltként;

    • olcsó termékeket gyárt, amikor megvásárolja azokat, amelyek nem néznek a márkára — például mérkőzések, körmök.

    Hogyan gyűjtsük össze a márkakéréseket egy weboldalra

    Tanulmányozza azokat a szavakat, amelyekkel a felhasználók keresik a márkanevet. Nézze meg a lekérdezések kimenetét: mely oldalak foglalják el a tetejét, mit írnak rólad más forrásokon, milyen rekordok pozitívak vagy negatívak, hogyan kommentálják a felhasználók.

    Kényelmesebb egy táblázatot készíteni: a kulcsok listáját, a nyitóoldalakra mutató linkeket a tetejéről, valamint azok leírását. Ez lehetővé teszi, hogy megtalálja:

    • olyan kérések, amelyekre a webhely elmarad, de a tetején kell lennie;

    • a kijavítható vállalat vagy termék gyengeségei-a probléma gyakori megismétlése a felülvizsgálatokban, a felülvizsgálatok hiányosságai;

    • harmadik féltől származó webhelyek, amelyekkel foglalkozni kell a márkarendelési felülvizsgálatok hozzáállásának javítása érdekében, válaszoljon a véleményekre, adjon ki vállalati kártyát.

    Kifejezések a márkakulcsok gyűjtésére:

    • a márkanév variációi Latin és Cirill nyelven-Samsung és Samsung, Nokia és Nokia;

    • egyéni márka helyesírási – La Roche-posay felhasználók beléphetnek “La roche pose”, “La roche pouce”;

    • a rövidített verziók “rOsgosstrakh”, mint “csg”.

    • tipikus elírások: “Starbucks” és “Starbacks”;

    • jogi név, ha más;

    • a régi név, ha a céget átnevezték;

    • a weboldal címének helyesírása, néha nem felel meg a vállalat nevének – a temmi Tanuka kozmetikumok weboldala “sigil.me “, lehet keresni, mint “sigil mi”;

    • a cég képviselőjének, a Média személyének neve-a márkához való hozzáállás az alapító vagy a médiában őt képviselő személy hírnevén alapulhat.

    OLVASS TOVÁBB:  A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Hol keressünk márkakulcsokat

    Lekérdezések a Google Keresőkonzolban

    A hatékonyság lapon a Google népszerű lekérdezéseket kínál, amelyekhez megjelenítések, kattintások voltak a webhelyen. Kiszűrheti a márkás termékeket: kattintson a+, a “lekérdezéseket tartalmazó” elemre, majd írjon be egy nevet.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈3A szűrő beállítása

    Tippek a kimenetben

    Ez egy kézi módja annak, hogy megnézze,mi a legnépszerűbb opció a márkájával rendelkező felhasználók által. A Yandex és a Google további szavakat kínál gépelés közben, valamint a kiállításhoz kapcsolódó téma alján.

    OLVASS TOVÁBB:  Mennyit keresnek a webmesterek 2021-ben: összehasonlítva a különböző témák webhelyeinek jövedelmét

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈4Google keresési javaslatok a “pr-cy”

    Yandex.Wordstat

    Yandex.A Wordstat lekérdezéseket is kér a márkával. Ha hosszú farokkal szeretne lekérdezni, ismételje meg többször az eredeti szót, majd tegyen mindent idézőjelbe:

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈5Hosszú lekérdezések keresése

    Saját szemantika

    Nézze meg a szemantikai magját, amelyet már összegyűjtött a webhelyhez. Szűrje le a lekérdezéseket márkanév szerint.

    Érdekes a témában: hogyan kell megtervezni a szemantikát: ezt tegye meg egy webhely fejlesztése előttegy webhely előállítása alacsony frekvenciájú lekérdezésekhez

    Versenytársak

    Keressen ötleteket a versenytársaktól és az erőforrásoktól a kapcsolódó témákban. Nézze meg, hogyan használják a lekérdezéseket a kulcsokkal. Például könnyű megemlíteni a külföldi márkákat a blogcikkekben:” hogyan szakács Nutella otthon”,” Ascona matrac vagy Ormatek: mit válasszunk”,”az epoxigyanta legfontosabb gyártói az otthoni kreativitáshoz”.

    Bármely webhely szemantikáját egy ingyenes eszközön keresztül tekintheti meg: írja be a webhely címét, majd tekintse meg a listát pozíciókkal és benyomásokkal. A fájl letölthető.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈6A versenytárs webhelyének kérései

    Hol nézheti meg a márkakereskedések forgalmát

    Yandex.Metrica

    Nyissa meg a jelentést-Standard jelentések-források-keresési lekérdezések, állítsa be az adatgyűjtés időtartamát.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈7Jelentés kiválasztása

    Hozzon létre egy szegmenst a Yandex látogatóival: kattintson a ” látogatások, amelyekben+”, válassza ki a legújabb forrást – keresőmotor-Yandex.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈8Keresőmotor kiválasztása

    Ezután nyomja meg ismét a + gombot, majd válassza ki az utolsó forrást-a keresési kifejezést. Megjelenik egy ablak, ahol létre kell hoznia egy reguláris kifejezést, be kell írnia az ott nyomon követni kívánt márkakereskedéseket.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈9Beállítás a forgalom egy bizonyos részének megtekintéséhez

    Ügyeljen a reguláris kifejezés írására vonatkozó szabályokra. Példa bejegyzés: ~nika zebra * / Veronika kirillova * / nika zebra * / nikazebra*

    Tehát a rendszer csak márkás lekérdezések esetén jeleníti meg a forgalmat. Éppen ellenkezőleg, a ~ jel helyett a kifejezés elején távolítsa el őket a jelentésből !.

    Google Analytics

    Nyissa meg a Forgalmi források-Search Console-lekérdezések jelentést, majd állítsa be az időintervallumot az elemzéshez.

    A grafikon alatt keresse meg a “több” speciális szűrőt, konfigurálja azt: az “Engedélyezés – keresési lekérdezés – a megfelelő reguláris kifejezés keresése” paramétereket, majd írja be a márkanevekkel ellátott kulcsokat. A bejegyzés hasonló, de egy kicsit egyszerűbb, például: nika zebra / veronika Kirillova / nika zebra / nikazebra.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈10Beállítások Megtekintése

    Ha éppen ellenkezőleg, el kell távolítania az összes információt a márkás termékekről, a “Tartalmazza” helyett a rendszeres kifejezésbeállításokban kattintson a “kizárás”gombra.

    Hogyan lehet nyomon követni a pozíciókat márka lekérdezések szerint

    Meg lehet nézni a pozíciókat a szokásos Yandex, Google szolgáltatások, de vannak külön eszközöket.

    Vonal Szolgáltatás

    Vonal képes klaszter szemantika szerint a felhasználói beállításokat, valamint figyelemmel kíséri a helyzetét a helyszínen Yandex, Google. Több projektet is hozzáadhat, egyszerre nyomon követheti, összehasonlíthatja a pozíciókat a versenytársakkal, ellenőrizheti egy adott oldal helyzetét.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈11A pozíciók összefoglalása

    Be kell írnia a lekérdezéseket, ki kell választania egy régiót, eszközöket és keresőmotorokat, a szolgáltatás pedig grafikonokat készít.

    Weboldal Elemzési Szolgáltatás

    A pozíciók nyomon követése mellett a szolgáltatás ellenőrzi a webhelyet: ellenőrzi az optimalizálást, a műszaki paramétereket, a sebességet, a mobilitást, a szankciókat stb. Elemzi többek között a belső oldalakat. Gyorsan ellenőrizheti a webhelyet, láthatja a hibákat, javításokat végezhet.

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex. A piac csak a piacról kezdi meg a moszkoviták termékeinek bemutatását

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈12A pozíció változásainak diagramja

    Egyszerre több projektet is felvehet, összehasonlíthatja azokat a versenyképesekkel.

    Mit jelent a márkaforgalom csökkenése vagy hirtelen növekedése?

    Ha az oldalon kevés kattintás van, és a márka fontos a vállalat számára, érdemes dolgozni az elismerésen és a bizalom növelésén.

    Hogy mi befolyásolja a honlap hitelességét, azt a cég az ingyenes ellenőrzőlistán válogatta ki.

    Egy olyan webhely, amely sok márkaátmenettel rendelkezik, előnyt élvez a PS-frissítések miatti kibocsátás vihara esetén. Ha elveszíti pozícióit és forgalmát a fő lekérdezéseken, a márkaátmenetek megmaradnak.

    A márka iránti érdeklődés hirtelen növekedése nem mindig jelzi a fogyasztói érdeklődés növekedését. Néha az ok egy botrány, expozíció, egy népszerű blogger rossz áttekintése. A forgalom emelkedhet, de a hírnév megsérül.

    A márkaforgalom csökkenése a webhely iránti bizalom elvesztését jelenti. Ezek lehetnek egy olyan botrány következményei, amely befolyásolta a hírnevet, amikor az esemény iránti érdeklődés elhaladt, de a negatív benyomás továbbra is fennáll.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Tipikus problémák a vállalati vizsgálatokkal

    Miért nincs a webhely a tetején, vagy egyáltalán nem rangsorolva márka lekérdezés szerint

    Logikus, hogy a tetején a “cégnév” iránti kérelemnek a hivatalos weboldalának kell lennie. De vannak olyan helyzetek,amikor a webhely a vártnál rosszabb.

    A webmester panaszkodott a Google képviselőjének, John Mullernek: amikor beírja a megfelelő kulcsszót a cég nevével a keresősávba, a versenytárs weboldala az első 1-ben van, majd csak a sajátja. Ha személyes kérést tesz a márkanévvel, akkor fordítva kell lennie.

    John Muller elmondta, hogy ha a márka kérése hasonló a szokásoshoz, akkor lehet, hogy a tetején van egy versenytárs, amely jobban optimalizált rá:

    “Ez akkor fordulhat elő, ha a márka inkább egy közönséges kulcsszónak tűnik, nem pedig egy egyedi cégnévnek. Például, ha van weboldala best-vpn-providers.com ez nem jelenti azt, hogy alapértelmezés szerint az első helyen egy olyan lekérdezés rangsorol, amely megfelel az úgynevezett márkának.”

    Ebben az esetben el kell érnie a webhely optimalizálását, az oldalt relevánsabbá kell tennie a kívánt lekérdezéshez.

    Mi a teendő, ha a keresőmotor kijavítja a márka lekérdezését

    A keresőmotor kijavítja a lekérdezések hibáit, hogy a felhasználónak ne kelljen kijavítania a helyesírásokat, ne feledje, hogyan kell helyesen írni egy szót. De néha a keresőmotor korrigálja a helyes írást.

    Például van egy “Relkama”nevű Reklámügynökség. A keresőmotor látja, hogy úgy néz ki, mint a “reklám”, de helytelenül van írva. Kijavítja a lekérdezést, majd megmutatja a megfelelő eredményeket. De ha hozzáadja az” Ügynökség “vagy a” stúdió ” pontosításokat, megjelenik egy link a kívánt webhelyre.

    Как собрать брендовые запросы, увеличить трафик и силу бренда 📈13A keresési lekérdezés javítása a Google-ban

    Ez történhet más közös szavakhoz hasonló nevekkel, mint a példában. Vagy nevekkel-nevekkel, ha van mássalhangzó, de népszerűbb név.

    A felhasználók valószínűleg kiegészítő szót adnak hozzá, vagy rákattintanak a “keresés helyett” gombra, ha a keresőmotor hiába korrigálja őket. De ez további műveleteket igényel, a forgalom egy része elveszhet.

    A korrekciók logikája a következő: a keresőmotor hosszú időn keresztül elemzi a lekérdezéseket. Ha egy kis számú ember másképp ír, mint a többi, akkor valószínűleg elírás. Ha sok ember olyan “helytelen” lekérdezést ad meg, amely releváns eredményeket tartalmaz, akkor valószínűleg ez a célja. Ezután a keresőmotor leállítja a javítást.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában