More

    Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    Mindig azt akarom, hogy a befektetett erőfeszítés és munka megtérüljön. Különösen, ha internetes projektről van szó: weboldalról, erőforrásról, blogról vagy akár fórumról. Aktív munkával a nyereségszerzés egy újabb feladattá válik, amiből már sok van. Mi a teendő ebben az esetben? Bővíteni a csapatát? Kiszervez vagy társult programokat használ? Elemezzük, mi van.

    A webhely bevételszerzésének két típusa

    Az összes bevételszerzési módszer kényelmesen 2 típusra osztható:

    1. Kézi, ha közvetlenül részt kell vennie a hirdetési együttműködésben.
    2. Automatizált, ha a műveleteket egyszer hajtják végre, akkor a rendszer függetlenül működik.

    Manuális bevételszerzési módszerek az affiliate marketingben

    Az affiliate marketing bevételszerzésének klasszikus kézi módja a szponzorált link közzététele. Ezt általában hivatkozási linknek hívják. A hirdetési ügyfél képességeitől függően százalékos összegű levonást kaphat minden hivatkozott felhasználó után, vagy egyszeri bónuszt kaphat, ha linket helyez el egy promóciós promóciós kóddal.

    Példa egy reklámfigyelő szolgáltatás hivatkozási programjára

    Egy ilyen hivatkozási link elhelyezhető mind az átmenet külön linkjében, mind az ajánlott szolgáltatások szakaszában.

    A kézi bevételszerzés hátrányai

    1. Ügyfelek keresése, beleértve a javaslatok előkészítésére és megvitatására fordított időt / erőfeszítést.
    2. Alkudozás. A pénzügy mindig csúszós pont a kommunikációban. A “nem veszti el az ügyfelet” és a “saját bevételeit nem veszíti el” között van egy finom határ.
    3. Az állandó kapcsolattartás igénye az ügyféllel: levelek megválaszolása, felhívás, a kész anyagok szerkesztése. Mindez időbe telik, amelynek megtérülése szintén kérdéses.

    Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    Példa egy minőségi oldalra, amely kézi bevételszerzéssel vonzza az ügyfeleket

    A kézi bevételszerzés előnyei

    1. Reklám minősége. Személyes kapcsolattartással olyan szövegeket kaphat, amelyek nemcsak az ügyfelet hirdetik, hanem a saját erőforrásai számára folyamatosan beáramló forgalommal magas helyeket foglalnak el a keresési eredmények között. Végül mindenki nyer.
    2. Bizalom a saját olvasói hűségében, miközben kezet nyújt a tartalom létrehozásához.
    3. Kapcsolattartás az ügyféllel, a kapcsolatok bővítése, és velük a jövőbeni együttműködések száma.

    Mennyit keres a kézi bevételszerzés?

    A szokásos szabály az, hogy egy szűkebb célközönség többe kerül, mint egy nagyobb közönség .

    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    A marketingszakemberek egyre inkább vonakodnak „lőni a verebeket”, és költségvetést fektetnek egy üzenetbe azoknak, akik nagyobb valószínűséggel reagálnak rá. Ha számokról beszélünk, akkor egy általános erőforrásról szóló cikk 10 ezer rubelbe kerülhet, és egy szakosítottba – 50 ezer rubel és még több.

    Az affiliate marketing automatikus bevételszerzésének módjai

    Az automatikus bevételszerzés magában foglalja a webhely bizonyos blokkjainak használatát a tulajdonos engedélyével. A formátum inkább olyan hely bérbeadása, ahol a hirdetést a megállapodás szerinti feltételekkel bontják ki. Például a tulajdonos visszautasíthatja a sokkoló tartalmat, vagy csak azokat a hirdetési témákat választhatja ki, amelyek valószínűleg érdeklik a közönségét.

    Az automatikus bevételszerzési piacon számos fő szereplő van:

    1. Az óriások a Google és a Yandex.
    2. Egyéb hirdetési hálózatok.

    Sokan ismerik az óriások körülményeit, de érdekesebb a pénzkeresés lehetősége más hirdetési hálózatok segítségével.

    Különbséget kell tenni a hírek, az árucikkek és a kombinált hirdetési hálózatok között. Például a nagy reklámelőzetes Mgid hálózat lehetővé teszi mind az áruk, mind az ismerkedési ajánlatok (online társkereső) értékesítését. Az ugyanolyan jól ismert RedTram lánc fizikai áruk – ruházati cikkek, ékszerek, trendi cikkek – értékesítésére szakosodott. Az Oblivki.biz hirdetési hálózat a FÁK-ban található natív hirdetésekre szakosodott. Segítségével összekapcsolhatja a hirdetési egységeket, így első pillantásra nem is tűnnek reklámnak, pedig árukat vagy szolgáltatásokat is értékesítenek.

    OLVASS TOVÁBB:  A Boxberry kézbesítési szolgáltatás csatlakoztatása a Bitrix webhelyhez

    Hogyan működik a natív formátum előzetes hálózatokban?

    A natív hirdetési formátumot az információs és a híroldalak aktívan használják. A hirdetési blokkokat az írott, kész kód segítségével helyezik el a webmester webhelyén, és így néznek ki:

    Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    Példa hirdetési egységre

    Vizsgáljuk meg közelebbről a “pénzfáról” szóló közleményt (előzetes). Amint láthatja, nincs benne kifejezett reklám, de vannak intrikák. A növény a FÁK minden második házában megtalálható, és szeretném tudni, mi a baj? Ez a vágy vált ki kattintást, és ezáltal a webmester bevételeit.

    Hol helyezhet el hirdetéseket az oldalon?

    Az olvasó figyelmének felkeltése érdekében a kedvcsinálók vagy a kedvcsinálók kombinációi (3-4 darab alkot egy hirdetési egységet) a legjobban helyezhetők el:

    • tartalmában – például egy cikk közepén;
    • a tartalom végén – a cikk után, de a hozzá fűzött megjegyzések előtt;
    • a tartalomtól jobbra – kívánatos, hogy a blokkok statikusak maradjanak, amikor az olvasó elkezdi görgetni a cikket.
    OLVASS TOVÁBB:  A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Mitől függ a webhely bevétele?

    Szinte minden hirdetési hálózat a saját belső algoritmusa szerint működik. Általában aukciónak hívják.

    Az alaptörvény így működik: minél magasabb a hirdetési tartalom megjelenítésének költsége, annál többet keres a webmester .

    A legmagasabb jövedelmi mutatók eléréséhez szüksége van:

    1. Aktívan figyelje saját forgalmának minőségét. Jó forgalom = jó kereset.
    2. Kísérletezzen a hirdetési egységek helyeivel. Lehet, hogy webhelye megtervezése vizuálisan kéri, hogy tegyék más helyre, mint ahogy azt fentebb jeleztük.
    3. Dolgozzon a blokkok külső alkatrészén. A sikeres reklámozásnak illeszkednie kell a webhely általános megjelenéséhez.

    Mennyit lehet keresni?

    Gyakorlás nélkül nem lesznek pontos számok, de egyes hálózatok lehetővé teszik az előrejelzés elkészítését.

    Például webhelye napi 5000 forgalommal rendelkezik. Ha csatlakozik az Oblivki.biz natív formátumú hálózathoz, az ilyen közönség átlagos jövedelme havi 11644 rubel lesz.

    Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    Kaphatok többet?

    Nagyszerű lehetőség a jövedelem összegének növelésére a különböző hálózatok hirdetési egységeinek kombinálása. Például együttműködhet a Yandex.Advertising szolgáltatással különböző formátumú blokkok elhelyezésével, és egyúttal a tartalom végén helyezzen el egy másik hirdetési hálózat blokkjait.

    A lényeg itt az, hogy ne vigyük túlzásba. Biztosítsa a maximális tervintegrációt. A hirdetéseknek nem szabad a történeteik középpontjába kerülniük, csak kiegészíteniük kell őket. A kiváló minőségű hirdetési hálózatok kérésre egyedi blokktervet készítenek, valamint tanácsokat adnak a beállításokkal kapcsolatban. Minél többet tud meg a hálózatról, annál többet kereshet.

    következtetések

    A saját webhelyeivel való bevételszerzés nemcsak lehetséges, hanem szükséges is. Próbáljon ki különböző hálózatokat, kombinálja az opciókat, keressen egy olyan sémát, amelyet olvasói könnyen elfogadnak, és ugyanakkor bevételt hoznak. Minden sikerülni fog!

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan változott az online oktatás a világjárványban és mit kell megtanulni 2021-ben
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában