More

    Hogyan értékeljük a SEO hatékonyságát és üzleti teljesítményét?

    A webhelytulajdonosok és a kezdő szakemberek számára  Ebben a cikkben elmagyarázzuk, hogy a weboldal optimalizálása hogyan befolyásolja az értékesítést és a bevételt, valamint hogyan értékelhetjük a SEO üzleti mutatóit.

    Hogyan jobb egy SEO csatorna, mint a kontextuális reklám? 

    Ahhoz, hogy vezetőket szerezzen, és értékesítéssé alakítsa őket, javítania kell mind a SEO, mind a kontextuális reklám hatékonyságát. De kombinálva csak akkor működnek jól, ha nagy költségvetéssel rendelkezik a reklámozáshoz. Ha nincs sok pénze, fektesse be a SEO csatornájába. Fő előnyei: 

    1. Hosszú távon működik. Kijavítja a technikai hibákat, kitölti a webhelyet tartalommal, létrehoz egy linktömeget, javítja az interfészt – mindent megtesz annak érdekében, hogy a keresőmotorok észrevegyék a webhely problémáinak hiányát, és oldalait organikus kimenetre hozzák. Minél jobb az erőforrás optimalizálása, annál magasabb pozíciókra számíthat. Keresőmotorok nézd meg a kor az erőforrás nem tesz magas a közelmúltban megjelent oldalak. Ezért a SEO-val végzett munka mindig hosszú-az első eredmények néhány hónap múlva érkeznek. 
    2. Vezet shareware vezet. A költségvetést csak a SEO szakemberre, valamint az optimalizáláshoz szükséges eszközökre költi. Töltsön el egy kicsit,de a vezetékek fokozatosan jönnek. Költségük nagyon alacsony lehet a kontextuális reklámokból származó vezetékek költségeihez képest. 
    3. Több bizalmat okoz a közönségnek. SEO vezet vásárlók szerves keresési eredmények. Kiváló minőséget és megbízhatóságot vár a magas pozíciókkal rendelkező webhelyektől, mert nem szerepeltek a TOP 10-ben az organikus tartalmakban, mert fizettek a kontextuális reklámokért. 

    A SEO csatorna vezetéséhez a webhelyet optimalizálni kell 

    Ne várjon a kérelmek növekedését, ha az erőforrás optimalizálásával kapcsolatos munkát nem hajtják végre. A keresőmotorok látni fogják, hogy webhelye hibákat tartalmaz a címkékkel, a 404 oldal helytelenül jelenik meg, valamint sok törött link. A szerves kérdés tetejére vezető út lezárásra kerül. 

    OLVASS TOVÁBB:  A bizalmat növelő webhelyelemek. Tippek az online áruházakhoz

    A webhelyen található hibák kijavításához rendszeresen SEO auditokat kell végeznie. Használhatja, hogy megoldja 4 feladatok weboldal promóció: 

    1. Műszaki hibák keresése. Ellenőrizze a webhely fő adatait-életkor, SQI (webhelyminőségi index), a keresőmotorokban indexelt oldalak számát, azok betöltési sebességét, címkéit. Ne feledkezzünk meg a 404 oldal, valamint az alkalmazkodás a mobil eszközök. Ezeket az adatokat ellenőrizheti a Yandexben.Webmaster és PageSpeed Insights. Ha a mutatók eltérnek az optimálistól, javítsa ki őket, javítsa ki a hibákat. 
    2. Növelje pozícióját az organikus keresési eredmények között. Értékelje az erőforrás linkprofilját-mely linkek vezetnek a webhelyéhez, amelyre az erőforrás hivatkozásokat mutat. Nézze meg a versenytársakat – hogyan optimalizálják a TOP 10 keresési eredmények webhelyeit, milyen lekérdezéseket támogatnak. Ez az információ segít jobban optimalizálni az erőforrást. 
    3. Javítani kell a kereskedelmi tényezőket. Mennyire kényelmes a webhely? Értékelje annak használhatóságát az átváltási arány növelése érdekében. Adjon hozzá egy online csevegést, készítsen egy “Kapcsolatok” részt, jelölje ki az árakra, a kézbesítésre, a fizetési módokra vonatkozó adatokat, majd hozzon létre egy szakaszt a véleményekkel. Minél kevesebb kérdést vet fel az interfész és a navigáció, annál jobban rangsorolják a keresőmotorok a webhelyet. 
    4. A tartalom javítása. Helyesírási hibák kijavítása, címsorok és alszámok írása a cikkekhez, valamint a következő lekérdezések elemzésének megismerése. Értékelje a versenytársak egyértelműen válassza ki a kulcsokat. Ez segít a keresőmotoroknak Megmutatni webhelyét a releváns szerves keresési eredményekben. 
    OLVASS TOVÁBB:  Kép szerzői joga: mely képek használhatók
    OLVASS TOVÁBB:  Online áruház létrehozása kész megoldás alapján 1C-Bitrix

    A SEO auditok manuálisan vagy automatikusan több tucat különböző eszközzel, például Serpstat, PR-CY, Ahrefs stb. A Roistat SEO audit szolgáltatással is rendelkezik. Néhány perc alatt ellenőrizheti a webhely alapvető hibáit, valamint részletes jelentést kínál a korrekcióra vonatkozó ajánlásokkal. 

    Hogyan lehet megérteni, hogy a SEO csatorna valóban vezet a közönség, alkalmazások, értékesítés 

    A hibákat kijavították, optimalizálást hajtottak végre. Néhány hónap múlva a nyomok elkezdtek bejönni. Hogyan értékelhetjük a SEO megtérülését?  

    1. szint: a webanalitika engedélyezése. Megmutatja a webhely forgalmának forrásait: ki jött a kontextuális hirdetésből, ki jött az organikus keresési eredményekből. További információkat kap a látogatásokról, és képes lesz tisztázni a közönséggel kapcsolatos adatokat: mely felhasználói csoportok látogatják meg gyakrabban, mely városokból érkeznek, mikor használják az internetet. Azt is megtudhatja, hogy milyen lekérdezéseket használtak a webhelyére. 

    2. szint: a végpontok közötti elemzés engedélyezése. Az End-to-end analytics egyesíti a webes elemzésből származó adatokat a CRM adataival. Használhatja, hogy megtudja, hány ülés, kérések, értékesítés volt az egyes csatornák, és mennyi bevételt minden forgalmi források, beleértve a SEO, hozott. 

    A végpontok közötti elemzési szolgáltatás különböző forrásokból gyűjt adatokat: a webhelyről, a közösségi hálózatokról, a reklámszekrényekről, a CRM-ről, valamint néhány perc alatt gyűjt információkat összefoglaló jelentésekben. Bennük nemcsak a SEO csatorna vezetésének és kéréseinek számát értékelheti, hanem azt is megtudhatja, hogy melyik keresőmotor vezet több kérést, mi az átlagos ellenőrzés az organikus vásárlóktól, mennyibe kerül egy ólom vagy megrendelés vonzása. 

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában