More

    Hogyan elemezzük a versenytársak kulcsszavait, hogy mindig a csúcson maradjanak

    Annak megértése, hogy a versenytársak hogyan használják a tartalmat a közönség vonzására, valamint a termékek vagy szolgáltatások iránti érdeklődés növelése segít megvilágítani a promóció megközelítését. Ha időt talál arra, hogy néha összehasonlítsa erőfeszítéseit a versenytársak erőfeszítéseivel, akkor a keresési eredmények tetején marad. A “Contentim”nemzetközi szerkesztőség alapítója Vlagyimir Kaljakin beszélni fog arról, hogyan kell megfelelően elvégezni a versenytársak SEO elemzését. 

    Mit ad a versenytársak elemzése? 

    Miért kell egyáltalán figyelnie a versenytársait? Végül is, ha ugyanazt csinálod, mint ők, mindkettő elveszíti-miért lenne szüksége a felhasználónak két azonos ajánlatra? Valójában minden egy kicsit más. Nem kell elemezni a versenytársak annak érdekében, hogy az ötleteiket, majd ismételje meg őket a honlapon. A versenyképes elemzés segít: 

    • keressen hiányosságokat a tartalomstratégiában; 
    • határozza meg, hogy webhelyének mely oldalai jelenleg nem felelnek meg a par-nak; 
    • nézze meg, mely témák vonzzák a sok forgalmat a versenytársak számára; 
    • vegye fel őket a tartalomtervbe; 
    • a kérdés hosszú ideig történő lezárásához, milyen témában írjon egy cikket. 

    Végül más cégek is inspiráció és ötletforrássá válhatnak. A versenytárs elemzése-jó vagy rossz-inspirálja a cikkeket, videókat, podcastokat vagy akár speciális projekteket. 

    Annak megállapításához, hogy hol rosszabb a versenytársainál a pozicionálás szempontjából, negyedéves vagy akár éves kutatásokat is igénybe vehet. De van egy könnyebb módja -, hogy vezessen egy pár kulcsfontosságú mondatok a témában a keresést, majd gyűjtsön egy listát a helyszínek, amelyek előtted a keresési eredmények között. 

    A keresési eredmények elkészítésekor a keresőmotorok algoritmusokra támaszkodnak. Az egyes lekérdezések eredményeit folyamatosan frissítik, így ha nem fejleszt SEO-t, akkor elveszíti pozícióit. Az esés enyhítése és a növekedési lehetőségek megtalálása érdekében nyomon kell követnie a versenytársak stratégiáit. Jobb, ha a tartalmukkal kezdjük. 

    Hogyan lehet megtalálni a versenytársakat 

    Ha már van egy lista A versenytársak-nos, ha nem-ne aggódj, ez elég könnyű, hogy ez.  

    A versenytársak lehetnek Közvetlen és közvetett. Közvetlen versenytársai bármely márka, cég vagy személy, aki ugyanazokat a termékeket vagy szolgáltatásokat kínálja, mint te. Közvetett versenytársai bármely olyan márka, vállalat vagy személy, amely termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, amelyek különböznek az Önétől, de ugyanazokat az ügyféligényeket tudják kielégíteni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Válasszon kategóriát a Google Cégem kártyához

    Számos megközelítés létezik a versenytársak megtalálására. Az első az, hogy kulcsszavakat adjon meg a keresőmotorba, majd gyűjtsön erőforrás-címeket az első öt pozícióból. 

    A második a tematikus média tanulmányozása. Az online magazinok és blogok, amelyek ugyanarra a témára készítenek anyagokat, mint te, de nagyobb forgalmat gyűjtenek, nagyszerű ötletforrást jelenthetnek a tartalomhoz és a potenciális partnerek megtalálásához. A versenytársait valószínűleg itt is közzéteszik. 

    A harmadik az online eszközök, például az Ahrefs használata. Itt találja meg a Site Explorer fület, írja be a versenytárs domainjét, majd a szolgáltatás jelentést készít róla. A” Versengő domains ” jelentés megnyílik a bal oldali oszlopban – ez segít a webhelyek listájának kitöltésében. 

    OLVASS TOVÁBB:  Rendezvények népszerűsítése SEO használatával

     

    Itt az Ahrefs-ben láthatja, hogy a versenytársak mely oldalai kapnak nagyobb forgalmat. Ehhez keresse meg a” legjobb oldalak ” jelentést közvetlenül a Versengő domainekről szóló jelentés alatt. 

    Ahrefs1

    Ugyanezt lehet tenni minden olyan online szolgáltatásban, amely tetszik-SEMrush vagy válaszoljon a nyilvánosság számára. Miután összeállította a versenytársak listáját, itt az ideje, hogy megtudja, milyen kulcsszavak és kifejezések haladnak előre. 

    Hogyan lehet megtudni, hogy mely kulcsokat használják a versenytársak 

    A versenytárs szóelemzése olyan értékes kulcsszavak gyűjteménye, amelyekhez a versenytársak magas pozíciókat foglalnak el, de nem. A cél az, hogy képet kapjunk az erők elosztásáról a résen, valamint a kihagyott lehetőségekről. 

    Néhány fontos pont, amelyet figyelembe kell venni: 

    1. A kulcsszavaknak értékesnek kell lenniük(azaz nagy mennyiségű lekérdezéssel, amelyek relevánsak az üzleti életben, képesek átalakítani). 
    2. Jó esélye van arra, hogy a versenytársak előtt álljon a keresési eredmények között. 

    Két vagy több versenytárs összehasonlítása gyakran pontosabb eredményeket ad. A nehézség az, hogy mind Ön, mind versenytársai potenciálisan több ezer kulcsszóval rangsorolhatók. Az ilyen elemzést nem lehet manuálisan elvégezni. Szerencsére vannak egyszerű megoldások-ugyanazok az online eszközök. 

    OLVASS TOVÁBB:  A bizalmat növelő webhelyelemek. Tippek az online áruházakhoz

    Például használhatja a Moz kulcsszó-felfedezőjét, vagy inkább a rangsorolási kulcsszavak elemzését (Pro-Fiókra lesz szüksége, de használhatja az ingyenes próbaverzióját). 

    Moz’s Keyword Explorer2 Itt láthatja, hogy mely kulcsszavak vannak a versenytársa előtt, és keresi a lehetőségeket, hogy a csúcsra jusson.  

    Moz’s Keyword Explorer3

    Valójában olyan népszerű kulcsszavakat kell keresnie, amelyekhez alacsonyabb rangú, mint a versenytársak, ami javítható. A Moz rangsoroló kulcsszó CSV jelentés egy” kulcsszó komplexitás ” oszlop. Ez lehetővé teszi, hogy azonosítsa a kulcsszavakat a nagy mennyiségű lekérdezések, alacsony verseny. 

    Az Ahrefs segítségével elemezheti a versenytársak szavait is. Nézze meg a versenytársak oldalaihoz kapcsolódó kulcsszavakat. 

    Ahrefs4

    Az Ahrefs-jelentés ezen részében minden mondat egy link. Kattintson rá, és részletes információkat fog látni az egyes kulcsokról: nehézségi szint, külső linkek száma, Népszerűség. By the way, Ahrefs is becsüli, hogy hány bejövő linkeket fog tartani a tartalmat, hogy egy helyet a TOP 10 keresési eredmények.  

    Mi a felhőkarcoló elve, és miért fontos 

    A hatékony promóció egyik stratégiája a kiváló minőségű tartalom létrehozása. Ez nem csak vonzóvá teszi webhelyét a Google és a Yandex algoritmusok számára, hanem vonzza a potenciális ügyfeleket is. 

    A versenytársak szemével rendelkező webhely tartalmának létrehozásakor erősen javasoljuk, hogy tartsa be a felhőkarcoló elvét – írjon jobban, mint a keresési eredmények tetejéről származó webhelyek. Ha az egyik versenytársa a forgalmi tartalom létrehozására specializálódott, fogadja el megközelítéseit, de hozzon nekik valami újat, még jobbá tegye az anyagokat.  

    Ehhez alaposan tanulmányozza a témát. Keresse meg a vele kapcsolatos megbeszéléseket, határozza meg a felhasználók fájdalmát, nézze meg, milyen kérdésekre még nem válaszoltak. Ezután hozzon létre olyan tartalmat, amely válaszol ezekre a kérdésekre, és lezárja ezeket a fájdalmakat. Ha új adatokat vagy a cég szakértőinek egyedi véleményét is felveheti, ez csak tökéletes! 

    OLVASS TOVÁBB:  A bizalmat növelő webhelyelemek. Tippek az online áruházakhoz

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában