More

    Hogyan állítsunk be reklámkampányokat A YAN-ban

    A nyolcadik, utolsó előtti, videó a SEOnews és eLama speciális projekt “YAN A – tól Z-ig”, akkor mozog az elmélet a gyakorlatban. 

    Nikita Kravchenko, az elama fizetett forgalmával foglalkozó vezető szakember elmondja, hogy beállítja a hirdetési kampány paramétereit, megtanítja, hogyan kell dolgozni a célzással és hirdetéseket létrehozni a Yandex hirdetési hálózat számára. 

    Hogyan hozzunk létre egy hirdetési kampányt YAN 

    A Yan kampány létrehozásához be kell jelentkeznie a Yandexbe account.In Yandex. Közvetlenül válassza a “kampány hozzáadása” lehetőséget, majd kattintson a szöveges és képhirdetésekre. 

    Ezután meg kell adnia a kampánynak a legérthetőbb nevet. 

    РСЯ1

    A következő sorban hozzáadhat egy linket a webhelyhez. Nem szükséges ezt megtenni, de ha megadja a webhelyet, Yandex.Yandex. a Direct automatikusan felhúzza a szervezet kártyáját, amelyet ezután felhasználhat a hirdetésekben. 

    Általában ez az információ nem jelenik meg A YAN-ban, de bizonyos formátumokban a kártya megjelenhet. Ha a hirdető nem akarja használni a kártyát, válassza a “Ne használja”lehetőséget. 

    РСЯ2 

    Alul-a szakaszban “Célintézkedések és kampányköltségvetés” – meg kell adnia a Yandex.Metrica számláló. 

    Ha korábban hozzáadott egy linket a Webhelyhez, a számláló automatikusan felhúzható. Ha másik számlálót kell megadnia, kattintson a “Hozzáadás” gombra, majd adja meg a kívánt számlálót. A ” linkek megjelölése a Yandex számára. A “Metrica” engedélyezve marad. Kattintson Az”Alkalmaz” Gombra. 

    РСЯ3

    РСЯ4

    Az alábbiakban kiválasztjuk legfontosabb célok és konfigurálja a stratégiákat. A legfontosabb célok szükségesek a Yandex kézi kezeléséhez bids.Yandex. közvetlen végzett automatikus optimalizálás a cél, hogy fontos az Ön számára. Megadhatja a konverziós értéket is-mennyit keres egy ilyen kulcsfontosságú cél elérésekor.

    Több kulcsfontosságú célt is hozzáadhat. Ebben az esetben az optimalizálás a kiválasztott célok szerint történik. 

    РСЯ5 

    A mezők kitöltése után kattintson a “Kész”gombra. 

    Alul-a “Stratégia” szakasz-a tapasztalt felhasználók beállításaira váltunk. 

    РСЯ6

    Kiválasztjuk, hogy hol jelenjen meg a hirdetések. Esetünkben ki kell választania a “csak hálózatokban”elemet. 

    РСЯ7 

    Válasszon egy stratégia lent. Kezdetben ajánlott a kézi ajánlatkezelés optimalizálása. 

    РСЯ8

    Ennek az opciónak a kiválasztásakor magának kell figyelnie az árakat. Adja meg, hogy mennyit hajlandó költeni átlagosan naponta. 

    Hagyjuk a költségvetési kiadási módot “Standard”, az hozzárendelési modell – “Az utolsó átmenet Yandex. Közvetlen”. 

    Ha még nem áll készen az ajánlatok manuális kezelésére, akkor az autostategy elején válassza a “konverzióoptimalizálás” vagy a “kattintás optimalizálás”lehetőséget. 

    Fontos: ha engedélyezi a konverzió optimalizálását egy hirdetési kampány kezdetén, akkor több hétig nem változtathat semmit, hogy az algoritmus adatokat gyűjtsön. Az első két hét eredményei kiszámíthatatlanok lehetnek. 

    Az alábbiakban meg kell adnia a kampány kezdetének és befejezésének dátumát. 

    РСЯ9

    A” megjelenítések ütemezése ” elemben javasoljuk, hogy ne változtasson semmit, amíg a statisztikák felhalmozódnak. Csak akkor módosítsa az ütemtervet, ha például nem dolgozik szombaton és vasárnap, és nem tudja feldolgozni a kérelmet / hívást kezdeményezni stb. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    Azt is ki kell választania az időzónát annak a régiónak megfelelően, ahol a hirdetést futtatja. 

    Настройка кампании в РСЯ10 

    A “Ajánlattételi kiigazítás” szakasz: meg kell adnia a célközönséget, az eszközöket, a nemet, az életkorot, a videó kiterjesztéseket és a régiót. 

    A célközönség kezdeti beállításakor például letilthatja a hirdetési megjelenítéseket azoknak a felhasználóknak, akik már benyújtottak vagy regisztráltak, megadva a 100% – os csökkentési tényezőt. 

    РСЯ11 

    РСЯ12

    Az” eszközök ” szakaszban letilthatja a hirdetési megjelenítéseket az okostelefonokon, bár nem ajánlott teljesen letiltani az ilyen benyomásokat. 

    A “nem és kor” kategóriában letilthatja a 18 év alatti felhasználók hirdetési megjelenítését, valamint beállíthat módosításokat régiónként és videó kiterjesztésenként. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A “Negatív Kulcsszavak” szakasz, javasoljuk, hogy adjon meg néhány gyakori negatív kulcsszavakat, amelyek levágják az irreleváns közönséget. 

    РСЯ13 

    A további beállításokban a következő elemek találhatók:

    • Földrajzi célzás. Ha engedélyezve hagyja, a hirdetést a kiválasztott régióban élő, de jelenleg máshol található felhasználók látják. 
    • Egy virtuális névjegykártya. Itt regisztrálhat információkat a szervezetéről. A virtuális névjegykártya rendkívül ritkán jelenik meg YAN-ban, így nem kell hozzáadnia. 
    • Fotók, értékelések és vélemények megjelenítése a szervezet kapcsolatairól a Yandex-en.Térképek. Ezt az opciót engedélyezve hagyhatja. 
    • Kísérletek. Szükség van az A / B tesztek elvégzésére, ezért kihagyjuk ezt a pontot.
    • Állítsa le a hirdetéseket, ha a webhely nem működik. Javasoljuk, hogy engedélyezze ezt a beállítást.
    • Értesítések. Az értesítésekben ellenőrizze e-mailjét és telefonját, valamint adja meg, hogy a webhely megfigyelésének eredményeit SMS-ben is elküldik. 
    • Olyan webhelyek, ahol a benyomások tilosak. Itt meg kell blokkolni a különböző külső hálózatokat, valamint a mobil alkalmazások listáját (ez a lista googled lehet). 
    • A megjelenítések letiltása IP-címekkel. Itt letilthatja a benyomásokat IP-címekkel a saját irodájában, ha ilyen igény van.
    • Vegye figyelembe a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit. Itt nem kell semmit megváltoztatni. 

    Kattintson a” Folytatás ” gombra. 

    Csoportbeállítások 

    A következő lépésben eljutunk a csoportbeállításokhoz. A csoportnak világos nevet kell kapnia – annak megfelelően, hogy mit reklámoz, és milyen célzást használ. 

    РСЯ14

    Az Autotargeting az elején letiltható. Ezután válassza ki azt a régiót, amelyben hirdetéseket szeretne megjeleníteni. Kattintson A “Kész”Gombra.

    Ezután adja meg azokat a kulcsszavakat, amelyeket ebben a csoportban fog használni. A lista meglehetősen nagy lehet, a legfontosabb az, hogy az összes kulcsszó ugyanazt a közönségszegmenst írja le, ugyanazt a terméket reklámozza, és a felhasználókat egy céloldalra vezetheti. 

    A” Retargeting and audience approach ” tételben a célzás hiperlokális célzás, hasonmás közönség formájában is hozzáadható. A Retargeting itt is konfigurálva van. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit jelentenek a webes életjelek mutatói és hogyan javíthatók?

    Az alábbiakban a felhasználói profil konfigurálva van-ugyanazok a rövid távú érdekek. Például kiválaszthat egy közönséget, amely érdekli az oktatással, az üzleti tevékenységgel stb. 

    Ezenkívül további készleteket is hozzáadhat az érdekek keresztezéséhez. Például az első esetben, akkor válassza ki az érdekeit “autók”, a második – “hitelek”. Tehát olyan közönséget kapunk, amely érdekli az autóhiteleket. 

    Az” ajánlatmódosítások ” tétel a hirdetéscsoport szintjén is elérhető. Itt az” időjárás ” elem hozzáadódik az összes korábbi beállításhoz. 

    Fontos: A kampány szintjén beállított ajánlatmódosítási beállításokat a Kazah Köztársaság összes hirdetési csoportjára alkalmazni kell. A csoportszintű ajánlattételi kiigazítást kifejezetten erre a csoportra és célcsoportokra alkalmazzák. 

    Kattintson a” Folytatás ” gombra, majd lépjen a hirdetés létrehozása oldalra. 

    Hirdetések hozzáadása 

    Itt hirdetéseket hozunk létre. Mi ezek, hogyan kell létrehozni őket, elmondtuk az egyik korábbi videóban. 

    Hirdetés létrehozásakor meg kell adnia a címet, szöveget, majd hozzá kell adnia egy linket. 

    РСЯ15 

    Fontos: UTM-címkét kell hozzáadnia a hivatkozáshoz, hogy nyomon követhesse a kattintási adatokat az analitikai rendszerekben. 

    A fő mezők kitöltése után hozzá kell adnia egy képet. A jobb oldalon megtekinthető lesz. Kattintson az” összes formátum ” elemre, majd nézze meg, hogyan nézhet ki a hirdetés különböző formátumokban. 

    РСЯ16

    Ha valahol nem elégedett a kép vágásával a hirdetésben, kattintson az” intelligens központok módosítása ” gombra. 

    РСЯ17

    A kép beállítása után visszatérünk a hirdetés szerkesztéséhez. Hozzáadhat egy virtuális névjegykártyát (ha hozzáadta a kampány szintjén, akkor automatikusan itt húzza fel), a hirdetés árát, a hívásokat (Yandex. Direct ad 25 karakter minden callout, 100 karakter összesen callouts), sitelinks. 

    Ezután kattintson a” Másolat ” gombra a hirdetés teljes másolatának létrehozásához. 

    OLVASS TOVÁBB:  A bizalmat növelő webhelyelemek. Tippek az online áruházakhoz

    Настройка объявления в РСЯ18

    Minden csoportban 5-10 hirdetést kell hozzáadnia. Ehhez létrehozhat egy másolatot, hagyhatja ugyanazt a képet, de írhat egy másik címet, vagy hagyhatja ugyanazt a szöveget, de megváltoztathatja a képet. 

    Több hirdetés létrehozása után kattintson a” Mentés ” gombra. A hirdetési kampány jön létre, és küldött moderálás. 

    Az egyik leckében korábban azt mondtuk, hogy a lefedettségi arány körülbelül 30% – ával kell kezdenie. Hogyan kell csinálni? A kampány szintjére a “saját kampányaim”gombra kattintva lépünk. 

    рся20.png19

    Megtaláljuk a kampányunkat, kattintson a fogaskerék ikonra. 

    РСЯ20

    Válassza ki a megnyíló” fogadási varázslót”, majd a” minden kampányra vonatkozó ajánlatok”ablakban váltson a”fogadási varázslóra”. Válasszon egy ajánlatot a közönség lefedettség 30%. Az” ajánlat növelése ” elemben állítsa az értéket 0% – ra, adja meg az ajánlat korlátját. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában