More

    Hogyan állítsunk be célokat a Yandexben. Metrica

    Célok Yandex. Metrica van szükség, hogy értékelje a hatékonyságát, optimalizálja Yandex reklám campaigns.Yandex. közvetlen. 

    Az eLama fizetett forgalmával foglalkozó szakértő elmondta, hogyan állíthat be célokat, mik azok, egy új videó csaló laponNikita Kravchenko

    Lépésről lépésre algoritmus a célok beállításához a Yandexben. Metrica 

    Célok beállítása a Yandexben. Metrica, telepítenie kell egy Metrica számlálót a webhelyére. Ezenkívül már meg kell látogatnia a webhelyet-e nélkül a Yandex nem teszi lehetővé bizonyos célok létrehozását. 

    Nem lesz képes létrehozni az összes célt egy teljesen új, újonnan telepített számlálóhoz. 

    Először is, legalább menjen a webhelyére, menjen át különböző oldalakon, amikor a statisztikák megjelennek a Yandexben. Metrica, mehetsz a célok beállításához. 

    Cél létrehozásához kattintson a statisztikák” cél létrehozása ” gombjára, vagy lépjen a beállításokra a fogaskerék ikonra kattintva. 

    Mielőtt a célbeállítások fülre lépne, ellenőrizze, hogy engedélyezve van-e az automatikus célok. Ha ki vannak kapcsolva, ajánlott bekapcsolni őket. 

    Цели в Метрике1

    Ezután lépjen a “célok” szakaszba, ahol különböző célokat hozhat létre. 

    Цели в Метрике2 

    A cél hozzáadásához kattintson a megfelelő gombra. Különböző típusú célok nyílnak meg az oldalon. 

    Цели в Метрике3

    Ezek közé tartoznak: 

    • kézi célok, amelyeket manuálisan hoz létre, például a Google Tag Manager használatával;
    • félautomata. 

    Vannak automatikus célok is, amelyek Yandex. A Metrica azon alapul, hogy a felhasználók hogyan végeznek különféle műveleteket a webhelyen (például kattintson egy gombra vagy töltsön le egy fájlt). 

    Itt van egy fontos árnyalat: például a kattintásokat telefonszám szerint szeretné nyomon követni, de maga nem hoz létre célt, hanem várja meg, amíg a mutató rögzíti a célt, és létrehozza az Ön számára. Yandex. A Metrica ezt megteszi, de automatikusan nyomon követi a webhelyen található összes telefonszám kattintását. Ez megnehezíti annak elemzését, hogy mely konkrét számkattintások fordulnak elő. 

    Ugyanezen elv szerint a Yandex.A Metrica nyomon követi az automatikus “kattintson a gombra” célt, rögzítve a webhely összes gombját a statisztikákban. Ezért ajánlott félautomata célokat használni, saját maga konfigurálni őket, az automatikus konfigurációt pedig az önkonfiguráció kiegészítéseként. 

    Amikor az automatikus célok megjelennek a statisztikákban, ellenőrizze, hogy szüksége van-e rájuk. Ha szüksége van rájuk, szerkesztheti őket. Ha nem, akkor törölje azt. 

    Célok beállítása 

    Megtekintések száma 

    Ez egy alapvető cél, amelyre nem mindenkinek van szüksége. Ezt a célt információs portáloknak, blogoknak, híroldalaknak kell létrehozniuk, amelyek törődnek azzal, hogy hány oldalt tekintenek meg a látogatók. Más webhelyek esetében ez a cél csak akkor értelmezhető, ha összefüggés van a megtekintés mélysége és a legfontosabb cél között, amelyet a látogatóknak teljesíteniük kell (például egy űrlap benyújtása). 

    OLVASS TOVÁBB:  Indítson el 40 célállomást, és tartsa a CPL-t három évig. eLama-ügy

    Cél létrehozásakor meg kell adnia a legérthetőbb nevet, például: “három oldalt néztünk meg”. 

    Цели в Метрике4

    Minden célhoz hozzáadhat jövedelmet-mennyit keres, ha a felhasználó elér egy bizonyos célt. Egyszerűen kiszámításra kerül: meg kell értenie, hogy mennyit keres egy eladásból, és hány célt kell teljesítenie a felhasználóknak ahhoz, hogy egy eladást kapjanak. 

    Például, tudod: ahhoz, hogy egy 10 ezer rubelért értékesítsen, 10 olyan alkalmazást kell kapnia, amelyet egy JavaScript esemény segítségével nyomon követhet. Ennek megfelelően minden alkalmazás (az űrlap minden benyújtása) 1000 rubel jövedelmet biztosít. 

    A cél létrehozásakor nem szükséges jövedelmet regisztrálni. De ezek az adatok lehetővé teszik, hogy pontosabban értékelje a képet a Yandex statisztikáiban. Metrica jelentések. 

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti tájékoztatás: hogyan működik

    A cél beállításakor engedélyezheti a” Retargeting ” jelölőnégyzetet. Ha nem engedélyezi, akkor nem fogja tudni használni a célt a Yandex retargeting beállításához.Közvetlen. 

    Látogató oldalak 

    Először is meg kell adnia a cél nevét, például “köszönöm oldal”, majd hozzá kell adnia egy feltételt. 

    Цели в Метрике5 

    A webhelytulajdonosok további feltételt is felvehetnek a plusz jelre kattintva. 

    A szükséges mezők kitöltése után kattintson a” Cél hozzáadása ” gombra. A cél létrejön. 

    JavaScript esemény 

    Ha egy kattintást rögzít a gombra, akkor regisztrálhatja azt a cél nevében. 

    Meg kell adnia a célazonosítót is. Az alábbi bekezdésben létrejön a webhely célkódja. Ezt a kódot a webhely egy adott eleméhez kell telepíteni, esetünkben-gombokat. 

    Цели в Метрике6

    Ha nem ismeri a kód használatát, akkor hozza létre a szükséges célokat a Yandexben. Metrica, másolja a kódot, majd küldje el a fejlesztő / webmester / elemző, aki tudja beállítani. 

    Hogyan állítsunk be egy célt egy Yandex gombhoz. Metrica a Google Tag Manager segítségével korábban elmondtuk az egyik videó oktatóanyagban. 

    Összetett cél 

    Az összetett cél több lépést is tartalmaz. Például az első lépés – a felhasználó meglátogatta a webhelyet. 

    Настройка цели в Метрике7

    Második lépés-a felhasználó benyújtotta az űrlapot. Ebben az esetben megadhatja a célazonosítót, majd átmásolhatja a kódot, majd telepítheti a webhelyre. 

    A harmadik lépésben megadhat egy köszönöm oldalt. Egy ilyen háromlépcsős összetett cél teljes mértékben befejeződik, ha a felhasználó egyetlen látogatás során egymás után végigmegy ezeken a lépéseken. Ugyanakkor a lépések között más műveletek is lehetnek (például más oldalak látogatása), a legfontosabb az, hogy az összes lépés a látogatás során a cél beállításakor megadott sorrendben történik. 

    Amikor a statisztikák felhalmozódnak, láthatja a tölcsért: hány látogató halad át az első lépésben, hányan érik el a harmadikat. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állítsunk be reklámkampányokat A YAN-ban

    Kattintson a telefonszámra 

    Félautomata célpont. A beállításkor meg kell adnia egy nevet, megadva, hogy melyik konkrét telefonszámot szeretné nyomon követni. Ezután el kell távolítania az “összes telefonszám”engedélyezett beállítást. Ha elhagyja, a mutató nyomon követi a webhelyen felsorolt összes telefonszám kattintását. Ezt a beállítást engedélyezheti, ha csak egy telefonszám van a webhelyen. 

    Настройка цели в Метрике8

    Egy adott szám nyomon követéséhez ki kell választania a “konkrét szám” beállítást, majd regisztrálnia kell a számot pontosan úgy, ahogyan azt a webhely kódjában regisztrálták. 

    Ezután megjelenik a “A szám egy részének elrejtése, a hover-show pedig teljesen” elem. 

    Настройка цели в Метрике9

    Ez a beállítás hasznos az asztali eszközök felhasználói műveleteinek nyomon követéséhez. Annak megértéséhez, hogy a webhely látogatói érdeklődnek-e a telefonszámod iránt, elrejtheti a telefon egy részét. Amikor egy személy az egeret a szám fölé húzza, a telefon teljesen megnyílik. 

    A beállítás után ellenőriznie kell, hogy a cél hogyan aktiválódik. 

    Kattintson az e-mail gombra 

    A cél az előzőhöz hasonlóan van konfigurálva: 

    • adja meg a nevet; 
    • válassza ki, hogy nyomon követi-e az összes e-mail címet vagy egy adott címet. Az utóbbi esetben az e-mailt regisztrálni kell, mivel a cím meg van adva a webhelyen; 
    • felveheti jövedelem; 
    • végül kattintson a” Cél hozzáadása ” gombra. 

    Űrlap benyújtása 

    Félautomata célbeállítás. 

    Nevet adunk neki. Jelezzük, hogy nyomon követjük-e az összes űrlapot a webhelyen vagy bármely konkrét űrlapot. Ha nyomon szeretne követni egy adott űrlapot, akkor át kell másolnia annak a webhelyoldalnak a címét, ahol van egy űrlap, majd be kell illesztenie a metrikák mezőbe, majd kattintson a “Go and select a form”gombra. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy grafikus hirdetést a Yandex hirdetési hálózatban

    Настройка цели в Метрике10

    A webhely oldalára kerül, ahol ki kell választania egy adott űrlapot. Kattintson az űrlapra, kattintson a “Hozzáadás a célhoz”gombra. Yandex. A Metrica automatikusan konfigurálja a célt. 

    Ezután külön sorban regisztrálhatja a jövedelmet. A végén kattintson a “cél hozzáadása”gombra. 

    Fontos: ne feledje, hogy ez a célbeállítás nem követi az űrlap teljes körű benyújtását, hanem inkább a benyújtandó gombra kattint. Ha nem elégedett ezzel, manuálisan kell konfigurálnia a célt. 

    Váltás a hírnökre 

    A Beállítások ugyanúgy kerülnek végrehajtásra: megadunk egy nevet, megadjuk, hogy nyomon követünk-e egy adott hírvivőt vagy bármilyen hírvivőt, kattintson a “Cél hozzáadása” gombra. 

    A cél hasonló módon van konfigurálva“Fájlok letöltése”

    Oldal Keresés 

    Teljesen automatikus konfiguráció. 

    Kattintson a gombra 

    A cél beállításakor megadunk egy nevet, kiválasztjuk a webhely oldalt, majd beírjuk az URL-t a megfelelő sorba, kattintson az “Ugrás, válassza ki a gombot”gombra. 

    Настройка цели в Метрике11

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában