More

    Hogyan állítsunk be célokat a Yandexben. Metrica-Utasítások

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Alexandra
    Chaplya, csapatvezető
    Az ápolási szolgáltatásban, eLama, minden hirdető előbb-utóbb találkozik a Yandex-szel. Metrica. Használhatja azt, hogy sok hasznos jelentést készítsen, és értékelje a reklám hatékonyságát. Ebben a cikkben elemezzük a metrika beállításának teljes folyamatát: a számláló létrehozásától a célokkal való együttműködésig.

    • Előkészítő szakasz: mit kell tenni a célok kitűzése előtt
    • Hogyan hozzunk létre célokat a Yandexben. Metrica
    • Melyek a célok a Yandexben. Metrica?
    • Hogyan lehet megtudni, hogy működik-e egy cél
    • Mi más fontos figyelembe venni a célokkal való munka során
    • Eredmények

    Bónuszokat kaphat a Yandex eszközökhöz

    Ön dolgozik autostategies, kulcsfontosságú célok, intelligens bannerek? Akár 10% – át a kampány forgalom a személyes fiókot, valamint további érdeklődés a eLama affiliate program

    Nyilvántartás

    Szóval, Yandex. A Metrica egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi a webhely forgalmának figyelemmel kísérését és a felhasználói műveletek elemzését.

    Yandex. Metrica segít:

    • tudja meg, mely forrásokból érkeznek a látogatók a webhelyre;
    • határozza meg a leghatékonyabb ezeket a forrásokat;
    • elemezze a reklám hatékonyságát;
    • értékelje a felhasználók viselkedését a webhelyen.

    A Yandex beállításakor.Metrica tag, célokat kell létrehoznia. Ezek a webhelyfelhasználó azon műveletei, amelyeket a hirdető követni akar: egy bizonyos számú oldal megtekintése, egy adott oldal meglátogatása, egy gombra kattintás, egy linkre kattintás, megrendelés kifizetése stb.

    Amint a felhasználó eljut a webhelyre, Yandex. Metrica elkezd információt gyűjteni róla és viselkedéséről, valamint rögzíteni a célok elérését — abban a pillanatban, amikor a felhasználó teljesítette a célparaméterekben meghatározott feltételt. Például rákattintottam a” termék kosárba helyezése ” gombra, vagy elmentem az oldalra a szállítási információkkal. Miután megkapta ezeket az adatokat, például elemezheti a felhasználó elérési útját a webhelyen, és megértheti, hogy az emberek milyen ponton távoznak leggyakrabban kérés nélkül.

    Előkészítő szakasz: mit kell tenni a célok kitűzése előtt

    Ellenőrizze a számláló működésének helyességét

    Banális, de fontos lépés annak biztosítása, hogy a Metrica számláló telepítve legyen a webhely összes oldalára, és megfelelően működjön.

    Az eLama Care szolgáltatás rendszeresen megkapja a Yandex céljait. A Metrica nem működik. Gyakran kiderül, hogy a probléma nem a cél, hanem maga a számláló.

    A számláló ellenőrzésének két módja van::

    • használata _ym_debug=1 paraméter a böngésző konzolban;
    • böngésző plugin használata.

    A _ym_debug=1 paraméter segítségével

    1. Nyissa meg a böngészőkonzolt a Ctrl + Shift + J billentyűparancs segítségével (vagy ⌥ + ⌘ + j iOS esetén).

    2. A böngésző címsorában adja hozzá a _ym_debug=1 paraméter az oldal címéhez(győződjön meg róla, hogy a paraméter előtt kérdőjelet tartalmaz) töltse le.

    3. Ha a kód megfelelően van telepítve, akkor megjelenik a számláló száma, valamint a kód által a konzolban küldött adatok. Ha a konzol információkat jelenít meg a számlálószámról és a műveletről az oldalon (például PageView), akkor a számláló megfelelően működik.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    A böngésző bővítményén keresztül

    A böngészők számára különféle kiegészítők állnak rendelkezésre, amelyek segítenek ellenőrizni a számláló helyességét a webhelyen.

    1. Telepítse a böngésző megfelelő kiterjesztését, például a Chrome-ot.

    2. A telepítés után egy ikon jelenik meg a címsor jobb oldalán.

    3. Lépjen a kívánt webhelyre, majd kattintson erre a kiegészítő ikonra. 

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Ha a számláló helyesen van telepítve, folytathatja a célok létrehozását.

    Hogyan hozzunk létre célokat a Yandexben. Metrica

    Válassza ki a képernyő bal oldali függőleges panelen a” célok “fület, majd kattintson a”Cél hozzáadása” gombra.

    OLVASS TOVÁBB:  Autostrategies a Yandexben. Közvetlen: használati utasítás

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Adja meg a lehető legrészletesebb nevet, hogy ne zavarja meg, ha sok cél van. Például a” visszahívási űrlap küldése “vagy a” Köszönöm oldal látogatása ” megfelelő nevek, így azonnal meg fogja érteni, mi ez a cél. Jobb, ha elhagyja a “látogató oldalak” vagy a “gombra kattintás”absztrakt lehetőségeit. Különösen akkor, ha több oldal és gomb található a webhelyen.

    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    Ha azt tervezi, hogy használja a cél retargeting, engedélyezze a “Retargeting” jelölőnégyzetet. Ez nem befolyásolja magát a célt, inkább a kényelem érdekében szükséges, mivel a cél a “Retargeting” szakaszba kerül.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    A következő lépés az állapot típusának megadása. Válassza ki a cél típusát a követni kívánt műveletektől függően. Ebben a szakaszban fontos megérteni, hogy pontosan mit szeretne rögzíteni célteljesítményként, valamint hogy a kapott adatok hogyan segítenek a jövőben. Beszélünk arról, hogy milyen célokat lehet létrehozni a Yandexben. Metrica lent.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Adjon hozzá információkat a jövedelemről: megadhatja, hogy mennyi pénzt fog generálni e cél elérésével. A kapott adatok megtekinthetők a jelentésekben. Kattintson a “Cél hozzáadása”gombra.

    Melyek a célok a Yandexben. Metrica?

    Minden célt feltételesen meg lehet osztani azok használatával (céljával), valamint az eredmény állapotával.

    Használat szerint

    Vannak célok:

    • átváltási árfolyamok,
    • retargeting.

    A célok újracélzását arra használják, hogy feltételeket teremtsenek a közönség kiválasztásához kampányokban, a konverziós célokat pedig a mutatók nyomon követésére használják. A gyakorlatban szinte nincs különbség az ilyen típusok között, a szétválasztás pedig a menedzsment kényelmét szolgálja. Ezenkívül, ha konverziós célt használnak, például a Yandex retargetingjére. Közvetlen, akkor automatikusan retargeting cél lesz a Yandexben. Metrica interfész.

    Az eredmény feltétele

    A Yandexben 11 típusú cél létezik.Metrica.

    Megtekintések száma

    A cél akkor tekinthető befejezettnek, ha a felhasználó egy munkamenetben megtekinti a webhely bizonyos számú oldalát. Alkalmas a felhasználói elkötelezettség elemzésére. Ez a cél használható többoldalas webhelyekhez( például online áruházakhoz): minél több oldalt tekint meg a felhasználó, annál jobban érdekli őket.

    A cél beállításához adja meg a webhelyoldalak számát, amelyeket a felhasználónak egyetlen munkamenetben meg kell néznie.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Látogató oldalak

    Megadhat bizonyos oldalakat, amelyek fontosak az Ön számára, vagy megadhat egy feltételt, amelyet tartalmaznia kell. Például egy cél akkor tekinthető befejezettnek, ha a felhasználó egy olyan oldalra megy, ahol köszönetet mond a kérés elhagyásáért.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    4 feltétel áll rendelkezésre:

    • url: mérkőzések– adja meg a céloldal pontos címét. Amikor erre az oldalra lép, a cél befejezettnek tekinthető.
       
    • url: tartalmaz– adja meg az URL egy részét. Ez az opció akkor megfelelő, ha több céloldala van, és egyetlen feltétellel kombinálhatja őket. Például egy bizonyos termékcsoport egy online áruházban.
       
    • url: kezdődik– csak az URL kezdeti részét adja meg. Az állapot alkalmas az alkönyvtárak látogatásainak nyomon követésére.
       
    • url: reguláris kifejezés – nyomon követheti oldalak, amelyek megfelelnek tetszőleges sablonok. Például, ha nem az alkönyvtár összes oldalát szeretné nyomon követni, hanem néhányat. A reguláris kifejezésekkel kapcsolatos további információkért lásd a Yandex súgóját.

    Lehetővé teszi, hogy nem oldalakat, hanem olyan eseményeket Kövessen a webhelyen, amelyek nem változtatják meg az oldal URL-jét. Például egy űrlap kitöltése, egy gombra kattintva stb. Ennek a célnak a beállításához programozási ismeretekre lesz szüksége. További információ arról, hogyan kell ezt megtenni, lásd a Yandex Súgó.

    OLVASS TOVÁBB:  Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Összetett cél

    Több egymást követő műveletből áll, amelyeket rögzíteni szeretne. Ez a cél jó a felhasználó elérési útjának megértéséhez a webhelyen. Például, melyik ponton hagyják el a webhelyet azok a felhasználók, akik nem nyújtottak be kérelmet.

    A cél beállításához adja hozzá a szükséges lépéseket (legfeljebb 5). A” Page Visit “és a”JavaScript Event” célok lépésként használhatók.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Kattintson a telefonszámra

    Hasznos, ha nem használja a híváskövetést. A cél akkor tekinthető befejezettnek, ha a felhasználó rákattint a telefonszámra mutató linkre.

    Beállíthatja:

    Összegyűjtheti a minimális híváselemzést, és felhasználhatja őket a kampányok optimalizálására.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Kattintson az e-mail gombra

    Ez akkor érhető el, ha a felhasználó rákattint az e-mail címmel ellátott linkre.

    Nyomon követheti a kattintásokat:

    Minden e-mail címhez-Yandex. Metrica keresni fog mailto esetében: < megadott cím> a Linkekben rögzítse a kattintásokat az összes címre.

    Egy adott e-mail címmel-írja be azt a mezőbe, ahogyan azt a link határozza meg. Például,. Győződjön meg róla, hogy a helyesírás pontosan ugyanaz.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    Űrlap benyújtása

    Lehetővé teszi az űrlapok benyújtásának nyomon követését, például megrendelés esetén. A “JavaScript event” beállítással ellentétben nincs szükség további változtatásokra a webhely kódjában az ilyen típusú célban. De a webhelynek meg kell felelnie a következő követelményeknek:

    • Az űrlap segítségével jött létre az űrlap címke. Ha az űrlap keresztül történik div címkék, nem lesz nyomon követhető.
       
    • Az űrlap a következő címen kerül elküldésre: a gomb típusa= “Küldés” elem. Ha a Küldés végrehajtásra kerül gomb típusa= ” gomb”, a cél nem érhető el.
       
    • A gomb típusa= “Küldés” elem belül kell lennie az űrlap elem.

    Válassza ki, hogy mely űrlapokhoz kíván létrehozni egy célt. Ha ez egy “konkrét űrlap”, adja meg annak a webhelynek az oldalát, ahol a mezőbe kerül, majd kattintson a”Go and select a form” gombra.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    A megnyíló ablakban Yandex. A Metrica kiemeli az oldalon található űrlapokat. Az űrlapok csak az elmúlt 30 napban meglátogatott oldalakon érhetők el.

    Váltás a Messenger-re

    Segít nyomon követni a webhely látogatóinak forgalmát a hírnökökre mutató linkeken.

    A cél segítségével megtudhatja:

    • hány felhasználó vált hírnökre;
    • melyik forgalmi forrásokból hajtják végre ezt a célt.

    Как настроить цели в Яндекс.Метрике - Инструкция

    A cél beállításához válassza ki, hogy mely hírvivők számára kíván létrehozni egy célt:

    Fájlok Letöltése

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában