More

    Hogyan állíthatja be a célzott hirdetéseket

    Как настроить таргетированную рекламу самостоятельно

    Elena
    Sergeeva, a célzott reklámozás specialistája a közösségi hálózatokban, ellentétben a kontextuális vagy megjelenítési hirdetésekkel, csak a közönség érdeklődő szegmense számára jelenik meg. Minden közösségi hálózatnak megvannak a maga sajátosságai és beállításai, így úgy tűnik, hogy örökké fog tartani, hogy mindezt tanulmányozzuk. Valójában van egy általános elv a célzott hirdetésekkel való együttműködésre. Ha megérted, akkor képes lesz arra, hogy gyorsan megértsd a reklámszekrényt, és önállóan állítsd be a kampányokat a közösségi hálózatokban. A lépésről lépésre szóló utasításaink segítenek ebben.

    Mit kell futtatni a hirdetéseket a közösségi hálózatokon

    Mielőtt kampányokat indítana bármely közösségi hálózatban, készítsen mindent, amire szüksége van:

    1. A célközönség portréja. Elemezze a meglévő ügyfelekkel kapcsolatos információkat, vagy képzelje el az ideális vevőt, ha csak egy projektet indít. Válaszoljon a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos fontos kérdésekre:

    • milyen érdekeik vannak;
    • milyen korúak és neműek;
    • mennyire fontos a helyük;
    • hogyan hoznak vásárlási döntést.
       

    2. Termék, termék vagy szolgáltatás. Menjen végig egy potenciális ügyfél lépésein a hirdetések megjelenítésétől a vásárlásig: van-e elegendő információ neki; világos, hogyan kell vásárolni vagy megrendelni; vásárolhat-e most, vagy fel kell készülnie.
     

    3. Meglévő források és közösségi hálózatok a reklámozáshoz. Tudja meg, melyik közösségi hálózatban van a legaktívabb a közönség, ahol népszerű közösség vagy személyes profil van. Értékelje meg, hogy a hirdetési költségvetés lehetővé teszi-e, hogy egyszerre több közösségi hálózatot fedezzen le.
     

    4. Meglévő és potenciális ügyfelek adatbázisai. Ez lehet e-mailek, telefonszámok vagy pixelek által gyűjtött adatok a webhelyeken. Ez az erőforrás segít abban, hogy “meleg” közönséggel kezdjen reklámozni, és a jövőben hatékonyabban méretezze hirdetéseit.
     

    5. A hirdetési forgalom platformja. Győződjön meg róla, hogy az analitikai rendszerek konfigurálva vannak, a webhely informatív, a közösségi hálózati közösség pedig alapvető tartalommal van feltöltve.

    A célzott reklám létrehozásának szakaszai

    1. szakasz: a közösségi hálózatban történő reklámozás szabályai

    Ha úgy dönt, hogy egy hirdetési kampány létrehozásához közösségi hálózatot választ, olvassa el a webhely szabályait. Az Instagram Facebook és Instagram szabályok áttekintése megtalálható cikkünkben.

    OLVASS TOVÁBB:  Egy évvel később eltávolítva: félelmek, felismerések és buktatók

    2. szakasz: a versenytársak hirdetéseinek elemzése a közösségi hálózatban

    Tanulmányozza a versenytársak hirdetéseit. Elemezze a takarmány, szövegek, kreatívok, valamint az egész lánc egésze-a hirdetés szolgáló termék kölcsönhatás. Facebook Instagram Facebook Facebook-ahhoz, hogy a hirdetések egyes versenytársak a VKontakte feed, elég, hogy iratkozzon fel a népszerű tematikus közösségek, valamint az Instagram, Facebook-érdeklődést mutatnak a tartalom a kiválasztott témában. 

    3. szakasz: szöveges és grafikai anyagok készítése a kiválasztott közösségi hálózat számára

    El kell kezdenie kreatívok létrehozását a reklámozáshoz, miután eldöntötte, hogy mely közösségi hálózatokon fogja közzétenni. Minden webhelynek megvannak a maga követelményei a képek, videók és szövegmennyiség formátumára vonatkozóan. Bannerek rajzolásához, egyszerű videók készítéséhez használhatja a beépített szerkesztőket a reklámszekrényekben, harmadik féltől származó szolgáltatásokban vagy alkalmazásokban, vagy a tervező szolgáltatásaiban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetések indítása a YouTube-on a Google Ads segítségével

    Tesztelje a hirdetések különböző verzióit-sok témában a telefon egyszerű fotói sokkal jobban működnek a reklámban, mint a márkás designer bannerek.

    4. szakasz: hirdetési szekrény létrehozása

    Ha még nem indított hirdetéseket a kiválasztott közösségi hálózatokban, akkor kezdje el dolgozni egy hirdetési szekrény létrehozásával vagy konfigurálásával. Részletes útmutatókat készítettünk a Facebook hirdetésekhez és a VKontakte-hoz.

    5. lépés: hirdetések beállítása

    A közösségi hálózatokban történő reklámozás közönségét nemcsak szegmensek oszthatják meg, az Általános portré alapján, hanem a termék vagy szolgáltatás iránti hűség mértékével is.

    • “Forró” közönség: a felhasználók már jól ismerik Önt, a terméket, vagy fokozott érdeklődést mutatnak a javasolt téma iránt.
       
    • “Meleg” közönség: a felhasználók hallottak valamit rólad vagy a termékedről, de még nem mutattak érdeklődést a téma iránt.
       
    • “Hideg” közönség: még nem tud semmit rólad, a téma iránti érdeklődés nem alakult ki.

    Fontolja meg ezeket a kategóriákat, amikor hirdetési kampánystratégiáját fejleszti a közösségi hálózatok bármelyikében.

    Ha először indít hirdetést, kezdje el egy teszt hirdetési kampányt: rendeljen el egy kis költségvetést, azonosítsa a 3-5 fő közönségszegmenst, hozzon létre 1-3 hirdetést mindegyikhez, és legalább 1-2 hétig “forgassa” a hirdetést.

    Instagram Facebook, Instagram, VKontakte lépésről-lépésre segít beállítani hirdetéseket a szociális hálózatok helyesen.

    6. szakasz: Az eredmények optimalizálása és elemzése

    Az első reklámkampány elindítása után fontos annak hatékonyságának értékelése, szükség esetén a beállítások módosítása.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket megjeleníteni a myTarget-ban, és hogyan lehet további bevételt generálni?

    A választott céltól függően értékelje a fő mutatókat. A legtöbb közösségi hálózatban az optimalizálás automatikusan megtörténik: Az algoritmus kiválasztja, hogy a hirdetések közül melyik működik jobban, majd újra elosztja a költségvetést.

    Ha még nem választotta ki ezt az opciót, akkor az optimalizálás manuálisan is elvégezhető a nem hatékony hirdetések vagy hirdetési csoportok letiltásával.

    Fontos korrelálni a hirdetési teljesítménymutatókat az üzleti mutatókkal. Nézzünk egy példát.

    Tegyük fel, hogy nagyobb forgalmat szeretne elérni (a “forgalom” cél), és előfizetőket vonz a fiókjába vagy a közösségébe. Ebben az esetben nemcsak az átmenet költségeit, hanem az előfizető költségeit is meg kell becsülni. Hosszú távon ez a közönség szegmensének minősége is, amikor ezek az előfizetők elkezdenek vagy nem kezdik el megvásárolni a terméket. Előfordul, hogy az átmenetek és az előfizetések olcsók, de a jövőben a közönség nem vásárol semmit. Egy másik szegmens vonzása drágább, de végül megoldja a projekt vagy az üzlet végső feladatait.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket megjeleníteni a myTarget-ban, és hogyan lehet további bevételt generálni?

    Egy másik példa: képzeljük el, hogy a cél a konverziók a webhelyen. Az algoritmus megtanulása után láthatja az alkalmazás vagy a vevő vonzásának költségeit a reklámszekrényben. Ahhoz, hogy megértsük, mennyire nyereséges ez a paraméter az Ön számára, valamint hogy lehetséges-e méretezni, a kapcsolódó üzleti mutatók kiszámítása segít:

    • átalakítás vásárlás Alkalmazások,
    • átlagos vásárlási nyugta,
    • az ügyfél visszatérése ismételt vásárlásokhoz.

    Mindezek az adatok segítenek teljes képet alkotni a hirdetési kampány további menetéről szóló döntések meghozatalához.

    Mikor jobb célzott hirdetéseket indítani

    Ha a költségvetés nagyon korlátozott, és a termék nem kötődik egy bizonyos hullám a kereslet, ne indítson hirdetéseket során tömeges akciók (“fekete péntek”,” Cyber Hétfő”), valamint a nagy ünnepek (Új év, február 23, március 8).

    A hirdetők hatalmas száma miatt az aukció sokat melegszik, a reklám nagyon drága lesz-a felhasználó figyelmének ajánlata nagyon magas. Az átalakítás költsége 2-3-szor nőhet, egyes versenyképes témákban pedig még magasabb.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában