A Telephony Zadarma kapcsolt anyaga meghív mindenkit a beszédelemzés kipróbálására. Mindezt a nulla belépési küszöbnek és az egyszerű beállításnak köszönhetően.
Kinek van szüksége beszédelemzésre? Valójában – minden olyan vállalkozás, amely telefonon kapcsolatba lép az ügyfelekkel. És mindez azért, mert mindig szükséges irányítani ezt a folyamatot. Ezt „manuálisan” végezni, meghallgatni az összes beszélgetést, gyakran egyszerűen irreális. Vannak jobb módszerek a vállalkozások számára az idejük eltöltésére. Ez azt jelenti, hogy az összes beszélgetés nyomon követésének folyamatát automatizálni kell. Csak a beszédelemzés segítségével.
Hogyan működik a beszédelemzés?
Nagyon egyszerű. Az ideghálózatok az összes beszélgetést hangból szöveggé fordítják, majd több paraméter szerint elemzik őket. Közöttük:
- beszélgetés sebessége;
- félbeszakítás;
- csend;
- az ügyfél beszédének és a kezelő beszédének aránya (százalékban);
- Kulcsszó keresés és az összes hívás pontszáma ötfokú skálán.
Mint látható, a paraméterek listája meglehetősen univerzális, és minden vállalkozásnak megfelel. Akár egy hatalmas vállalat, több ezer alkalmazottal vagy egy nagyon kicsi értékesítési részleggel. Mindezt minimális belépési küszöbértékkel, mert maga az elemző eszköz teljesen ingyenes, és csak a tényleges felismerési percekért kell fizetnie. Az eszköz 50 nyelven működhet. Például az orosz beszédfelismerés egy percének költsége 90 kopeik percenként.
Szótárak és kulcsszavak
A termék egyik népszerű tulajdonsága a szótárakban folytatott beszélgetés.
A szótárak olyan kulcsszavak gyűjteménye, amelyeket a rendszer automatikusan meg fog keresni az ügyfél, az operátor beszédében vagy az egész beszélgetésben egyszerre. Néhány szótár alapértelmezés szerint már benne van a rendszerben. Saját szótárat is létrehozhat.
Íme néhány példa arra, hogy a szótárak hol lehetnek hasznosak:
- a vágánykezelő bizonytalansága. Kulcsmondatok: „nem tudom”, „nem biztos”, „nem tudok segíteni”;
- a szükséges szkriptek kidolgozása. Kulcsmondatok: „Vásárlás megtörtént”, „leadott megrendelés”, „a művelet érvényben van”;
- a kommunikáció minőségének ellenőrzése. „Nem halllak”, „hangosabban beszélni”;
- hibák és hibák. “Nem működik”, “nem nyílik”, “nem lát”.
Létrehoz egy jelentést, és paraméterként megad egy adott szótárt vagy szótárakat. Amint a hívás megtörténik, azt elemzik, és ha vannak szavak a beszélgetésben, értesítést kap. Ezután elolvashatja vagy meghallgathatja a beszélgetést.
Nagyon érdekesnek hangzik. Hogyan kezdjük el használni?
Minden nagyon egyszerű. Csak öt lépést kell követni:
- Regisztráljon és csatlakoztassa a szükséges telefonszámot. Város, mobil vagy 8-800.
- Kapcsolja be és állítsa be az ingyenes alközpontot. Szükség esetén aktiválja a CRM Zadarma szolgáltatást (a felismerési és elemzési adatokat is továbbítja rá), vagy integrálja az alközpontot más népszerű CRM-ekbe.
- Az alközpont mellékszámok beállításaiban engedélyezze az összes hívás felismerését.
- Hívások kezdeményezéséhez és fogadásához csatlakoztasson IP telefonokat, programokat / alkalmazásokat, vagy használjon hívásokat a böngészőből (ZCRM formátumban).
- Hozzon létre jelentéseket az elemezni kívánt paraméterekkel. Az elemzés az első felismert hívás után kezd el működni.
Összefoglalva, szeretném még egyszer elmondani, hogy a beszédelemzési szolgáltatás olyan eszköz, amely hasznos lehet minden olyan vállalkozás számára, amely telefonon kommunikál az ügyfelekkel. Ugyanakkor lehetővé teszi nemcsak az ügyfelek kifogásainak vagy igényeinek figyelemmel kísérését, hanem az alkalmazottak munkáját is (egyes vállalatok a beszédelemzés eredményei köré még bónusz- vagy büntetési rendszereket is építenek).
Nulla belépési korlát nélkül a vállalat minden vállalat számára megfizethető lesz. 2021. március 1-ig a zadarmai telefonszolgáltatás ingyenes felismerési perceket kínál három tarifával:
- Normál – 100 perc,
- Iroda – 500 perc,
- Corporation – 1000 perc elismerés.
Az utolsó két tarifa ingyenes percei a promóció befejezése után érvényesek. Figyelje a hívásokat anélkül, hogy meghallgatná őket!