More

    Hogy a struktúra finomítása hogyan hozta a webhelyet a Google TOP 10-be, és 2-szer növelte a forgalmat. Svyaznoy Utazási Eset

    A repülőjegyek összetett, rendkívül versenyképes téma, amelynek vezetése számos jól ismert játékoshoz tartozik. De még egy kis online szolgáltatás is kiszoríthatja a nagy versenytársakat a Yandexben és a Google Searchben, ha webhelyének viselkedési tényezőinek javítására összpontosít. 

    A SEO MediaNation részlege megosztotta, hogyan sikerült az online repülőjegy-szolgáltatást, amely a keresési eredmények 30. sorát foglalta el, a Google TOP 10-be, és többször is növelte a webhely forgalmát.

    Bemeneti adatok

    Ügyfél: Svyaznoy utazási repülőjegy szolgáltatás.

    Cél: a keresési forgalom növelése a “járatok” szakaszba.

    Probléma: a Yandex promócióját bonyolítja az a tény, hogy a téma vezetői a Yandex szolgáltatásai – Yandex.Travel és a Yandex. Menetrendek, amelyek lehetetlen versenyezni. Egy másik erős versenytárs az Aviasales, amely a márkatudatosság és a webhely jó viselkedési tulajdonságai miatt a forgalom nagy részét kapja. Ezért úgy döntöttünk, hogy elsősorban a Google-ra összpontosítunk.

    Hogyan oldottuk meg a problémát

    Elemeztük a webhely helyzetét a “járatok” irányában – összegyűjtöttünk egy közel 4000 kérésből álló szemantikai magot, majd oldaltípusokra osztottuk őket. Például a “járatok Moszkvából Szocsiba” lekérdezés az útvonaloldalra esik, a “járatok Moszkvából” lekérdezés a város oldalára esik stb. 

    Elemezve a webhely pozícióját a keresési lekérdezésekben, azt találtuk, hogy a legtöbb oldal a TOP 30-ban található. Ezek nem rossz mutatók, amelyek lehetővé tették számunkra, hogy jelentősen javítsuk a webhely helyzetét néhány hibával kapcsolatos Munkával.

    Elemeztük, hogy a versenytársak mennyire jobbak ügyfelünknél. Megvizsgáltuk a versenytársak webhelyeinek szerkezetét, az oldalak egymáshoz való kapcsolódásának módját, valamint azt, hogy milyen típusú oldalak vannak jelen az oldalon. Az oldalak tartalmát is elemeztük: mely blokkok kerülnek az oldalakra, mely elemek kattinthatók a versenytársak számára, illetve melyek képek, diagramok formájában kerülnek bemutatásra.

    OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények

    Az eltérések alapján összeállítottuk az egyes oldalak véglegesítésére vonatkozó ajánlások listáját. Javasolták a hasonló irányú blokkok hozzáadását, egy blokkot a legkedvezőbb árakkal, grafikonokat az árdinamikával az indulás időpontja, a repülőterek listája stb. 

    Ezen ajánlások végrehajtása lehetővé tette a webhely kényelmesebbé tételét a felhasználók számára, ami viszont pozitív hatással volt a keresőmotorok számára fontos viselkedési tényezőkre.

    Lépésről-lépésre munkaterv

    A Google számára fontos a jó webhelystruktúra, hogy a felhasználók néhány kattintással megtalálják a szükséges információkat. Ezenkívül a Google algoritmusai továbbra is figyelembe veszik a rangsorban szereplő oldalak súlyát, ezért megfelelő összekapcsolásra van szükség. Tehát a következőket tettük:

    1. Frissítette az oldalakat az országok listájával https://www.svyaznoy.travel/land, városok https://www.svyaznoy.travel/cities, légitársaságok https://www.svyaznoy.travel/aircompany, valamint létrehozott egy oldalt az irányok listájával https://www.svyaznoy.travel/routes.
    OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    1. Az oldalak közötti összekapcsolást oly módon szerveztük meg, hogy az egyik oldalról a másikra, valamint a belső oldalakra való áttérés kényelmes legyen mind a felhasználók, mind a keresőmotorok számára. Ez pozitív hatással volt a webhely indexelésére is.

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    1. Frissítette például a városi oldalak kialakítását https://www.svyaznoy.travel/land/RU/MOW. az új tervezést ajánlásainknak megfelelően hajtottuk végre (korábban a blokkok többsége hiányzott a webhelyen). Blokkokat adtunk hozzá linkekkel az útvonaloldalakhoz a város oldalaihoz, valamint grafikont helyeztünk el az árak dinamikájával nap mint nap.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt"mindent át!"

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

     Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    1. Frissítve a design az útvonal oldalak, mint az oldalon https://www.svyaznoy.travel/MOW/SIP. Mint a város oldalak, az új design valósult meg, figyelembe véve a javaslatokat: ár dynamics az idő-nappal az indulás, egy blokk, a repülőterek, a közvetlen járat, valamint a linkek hasonló célok voltak hozzá.

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    1. Frissítve az XML Oldaltérkép: eltávolított törött linkeket, linkeket 301 átirányítások, hozzáadott új oldalakat listákat városok, útvonalak, országok, például https://www.svyaznoy.travel/routes.

    Eredmények

    2021.05.27-től 2021.07.16-ig a webhely láthatósága a Google-ban a “járatok” irányába 2% – ról 11% – ra nőtt.

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Ha figyelembe vesszük a pozíciók dinamikáját a repülőjegyek irányában a Google-ban, észrevehetjük a kérelmek számának növekedését a TOP 10-ben mind az Általános csoportok esetében (“repülőjegy vásárlása”, “repülőjegyek vásárlása”), mind az útvonalakhoz kapcsolódó csoportok esetében, például “Moszkva Sochi repülőjegyek”.

    A “járatok” iránya különösen fontos lett a nyári szünetben, ami a nem márka forgalmának és láthatóságának növekedéséhez vezetett a Google-ban. Ha kiszűrjük a márkakereskedéseket és a blogforgalmat a Google Keresőkonzolban, a webhely forgalmának dinamikája így néz ki:

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    A 2021.05.31-től 2021.07.19-ig terjedő időszakban a Google-tól a “járatok” irányába érkező nem márkájú forgalom napi 192-ről 596 kattintásra nőtt.

    A Yandex szerint. Metrica, keresési forgalom, kivéve a forgalmat a blog oldalak, akciók, hírek a Google kereső 31.05.2021 hogy 19.07.2021 nőtt 2-szer 646 hogy 1241 kattintások naponta.

    Как доработка структуры вывела сайт в ТОП-10 Google и увеличила трафик в 2 раза. Кейс Связной Трэвел

    Következtetések

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában