More

    Hibák az intelligens bannerek konfigurálásakor Yandex.Yandex. közvetlen

    Partner anyagaAz intelligens bannerek kényelmes formátuma a Yandex hirdetéseinek. Közvetlen: könnyen konfigurálható, automatikusan létrejönnek, dinamikus tartalommal vonzzák a felhasználókat. De gyakran az intelligens bannerek nem jelennek meg, ahogy kellene, vagy nem hoznak jó eredményeket. 

    Ebben a cikkben elemezzük azokat a hibákat, amelyeket a hirdetők leggyakrabban elkövetnek. Azt is javasoljuk, hogyan kell kijavítani őket, hogy ne kelljen újra konfigurálnia a kampányt, vagy több száz hirdetést manuálisan létrehozni.

    Az intelligens banner egy interaktív hirdetési formátum a Yandexben. Közvetlen dinamikus tartalommal, kattintásonkénti fizetéssel vagy konverziókkal. Hirdetések létrehozásához fel kell töltenie egy feed fájlt a Yandexbe. Közvetlen egy listát a termékek, információk róluk. A rendszer elemzi a hírcsatornát, majd automatikusan létrehoz egy intelligens szalaghirdetést a fájl minden egyes termékéhez. 

    Elmondtuk neked, hogy mit és hogyan kell konfigurálni az intelligens bannerekben a cikkben. Elemezzük azokat a tipikus hibákat, amelyek megakadályozzák ezeket a hirdetéseket. 

    1. hiba: betöltési probléma

    Készített egy hírcsatornát, megpróbálta feltölteni, de a rendszer hibával válaszolt.

    Ahhoz, hogy megtudja, miért nem töltötte be a takarmányt, kattintson a “További információ”gombra. Ez a hiba leggyakrabban akkor fordul elő, ha a takarmányt manuálisan hozták létre: nem minden szükséges címke van megadva, helytelen kategóriaazonosítók stb. Ezért javasoljuk az automatikus takarmány-kirakodás beállítását a webhelyéről – ezzel a hibák valószínűsége alacsonyabb, a termékekkel kapcsolatos információk pedig az Ön részvétele nélkül frissülnek. 

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    Ellenőrizheti, hogy a hírcsatorna megfelelően van-e megtervezve a Yandex súgójában-leírja a kötelező és opcionális címkéket, valamint azok jellemzőit.

    Ha problémái vannak az automatikus hírcsatorna betöltésével, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba a webmesterrel vagy a támogatással a kód ellenőrzéséhez, valamint a hiba azonosításához.

    Betöltési hiba akkor is megjelenhet, ha az üzleti típus helytelenül van kiválasztva: mindegyiknek saját igényei vannak. Például létrehozott egy hírcsatornát a kiskereskedelem számára, feltöltéskor pedig az autókat választotta ki. Olvassa el, hogy mely hírcsatornák alkalmasak arra, hogy a Yandex vállalkozásai segítsenek.

    OLVASS TOVÁBB:  Как подготовить рекламные кампании к праздникам

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    2. hiba: nincs metrikus számláló és konfigurált célok

    Az intelligens bannerek működéséhez autostrategies-t használnak, így a hirdetések nem jelennek meg metrikák és célok nélkül. A cikkben részletesebben elemeztük a stratégiák munkáját.

    Fontos megfontolni, hogy a rendszer rendelkezik-e elegendő adatokkal a beállított célhoz. Tegyük fel, hogy a “konverzióoptimalizálás” stratégiát választotta, de nincs elegendő adat a konverziókról a megadott célhoz (a cél mellett szürke kör lesz). Ezután a kampány más stratégiát fog használni-legfeljebb kattintásokat fog adni a megadott áron (CPC modell). 

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    Amint elegendő adatot gyűjtenek, a rendszer CPC-ről CPA-ra vált. Ha engedélyezi a Pay-Per-konverziós modellt, akkor a pénz terhelésre kerül, amikor a felhasználó befejezi a megadott célt. A rendszert a megadott átlagos átváltási ár vezérli.

    A beállításokban mindkét mutatót be kell állítania-a maximális CPC-t, valamint az átváltás átlagos árát. Ugyanakkor nem szabad ugyanazokat az értékeket megadni, vagy akár kis különbséggel (például 1-2 rubel). Ez korlátozza a rendszer működését, és alacsony lefedettséget eredményez. A CPC esetében például 10 rubel, adja meg a maximális CPC-t körülbelül 20 rubel.

    OLVASS TOVÁBB:  Néhány ok, amiért a SEO nem működik

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    3. hiba: a kedvezmények nem jelennek meg

    Az intelligens bannerek termékkedvezményeket jeleníthetnek meg. Ez az opció engedélyezve van a kreatív tervezőben egy kampány beállításakor. Ugyanakkor fontos ellenőrizni, hogy van-e < oldprice > mező a takarmányban, és be van töltve.

    4. hiba: Érvénytelen fejléc

    A kampányszűrőkben beállíthatja, hogy a takarmány melyik mezője jelenik meg a fejlécben. 

    A címkét pontosan úgy kell írni, ahogyan azt a takarmányban megadják. Tehát, név, Név és név különböző paramétereknek kell tekinteni. Ha ezt nem teszi meg, hiba jelenik meg, vagy a cím automatikusan beillesztésre kerül. 

    A Yandex figyelmeztet arra, hogy a hirdetési szövegben legfeljebb 81 karakter lehet. Ellenkező esetben részben megjelenik. 

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    5. hiba: a szükséges címkék hiányoznak a hírcsatornában

    Az intelligens bannerek beállításakor meg kell adnia, hogy mely információkat kell megjeleníteni a hírcsatornából. Ezért győződjön meg róla, hogy a beállításokban kiválasztott összes paraméter regisztrálva van a hírcsatornában. Ha a rendszer nem találja meg a szükséges adatokat, akkor nem lesz képes hirdetést létrehozni. Például az intelligens bannerek” gyártó “mezője megfelel a < szállító > címkének, a” termék raktáron ” pedig a < szállító >< elérhető >címkének.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működnek a termék ajánlásai a webhely konverziójának növelése érdekében

    6. hiba: helytelen linkek

    Annak érdekében, hogy az e-kereskedelem megfelelően működjön, javasoljuk, hogy adjon meg egy linket a termékkártyához UTM címkék nélkül, valamint más paramétereket, például szűrést (?típus=widget) vagy a webhely nyelve (? lang = fr)

    Yandex. A Direct képes lesz automatikusan kivágni a címkéket, de nincs más paraméter. Ha elhagyja őket, akkor két dolog lehetséges: a felhasználó nem lesz képes rákattintani az intelligens szalaghirdetésre, vagy megy, hanem egy másik oldalra. 

    7. hiba: a kreatív tervező rossz típusú vállalkozása

    Fontos, hogy pontosan válassza ki azt az üzleti típust, amelyet már megadott a beállításokban, amelyhez létrehozott egy hírcsatornát. Yandex. A Direct automatikusan betölti a témának megfelelő sablonokat és hirdetési méreteket. Ha olyan üzleti típus van kiválasztva, amely eltér a takarmány betöltésekor megadottól, a Yandex nem engedélyezi a bannerek megjelenítését.

    8. hiba: tiltott témák, nincs jogi nyilatkozat

    Az intelligens bannerek korlátozhatók, sőt elutasíthatók, ha a hirdetéshez jogi nyilatkozat vagy életkor-címke szükséges. Olvassa el a tiltott témákat és a szükséges dokumentumokat is. Még akkor is, ha minden technikailag megfelelően van konfigurálva, az intelligens bannereket moderálással lehet elutasítani.

    Egy ajánlás, ha kevés benyomás van

    Ha a célközönség szűrő beállításakor megadja a “webhely látogatóinak újbóli kijelölését”, akkor a hirdetés elsősorban azoknak jelenik meg, akik meglátogatták a termékkártyákat. Azok a felhasználók, akik elmentek a webhelyre, de nem mentek a termékkártyákhoz, nem látják a hirdetését. Ezért javasoljuk a “maximális lefedettség”kiválasztását. 

    OLVASS TOVÁBB:  Как подготовить рекламные кампании к праздникам

    Ошибки при настройке смарт-баннеров в Яндекс.Директе

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában