More

    Heti legfontosabb információk: Facebook Website Builder vs. TikTok Versenytárs

    Éljen egy rendszeres Likeney-emésztést a héten sugárzott legfontosabb friss és okos dolgokkal. Ma kiadásként a Facebook személyes weboldal-készítője és a Snapchat TikTok riválisa.

    Megbeszéljük az influencer marketing piac növekedését a YouTube-on és az Instagram Stories-ban az érintésekre vonatkozó statisztikák eltűnését.

    A hét száma

     

    A TikTok virtuális túrái már több mint 318 ezer megtekintést értek el, és a #CulturalTikTok kampány részeként az online túrák és a múzeumok videóinak összes megtekintése meghaladta a 2 milliót.

    Fontos friss

    • A történetek érintési statisztikái eltűntek az Instagramról.
    • A Snapchat elindította a Spotlight-ot, a TikTok riválisát.
    • A Facebook kiadta az E.gg alkalmazást személyre szabott weboldalak létrehozására.
    • Az Instagram teszteli a GYIK funkciót az üzleti fiók könyvtárában.
    • A YouTube hirdetéseket is felvesz a videókba, még a nem bevételszerzési csatornákon is.
    • Az Instagram bevezette a Stories automatizált kreatív- és hirdetésformátum-optimalizálását.
    • A Time Magazine 2020 legjobb játékai.
    • Az Instagram márkás címkékkel kezdte meg a bevételszerzést.
    • A YouTube befolyásoló marketingpiaca megduplázódott, 12,6 milliárd rubelre.
    • A Facebook hirdetők kártérítést kapnak a mérési hiba miatt.
    • Az Instagram videó szelfiket mutat be a hamis számlák leküzdése érdekében.

    Fontos okos

    OLVASS TOVÁBB:  Az SMM-vállalatok nyilvánosságának 2020-as minősítésének eredményei

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    A végpontok közötti elemzés megvalósításának és konfigurálásának kérdését továbbra is mítoszok és spekulációk fedik.

    A cikkben kommentáljuk a legnépszerűbbeket.

    Kinek való : Marketingesek és cégtulajdonosok.

    Mennyi az idő: 8 perc.

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában