Éljen egy rendszeres Likeney-emésztést a héten sugárzott legfontosabb friss és okos dolgokkal. Ma a 4. számban vannak Instagram-frissítések és egy új YouTube Analytics-jelentés.
Megbeszéljük az új tartalom moderációs rendszert a Facebookon, és a válság idején dolgozunk a VKontaktéval és az Odnoklassnikivel.
A hét száma
Ilyen adatokat az Otzyvmarketing elemzői szolgáltattak, elemezve az ezen erőforrásokhoz való áttérést és a 2020-as statisztikákat. Az üzleti és digitális szakemberek igényei megváltoztak az önszigetelés időszakában. A piacot különösen érdekelték az ezen a területen található SMM-szolgáltatások és tanfolyamok.
Fontos friss
- Az Instagram négy frissítést adott ki.
- A VKontakte a hirdetések elindításához szükséges összes tippet egy ablakban kezdte megjeleníteni.
- A Facebook az AI segítségével frissítette tartalom moderációs rendszerét.
- A VKontakte és Odnoklassniki elindította a Work in Crisis projektet.
- A Facebook kibővítette a videóba ágyazott hirdetésekhez való hozzáférést és frissítette a Rights Manager eszközt.
- A Twitter világszerte elindította flották-történeteit.
- A Facebook tanácsokat adott az e-kereskedelmi webhelyeknek az ünnepi szezon hirdetéseinek elindítása előtt.
- A Messengerben és az Instagramban megjelenik egy videomegosztási mód.
- A hirdetési körhinta már elérhető a Twitter hirdetők számára.
- A YouTube Analytics forgalmi forrás jelentést indított.
- A Pulse segítséget nyújt a VKontakte bloggereknek a tartalom automatikus közzétételében és bevételszerzésében.
Fontos okos
Üzleti titkok és trükkök fekete pénteken
A fekete pénteki akció már legendás nap. Kétségtelen, hogy a fekete pénteki vásárlások megtakarításai hatalmasak lesznek, ha alaposan felkészülsz erre a napra, és betartasz néhány ajánlást.
Ez a cikk megmutatja, hogyan kell ezt megtenni.
Kinek: mindenkinek.
Mennyi az idő: 7 perc.