More

    Három hiba, amelyet kockáztathat, ha elősegíti a berendezések javítását

    2020 szeptemberétől decemberig az eLama ügynökség támogatta a “Shuuri”cég szolgáltatásait. Ebben az esetben elmondjuk, hogy négy hónap alatt majdnem kétszer tudtuk növelni a vezetések számát, és milyen három hibát tehetsz, ha hirdetéseket futtatsz ebben a résben.  A “Shuuri” számítógépeket és kütyüket, elektronikát, háztartást, fénykép-és hangberendezéseket javít, elektromos robogókat javít és helyreállítja az elveszett elektronikus adatokat. 

    Az ügyfél már működő kampányokkal és a CPL optimalizálásának kezdő feladatával jött hozzánk. kidolgoztunk egy munkatervet: először csökkentjük a vezető költségeit, majd méretezéssel foglalkozunk.

    Az elején fontos volt figyelembe venni két pontot:

    • Zárja ki a nyugdíjasokat a célközönségből. A csapatommal úgy döntöttünk, hogy a nyugdíjasok ritkán keresnek felszerelést az Interneten-ehelyett bíznak a barátaikban, vagy még mindig felhívják a házak bejáratánál lógó újságokból és hirdetésekből származó hirdetéseket. 

    • A plazma javítással kapcsolatos hirdetéseket eltávolították a benyomásokból. Mint az ügyfél közölte, az esetek túlnyomó többségében ezt a szolgáltatást a felhasználók drágának tekintették (“könnyebb új TV-t vásárolni”). 

    Ezután pontosan elmondjuk, hogy mi történt a munkánk során, és három hibát azonosítunk, amelyeket a legtöbb hirdető ebben a témában tesz. 

    Az első hiba. Számíthat a Google-ra

    A Google lehetővé teszi, hogy a berendezések javítását csak a berendezés gyártóinak hirdesse. A szervizközpontokat még a gyártók által kiadott számos tanúsítvány jelenléte sem menti meg.

    Kereshet megoldásokat a hirdetési rendszerekben, de ez tele van azzal a ténnyel, hogy fiókját előbb-utóbb betiltják. Ezért azonnal értesítettük az ügyfelet: nincsenek elvárásaink vagy ígéreteink a Google hirdetésekkel kapcsolatban. Mindazonáltal megpróbáltunk mindent megtenni a hatalmunkban.

    Egy ilyen történetben az univerzális tanács az, hogy csak adaptív hirdetéseken keresztül működjön. Ha egy hirdetésnek több címe és szövege van, akkor valószínűbb, hogy mérséklődik. 

    Vannak nem univerzális tippek is-például megpróbáltunk játszani a hirdetési szövegekkel. Ha az orosz “C” szót a “szolgáltatás” szóval angolra cseréli, a siker esélye nő. 

    OLVASS TOVÁBB:  eLama a TikTok marketing partnerévé vált

    Mi történt időközben Yandex.Yandex. közvetlen? Minden kampányt átvittünk a SZÁMLÁINKRA mentett CTR-vel, és elkezdtük teljesen újratervezni őket. Minden kampányt minden irányban újraterveztek: laptopok, televíziók, adatmentés, robogók, fotók. Minden irányban a szemantikai mag teljesen frissült, a lekérdezéseket releváns csoportok szegmentálták, minden kiterjesztést hozzáadtak, a képeket és a promóciókat frissítették.

    A második hiba. Adja meg a költségvetést a kampányok kereséséhez 

    Észrevettük, hogy az első hónap végén elindított új YAN kampányokban a vezető ár sokkal alacsonyabb volt, mint a keresési ár — annak ellenére, hogy ezek a kampányok kevesebb vezetést hoztak. A logika egyértelmű volt: Moszkvában nagyon nagy a verseny a berendezésjavítás területén. Ezért a keresési kampányok vezetésének költsége néha többször is magasabb, mint a hálózatokban.

    OLVASS TOVÁBB:  Разговор с экспертами: как подготовить кампании к 23 февраля и 8 марта, если времени мало

    Úgy döntöttünk, hogy megerősítjük a YAN-t egy hónapra, és meglátjuk, milyen statisztikákat kapunk. Ennek eredményeként például a “laptopok” irányába A YAN kampányok 4,5-szer olcsóbbak, mint a keresési kampányok. 

    Ezen felül továbbra is aktívan dolgoztunk:

    1. Teljesen átalakították az összes kampányt. Mindkét rendszerben kibővítettük a szemantikai magokat;

    2. Állítsa be az ajánlattevőt, hogy egyszerűsítse az ajánlatokkal való munkát, kiigazítsa stratégiáit;

    3. Letiltott nem hatékony lekérdezések a statisztikák felhalmozása után;

    4. Korrigálták a szociális demók és eszközök arányát;

    5. Megtisztítottuk a forgalmat — ellenőriztük a keresési lekérdezéseket, helytelen negatív szavakat adtunk hozzá. Tehát kizártuk például azokat a kérelmeket, amelyekre a felhasználók videókat keresnek az önjavításhoz. 

    Októberben, a vezető ár Yandex.Yandex. közvetlen az új reklámkampányokhoz 23%, míg a vezetékek száma nőtt 29%. A Google hirdetésekben a vezető ár ugyanazon a szinten maradt, a vezetések száma nőtt 9.5%.

    A harmadik hiba. Felejtsd el a híváskövetést

    Annak ellenére, hogy az ügyfél telefonon megkapta a kérelmek 75-80% – át, nem konfigurálta a híváskövetést. Ezért az elején megkértük az Ügyfelet, hogy telepítse a Calltouch szolgáltatást. Ezért fontos? Dinamikus Híváskövetés szükséges ahhoz, hogy megértsük, melyik kampányból, hirdetéscsoportból és kulcsszóból származik az ügyfél. 

    OLVASS TOVÁBB:  Egy nap a fizetett forgalmi csoport vezetőjének életében

    A Calltouch-ban felhalmozott statisztikák lehetővé tették számunkra, hogy pontról pontra állítsuk be azoknak a hirdetési csoportoknak a kattintási árait, amelyek alacsonyabb áron hoztak több konverziót. 

    Три ошибки, которые вы рискуете совершить, если продвигаете ремонт техники

    Novemberben, a mutatók a következők voltak: 

    – in Yandex.In Yandex. Közvetlen, a vezető ár 35% – kal csökkent a hónap során, a vezetések száma 39% – kal nőtt a régi hirdetési kampányok szeptemberi munkájához képest.
    – A Google Ads-ben a vezető ár 18% – kal alacsonyabb lett, míg a vezetések száma ugyanaz volt, mint szeptemberben a régi kampányokkal.

    2020 Decemberéig, elvégeztük a fő munkát, amelyet 4 hónap alatt terveztünk: 

    • Teljesen újjáépítették a kampányokat a semmiből;
    • Beállította a Calltouch-jelentések kulcskérdéseinek arányát;
    • Új típusú kampányokat indítottunk (YAN, retargeting, CMS).

    Ennek eredményeként a vezetékek száma Yandex.Yandex. közvetlen nőtt 83%, míg a vezető ár 42% – kal alacsonyabb lett a kezdeti mutatókhoz képest . A Google Ads-ben a vezetők száma az eredeti szinten maradt, de költségük csökkent 30%

    Az alábbi grafikonon láthatja az ólom költségeinek csökkenésének tendenciáját, valamint a Yandex számára a 2020. szeptembertől decemberig tartó vezetések számának növekedését campaigns.Yandex. közvetlen.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti fiókot Instagram-utasítások

    Три ошибки, которые вы рискуете совершить, если продвигаете ремонт техники

    Folytatás

    A berendezések javítása ma meglehetősen népszerű szolgáltatás, a promóciónak pedig megvannak a sajátosságai. 

    Először is, nem tudjuk pontosan megjósolni, hogy milyen hatékony lesz a Google Ads kampányok-ez a hirdetési rendszer korlátozásainak köszönhető. 

    Másodszor, a túlmelegedett aukció körülményei között, különösen a nagyvárosokban, a keresési kampányok vezetésének költsége nagyon magas lehet. Ezért fennáll annak a veszélye, hogy a teljes költségvetést gyorsan elköltik a keresőcégekre, ha nem osztja el másképp. 

    Végül a Híváskövetés a hatékony optimalizálás szükséges feltétele, különösen akkor, ha a legtöbb alkalmazás telefonon érkezik. 

    Szeretné meggyőződni arról, hogy nincsenek hibák a kampányokban?

    az eLama szakemberei megmondják, mit kell változtatni a hirdetési beállításokban. Az első konzultáció ingyenes.

    Hagy egy kérést

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában