More

    Gyors kezdés a játék alkotói számára a GeekBrains segítségével

    Intenzív tanfolyamot nyitunk, ahol mindent megtudhat, amire szüksége van a játékfejlesztésben – egy cégben vagy saját projektben 2020. október 28. 3 perc 1481 https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2415/og_image/d522f53f0768fede649ab6e1e01b7cfc.png

    Manapság a játékok már nem csak a tizenévesek szórakoztatásának szférája, hanem az informatika nagyszabású tendenciája. A játékipar várhatóan három év alatt 200 milliárd dollárt fog termelni, és a játékosok a világ népességének harmadát teszik ki. Az emberek okostelefonokon, konzolokon, laptopokon és okosórákon fognak játszani. Úton, sorban, esténként otthon és ebédidőben. A játékokban kikapcsolódnak, kommunikálnak, inspirációt és adrenalint keresnek.

    Hogyan használhatjuk ezt mi, az informatikai ipar szakemberei és újoncai? Készítsen saját játékokat, amelyek 3-5 év alatt kultussá válhatnak, helyettesítve a Fallout, a GTA 5, a God of War és a Sims 4 játékokat.

    Most az ipar mesterei – a Ubisoft, a Konami és a Blizzard – dollármilliókat keresnek a felhasználói érzelmekből. A játékkiadások megegyeznek a szoftverkiadásokkal, ahol a késések vagy technikai hibák miatt elmaradt haszon vagy elpazarolt marketingköltség lehet. Itt minden komoly.

    Gyors kezdés a játék alkotói számára a GeekBrains segítségével

    A GeekBrains segít az újonnan érkezőknek a játékfejlesztésben, hogy megtanulják saját játékuk kiadását. Az új intenzívben a játék teljes gyártási ciklusára összpontosítunk: végül is, miután csak fejlesztést vagy marketinget tanultunk, nehéz teljes értékű slágert alkotni. Meg kell jól megírni, megtervezni, sikeresen piacra dobni – és akkor nyereséges lesz. Tehát az intenzív ötvözi a játékipar összes legfontosabb dolgát:

    • a játékmotorral való munka (Unity),
    • programozás,
    • játéktervezés,
    • marketing és bevételszerzés.

    A tanfolyam elvégzése után nemcsak létrehozhatja azt a játékot, amelyről megálmodta, hanem azt is, hogy a felszínen tartsa. Megtanulják, hogyan kell létrehozni játéklogikát, megírni az AI-t és közzétenni egy játékot, valamint pénzt szerezni a kiadásokról és vonzani a játékosokat. Mindez segít abban, hogy egy sikeres cím birtokosává válhasson.

    OLVASS TOVÁBB:  Как 3 года делать игру на одном энтузиазме: история Buran-19

    A tanfolyam három hónapig tart – ez idő alatt a hallgatók egy teljes értékű 3D-s játékot készítenek a Unity motor segítségével. Nincs szükség előkészítésre vagy technikai háttérre – a tanfolyamot könnyen elsajátíthatják mind a programozók, akik keresik a rést a kedvenc munkájuk számára, mind azok a játékosok, akik szeretnék hobbijukat bevételi forrássá tenni. A játékipar érdekes abban, hogy a közoktatás még mindig nagyon ritka benne, és a juniorok fizetése 800 dollárnál kezdődik.

    A tanfolyam során elkészít egy 3D-s lövöldözős játék lejátszható prototípusát, ahol meghatározhatja saját harci szabályait, egyedi karaktereket és beállításokat hozhat létre, szinten választhatja ki az ellenségeket és a környezeteket, és kísérletezhet animációval, fény-, hang- és egyéb speciális effektusokkal.

    Intenzív játék létrehozó program

    1. rész Programozás

    OLVASS TOVÁBB:  Az ügyfelek helytelen beállításokat (IP-címeket) kapnak a DHCP-n keresztül

    Itt fogja elsajátítani a Unity játékmotort, amelyet 120 millió játékos használ. A ma keresett játékok több mint fele készül rajta. A tanárokkal megtudhatja, hogyan jön létre az alapvető játéklogika, a környezet, a világítás, a vizuális effektusok.

    2. rész: Játéklogika, AI készítés

    Itt megtudhatjuk, hogyan lehet a jeleneteket és szinteket egyetlen rendszerré alakítani, átgondolva a mechanikát, animálva és optimalizálva a játékprojektet. Ez a blokk tartalmaz egy tanfolyamot a mesterséges intelligencián alapuló fejlett logikai viselkedésről.

    3. rész: Marketing és bevételszerzés

    Hogyan lehet a játékot felszínen tartani? Mindent megtudunk a bevételszerzésről, a játékon belüli vásárlásokról, a játékosok vonzásáról és megtartásáról, valamint egy játék kiadásáról.

    4. rész További tanfolyamok a Git-en, C #

    Miután elsajátította a Git-et, felépítheti az együttműködési fejlesztési folyamatokat, és a C # segíthet a szakmai növekedésben.

    OLVASS TOVÁBB:  Rövid útmutató az XAML használatához

    Gyors kezdés a játék alkotói számára a GeekBrains segítségével

    A tanfolyam öt kulcsfontosságú tudnivalót nyújt, amelyeket a sikeres cím minden előállítójának végre kell hajtania.

    • A koncepció eredeti és mély ötlet, amely magával ragadhatja a felhasználókat (mint például azok a játékok, amelyeket évek óta játszunk).
    • Beállítás, stílus és grafika – játékstilizálás és játékművészet: helyek, ikonok, logók, karakterek.
    • A programozás egy olyan rendszer felépítése, amely meghatározza a játék szabályait, realizmusát, összetettségét és a játékosnak a környezettel való kölcsönhatását.
    • Publikáció – a játék értékének közlése és igazolása a közönség számára, előkészítés és elindítás a tematikus közösségek és a média támogatásával.
    • A játék népszerűsítése, együttműködés a közösséggel – olyan tervezés, amely lehetővé teszi, hogy ne égesse el a játékban rejlő lehetőségeket, találjon kulcsfontosságú rést és hű játékosokat, növelje a közönséget és növelje a profitot, figyelembe véve a közönség preferenciáit.

    Miért fontos számunkra, hogy befejezze a tanfolyamot és elindítsa a játékot?

    A GeekBrains együttműködik a My.GAMES és a MY.GAMES Venture Capital társaságokkal, amelyek portfoliójában több mint 200 játékprojekt található. Érdekeltek vagyunk olyan új szakemberek megjelenése a piacon, akik készek feltalálni, fejleszteni és irányítani új játékainkat.

    A projektek gyors ötletekből és szalvétavázlatokból nőnek ki …

    Gyors kezdés a játék alkotói számára a GeekBrains segítségével

    … és remekművé válnak.

    Gyors kezdés a játék alkotói számára a GeekBrains segítségével

    Gamedev elnyeli a modern trendeket: neurális hálózatok, VR, gépi látás, történetek személyre szabása. Ennek a generációnak a legtöbb trendje különféle játékokban tárul fel, a látnivalóktól és az alkalmi játékoktól kezdve a horror és szöveges regényeken át. A marketingben, a programozásban, a menedzsmentben vagy az elemzésben már elsajátított készségek itt jól jönnek. A videojáték-ipar élen jár a szórakoztató piacon – miért ne válhatna annak részévé?

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában