More

    Google Link frissítése: hogyan befolyásolja a SEO promóciót

    Nem titok, hogy a linkek a mai napig a Google keresés fő rangsorolási tényezői, annak ellenére, hogy az oldal rangsorát már régóta törölték, és nem újraszámolják az oldalakat. Ez idő alatt a Google nagy előrelépést tett a keresési algoritmusok manipulálását célzó linkek felderítésében. 

    Ebben a cikkben elmondjuk a Google link algoritmus frissítéséről, valamint tippeket adunk arról, hogy mit kell tenni az alacsony minőségű linkek szűrőinek csökkentése érdekében.  

    Hogyan küzd a Google a link Spam ellen 

    A Google első linkszűrője a pingvin volt, amelyet 2012-ben indítottak el. A keresőmotor betiltva sape.ru más linkcserék, később a fórumokon a “tömeg”, valamint a profilok Ingyenes linkjei leálltak. A következő sorban vendégposztok és közvetlen kapcsolatcsere volt.  

    A Google képviselői minden évben frissítették szűrőjüket, figyelembe véve a PS algoritmus manipulációjának kimutatására szolgáló egyre növekvő számú paramétert.  

    A szűrővel kapcsolatos helyzet jelentősen megváltozott 2016-ban, a Google Penguin 4.0 kiadása után, amely valós időben kezdett dolgozni. 

    Mi a helyzet itt? 

    Régióink számára a Google szűrői hűségesebbek és könnyebbek voltak, de úgy tűnik, hogy ez a történet már véget ért.  

    A Runetben és az ukrán nyelvű interneten a Google alatt történő reklámozás során nagyon népszerű az örök linkcserék linkjeinek vásárlása. A Yandex és a Google szűrők ellenére egy ilyen egyszerű linkstratégia továbbra is működik régiónkban, míg a nyugati piacokon legalább 3-4 évig nem használják, miután a Google betiltotta az összes linkcserét, majd az aktív kereskedelmet folytató és megvásárolt dofollow linkeket.  

    Egy kicsit kevésbé népszerű az egyszerű csere linkek és tömeg (spam) a profilok és fórumok.  

    A Nyugathoz képest cikkünk marketingje rendkívül rosszul fejlett, ezért a webhelytulajdonosoknak a lehető leghamarabb meg kell változtatniuk a linkstratégiát, ha nem akarják elveszíteni a Google keresési forgalmának jelentős részét egy nap alatt.  

    Az új küszöbön álló szűrők első fecskéi 

    A kezdetek óta 2021-től, a Google elkezdte aktívan harcolnak a link spam a promóció, amelynek eredményeként jelentős számú helyek szenvedtek az elmúlt 3 hónapban, előre “frontális”, aszerint, hogy a régi rendszerek, anélkül, hogy a legkisebb célzást bujkál az a tény, hogy vásárol egy linket bármely erőforrás. 

    A rossz linkek elleni küzdelem első visszhangja a frissítés után, 2020. December elején kezdődött. Ezután számos helyszín mind a FÁK-ban, mind a nyugati piacokon ismeretlen okokból elvesztette a forgalom 30-40% – át.  

    Sokkal nagyobb változásokat éreztek a webhelytulajdonosok a 2021. június 6-i és július 3-i frissítések után.  

    Ezeknek a változásoknak köszönhetően a különböző fülkékben lévő webhelyek újabb 30-50% – ot (sőt még többet, akár 80% – ot) vesztettek el a Google keresési forgalomából. 

    Íme néhány példa: 

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    Spam Link Frissítése 

    2021.július 26-án a hivatalos Google blog bejelentette egy új frissítés elindítását, amelynek célja a link spam elleni küzdelem. Az információkat itt olvashatja el (angolul).

    A júniusi és júliusi frissítések után a spam linkeket helyező (buy) webhelyek elvesztették pozícióikat. Kritikusan fontos lett, hogy folyamatosan figyelemmel kísérjük a webhely link tömegének minőségét, és időben megszüntessük az alacsony minőségű linkeket.  

    Amit már nem kell tennie:

    • vásárlás (put) horgony linkek spammed, nem moderált fórumok; 
    • vásároljon linkeket spammelt profilokon kereskedelmi horgonyokkal; 
    • vásároljon linkeket a Sape-ból (nagyszámú link spamelt webhely); 
    • vásároljon linkeket spammelt oldalak és egyéb külső link cserék, amelyek egyértelműen eladni a nagyszámú linkeket bármilyen témában: kaszinók, IM, oldalak 18 . 
    OLVASS TOVÁBB:  A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    A Google hivatalos blogjában világossá tette, hogy milyen típusú linkek vezethetnek kézi szankciókhoz és a webhely lefokozásához a keresési eredmények között.  

    Az új algoritmusok mind a bejövő, mind a kimenő kapcsolatokra vonatkoznak. Mi változott: 

    • Most szankciókat kaphat számos partnerkapcsolatra a partnerprogramokhoz anélkül, hogy megadná a rel=”szponzorált” címkét. Nagyszámú kimenő értékesítési link elhelyezése a webhely lefokozásához vezet a keresési eredmények között.  
    • A Google megtanulta jobban megérteni a közvetlen kapcsolatcsere rendszereit, valamint fizetett sajtóközlemények és szponzorált Hozzászólások elhelyezését. Számos ilyen Link a rel= “szponzorált” megadása nélkül a webhely lefokozásához vezet a Google keresési eredményeiben. 
    OLVASS TOVÁBB:  Az e-kereskedelmi webhelyek forgalmi forrásai

    A Google egyértelműen utalt arra is, hogy az új spamellenes algoritmus nemcsak az angol nyelvű keresést, hanem más régiókat és nyelveket is érinti.  

    Mi változott a SEO-optimalizálók számára a runet-ben 

    Minden megy az a tény, hogy a link épület vár ránk hamarosan, mint a nyugati piacokon. Ha korábban csak az egyik cserére lehetett menni, egyszerű szűrőkkel vásároljon linkeket, és növelje a pozíciókat, most ezek a műveletek nem lesznek elegendőek.  

    Mit kell tennem most: 

    • Nagyon gondosan figyelemmel kíséri a donor oldalak spam tartalmát. 
    • Próbálj meg nem vásárolni linkeket a csereprogramokon a link tömegének több mint 30-40% – áért, hanem olyan webhelyeket találni, amelyek közvetlenül nem adnak el linkeket. Vagyis teljes körű tájékoztatásra van szükség, mint bourges-ban.  
    • Építsd meg a saját PBN rács és ellenőrzik a minőségét.  
    • Írj nagyon érdekes, kreatív tartalmat, amely vonzza a természetes szerves linkeket.  
    • Ne összpontosítson a linkek számára, hanem azok minőségére. 
    • Ismerje meg a Tier 2, Tier 3 szavak jelentését, majd alkalmazza azt a gyakorlatban. 
    • Az enyém, ahelyett, hogy linkeket vásárolna, tartalmat, szolgáltatásokat és más hasznos eszközöket kínál, amelyeket a felhasználók megosztanak az Interneten.  

    És még néhány ajánlás

    Andrey, SEO szakember az ügynökség körül Web: 

    A frissítések alapján a Google egyre okosabbá válik, és megtanulja megkülönböztetni a vásárolt linkeket a természetesektől. Ugyanakkor a keresőmotor nem utasítja el a linkeket fontos rangsorolási tényezőként. A SEO szakemberek és a webhelytulajdonosok feladata egy természetesebb link tömeg felépítése. Hogyan lehet növelni a cikkben felsorolt. Szeretném hozzátenni, hogy nézhet ki egy természetes link és egy donor oldal. 

    Elmondok néhány olyan paramétert, amelyek gyakran megtalálhatók a természetes kapcsolatokban, valamint hogyan lehet ellenőrizni ezeket a paramétereket. 

    1. A donor helyszín és az elfogadó témája egybeesik, a link pedig a tematikus cikkből származik. Itt minden egyszerű-megnézzük a donor webhelyet. 
    2. A cikk egy linket tartalmaz egy domainhez, a cikk más tematikus cikkekre mutató hivatkozásokat is tartalmazhat. A linkek közelsége nagyon fontos lesz mind a link elhelyezésének oldaláról, mind az adományozó webhely egészéről. Ha a szomszédos linkek spam, nem tematikus vagy korrupt, akkor negatívan befolyásolhatják webhelyét. Ugyanúgy ellenőrizzük, mint az első bekezdésben. 
    3. Az adományozó oldal szerves forgalommal rendelkezik, és rangsorolva van a keresésben. Forgalom nélküli webhely: elhagyott vagy a szűrő alá esett, vagy linkek eladására hozták létre. Ellenkező esetben miért tartana a tulajdonos olyan webhelyet, amely nem rangsorolt? Főleg linkek értékesítésére! Az Ahrefs eszközök segítségével ellenőrizheti, Keys.so, Serpstat stb… A képernyőkép egy példát mutat egy donor webhelyről forgalom nélkül:

      Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении

    4. Új cikkek jelennek meg a donor oldalon (nem csak értékesítési linkekkel). Hogyan ellenőrizzük? Írja be a szolgáltatót a Google: site:domain, kattintson az “Eszközök”gombra. Ezután válassza a következő lehetőséget: “24 órán keresztül”, “egy hétig” vagy “egy hónapig”.
    OLVASS TOVÁBB:  Az e-kereskedelmi webhelyek forgalmi forrásai

    Ссылочный апдейт Google: как это отразится на SEO-продвижении  

    Timofey, SEO szakember az ügynökség körül Web:

    Valójában a mai napig a Google algoritmusfrissítései arra kényszerítenek bennünket, hogy bővítsük a kapcsolatok promóciójának határait a FÁK országaiban. Az orosz nyelvű szegmens szinte minden reklámozott kereskedelmi helyszíne valahogy kapcsolódnak az örök kapcsolatok cseréjéhez, a vásári tömeg a Quarkon és a szájkosarak bérlése a Sape – en.  

    Az olyan műveletek, amelyek segíthetnek az optimalizálóknak és a webhelytulajdonosoknak abban, hogy ne veszítsék el a pozíciókat a frissítések eredményeként, vagy összeomlások esetén gyorsan visszaállítsák őket, két kérdésre adott válaszként vonhatók le:  

    • Most mit csináljak? 
    • Mit kell tennem elvileg? 

    Szóval, milyen lépéseket kell tenni most: 

    1. Add hozzá a saját, ügyfél oldalak bármilyen pozíció eltávolítása szolgáltatás (a legolcsóbb AllPositions), majd ellenőrizze őket naponta egyszer, vagy legalább néhány naponta egyszer. A referenciaszűrők az ellenőrzés 2 szakaszában észlelhetők-egy csepp közvetlenül, még nagyobb csepp 15-25 óra elteltével. 
    2. Töltse fel a megvásárolt linkeket egy külön fájlba. Nagyon ajánljuk ilyen fájl tartása a vásárlási szakaszban, mivel még a GSC néha nem jeleníti meg az összes linket különböző tényezők miatt, például egy oldal ideiglenes elvesztése az indexből, ami jellemzőbb az alacsony minőségű webhelyekre. 
    3. Ossza meg a megvásárolt linkeket 4 zónára: piros, narancs, sárga és zöld. Ahol a “piros” végleges spam, a “zöld” nem spamelt webhely (csak a megvásárolt linkeket vegye figyelembe osztáskor). Ha a külső promóciót legalább plusz vagy mínusz elemzés alapján végezték el, akkor a piros zóna minimális lesz, tömeg, a kvarkból fut, és a cserék egyes helyszínei odaérhetnek. 
    4. Utasítsa el a “piros” linkeket a GSC eszközökben. Ezt óvatosan kell elvégezni, próbáljon meg ne utasítani a bejövő webhelyhivatkozások több mint 10% – át, egy nagyobb számot csak nagy helyszíni összeomlás esetén lehet törölni. Ugyanakkor az elutasított linkeket kiváló minőségű, nem spamekkel kell helyettesíteni. 
    5. 2-3 naponta egyszer, ellenőrizze a megvásárolt linkeket a rel = “szponzorált” és rel = “nofollow” jelenlétére a donor oldalak tulajdonosai is olvassák a híreket , a visszaesést nem a dofollow linkek minősége, hanem számuk csökkenése okozhatja. 
    OLVASS TOVÁBB:  A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    A második kérdésre adott válasz, ha megkerüli az olyan kifejezéseket, mint a “tartalom készítése az emberek számára”, a következő néhány tipp lesz: 

    1. A legfontosabb dolog az, hogy hogy ne vásároljunk tömegeket a nem módosított fórumokról, hanem a profilokból.  
    2. Önnek is szüksége van minimalizálása érdekében a vásárlás örök linkek a cserék. A megoldás az, hogy használja őket Tier 2, Tier 3-ezek tökéletes erre a célra! Az átmeneti időszak alatt keresse meg a 35 dolláros cserék linkjeit, legyen az 2 linkek 10 helyett, de sokkal több hasznot hoznak. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában