More

    Google Analytics 4: új erőforrás megismerése és létrehozása

    Április 29-én megtartották a “Google Analytics 4: új erőforrás megismerése és konfigurálása”speciális projekt második webináriumát. A webináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakember, eLama tartotta.

    Webinar program:

    • Hogyan különbözik a Google Analytics 4 a Universal Analytics-től?
    • Ideje váltani a GA4-re?
    • Hogyan kell beállítani a GA4 erőforrás, majd telepítse a helyszínen.
    • Események és konverziók beállítása.

    Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket megjeleníteni a myTarget-ban, és hogyan lehet további bevételt generálni?

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában