More

    Google adaptív vizuális hirdetések – áttekintés és testreszabás

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Ilkhom
    Chakkanbaev, internetes marketingszakember
    A Seopulses adaptív vizuális hirdetések a Google Ads szolgáltatásban szinte minden webhelyen és bármely hirdetési egységben képesek hirdetések megjelenítésére. Ebben a cikkben Ilkhom Chakkanbaev internetes marketingszakértő elmondja Önnek, hogyan készítsen kampányokat adaptív vizuális hirdetésekkel, valamint megossza az ajánlásait a formátum használatához.

    A Google adaptív vizuális hirdetések a Display Hálózat (Display Hálózat) hirdetési formátuma, amely javítja a hirdetések teljesítményét. A rendszer automatikusan egyesíti a hirdetési elemeket, a képernyőhöz igazítja őket, majd kiválasztja azokat, amelyek a felhasználókat leginkább érdeklik. A hirdetőknek csak annyit kell tenniük, hogy opciókat adnak a címekhez, képekhez, videókhoz és leírásokhoz.

    Ennek a formátumnak két vitathatatlan előnye van: könnyen testreszabható, és lehetővé teszi a hirdetések szinte bármely blokkban történő megjelenítését (és magas CTR elérését).

    Példa ilyen hirdetésekre:

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Az adaptív vizuális hirdetések előnyei

    • Automatikus optimalizálás . Az algoritmusok valós időben meghatározzák, hogy fog kinézni a hirdetés, és hogyan fogják kombinálni az elemeket. Ezután a Google a statisztikák alapján kiválasztja a megjelenítésre szánt legjobb kombinációkat.
    • Időmegtakarítás . A hirdetőknek nem kell maguknak elkészíteni a szalaghirdetéseket: csak fel kell töltenie néhány címsort, leírást, képet vagy videót. És maga a rendszer hirdetéseket fog összeállítani belőlük, amelyek megfelelnek egy adott hirdetési felületnek.
    • Megnövekedett lefedettség . A Google különböző formátumokhoz készít szalaghirdetéseket, így a hirdetések szinte az összes webhelyen megjelennek.
    • Kompatibilis a dinamikus remarketinggel . Az adaptív vizuális hirdetésekhez beállíthat dinamikus remarketinget. Töltse fel termékcsatornáját, konfigurálja a szükséges beállításokat – és emlékeztetheti önmagát a felhasználókra, akik már ellátogattak a webhelyére.

    Fontos : Az adaptív vizuális hirdetések megfelelő működéséhez a rendszernek elegendő adatot kell gyűjtenie. Ezért először a hirdetések hatékonysága alacsonyabb lehet.

    Beszéljünk többet a kampánybeállításokról.

    Adaptív hirdetési kampány futtatása

    Először válasszon ki egy meglévő kampányt, vagy adjon hozzá újat. Megmutatjuk, hogyan hozhat létre új kampányt.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Jelezze, hogy cél nélküli hirdetési kampányt hoz létre.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Válassza a Display Hálózatot a kampánytípusok közül. Használhat adaptív vizuális hirdetéseket:

    • intelligens kampányokban, ahol az ajánlatokat és a közönségeket a Google Ads algoritmusai vezérlik;
    • normál vizuális kampányokban, amelyeket a hirdető manuálisan kezel.

    A második lehetőséget választjuk.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Menjünk a kampánybeállításokhoz. Először adjon neki egy nevet, lehetőleg valami érthetőt: könnyebb navigálni, ha sok kampány van.

    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok Reklámozás elindítása a Google Display Hálózaton 2020. december 11-én - eLama

    Az alábbiakban adja meg tartózkodási helyét, hogy a földrajzi célzás segítségével hirdetéseket jelenítsen meg egy adott régió lakói vagy azok számára, akiket érdekelnek.

    És válasszon nyelveket – hirdetései olyan webhelyeken jelennek meg, amelyek tartalma ezen a nyelven jelenik meg, valamint azoknak a felhasználóknak, akik ezeket a beállításokat választották.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Ezután döntsön egy kampánymutató mellett, hogy kiválassza az Önnek megfelelő ajánlattételi stratégiát. Az algoritmusokat ez a stratégia fogja vezérelni a kampány optimalizálásakor.

    A bemutatott stratégiák közül:

    • Cél CPA . Az algoritmus megpróbál konverziókat elérni egy adott áron.
    • Célzott hirdetési megtérülés . A rendszer megfelelő mennyiségű bevételt hoz (a célok értékéből), meghatározott ROI (befektetés megtérülés) felső határral.
    • Maximális konverziók . A kampány az adott költségkeret mellett elérhető maximális konverziószámot eredményezi.
    • Látható CPM . Ezt a stratégiát ritkán alkalmazzák. A hirdető csak akkor fizet a megjelenítésekért, ha a felhasználó valószínűleg meglátja a hirdetést. A megjelenítés akkor számít, ha a hirdetés 50% -a egy vagy több másodpercig megjelenik a képernyőn.
    • Kézi CPC . A hirdető meghatározza a felhasználó maximális kattintásonkénti költségét, a pénzt megterhelik, ha az illető rákattint a hirdetésre.
    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetése megjelenik a hírekben, vagy Hogyan készítettünk videohirdetéseket a Mail.ru Hirdetőben

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Most menjünk a hirdetéscsoport beállításaihoz.

    Válassza ki a közönségeket, amelyeket kézileg konfigurált célzással kíván kiszolgálni. Ezek lehetnek remarketingközönségek (létrehozva a Google Ads szolgáltatásban vagy továbbítva a Google Analytics szolgáltatásból), vagy a Google által kiválasztott listák.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Adja meg a demográfiai célzást. A közönségek összegyűjtésekor a képernyő jobb oldalán láthatja a tervezett konverziós, elérési és kattintási adatokat.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    A következő lépés a hirdetések beállítása.

    Adja hozzá a következő elemeket:

    • A céloldal URL-je, ahová a felhasználó eljut, ha rákattint a hirdetésre.
    • Képek, beleértve a logókat. Legfeljebb 15 képet és legfeljebb 5 logót adhat hozzá. A képek lehetnek vízszintesek vagy négyzetesek.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    • Videó (legfeljebb 5 darab).
    • Legfeljebb 5 cím – egyenként legfeljebb 30 karakter.
    • Hosszú cím (legfeljebb 90 karakter). A normál helyett jelenik meg, ha a hirdetési hely lehetővé teszi.
    • Legfeljebb 5 leírás.
    • Kampány neve (legfeljebb 25 karakter).

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Elemek hozzáadásakor a rendszer megmutatja, hogy milyen jól vannak a hirdetései.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Mentse el a változtatásokat – a kampány készen áll az indulásra.

    Ha egy meglévő kampány alapján szeretne hirdetéseket létrehozni, akkor a „Display kampányok” lapon válassza a „Hirdetések” lehetőséget, majd a megfelelő szakaszt.

    OLVASS TOVÁBB:  Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Dinamikus remarketing és adaptív vizuális hirdetések

    A dinamikus remarketing egy olyan eszköz, amely vonzza azokat a felhasználókat, akik már interakcióba léptek a webhelyével. A dinamikus remarketing sajátossága, hogy a hirdetések olyan speciális kategóriákhoz és termékekhez vannak igazítva, amelyek oldalain az ember felkereste az embert. A tartalom a kampányába feltöltött termékcsatornából származik.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Példa hirdetésre

    Adaptív vizuális hirdetések dinamikus remarketinggel történő létrehozásához lépjen a Speciális beállítások részhez. Ez a tétel a kampány létrehozásának egyik szakaszában van – a kampány céljainak és költségkeretének kiválasztása után.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Nyissa meg a dinamikus hirdetések lapot.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Kattintson a “Táblázat használata” jelölőnégyzetre, és válassza ki a hírcsatorna egyikét:

    • csatlakozzon a Google Merchant Centerhez;
    • hozzon létre egy hírcsatornát, és töltse fel az üzleti adatokon keresztül.

    A termékeket egy vagy több szempont alapján szűrheti.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    A következő lépés a hirdetésekkel való munka. Töltse ki ugyanazokat az információkat, mint a fenti utasításokban. Az előnézeten nem csak a szokásos hirdetéseket, hanem a termékkombinációkat is láthatja.

    Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Kampánya készen áll!

    A téma jobb megértése érdekében nézze meg a “Hirdetések elindítása a Google Display Hálózaton (KNM)” mesterkurzus felvételét és az eLama YouTube-csatornán található videót “Adaptív vizuális hirdetések a Google Ads-ben”.

    Javaslatok a munkához

    1. Adjon hozzá minél több képet, fejlécet és szöveget. A képek előkészítése során gondolja előre, hogyan néznek ki csökkentett formában. Néha a kép rosszul látható – és akkor a reklám elveszíti értelmét.

    2. Kísérletezzen képekkel, szövegekkel, címsorokkal, céloldalakkal és ajánlatokkal.

    3. Ellenőrizze, hogy a címek megegyeznek-e a leírásokkal és a képekkel, mivel a rendszer tetszőleges sorrendben kombinálhatja őket. A túl hasonló fejlécek megnehezítik a rendszer működését, és zavarják a tesztelést.

    4. Ne feledje, hogy a rendszer időbe telik az edzésre és az optimalizálásra (átlagosan két hét). Ezért ne folytassa a következtetéseket.

    Mit tehet még a kampány optimalizálása érdekében:

    • a „meleg” közönség megcélzása és a kevésbé aktívak kizárása;
    • korlátozza a megjelenítést bizonyos webhelyeken az “Elhelyezések” blokk használatával;
    • tiltsa le azokat a régiókat, amelyek a legrosszabbul teljesítettek;
    • állítson be egy műsortervet, és csak a hét legeredményesebb napjaira és a napszakra koncentráljon.
    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában