More

    Goodkey: Csökkentse a PPC kampány fejlesztési idejét ötször

    Társult anyag Mindenki, aki a kontextuális reklámmal foglalkozik, nagyon jól tudja: ehhez a munkához jó fej és pokoli türelem kell. Sőt, a követelmények mindkettőre folyamatosan nőnek. Ma egy kontextuális szakembernek legalább 12 órát kell töltenie egy átlagos 1000 kulcsszóból álló hirdetési kampány kifejlesztésével. És ami a legsértőbb, a képzett szellemi munka legfeljebb egy órát vesz igénybe. Minden más: végtelen lapozgatás a meghirdetett webhely oldalain, a Wordstat listákban való piszkálás, a hirdetések százainak másolása és javítása. Ezt csak a lélekben erős képes ellenállni.

    Tipikus munkaerőköltség egy kontextus szerinti hirdetési kampány előkészítéséhez 1000 kulccsal

    Művelet

    Munkaerő-

    költségek

    A hirdető webhelyének és tárgyának tanulmányozása

    15 perc

    A szemantikai mag összeállítása

    60 perc

    A márkák és nevek átírása

    60 perc

    Szinonimák, szleng, hibák

    60 perc

    Tranzakciós (eladási szavak)

    30 perc

    Lekérdezési képlet a Wordstat / Google Planner számára

    20 perc

    Mínusz, kulcsok kiválasztása

    60 perc

    Gyors linkek, pontosítások, névjegykártyák …

    10 perc

    Csoportosítás (szegmentálás), linkek kiválasztása

    90 perc

    Hirdetési címek és szövegek

    120 perc

    Képek kiválasztása

    60 perc

    Képek formázása

    60 perc

    TELJES:

    11,8 óra

    Goodkey: minden egy ablakban

    A táblázatban szereplő munkaerőköltségeket az egyes eszközök használatának, az egyes műveletek automatizálásának figyelembevételével adják meg, azonban még nem volt olyan technológia, amely megoldaná a problémát egy komplexumban. Bemutatjuk a több platformos Goodkey eszközt: a Yandex és a Google kampányai most “egy ablakban”, egyszerűen és gyorsan elkészíthetők. Lásd a cikk végén található munkaerő-megtakarítási táblázatot.

    Alapelmélet

    A Goodkey az “alapok” elvén alapul – a keresési lekérdezésekben használt fogalmakon. Kereskedelmi lekérdezésekben (áruk / szolgáltatások keresése) nagyon kevés ilyen alap van – legfeljebb 10.

    A téma az alapja!

    Az alapok elve lehetővé teszi a meghirdetett téma szisztematikus, kompakt leírását. A keresési lekérdezések kaotikus listájával ellentétben az alapokat összehasonlíthatatlanul könnyebb kialakítani, szavakkal kitölteni és a teljesség ellenőrzése érdekében. Vessen egy pillantást az alábbi példára: kétszáz szó elegendő egy több ezer kulcsot tartalmazó téma átfogó leírásához!

    Termékeket és szolgáltatásokat 2 kattintással gyűjtünk össze

    A Goodkey egy többplatformos eszköz, amely pluginből és webes szolgáltatásból áll. A beépülő modult az alapok szavainak keresésére és megjelölésére használják … a hirdető és versenytársai webhelyén. Mindent el kell kezdeni: a termékek listája, márkák, jellemzők … Csak egy kényelmes jelölőeszköz hiányzott. Most már igen:

    Megjegyzés: a velosklad.ru cég nem az ügyfelünk, csak nagyon jó weboldaluk van 🙂

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    A jellemzők összegyűjtése 3 kattintással

    A Goodkey intelligens eszköz: elég megmutatni neki a szükséges cselekvés mintáját, az ismételt cselekedeteket önállóan hajtja végre. Ezt a megközelítést nevezik exo-technológiának (az exoskeleton szóból származnak).

    Goоdkey mindenre emlékszik

    Az exotechnológia másik példája: Goodkey emlékszik arra, hogy honnan gyűjtötték a szavakat. Először is, hogy szükség esetén oda visszatérhessünk, másrészt nagyszerű módja a munka benyújtásának / elfogadásának: csak nézzük meg az alapok tartalmát és a vizsgált oldalak listáját.

    Átírás, szleng és más kapcsolódó szavak

    A kontextus legnehezebb feladata az úgynevezett kapcsolódó szavak megtalálása. Nézzen meg három videót, ahol a Goodkey megkönnyíti az átírások, a különböző írásmódok és más kapcsolódó szavak gyűjtését.

    Az átírási szolgáltatások használata:

    Keressen kapcsolódó szavakat a Google Plannerben:

    A helyesírások gyakorisági használatának megkeresése a Wordstatban:

    Tranzakciós

    Igen, ezek a nagyon “eladási” szavak, amelyek jelentősen megnövelik a kérés fontosságát. Nem minden található meg a hirdető weboldalán, de a hirdetési eredmények között nagyon sok van. Sőt, pontosan azokat, amelyeket a versenytársak már ellenőriztek. Az exotechnológiai Goodkey lehetővé teszi, hogy mindent megtaláljon néhány kattintással, majd kissé szerkeszthesse:

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    Mindent összegyűjtünk az internetre

    A plug-inről a fogást kirakjuk a Goodkey webszolgáltatásba, az alapfüzetekbe, és gyorsan rendbe tesszük:

    A sablonokhoz józan ész kell

    Nincs értelme minden kulcs lekérdezésben az összes bázist használni, ezért keresési lekérdezés-konstrukciókat – sablonokat építünk. Nincsenek ilyen sokan – egy kampányra általában 5-6. És ez a kontextuális reklámkampány legintelligensebb része. Ehhez józan észre és a PPC-hirdetések mély megértésére van szükség. De nagyon kevés időbe telik.

    Lekérdezés előkészítése a Wordstat / Keyword Planner alkalmazásban

    A komplex statisztikai kérelem automatikusan generálódik, csak meg kell jelölnünk: földrajzot, a szükséges kifejezések számát és még néhány korlátozást.

    Egy kattintás mínusz. Néha kettőnél

    Ha rákattint egy szóra a bal gombbal, levonva a szót és az összes szóalakot. A jobb gombbal megjelenik a negatív kulcsszavak operátorainak menüje. Általában Goodkey mindent megért:

    A kulcsok listája készen áll!

    A kapott lista már exportálható a Yandexbe vagy a Google-ba.

    A kirakodáshoz azonban nem kell rohanni – bejelentéseink még nincsenek készen.

    Hirdetési minták előkészítése

    Goodkey megérti a természetes nyelvet. Több hirdetési minta elkészítése. Az exotechnológia reprodukálja őket. Munkájának eredményét a jobb oldali oszlopban tekintjük meg: ha valami nem stimmelt, a jobb oldalon lévő mintát kijavítottuk. Nincs szükség sablonokra vagy speciális karakterekre. Csak jó mintákat írunk, Goodkey megismétli őket.

    Goodkey kiválasztja a linkeket, ellenőrizzük őket

    A Goodkey exotechnológiája automatikusan kiválasztja a releváns linkeket, és előnézeteket kínál felülvizsgálatra. Az alacsony relevanciájú linkek miniatűrjei sárga és piros kereteket kapnak – ezeket különösen gondosan ellenőrizzük.

    OLVASS TOVÁBB:  Mi történt a kontextus szerinti reklámozásban 2020-ban és az előrejelzések 2021-re

    Képek kiválasztása és kivágása

    A képekkel való munka nagyjából megegyezik a hivatkozások kiválasztásával. Goodkey megtalálja és kivágja a képeket. A gyanús képek kereteit kiemelik.

    Ez minden! Az így létrejött hirdetési kampány feltölthető a Yandexbe vagy a Google-ba, attól függően, hogy a kampány melyik webhelyre készült fel. Goodkey csökkenti a felkészülési idő a hirdetési kampány mintegy 6-szor !!!

    Tipikus munkaerőköltség egy kontextus szerinti hirdetési kampány előkészítéséhez 1000 kulccsal

    Művelet

    Általában

    Goodkey

    A hirdető webhelyének és tárgyának tanulmányozása

    15 perc

    15 perc

    A szemantikai mag összeállítása

    60 perc

    10 perc

    A márkák és nevek átírása

    60 perc

    15 perc

    Szinonimák, szleng, hibák

    60 perc

    15 perc

    Tranzakciós (eladási szavak)

    30 perc

    5 perc

    Lekérdezési képlet a Wordstat / Google Planner számára

    20 perc

    Mínusz, kulcsok kiválasztása

    60 perc

    10 perc

    Gyors linkek, pontosítások, névjegykártyák …

    10 perc

    10 perc

    Csoportosítás (szegmentálás), linkek kiválasztása

    90 perc

    10 perc

    Hirdetési címek és szövegek

    120 perc

    20 perc

    Képek kiválasztása

    60 perc

    10 perc

    Képek formázása

    60 perc

    10 perc

    TELJES:

    11,8 óra

    2,2 óra

    következtetések

    Reméljük, hogy a Goodkey hasznos lesz mind a hirdetők, mind a hirdetők számára. Előbbiek képesek lesznek élesen csökkenteni a munka költségeit, jelentősen emelve azok minőségét. Utóbbiak képesek lesznek felmérni a reklámkampányok kidolgozottságának mértékét: csak a céloldalak, sablonok és a céloldalak előnézeteinek listáját kell megnézniük.

    Meghívunk

    A leírt bázismódszer szokatlan, ezért a Goodkey tesztelésének sorrendje sem az, amelyet megszoktunk. Nem biztosítunk próbaidőt. Ehelyett személyes oktatást nyújtunk kliens anyag alapján. Az edzés 1 órát vesz igénybe. Ez idő alatt legalább egy jó minőségű reklámkampányt készít magának. Ha minden rendben van, fizessen 3000 rubelt, és 3 hónapig férjen hozzá az eszközhöz 300 000 kéréshez – ez olcsóbb, mint bármely közvetlenül megvásárolt tarifa. Edzés után kérheti, hogy fizetés előtt hagyjon hozzáférést egy-két napra.

    OLVASS TOVÁBB:  Eset a cable.ru (cable.ru) online áruház népszerűsítéséhez

    A Goodkey egyébként kiváló lehetőséget nyújt a reklámkampányok minőségének ellenőrzésére. Ez lesz a következő cikk. Sok szerencsét 🙂

    Töltsön el minimális időt a kontextuális hirdetésekre! Küldje el elérhetőségi adatait a press@r-broker.ru e-mail címre, és vegyen részt a GOODKEY-vel való együttműködésre vonatkozó képzésen, az Ön számára megfelelő időben. Időtartam – 1 óra.

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában