Társult anyag Mindenki, aki a kontextuális reklámmal foglalkozik, nagyon jól tudja: ehhez a munkához jó fej és pokoli türelem kell. Sőt, a követelmények mindkettőre folyamatosan nőnek. Ma egy kontextuális szakembernek legalább 12 órát kell töltenie egy átlagos 1000 kulcsszóból álló hirdetési kampány kifejlesztésével. És ami a legsértőbb, a képzett szellemi munka legfeljebb egy órát vesz igénybe. Minden más: végtelen lapozgatás a meghirdetett webhely oldalain, a Wordstat listákban való piszkálás, a hirdetések százainak másolása és javítása. Ezt csak a lélekben erős képes ellenállni.
Tipikus munkaerőköltség egy kontextus szerinti hirdetési kampány előkészítéséhez 1000 kulccsal
Művelet |
Munkaerő- költségek |
A hirdető webhelyének és tárgyának tanulmányozása |
15 perc |
A szemantikai mag összeállítása |
60 perc |
A márkák és nevek átírása |
60 perc |
Szinonimák, szleng, hibák |
60 perc |
Tranzakciós (eladási szavak) |
30 perc |
Lekérdezési képlet a Wordstat / Google Planner számára |
20 perc |
Mínusz, kulcsok kiválasztása |
60 perc |
Gyors linkek, pontosítások, névjegykártyák … |
10 perc |
Csoportosítás (szegmentálás), linkek kiválasztása |
90 perc |
Hirdetési címek és szövegek |
120 perc |
Képek kiválasztása |
60 perc |
Képek formázása |
60 perc |
TELJES: |
11,8 óra |
Goodkey: minden egy ablakban
A táblázatban szereplő munkaerőköltségeket az egyes eszközök használatának, az egyes műveletek automatizálásának figyelembevételével adják meg, azonban még nem volt olyan technológia, amely megoldaná a problémát egy komplexumban. Bemutatjuk a több platformos Goodkey eszközt: a Yandex és a Google kampányai most “egy ablakban”, egyszerűen és gyorsan elkészíthetők. Lásd a cikk végén található munkaerő-megtakarítási táblázatot.
Alapelmélet
A Goodkey az “alapok” elvén alapul – a keresési lekérdezésekben használt fogalmakon. Kereskedelmi lekérdezésekben (áruk / szolgáltatások keresése) nagyon kevés ilyen alap van – legfeljebb 10.
A téma az alapja!
Az alapok elve lehetővé teszi a meghirdetett téma szisztematikus, kompakt leírását. A keresési lekérdezések kaotikus listájával ellentétben az alapokat összehasonlíthatatlanul könnyebb kialakítani, szavakkal kitölteni és a teljesség ellenőrzése érdekében. Vessen egy pillantást az alábbi példára: kétszáz szó elegendő egy több ezer kulcsot tartalmazó téma átfogó leírásához!
Termékeket és szolgáltatásokat 2 kattintással gyűjtünk össze
A Goodkey egy többplatformos eszköz, amely pluginből és webes szolgáltatásból áll. A beépülő modult az alapok szavainak keresésére és megjelölésére használják … a hirdető és versenytársai webhelyén. Mindent el kell kezdeni: a termékek listája, márkák, jellemzők … Csak egy kényelmes jelölőeszköz hiányzott. Most már igen:
Megjegyzés: a velosklad.ru cég nem az ügyfelünk, csak nagyon jó weboldaluk van 🙂
A jellemzők összegyűjtése 3 kattintással
A Goodkey intelligens eszköz: elég megmutatni neki a szükséges cselekvés mintáját, az ismételt cselekedeteket önállóan hajtja végre. Ezt a megközelítést nevezik exo-technológiának (az exoskeleton szóból származnak).
Goоdkey mindenre emlékszik
Az exotechnológia másik példája: Goodkey emlékszik arra, hogy honnan gyűjtötték a szavakat. Először is, hogy szükség esetén oda visszatérhessünk, másrészt nagyszerű módja a munka benyújtásának / elfogadásának: csak nézzük meg az alapok tartalmát és a vizsgált oldalak listáját.
Átírás, szleng és más kapcsolódó szavak
A kontextus legnehezebb feladata az úgynevezett kapcsolódó szavak megtalálása. Nézzen meg három videót, ahol a Goodkey megkönnyíti az átírások, a különböző írásmódok és más kapcsolódó szavak gyűjtését.
Az átírási szolgáltatások használata:
Keressen kapcsolódó szavakat a Google Plannerben:
A helyesírások gyakorisági használatának megkeresése a Wordstatban:
Tranzakciós
Igen, ezek a nagyon “eladási” szavak, amelyek jelentősen megnövelik a kérés fontosságát. Nem minden található meg a hirdető weboldalán, de a hirdetési eredmények között nagyon sok van. Sőt, pontosan azokat, amelyeket a versenytársak már ellenőriztek. Az exotechnológiai Goodkey lehetővé teszi, hogy mindent megtaláljon néhány kattintással, majd kissé szerkeszthesse:
Mindent összegyűjtünk az internetre
A plug-inről a fogást kirakjuk a Goodkey webszolgáltatásba, az alapfüzetekbe, és gyorsan rendbe tesszük:
A sablonokhoz józan ész kell
Nincs értelme minden kulcs lekérdezésben az összes bázist használni, ezért keresési lekérdezés-konstrukciókat – sablonokat építünk. Nincsenek ilyen sokan – egy kampányra általában 5-6. És ez a kontextuális reklámkampány legintelligensebb része. Ehhez józan észre és a PPC-hirdetések mély megértésére van szükség. De nagyon kevés időbe telik.
Lekérdezés előkészítése a Wordstat / Keyword Planner alkalmazásban
A komplex statisztikai kérelem automatikusan generálódik, csak meg kell jelölnünk: földrajzot, a szükséges kifejezések számát és még néhány korlátozást.
Egy kattintás mínusz. Néha kettőnél
Ha rákattint egy szóra a bal gombbal, levonva a szót és az összes szóalakot. A jobb gombbal megjelenik a negatív kulcsszavak operátorainak menüje. Általában Goodkey mindent megért:
A kulcsok listája készen áll!
A kapott lista már exportálható a Yandexbe vagy a Google-ba.
A kirakodáshoz azonban nem kell rohanni – bejelentéseink még nincsenek készen.
Hirdetési minták előkészítése
Goodkey megérti a természetes nyelvet. Több hirdetési minta elkészítése. Az exotechnológia reprodukálja őket. Munkájának eredményét a jobb oldali oszlopban tekintjük meg: ha valami nem stimmelt, a jobb oldalon lévő mintát kijavítottuk. Nincs szükség sablonokra vagy speciális karakterekre. Csak jó mintákat írunk, Goodkey megismétli őket.
Goodkey kiválasztja a linkeket, ellenőrizzük őket
A Goodkey exotechnológiája automatikusan kiválasztja a releváns linkeket, és előnézeteket kínál felülvizsgálatra. Az alacsony relevanciájú linkek miniatűrjei sárga és piros kereteket kapnak – ezeket különösen gondosan ellenőrizzük.
Képek kiválasztása és kivágása
A képekkel való munka nagyjából megegyezik a hivatkozások kiválasztásával. Goodkey megtalálja és kivágja a képeket. A gyanús képek kereteit kiemelik.
Ez minden! Az így létrejött hirdetési kampány feltölthető a Yandexbe vagy a Google-ba, attól függően, hogy a kampány melyik webhelyre készült fel. Goodkey csökkenti a felkészülési idő a hirdetési kampány mintegy 6-szor !!!
Tipikus munkaerőköltség egy kontextus szerinti hirdetési kampány előkészítéséhez 1000 kulccsal
Művelet |
Általában |
Goodkey |
A hirdető webhelyének és tárgyának tanulmányozása |
15 perc |
15 perc |
A szemantikai mag összeállítása |
60 perc |
10 perc |
A márkák és nevek átírása |
60 perc |
15 perc |
Szinonimák, szleng, hibák |
60 perc |
15 perc |
Tranzakciós (eladási szavak) |
30 perc |
5 perc |
Lekérdezési képlet a Wordstat / Google Planner számára |
20 perc |
|
Mínusz, kulcsok kiválasztása |
60 perc |
10 perc |
Gyors linkek, pontosítások, névjegykártyák … |
10 perc |
10 perc |
Csoportosítás (szegmentálás), linkek kiválasztása |
90 perc |
10 perc |
Hirdetési címek és szövegek |
120 perc |
20 perc |
Képek kiválasztása |
60 perc |
10 perc |
Képek formázása |
60 perc |
10 perc |
TELJES: |
11,8 óra |
2,2 óra |
következtetések
Reméljük, hogy a Goodkey hasznos lesz mind a hirdetők, mind a hirdetők számára. Előbbiek képesek lesznek élesen csökkenteni a munka költségeit, jelentősen emelve azok minőségét. Utóbbiak képesek lesznek felmérni a reklámkampányok kidolgozottságának mértékét: csak a céloldalak, sablonok és a céloldalak előnézeteinek listáját kell megnézniük.
Meghívunk
A leírt bázismódszer szokatlan, ezért a Goodkey tesztelésének sorrendje sem az, amelyet megszoktunk. Nem biztosítunk próbaidőt. Ehelyett személyes oktatást nyújtunk kliens anyag alapján. Az edzés 1 órát vesz igénybe. Ez idő alatt legalább egy jó minőségű reklámkampányt készít magának. Ha minden rendben van, fizessen 3000 rubelt, és 3 hónapig férjen hozzá az eszközhöz 300 000 kéréshez – ez olcsóbb, mint bármely közvetlenül megvásárolt tarifa. Edzés után kérheti, hogy fizetés előtt hagyjon hozzáférést egy-két napra.
A Goodkey egyébként kiváló lehetőséget nyújt a reklámkampányok minőségének ellenőrzésére. Ez lesz a következő cikk. Sok szerencsét 🙂
Töltsön el minimális időt a kontextuális hirdetésekre! Küldje el elérhetőségi adatait a press@r-broker.ru e-mail címre, és vegyen részt a GOODKEY-vel való együttműködésre vonatkozó képzésen, az Ön számára megfelelő időben. Időtartam – 1 óra.