More

    Fotós promóciója: SEO, márka, közösségi hálózatok [a webinárok összefoglalása]

    SEO egy fotós számára, valamint a promóció jellemzői az Interneten. Részletes anyag Mihail Shakin és Szergej Smorovoz webináriumok összefoglalóival.

    A cikkben:

    1. Mi a promóció alapja-egy személyes márka
    2. Menjek az aggregátorokhoz
    3. Mi legyen a fotós honlapján
    4. Hogyan készítsünk egy weboldalt egy portfólióval?
    5. Hogyan lehet fenntartani a profilokat a közösségi hálózatokban
    6. Miért van szüksége egy fotósnak YouTube-csatornára
    7. Hogyan lehet népszerűsíteni egy személyes márkát az Interneten-általános tippek

    A fő feltétel, amely nélkül a szakember promóciója nem fog működni, az, hogy a fényképeknek objektíven jónak kell lenniük. A weboldal optimalizálása, a közösségi hálózati profilok és egyéb tevékenységek segítenek nagyszámú ember elmondásában magadról, de ha a munka gyenge, akkor nem segít.

    Mihail Shakin SEO szakértő beszélt a fotósok népszerűsítésének alapjairól a webinárban. Szergej Smorovoz professzionális üzleti fotós válaszul saját videót készített, ahol nem értett egyet néhány ponttal. A PR-CY blogban jegyzeteket készítettünk, egy cikkbe egyesítettük őket, és kiegészítettük őket magunktól származó információkkal és példákkal.

    A fotós több módon is pénzt kereshet a munkában:

    • magatartás forgatás;

    • fotóalbumok és egyéb termékek nyomtatása;

    • vonat más fotósok.

    A módszerek kiválasztása attól függ, hogy milyen promóciós intézkedésekre van szüksége. A képzések megrendelői jobban érdeklődnek a szaktudás iránt, az esküvői fotózások megrendelői számára pedig fontosabb, hogy gyönyörű fotókat és kiváló minőségű albumot készítsenek.

    A promóció alapja a fotós személyes márkája

    A fotós bezárhatja az új avatár szükségességét, vagy szakemberré válhat karizmával és saját stílusával, amelyhez a forgatásra akar jutni. Ez egy személyes márka kialakításáról szól.

    Miért dolgozzon ki egy személyes márkát:

    • Ügyfelek vonzásaMinél többen ismernek, annál nagyobb az érdeklődés és annál több a megrendelés. A személyes márka megteremti a vágyat, hogy eljusson a “nagyon”forgatáshoz.

    • Hasznos ismerősökKönnyebb együttműködni a kapcsolódó szakterületekkel, magazinokkal, reklámokkal és rendezvénystúdiókkal foglalkozó szakemberekkel.

    • Hírnév a területenNövekvő szakértelem, rendezvények, konferenciák, webinárok.

    A személyes márka a célközönség pozicionálásán, megértésén alapul.

    Helymeghatározás

    Ki kell választania, hogyan azonosítja magát — esküvői fotós, riport, reklám, család, gyermekek stb. Még akkor is, ha több irányban dolgozik, válassza ki a fő műfajt. Ez lehet valami, amit jobban szeretsz, vagy valami, ami több pénzt hoz.

    Az ügyfélnek látnia kell, hogy a szükséges műfajban fejlődik. Ha mindent megtesz, olyan, mintha nem pumpálna semmilyen irányt teljes erővel.

    A fotós pozíciója mindig nyilvánvaló a honlapjáról és a közösségi média profiljairól.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Esküvői fotós rachelrodgersphotography.com

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Divatfotós dianapanna.ru

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Állatfotós instagram.com/sashulity_v

    Célközönség

    A fotósnak meg kell értenie, hogy kinek dolgozik. Két összetevő van:

    • A közönség portréjának felépítése-annak megértése, hogy ki az ügyfél, kinek adja el a szolgáltatásokat.

    • A közönség elvárásainak megértése – amit az ilyen ügyfelek általában akarnak, amit alapértelmezés szerint várnak.

    Ha esküvőkre szakosodott, a fotós kiválasztására vonatkozó döntést valószínűleg a menyasszony fogja meghozni. Meg kell:

    • A menyasszony lenyűgözése az, hogy megmutassa, hogy kellemes ember vagy, könnyű veled dolgozni.

    • Ahhoz, hogy megértsük, mit akar a forgatás — fontos lehet neki, hogy keverjük fel a szerény vőlegény, ő úgy néz ki, természetes, hogy több helyen, romantikus szögek.

    • Értsd meg, mit vár alapértelmezés szerint, amit a versenytársak kínálnak — például, hogy a feldolgozás szerepel az árban, a fényképek pedig egy hónap alatt elkészülnek.

    Amikor a helymeghatározás és a közönség kialakul, akkor részt vehet a promócióban.

    Az ügyfelek vonzása a fotósok aggregátorain keresztül-akár ellen, akár ellen?

    Mikhail Shakin úgy véli, hogy ha az embereknek szükségük van egy fotósra, de nincs ajánlásuk, akkor Google-t fognak keresni. Az aggregátorok elfoglalják a “Perm esküvői fotós” vagy “Moszkva legjobb fotósai”lekérdezések tetejét.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Top Google keresési eredmények

    Azt tanácsolja, hogy regisztráljon olyan webhelyeken, amelyek megfelelnek a témának, töltse ki profilját a maximálisra, majd nézze meg, hogy a fotósok hogyan vannak rangsorolva a listán. Ez lehet a felülvizsgálatok száma, a befejezett megrendelések, a minősítés-végrehajtja azt, amit befolyásolhat.

    Egyes platformok fizetett promóciós módokkal rendelkeznek. Mihail azt tanácsolja, hogy próbáljon meg egy ilyen módot vásárolni egy hónapra, hogy megnézze, hogy a platform hozza-e az ügyfeleket, és visszafizeti-e a befektetett pénzeszközöket.

    Szergej Smorovoz ellenzi a szolgáltatási aggregátorokat. Tapasztalata szerint annak érdekében, hogy vásárlókat találjanak az aggregátorokon, meg kell fizetni az elhelyezés helyszíneit. Ez leértékeli egy profi munkáját, és árt a fényképezési szolgáltatások piacának.

    Az aggregátorok mellett vannak más platformok is, például a Behance. Alkalmasabb a fotósok számára a reklám, a nyomtatás, a divat területén: kitölthet valamit a fotózás és a design találkozásánál — fotókönyvek, plakátok, borítók.

    Ha az aggregátorok a tetején vannak, miért van szüksége a fotósnak weboldalra

    Az általános lekérdezések kimenetén az első oldalon lesznek értékelések, aggregátorok és hirdetési platformok. A fotós névjegykártyája nem fog ilyen erős oldalakat elérni.

    Személyes weboldalra van szükség egy másik számára:

    • egy platform az Interneten, amelyet irányít: a közösségi hálózati profil vagy a szolgáltatás fiókja a platformhoz tartozik, tiltható, törölhető, a közösségi hálózat blokkolható az ország területén;

    • keresési eredmények márka lekérdezések: ha személyes márkán dolgozik, akkor a neve vagy álneve népszerűvé válik, a keresőmotor személyesen keresi Önt.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A fotós weboldala és a közösségi hálózatok a csúcson vannak

    Weboldal portfólióval: mi legyen a fotós weboldalán

    Milyen szakaszokra van szükség a fotós weboldalán, ha fényképezési és képzési tanfolyamokat folytat.

    Információ magadról, egy szakember bemutatása

    • Mutatkozz be, mutasd meg a fotó.

    • Írj néhány szót magadról-Mi a legfontosabb dolog az Ön számára, amit a fotó ad neked, a munkához való hozzáállásod.

    • Jelölje meg, mely városokban dolgozik.

    • Mondja el nekünk az ezen a területen szerzett tapasztalatait – mennyi ideig lőtt, milyen érdekes helyeken dolgozott.

    • Díjak és eredmények említése-ez segít az árszint és a szakértelem igazolásában.

    Példa erre Artem Toropov fotós története magáról. Úgy döntött, egy fotó élénk színekkel, mosollyal, azt mutatta, hogy ő specializálódott esküvők, felvázolta a földrajz a munka, megnyugodott azzal a ténnyel, hogy ő segít, hogy kiderüljön, természetes a képen, és melegen beszélt az asszisztens-a felesége, amely a menyasszony is, mint amikor kiválasztják a fotós.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Egy blokk magadról arttoropov.ru

    Nicole egy olyan csapatot képvisel, amely esküvői fotózással és videofelvételekkel foglalkozik. A fotós egy szűk rést talált, amely a multikulturális esküvők készítésének képességére összpontosít. A honlap főoldalán csapatdíjak és egy rövid történet Nicole-ról: egy fotó és néhány szó a munka megközelítéséről. A részletes szöveg külön oldalon érhető el.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Yandex. a Direct növeli a hirdetési címsorokat

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Egy történet magadról nicolechanphotography.com

    Portfólió, példák a munkákra

    Mutassa meg a legjobb fényképeket. A főoldalnak tartalmaznia kell a fő profiljában szereplő munkákat-esküvő, riport, élelmiszerbolt vagy mások. Bármit is teszel ott, az ilyen megrendelések jönnek. Ha olyan fotósként helyezi el magát, aki részt vesz a termékkatalógusok tárgyfotózásában, akkor nem fognak esküvői fotókhoz menni.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Példák az smorovoz.ru

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Portfólió komarowaphoto.ru

    Hogyan lehet optimalizálni a képeket a honlapon

    Meg kell találnia az egyensúlyt a kép minősége és súlya között. A fényképeknek gyönyörűnek kell lenniük, de elég könnyűnek kell lenniük ahhoz, hogy gyorsan megnyíljanak a felhasználó böngészőjében.

    OLVASS TOVÁBB:  A Twitter kibővíti a szerzőkkel való együttműködés lehetőségeit

    A gyors képtömörítéshez vannak olyan szolgáltatások, például optipic.io/ru, kraken.io, shortpixel.com. végezzen teszteket a tömörítés különböző százalékain, hogy megtalálja azt a százalékot, ahol a súly csökken, és a minőség nem vizuálisan szenved.

    A webhelyen halasztott vagy lusta betöltést hajthat végre az egyik opcióban:

    • az oldalon lévő fotók fokozatosan betöltődnek, ahogy a felhasználó gördül;

    • először a fényképek előnézete kerül betöltésre, majd amikor rákattint, a teljes verziók betöltődnek.

    Hogyan lehet optimalizálni a képeket, majd töltse ki a SEO attribútumok képek, részletesen tárgyaltuk a “Big guide to SEO for images”.

    Szolgáltatások és árak listája

    Milyen szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek, mennyibe kerülnek, hogyan tud segíteni-meghívni egy sminkes művészt, összeállítani egy képet, felszerelni egy videót. Akár szerződés alapján dolgozik, akár tanácsot adhat.

    Írja le az együttműködés feltételeit, hogy ne legyen meglepetés. Például, ha a fotózásokat szigorúan két órától végzi.

    Az árak szolgáltatási csomagok formájában rendezhetők. Ez a fotós külön árlistát esküvők hétköznap, szezonon kívül:

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Árlista arttoropov.ru

    Szergej Smorovoz szolgáltatást nyújt a retusáló termékek számára a helyszínen, leírta a feltételeket, bizonyította képességeit:

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Példa a feldolgozásra smorovoz.ru

    Kapcsolatok

    A kapcsolatfelvétel minden módja: telefon, hírvivők, közösségi hálózatok.

    Információk a fotózás tanfolyamokról

    Ha képzést folytat, külön szakaszra van szüksége a kurzusokról, mivel a fotózások és tanfolyamok célközönsége eltérő. A kezdő fotósok vagy azok, akik javítani akarják szintjüket, beiratkoznak a fotóiskolába.

    Mesélj magadról, mint tanárról és szakértőről. Itt lesznek relevánsak az eredmények, díjak, kiállítások, beszédek, podcastok, előadások, magazinok és márkák együttműködése.

    Ruslan Kornilov honlapján külön rész található a fotóiskola bemutatásával. Információkat tartalmaz a fotósról, mint tanárról, a képzési programról, valamint a diákok visszajelzéséről, nem pedig az ügyfelekről.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Információ a szakértőről artkornilov.com

    Vélemények

    Egy oldal valódi vásárlói véleményekkel. Annak bizonyítására, hogy a felülvizsgálat valódi, elküldheti azt egy fotózásból származó fotóval, vagy hozzáadhat egy linket az ügyfél közösségi hálózatához.

    Például egy divatfotós weboldalán vannak fotók, valamint egy link az Instagram-hoz.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Vélemények az ügyfelek dianapanna.ru

    A felülvizsgálat kiadvány formájában kínál hozzá egy fényképet, majd egy linket. A divatfotósok ügyfelei általában üzletekké és bemutatótermekké válnak, nem félnek linkeket hagyni.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Visszajelzési űrlap

    Válaszok a Gyakran Ismételt Kérdésekre

    A GYIK szakasz segít fedezni több keresési lekérdezések, valamint időt takaríthat meg. A fotósnak sokszor nem kell ugyanazt a kérdést megválaszolnia, az ügyfelek pedig megszabadulnak a kételyektől.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A GYIK szakasz arttoropov.ru

    A kérdések listáját az ügyfelekkel való találkozás tapasztalatai alapján lehet összeállítani-amit gyakran kérnek, majd rendezze a weboldalon. Vannak tippek is Yandex.In a Wordstat a keresési eredmények alján:

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Felhasználói kérelmek

    A blog

    Segít, hogy fedezze több ügyfél keresési lekérdezések bizonyítani a szakmaiság.

    A blog témáinak megválasztása attól függ, hogy mire szakosodott. Ha képzéseket folytat, cikkekre van szüksége olyan témákról, amelyeket a kezdő fotósok keresnek. Tippek a technika kiválasztásához, adatbázis a kompozícióról, útmutatók a feldolgozásról, ISO beállítások stb. Az ilyen anyagok végén meghívhatja őket tanulni.

    A szerelmes, családi vagy üzleti fotózásokat megrendelő ügyfelek érdekelni fogják a ruhák, a smink, a sikeres pózolás kiválasztásának tippjeit. A fotós a forgatás előtt dobhat ilyen anyagot az ügyfélnek, hogy gondosságot mutasson, segítsen meghatározni a képet.

    Azok, akik esküvői fotósot keresnek, egyidejűleg információt keresnek az ünneplés előkészítéséről és szervezéséről. Ha elemez néhány kérdést a blogban, hogy a csúcsra, akkor kap egy közönség érdekli a szolgáltatások.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Blog a wedphoto.pro

    Nicole a multikulturális esküvők készítésének képességére összpontosít, a weboldalán található blog anyagai erről is szólnak:

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Blog a nicolechanphotography.com

    Hogyan lehet ellenőrizni egy cikk optimalizálását

    Az oldalt úgy kell optimalizálni, hogy a keresőrobotok helyesen tudják értékelni annak relevanciáját, és a keresési eredményekbe helyezzék a szükséges lekérdezéseket. 

    Vannak online szolgáltatások a gyors ellenőrzéshez. Például a tartalomelemzés ellenőrzi az oldal relevanciáját a kulcsokhoz, a metacímkék, fejlécek, letöltési sebesség és műszaki paraméterek kitöltését. A szolgáltatás hibákat talál, tanácsokat ad.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Ellenőrző töredék

    Hol keressünk ötleteket

    A webhelyre vonatkozó ötletek népszerű külföldi oldalakon tekinthetők meg. Találd meg, mi inspirál, kiegészítése, alkalmazkodni magad.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Listák blogok, hogy lehet ihlette

    Hogyan készítsünk egy weboldalt egy portfólióval?

    Hogyan válasszunk ki egy CMS-t: hogyan készítsünk egy weboldalt egy fotós számára

    Van egy szabad Kivitelező választása, például Wix, Tilda vagy más, a webhely teljesen függ a webhelytől. Ez jelentős hátrány — lezárható, megváltoztathatja a Használati feltételeket vagy megtilthatja a fiókot.

    Mihail Shakin és Szergej Smorovoz azt tanácsolják, hogy készítsen egy weboldalt a saját külön domainjén, tárhelyén és motorján. Így lesz teljes ellenőrzése alatt a projekt. A domain az Öné lesz, mindaddig, amíg fizet érte, és ha problémák vannak a tárhellyel, akkor egy másikra költözik.

    CMS-ként Mikhail azt tanácsolja, hogy válassza a WordPress-t, Sergey-Diafan, UMI vagy NetCat pedig alkalmas Portfólió létrehozására.

    Ha Mikhail-t hallgatja, majd a WordPress-t választja, azonnal telepítse az egyik bővítményt a keresőmotorok webhelyének optimalizálásához:

    • Yoast SEO

    • Minden egy SEO

    • Rangsor matematikai SEO

    Plugins segít kitölteni cím, metacímkék, valamint megoldani más SEO kérdések.

    Hogyan kell kiadni: rendeljen egy weboldal tervezést vagy készítsen sablont

    Mikhail azt tanácsolja, hogy pénzt takarítson meg, ne rendeljen egy designt a stúdióból, hanem vásároljon egy webhelysablont több tíz dollárért. Lehetőség lesz szerkeszteni az Ön igényeinek megfelelően.

    Például a link tartalmaz adaptív sablonokat a WordPress számára, amelyek alkalmasak a fotósok számára. A keresés során feltétlenül válassza ki a reagáló tulajdonságot úgy, hogy a sablon adaptív legyen a különböző eszközökhöz.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Webhelysablonok a Themeforest oldalon

    Az ilyen sablonokat a fejlesztők frissítik, sokan oroszul lefordítják. Ha tetszik néhány angol nyelvű, akkor talál egy szabadúszót az Oroszosításhoz, ez olcsó.

    A webhely betöltési sebességének ellenőrzése

    A Google saját PageSpeed Insights eszközzel rendelkezik, szimulálja az oldal betöltésének szakaszait, és méri az egyes szakaszok sebességét.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex elindítja a" Zeliboba " neurális hálózatot, amely szöveget adhat hozzá

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A PageSpeed Insights ellenőrzése

    A PR-CY ingyenes sebességellenőrzése a Google API-n működik, valamint tippeket ad arra, hogy mit lehet optimalizálni a letöltés felgyorsítása érdekében.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Ellenőrzés az eszközben a PR-CY-től

    Milyen mikro-jelölésre van szükség a webhelyen

    Az adatok mikro-jelölésének segítenie kell a keresőbotokat A tartalom céljának megértésében. Jelölés használata Schema.org:

    • cikkek szerzője — schema.org/Person;

    • fotó — schema.org/photo, egyéb képek — schema.org/image;

    • fotók szerzője — schema.org/Photograph;

    • videó — schema.org/video.

    Hogyan ellenőrizzük a webhely műszaki állapotát, optimalizálását

    Ennek leggyorsabb módja az online szolgáltatások. Próbálja ki a webhelyelemzést, több mint 70 teszten értékeli a projektet: ellenőrzi a főoldal optimalizálását, belső hibákat keres, ellenőrzi a műszaki paramétereket, elemzi a linkeket, méri a sebességet.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A webhely ellenőrzésének töredéke

    Szüksége van-e a fotósnak e-mail hírlevelekre

    Mihail azt tanácsolja, hogy hírlevelet szervezzen a webhely elindításáról. Értékes, mert a rendszeres közönség magját képezi. Ha érdekelni tudsz valakit, előfizet, és a látóterében maradsz.

    Hírlevél létrehozása és elindítása: az e-mail sablonok és levelezési szolgáltatások legjobb tervezői

    A kérdés az, hogy mit kell mondani a hírlevélben. Ha fotográfiát tanítasz, helyénvaló lesz megosztani a zsetonjaidat és a legjobb gyakorlataidat, elmagyarázni az alapfogalmakat és meghívni a kurzusokra. Azok az ügyfelek, akiket nem érdekel a képzés, nem érdekelnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Roskomnadzor azzal fenyeget, hogy lelassítja a Google-t. Beperelte a Google

    Hogyan tud egy fotós közösségi hálózatokat vezetni

    Facebook Instagram, Vkontakte, Facebook, Odnoklassniki-ott kell lennie, ahol a közönség van. Szergej Smorovoz azt is tanácsolja, hogy csatornát vezessen a Yandexben.Zen.

    Érdemes különválasztani a személyes és a munkahelyi profilokat. Így kényelmesebb navigálni a levelezésben, hogy ne veszítse el az alkalmazásokat. Néhány tartalmat, viccet, alacsony minőségű, de kedves fényképeket személyes fiókra kell hagyni.

    Hogyan hozzunk létre egy fotós profilját

    Mi legyen a profilban:

    1. Egyértelmű cím, amelyet könnyen kereshet a keresésben. Hozzáadhat egy jelölést, például ph-t.

    2. Kiváló minőségű profilfotó.

    3. A legfontosabb” fotós ” a keresés, valamint a város, ahol dolgozik.

    4. A forgatás típusai-család, riport, esküvő vagy mások.

    5. Egy rövid fülbemászó kifejezés, amely tükrözi a munkához való hozzáállását, felfedve Önt, mint személyt.

    6. A kapcsolatfelvétel módjai. Ha átutalja fiókját egy vállalkozásnak,megjelenik a kommunikációs gombok.

    7. Árak, felvételi feltételek. Instagram a jelenlegi történetek, a VKontakte, Facebook egy fix bejegyzést.

    8. Link egy weboldalra, egy másik közösségi hálózatra vagy Messengerre, hogy a felhasználó feliratkozhasson, ahol kényelmesebb neki, és kapcsolatba lépjen veled.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Regisztrált számla instagram.com/k.kuznetsova.ph

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Regisztrált számla instagram.com/trusovaph

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Befejezett profil vk.com/polina_kuptsova

    A profilnak minden felhasználó számára nyitottnak kell lennie, még akkor is, ha nem feliratkozott, és nem szerepel a barátok listáján.

    Mit kell közzétennie egy fotós a közösségi hálózatokban

    Fókuszban a vizuális: mutasd meg, milyen kiváló minőségű képeket veszel, milyen szép emberek kiderül, hogy rájuk. Ossza meg gondolatait és történeteit-mutasd meg, milyen ember vagy. Így közelebb kerülsz a közönséghez, könnyebb lesz számukra megnyitni a szettet.

    A tartalom típusai minden közösségi hálózathoz alkalmasak, csak a formátumhoz kell igazítania:

    • Portfólió bemutatóA legsikeresebb fotók a felvételről. Jelölje meg a modellt, a sminkes művészeket, a stylistokat, hogy a profiljukban is megjelöljenek. Megoszthatja benyomásait a felvételről, mondhat valami szépet a modellről.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Fotó működik egy megjegyzést instagram.com/trusovaph

    • Információs bejegyzésekVálaszoljon a gyakran feltett kérdésekre, elemezze az ügyfelek népszerű aggodalmait, emlékeztesse őket arra, hogy mit vigyen magával a felvételhez, mi a jobb viselni, hogyan válasszon képeket egy családi fotózásra, hogyan kell pózolni, milyen sminket közvetít a kamera.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A személyzet és a tájékoztatási beosztások bemutatása instagram.com/shvedova_pr

    • Hozzászólások magadrólOssza meg gondolatait, benyomásait, mondja el nekünk a fotózás útját. Így megtalálja a hasonló gondolkodású embereket, érdekli az előfizetőket a személyiségedben.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Gondolkodás a kreativitásról instagram.com/lilith_ardath_ph

    • Szolgáltatási információkJelentse be a szabad időpontokat, a feltételek és a költségek változását, a jövőbeli mesterkurzusokat és a képzésre való beiratkozás kezdetét. A dátum szerinti bejelentés a profil leírásában vagy a falon rögzíthető.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Információ a bejegyzés instagram.com/ph.mellis

    • Felvételi feltételek, árakMondja el nekünk, hogy mennyibe kerül a felvétel, mi szerepel a szolgáltatásban, hány forrás és retusált fénykép fog megjelenni, hogyan adja meg a képeket, mennyi ideig kell várni. Az Instagram-ban ez az információ rögzíthető a történetben.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Árak rögzített történetekben instagram.com/nataly_shelest_

    • VéleményekTöltse fel a képernyőképeket a véleményekkel, az ügyfél fiókja elrejthető vagy engedély nélkül maradhat. Az ilyen képernyőképek kiválasztása menthető az Instagram jelenlegi történeteiben. Készítsen olyan rekordokat, amelyekben az ügyfelek reagálnak veled a fotózásokra.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Vélemények a rögzített történetekben instagram.com/eliza_chupp/

    • SzakértelemEz különösen fontos, ha tanfolyamokat tanít. Ossza meg eredményeit, küldjön díjakat, fényképeket előadásairól, mesterkurzusairól, műhelyeiről. Kérd meg őket, hogy tanuljanak és mondják el nekik, mit tanulhatnak a leckékben.

    Az Instagram orsókkal rendelkezik-egy speciális formátum, rövid függőleges videókkal a zenéhez. A formátum hasonló a TikTok videókhoz. 

    Ötletek orsók és TikTok fotós számára:

    • Tematikus humorViccek, vázlatok Az élet a fotós, érthető, hogy az ügyfelek. A sikeresek vonzhatják az előfizetőket.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Tárcsák a fiókban instagram.com/ph.mellis

    • Videó a felvételrőlSegítségével közvetítheti a fotózások hangulatát, gyönyörű kereteket mutathat be, valamint a retusálás szintjét.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Tárcsák a fiókban instagram.com/ksavelieva

    Hogyan lehet népszerűsíteni a fotósot a közösségi hálózatokban

    1. Kérje meg az ügyfeleket és a többi résztvevőt, hogy jelöljenek meg a képen.És jelölje meg a stylistokat, a fodrászokat és a sminkes művészeket. Így fogják megtudni kollégái Előfizetői rólad.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Jelek a fotós csoportjában vk.com/ishtarphotonn a sminkes oldalán vk.com/abrosimova.stilistnn

    2. Együttműködés, közös projektek készítése. Egyes szervezetek nyújthatnak kellékeket és helyszíneket, meghívhatnak egy jelmezes eseményre. Például érdekes projekteket lehet szervezni történelmi és katonai rekonstrukciós klubokkal.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Hozzászólások egy közös projektről egy fotóssal vk.com/marcelmarsophoto és a történelmi park vk.com/paxromanapark

    3. Keresse meg a modelleket a városi csoportokban, keresse meg Önt, az anyukák klubját és másokat. Gyakran előfordul, hogy egy csoportban történő közzététel olcsó vagy teljesen ingyenes. Így elmondja az embereknek a városról, amire szüksége van magáról, megtalálja az első ügyfeleit vagy érdekes modelleket a portfóliójához.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    A fotós modelleket keres egy városi csoportban vk.com/goodadsnn

    4. Kínáljon képeket olyan csoportoknak, ahol képeket tesznek közzé, majd adja meg magát a szerzőnek. Így kap egy kiadványt egy nagy közönség számára. Még akkor is, ha nem talál ügyfeleket a városából, előfizetőket kaphat.

    Продвижение фотографа: SEO, бренд, соцсети [Конспект вебинаров]

    Egy bejegyzés a csoportban végzett munkákkal vk.com/atypical_beauty, maga a fotós javasolta

    5. Rendszeresen tegye közzé, különben elfelejtik Önt. Próbáljon ki különböző formátumokat, készítsen történeteket és lőjön tárcsákat.

    6. Share történetek, mutasd meg magad, mint egy valós személy annak érdekében, hogy megnyerje a közeli gondolkodású közönség.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában