More

    Fontos dolgok a héten: új hirdetési formátum tesztelése a Telegramban, VK Mail indítása

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük a Telegramban szponzorált bejegyzések hirdetési formátumának tesztelését, valamint egy olyan szolgáltatás elindítását, amely VK maileket cserél egy rövid domainnel @vk.com.

    A hét alakja

    A Sensor Tower elemző cég szerint a Telegram Letöltések száma világszerte meghaladta az 1 milliárdot. A messenger legnagyobb piaca India.

    Fontos friss

    • A Telegram új hirdetési formátumot tesztel.
    • A VKontakte elindította saját levelét.
    • A VKontakte lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy zenét hallgassanak az Internet nélkül.
    • Az Instagram-felhasználóknak meg kell adniuk születési dátumukat.
    • Az Instagram komoly hibát tapasztalt az egész világon.
    • A Facebook teszteli a hirdetési stratégiákat-egy kampány automatizálási eszközt.
    • A TikTok orosz megfelelője ősszel indul.
    • A TikTok rendelkezik egy funkcióval a hirdetések gyors elindításához minden hirdető számára.
    • A VK ökoszisztéma nagykövetei szeptember 1-jétől 27 orosz egyetemen kezdik meg munkájukat.
    • A Mediascope leállította az asztali videohirdetések adatainak mérését.
    • Minden harmadik marketing-és PR-szakember szeretne munkahelyet váltani. Tanulmány.
    • Milyen speciális számlákra és bankgaranciákra van szükség?

    Fontos okos

    Tömegtájékoztatás, mint PR eszköz az üzleti életben

    Как продвигать свою продукцию в СМИ бесплатно1

    A cikkben elmondjuk, hogy a “Bio-Vesta” cég hogyan képes kommunikálni az újságírókkal, termékeit a médiában ingyen népszerűsíteni.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: trágárság nélküli közösségi hálózatok és Oroszország legnépszerűbb hírvivője

    Kinek: marketingszakemberek, PR-szakemberek és üzlettulajdonosok számára.

    Mi a határidő: 10 perc.

    Hogyan lehet nyomon követni a kapcsolatot a Hirdetések megtekintése és a vásárlás között a Facebook Offline konverziók használatával

    Как с помощью офлайн-конверсий отследить связь между просмотром рекламы и покупкой2

    Ebben az esetben elmondjuk, hogyan kell offline konverziókat használni a Hirdetések megtekintése és a cipő vásárlása közötti kapcsolat nyomon követéséhez egy boltban.

    OLVASS TOVÁBB:  Instagramming: hogyan tud egy étterem új ügyfeleket vonzani, és hogyan kezdheti el az UGC generálását

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mi a határidő: 3 perc.

    Mi pénzt keresni a vélemények a berendezések, partner linkek

    YouTube канал «Китайщина»3

    Ebben a cikkben megnézzük a YouTube blogger Artem sikertörténetét: hogyan jött a gadget-véleményekhez, miért pontosan a YouTube és hogyan segít a CPA a bevételek növelésében.

    Kinek: SMM szakemberek és bloggerek számára.

    Mi a határidő: 3 perc.

    Szolgáltatás szalagok és bloggerek számára

    Сервис для стримеров и блогеров Stream Promotion4

    A Stream promóció lehetőségeiről beszélünk-a Twitch, a YouTube, a Facebook Gaming és bármely más online platform csatornáinak és fiókjainak hatékony promóciójára szolgáló szolgáltatásról.

    Kinek: SMM szakemberek és bloggerek számára.

    Mi a határidő: 6 perc.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában