More

    Fontos dolgok a héten: az SMM cégek hírnév-minősítésének elindítása, valamint a történetek elindítása Tiktokban

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük a Tiktok történeteit, amelyek hírnökét Roskachestvo-ban a legveszélyesebbnek hívták.

    Valamint az SMM cégek hírnevének 2021-es megkezdéséről.

    A hét alakja

    Roskachestvo úgy véli, hogy a WhatsApp a legveszélyesebb hírnök. Ugyanakkor továbbra is a legnépszerűbb hírnök Oroszországban az összes korcsoport képviselői között.

    Fontos friss

    • A VK munkája segít a Skillbox és a GeekBrains végzőseinek az üres álláshelyek megtalálásában.
    • A Facebook-on megjelent a kampányok ötleteinek generátora.
    • A VKontakte elhalasztotta a VK Fest-t 2022-re.
    • TikTok felajánlotta, hogy átalakítja a kultikus reklámokat.
    • A VKontakte csoportok és a nyilvános oldalak adminisztrátorai pénzt kaphatnak a videókban történő reklámozásért.
    • A Twitter 3500 dollárt fizet azoknak, akik problémákat találnak a kép algoritmussal.
    • A Pinterest elindította a tartalom bevételszerzésének első eszközeit.
    • A Facebook feltárja a titkosított beszélgetések “olvasásának” módját a WhatsApp-ban.
    • A YouTube elkezdi ösztönözni a rövid videók szerzőit rövidnadrágban.
    • Az Instagram kiadott egy frissítést a tartalomkereséshez.
    • A VKontakte business automatikus promóciót indított a szolgáltatási szektor számára.
    • Tiktok teszteli a történeteket. 

    Fontos okos

    Az SMM cégek népszerűségének értékelése 2021-ben a “Like” – on kezdődött

    Важное за неделю: старт рейтинга Известности SMM-компаний и запуск Stories в TikTok

    A piaci szereplőkkel együtt a “Like” szerkesztői meghatározzák, hogy az SMM vállalatok közül melyik lett a legnépszerűbb a versenytársak körében 2021-ben. A szavazás már nyitva van.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek
    OLVASS TOVÁBB:  Az IoT technológiák veszélyeztetik társadalmi normáinkat és teljes ellenőrzést biztosítanak. Ez az!

    Kinek: SMM vállalatok számára.

    Mennyi az idő: 5 perc. 

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában