Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megtudhatjuk , hogy az oroszul beszélő TikTok bloggerek közül melyik lett a legnépszerűbb januárban, meglepődünk a következő Clubhouse-rekordokon, és átvesszük a legnépszerűbb online szabadúszó szakmákat.
Az Instagram Stories-ban kipróbáljuk az új Multishot módot is.
A hét száma
A Clubhouse orosz közönsége mindössze egy hét alatt 17-szeresére nőtt. Február 10. és február 16. között Oroszországból 137 ezer ember töltötte le a Clubhouse hang közösségi hálózatát. Egy hete, február 10-én ez a mutató 7,7 ezer felhasználó szintjén volt.
Fontos friss
- A Clubhouse az első helyen állt az oroszországi letöltések tekintetében.
- TOP-30 oroszul beszélő TikTok blogger.
- A Clubhouse androidos verziója nem hamarosan megjelenik.
- A legkeresettebb online szabadúszó munkák.
- Sber megvette a Yo-mobile fejlesztőcsapatot.
- Az Instagram elindította a “Multishot” módot a Stories-ban.
- Oroszországban nőtt a klubház szakemberei iránti igény.
- A VKontakte elindított egy eszközt a mobil alkalmazások népszerűsítésére.
- A Telegram kötvények révén egymilliárd dollárt fog előteremteni.
- Videó bemutató: Hogyan ellenőrizhetünk egy domaint a Facebook Ads for iOS 14 alkalmazásban.
- A Facebook megtiltotta a felhasználóknak és a médiának a hírek megosztását Ausztráliában.
Fontos okos
Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára
Mi van, ha egy könyvelő cég tulajdonosa vagy például kompresszorok hűtőolajainak gyártója? A komoly tartalom érdekes módon történő bemutatásáról, a közönség vonzásáról, a cikkben elmondjuk.
Kinek: A marketingszakembereknek és a vállalkozóknak.
Mennyi az idő: 7 perc.
Facebook terv: Hogyan készüljünk fel a vizsgára
A Facebook Blueprint, egy nemzetközi képzési program a szakemberek számára, már a standard a hirdetések tulajdonjogának a platformjává vált. Meséljünk erről többet.
Kinek: mindenkinek.
Mennyi az idő: 8 perc.
Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on
Hogyan lehet lépést tartani és alkalmazkodni az Instagram-hírcsatorna és alkalmazás állandó változásaihoz? Új stratégiákat kell kipróbálni és kipróbálni. Ebben a cikkben az organikus Instagram követői növekedési stratégiákat vesszük szemügyre.
Kinek: mindenkinek.
Mennyi az idő: 7 perc.