More

    Fontos a hét: kudarcba fulladtak a Facebook-szolgáltatások és az iPhone 13 eladási rekordjai

    A legújabb és legokosabb anyagokból készült like-ok a levegőben vannak. Ebben a kiadásban megtudjuk, hogyan maradt a világ Facebook-szolgáltatások nélkül, miért történt ez, és hány új felhasználót hozott ez a Telegram hiba. Valamint hogyan értékesítették az új iPhone 13-at az első héten Oroszországban.

    A hét alakja

    A szolgáltatások globális kiesése október 4-én, Moszkva idején 18:50-kor történt. A szakértők szerint a Facebook kudarca 160 millió dollárba került-ez a legszélesebb körű probléma 2019 óta. A Facebook Instagram vagy a WhatsApp felhasználók adatait nem hozták nyilvánosságra a munka megszakítása miatt-jegyzi meg a cég.

    Fontos Friss

    • A Facebook az Instagram-nak elmondta, hogy mi az oka a közösségi hálózat, az Instagram és a WhatsApp hatalmas kudarcának.
    • A nap folyamán a Telegram 70 millió új felhasználót regisztrált.
    • Az Instagram bezárja az IGTV formátumot.
    • Az új iPhone 13 értékesítése az első héten rekordot állított fel Oroszországban.
    • A Facebook lehetővé tette az Instagram és a Messenger kapcsolatoknak, hogy csoportos csevegéseket hozzanak létre.
    • Instagram elindítja TAG FEST fesztivál Oroszországban.
    • A VKontakte elindítja az első gyorsítót a mini-alkalmazások fejlesztői számára.
    • Az Instagram videohirdetéseket Instagram in-Streamnek hívják.
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét számára: a tárcsák hosszának növelése, valamint az időkódok elindítása a Telegramban

    Fontos Okos

    Victoria Naumova (gyors sokk): digitális környezet 2021-ben

    Виктория Наумова (Quick Shock)1

    Victoria egy új szakaszról beszélt az üzleti életben a digitális környezetben. Az interjúból megtudhatja, milyen digitális kommunikációnak kell lennie, mely kreatívok minden bizonnyal átkerülnek, valamint hogy lehetséges-e nulla költségvetésű márka népszerűsítése.

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 5 perc.

    Videó tanfolyam a TikTok reklámozásáról: közönség és hirdetési formátumok

    Видеокурс по рекламе в TikTok2

    A Likeney edition és az eLama szolgáltatás új speciális projektet indít, amely megtanítja, hogyan kell hatékony reklámot létrehozni tiktokban. A tanfolyam nyolc órából áll. Ma kínálunk nézni a első videó bemutató ebből megtudhatja, mi a TikTok, valamint milyen hirdetési lehetőségeket kínál a platform az üzleti életben.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagram Facebook Instagram algoritmus titkok és smartwatches: a hét legfontosabb dolga: az Instagram algoritmus titkai és a Facebook okosórája

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 13 perc.

    Hogyan működik a hírnév az Interneten: 5 lépés az ideális

    Как правильно работать с репутацией3

    Bármely vállalat hírneve közvetlenül függ a véleményektől. Képesnek kell lennie a rossz vélemények kezelésére. Azt is folyamatosan ellenőrizni kell, hogy az ügyfelek a lehető leggyakrabban pozitív megjegyzéseket hagynak-e. Hogyan kell ezt megtenni, megtudhatja a cikket.

    OLVASS TOVÁBB:  Életmód, jövedelem, fogyás ... melyik Instagram fülkékben vannak a legolcsóbb előfizetők

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 5 perc.

    11 a Facebook videohirdetések hatékonyabbá tételének módjai

    Видеореклама в Facebook4

    A közösségi hálózatokban a videohirdetésbe fektetett egy dollár átlagosan 39% – kal több értékesítést eredményez, mint a hagyományos bannerek azonos beruházása. A MediiNation ügynökség megérti, hogyan lehet hatékony videókravírusokat készíteni, és chipeket megosztani, hogy a lehető legnagyobb eredményt érje el a Facebook-on történő videohirdetésből.

    Kinek: marketingszakemberek, smm szakemberek számára.

    Mennyi az idő?: 7 perc. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában