More

    Fontos a hét: Az eredmények a SMM cégek hírnév minősítés, valamint a nyilvántartás a szociális hálózatok Roskomnadzor

    A legfrissebb és legokosabb anyagokkal rendszeresen fogyasztják a lájkokat a levegőben. Ebben a kiadásban megtudjuk, ki lett az SMM cégek Fame minősítésének nyertese. A kamera elindításáról a Yandex alkalmazásban is.Zen és a Roskomnadzor főbb közösségi hálózatainak listája.

    A hét alakja

    A laikni szerkesztőbizottsága összefoglalta a harmadik eredményeit az SMM cégek hírnevének értékelése. 83 válaszadó azonosította az SMM ipar leghíresebb márkáit 2021-ben. A végleges táblázatban 246 cég szerepelt.

    Fontos friss

    • A Roskomnadzor létrehozta a közösségi hálózatok nyilvántartását.
    • Yandex.A Zen elindított egy kamerát és videószerkesztőt a Yandex alkalmazásban.
    • Hűségkártyák és különleges vásárlási ajánlatok jelentek meg a VKontakte-on.
    • Instagram Facebook van egy” könyv ” gomb kinevezések klinikák és szépségszalonok.
    • A YouTube Studio több adatot tartalmaz a nézőkről.
    • Meglepetés dobozok: egy új csalási rendszert fedeztek fel a VKontakte-ban.
    • RuTube nem volt hajlandó reklámozni a videókban.
    • A Telegram aktív közönsége az összes Runet felhasználó 52% – a volt.
    • Az osztálytársak megtanultak felismerni a zenét hanggal.
    • A Gazprom-Media elindítja a TikTok versenytársát, a Yappy video szolgáltatást.
    • A Twitter javította a videó minőségét a platformon.
    • A hackerfórum 3,8 milliárd Facebook-és klubház-felhasználó adatait tartalmazza.

    Fontos Okos

    5 ingyenes webmester eszközök, amelyek segítenek keresni

    5 бесплатных инструментов вебмастера, которые помогут заработать1

    A cikkben 5 ingyenes eszközről beszélünk, amelyek mindegyike segít a webmesternek megérteni, hogyan lehet többet keresni a reklámból.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét: a Reels rangsor algoritmus, valamint a dob egy "stúdió" a zenészek a VK

    Kinek: webmesterek, marketingesek és üzlettulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 10 perc.

    Hogyan közvetítsük a gyermekcipő márka nagy ötletét egy 20 másodperces reklám formájában

    Кейс агентства «ЕстьИдея» и бренда «Котофей»2

    Az “Estidea” ügynökség és a “Kotofey” márka esete: hogyan készítsünk egy olyan hirdetést, amely 20 másodperc alatt teljes mértékben közvetíti a márka “nagy ötletét”, valamint különböző korú gyermekekkel való forgatást szervez.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét: a Reels rangsor algoritmus, valamint a dob egy "stúdió" a zenészek a VK

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 5 perc.

    Hogyan lehet több mint 10 millió rubelt keresni egy online tanfolyam elindításakor. Insta-producer ügye

    Как заработать на одном запуске онлайн-курса3

    Maya Aleksanina, a termelési központ alapítója, a képzési programok szerzője elmondta, hogyan lehet az emberek javára pénzügyi előnyöket szerezni.

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 5 perc.

    Fordítási nehézségek: hogyan szerveztünk online tábort a világ 40 országának

    Виртуальный лагерь Easy Breezy4

    A csapat az online angol nyelvű platform gyerekeknek Novakid mesélt a tapasztalat lefolytatása saját projekt-a virtuális tábor Easy Breezy.

    Kinek: marketingszakemberek, SMM szakemberek és üzleti tulajdonosok számára.

    Mennyi az idő?: 15 perc. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában