More

    Figyelembe kell vennem a Yandex versenytársainak leállított hirdetéseit. Közvetlen

    A SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás továbbra is elemzi a kontextuális hirdetések tipikus tévhiteit. 

    Korábban azt mondtuk, hogy: 

    • A YAN különböző célzási módszerei tisztázzák a közönséget?; 
    • el kell kezdenem hirdetéseket indítani a kereséssel; 
    • a számla minősége befolyásolja a CPC-t?; 
    • mindig szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hirdetési hálózatokban; 
    • függetlenül attól, hogy a Versengő kulcsszavak növelik-e a CPC-t. 

    Az új videóbanNikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama-val való együttműködés vezető szakértője elmagyarázza, hogy a” vegye figyelembe a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit ” opció csökkenti-e a Yandex CPC-jét. Közvetlen.

       

    Mítosz: az” automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele ” opció jelentősen csökkenti a CPC-t Yandex.Yandex. közvetlen 

    Néhány hirdető között már régóta létezik egy mítosz, hogy a Yandex kampánybeállítási lehetősége. A közvetlen “vegye figyelembe az automatikusan leállított versenytárs hirdetéseket” csökkenti a CPC-t. Valójában ez nem így van. 

    Hogyan működik ez a paraméter, és milyen hatással van 

    A” automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele ” opció a hirdetési kampány speciális beállításaiban található. 

    Ennek a paraméternek a jelölőnégyzete alapértelmezés szerint engedélyezve van, de letilthatja. Ezután a versenytársak hirdetései nem szerepelnek az ajánlat előrejelzésében. 

    Fontos! A Yandex azt is kijelenti, hogy ez a paraméter csak az ajánlat előrejelzését érinti. 

    Mi az ajánlat előrejelzése? 

    A Yandex” ajánlat előrejelzés ” oszlopa.Láthatja a Yandexben. Közvetlen, ha belép a hirdetési kampányba. Az oszlop az aktuális idő különböző előrejelzett ajánlati értékeit mutatja. 

    OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények

    Нужно ли учитывать остановленные объявления конкурентов в Директе

    Az aukció dinamikus, így a számított előrejelzési értékek bármikor változhatnak. Ha a “A versenytársak automatikusan leállított hirdetéseinek figyelembevétele” opció jelölőnégyzete engedélyezve van, akkor ez befolyásolja, hogy az összes hirdető, aki e kulcsszavak hirdetéseit elindította, figyelembe veszi-e az ajánlat előrejelzéseit. 

    Ha a jelölőnégyzet ki van kapcsolva, az előrejelzési ajánlatértékeket csak azoknak a hirdetőknek kell kiszámítani, akik jelenleg aktívak, mert egyes hirdetők beállítják az idő célzását: például éjszaka vagy hétvégén, hirdetéseik nem jelennek meg. 

    Nem fogja tudni befolyásolni a CPC-t az “automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele” opció használatával. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit jelentenek a webes életjelek mutatói és hogyan javíthatók?

    A Yandex.In Yandex. Közvetlen, a CPC-t az aukció idején számítják ki azon hirdetők között, akik jelenleg versenyeznek a benyomásokért. Annak érdekében, hogy egy hirdetés felső pozícióban jelenjen meg, az előrejelzett CTR arány, a kattintási arány és a hirdetésminőség arányának magasabbnak kell lennie, mint a versenytársaké. Mindenesetre annyit terhelnek, amennyit az aukció idején számítanak ki. 

    Hogyan kell dolgozni a “vegye figyelembe a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit” beállítással» 

    • Ha a hirdető manuálisan kezeli az ajánlatokat, javasoljuk, hogy mindig vegye figyelembe az összes versenytársat, vagyis ne tiltsa le ezt a jelölőnégyzetet. Lehetséges, hogy a szakember hétfőn reggel 8 órakor döntött az ajánlatok elhelyezéséről. Látta, hogy elegendő 50 rubelt beállítani ahhoz, hogy 100 forgalmi mennyiséget kapjon, és ezt az összeget jelezte. Reggel 9 órakor azonban a versenytársak további 50% – át kapcsolták össze, akiknek hirdetéseit az ideiglenes célzás miatt hétvégére letiltották. Annak a ténynek köszönhetően, hogy több versenytárs van, az aukció felmelegedett, az 50 rubel ajánlat nem elegendő a kívánt forgalom eléréséhez. Az interfészen lévő ajánlatok folyamatos manuális megváltoztatása szinte lehetetlen. Ezért az ajánlatok kézi kezelése során jobb, ha nem változtatja meg a jelölőnégyzetet, mindig figyelembe veszi a versenytársak összes hirdetését. 
    • Ha a hirdető ajánlatkezelőkkel (például eLama) kezeli az ajánlatokat, amelyek lehetővé teszik az ajánlatok változásainak automatikus nyomon követését, valamint a szükséges értékek beállítását egy bizonyos forgalom vagy maximális forgalom eléréséhez, a jelölőnégyzet kikapcsolható. Ebben az esetben nem kell figyelembe vennie a versenytársak leállított hirdetéseit. 
    • Ha a hirdető autostrategies-t használ, a jelölőnégyzet nem érinti semmit, mivel az Yandex.Yandex. a Direct mindig figyelembe veszi az árverés jelenlegi helyzetét.
    OLVASS TOVÁBB:  Mit jelentenek a webes életjelek mutatói és hogyan javíthatók?

    A “mítoszok a kontextuális reklámban” speciális projekt egyéb videói» 

    • El kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben és a Google-ban a kereséssel
    • A YAN különböző célzási módszerei tisztázzák a közönséget?
    • A számla minősége befolyásolja a CPC-t?
    • A Versengő kulcsszavak növelik a CPC-t
    • Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában