More

    Facebook Instagramming hogyan indíthatunk hirdetéseket az Instagram-on egy telefonról Facebook nélkül

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere, az alkalmazás alapvető jellemzői elegendőek lesznek az Instagram hirdetésének első elindításához. Ez kényelmes és gyors-a hirdetéseket közvetlenül a telefonon lévő alkalmazásban, néhány kattintással beállíthatja. Elena Sergeeva Marketing szakember megmondja, hogyan kell ezt megtenni.

    Először ellenőrizze, hogy fiókja átkerült-e az üzleti profilba. Hogyan lehet létrehozni, olvassa el a cikket.

    Fontos: Csak célzott hirdetéseket futtathat az Instagram-on a már közzétett bejegyzésekhez és történetekhez.

    Válasszon ki egy bejegyzést az Instagram-on, majd kattintson az alatta található” reklámozás” vagy “hirdetés létrehozása” gombra.

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Döntse el azt a célt, amelyet el kíván érni a hirdetések Instagram-on történő elindítása után.

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Facebook Instagram hirdetések nélkül indult Facebook, a rendszer kínál csak 3 fő cél:

    • A “további profillátogatások” alkalmasak új előfizetők vonzására.
       
    • “További webhelylátogatások” -áruk vagy szolgáltatások vásárlóinak vonzása, előfizetők gyűjtése a hírlevélre harmadik féltől származó szolgáltatásokon (például e-mail küldése).
       
    • “Több üzenet” – Összetett vagy drága áruk és szolgáltatások, amelyek további párbeszédablakot igényelnek a vásárláshoz.

    Ezután válassza ki azt a közönséget, amelyre hirdetéseket jelenít meg.

    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook Facebook hirdetések: hogyan lehet összekapcsolni egy Instagram üzleti fiókot a Facebook hirdetésekkel

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Ha a fiókjában már van némi közönség, és biztos benne, hogy a minőség (nem használt semmilyen csalás, giveaways), bízhat az Instagram algoritmusok, majd válassza ki a “Automatikusan”opciót.

    Ha először reklámoz, vagy nem biztos a korábban vonzott előfizetők minőségében, használja a közönségparaméterek kézi beállítását.

    Adja meg a helyet (Helyi egy bizonyos sugarú vagy régiók és országok), 2-5 lehetőség az érdekek, életkor és nem. 

    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook Facebook hirdetések: hogyan lehet összekapcsolni egy Instagram üzleti fiókot a Facebook hirdetésekkel

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Az érdeklődési körök kiválasztásakor adja meg a kulcsszavakat, majd használja az algoritmus javaslatait a kapcsolódó érdekekhez. A rendszer megmutatja a potenciális közönség lefedettségét. Szükség esetén állítsa be a beállításokat a kívánt mutatókhoz.

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Ha a reklám tárgya a választásokhoz, a politikához, a pénzkölcsönökhöz, a foglalkoztatáshoz vagy a bérlakásokhoz kapcsolódik — tegye meg a megfelelő jelölőnégyzetet a létrehozáskor. Ez segít elkerülni a további blokkolást.

    Határozza meg a kampány költségvetését és időtartamát.

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Az Instagram azt javasolja, hogy napi legalább 100 rubel költségvetést állítson be. Minél magasabb a napi költségvetés, annál több ember fogja látni a hirdetést.

    Az Instagram algoritmusnak időre van szüksége ahhoz, hogy megtanulja és hatékonyabbá tegye hirdetését. Ezért válasszon egy kezdő időszakot legalább 6 napos célzott hirdetések elindításához. A csúszkát mozgatva megnézheti, hogyan változik a potenciális közönség lefedettsége a költségvetés és a kampány időtartama függvényében.

    OLVASS TOVÁBB:  A PPC hirdetési trendjei és előrejelzései 2021-re

    Az Instagram automatikusan konfigurálja a hirdetési üzenet megjelenítését a különböző webhelyeken, és hozzáigazítja a történetek formátumához vagy az” érdekes ” szakaszhoz.

    A következő lépés a hirdetés ellenőrzése és elindítása az Instagram-on.

    Как запустить рекламу в Instagram с телефона без Facebook

    Nézze meg, hogyan fog kinézni a hirdetési üzenet a különböző webhelyeken. Ellenőrizze újra az összes kiválasztott paramétert, beleértve a hirdetés fizetési módját is. Ha minden rendben van, kattintson a “hirdetés létrehozása”gombra.

    A hirdetés moderálásra kerül, a sikeres befejezés után pedig megjelenítések kezdődnek. A moderálás néhány perctől 24 óráig tarthat.

    Következtetés helyett

    Mindössze 5 egyszerű lépésben hirdetéseket indíthat az Instagram alkalmazáson keresztül közvetlenül a telefonjáról. Idővel több beállítási lehetőségre lehet szüksége, ebben az esetben a Facebook hirdetési szekrény nélkül nem teheti meg. Lépésről lépésre megtudhatja, hogyan indíthat hirdetéseket a Facebook Ads Manager alkalmazásban.

    Egy egész hónapos reklám a Facebook hirdetésekben jutalék nélkül

    Az Instagram Facebook hirdetések először indulnak eLama-n keresztül? Nem számítunk fel jutalékot!

    OLVASS TOVÁBB:  Bónuszokat kaphat a Yandex hirdetési eszközök használatához

    További részletek

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában