More

    Facebook hirdetések és iOS 14.5: mi változott a megjelenés után, és hogyan tudnak a hirdetők tovább dolgozni

    2021 áprilisában az Apple bemutatta az iOS 14 frissítést.5. Fontos változás ebben a kiadásban Az új adatvédelmi funkció. Most a felhasználók megakadályozhatják, hogy az App Store alkalmazásai nyomon kövessék tevékenységüket. Hogy ez hogyan befolyásolta az adatgyűjtést, és mit kell megváltoztatni a Facebook hirdetési beállításaiban, ebben a cikkben elemezzük.

    Konstantin Naichukov (eLama) és Maria Kuragodnikova (Nimax) a webináriumban részletesen elmondta, hogy mi okozta a Facebook-hirdetések változásait, miért okoztak annyi zajt, és hogy a hirdetők képesek lesznek-e dolgozni, mint korábban.

    Röviden arról, hogy mi történt

    A Facebook hirdetések, mint más rendszerek, adatokat gyűjtenek a felhasználókról és viselkedésükről, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg az érdeklődő közönség számára, és optimalizálják a kampányokat a konverziós adatok alapján . Ők felelősek ezért:

    • Az oldalon-a Facebook pixel. Rögzíti a felhasználói látogatásokat és azok viselkedését az oldalon: megkülönbözteti az egyik felhasználót a másiktól a cookie-k használatával. Ezek az adatok lehetővé teszik a hirdető számára, hogy megcélozza a webhely látogatóit, elemezze a hirdetési kampányok hatékonyságát, valamint a rendszer algoritmusait a benyomások optimalizálására, önállóan megtalálja a célközönséget, az ehhez hasonló embereket.
       
    • Mobil alkalmazásokban-SDK (szoftverfejlesztő készlet). Az Aaid for Android és az IDFA for iOS egyedi azonosítói egy adott eszközhöz vannak hozzárendelve, lehetővé téve az egyik felhasználó megkülönböztetését a másiktól.
    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működnek a közösségi média kreatívjai és hogyan lehet kijavítani?

    Az iOS új verzióiban, az iOS 14.5-től kezdve, a felhasználó megtilthatja az alkalmazás számára, hogy adatokat gyűjtsön magáról. Ezután az alkalmazás nem kapja meg az IDFA-t, nem képes adatokat továbbítani a hirdetési rendszereknek, a hirdetők pedig kevesebbet fognak tudni a promóció hatékonyságáról.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működnek a reklámügynökségek a nemzetközi piacokon: esetek, eszközök, ajánlások

    Mi változott az adatgyűjtés Facebook hirdetések

    • Most csak 8 esemény áll rendelkezésre egy domainhez. Ezenkívül a követés az esemény prioritásától függően történik: ha több eseményt rögzítenek, akkor csak egy kerül a rendszerbe — köztük a legmagasabb prioritással. Egyes események előfordulhatnak, sőt a prioritási listán is szerepelhetnek, de ezek nem jelennek meg a jelentésekben.
       
    • Kevesebb regisztrált konverzió van. Ez annak köszönhető, hogy a szokásos hozzárendelés “28 nappal a kattintás után, 1 nappal a megtekintés után” már nem érhető el. A maximális ablak 7 nappal a kattintás után, 1 nappal a nézet után. Vagyis azokat a konverziókat, amelyeket a felhasználó azután készített, nem számolják.
       
    • Azok az emberek, akik betiltották a követést, nem szerepelnek a közönség újracímkézésében.
       
    • A konverziós adatok minősége, beleértve a pixelt is, csökkent. Ha az adatok korábban nem mindig voltak teljesek, akkor ezen felül elvesznek azok a felhasználók cselekedetei, akik tiltották a követést a mobilalkalmazásokban.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állítsuk be a hatékony keresési hirdetéseket Yandex.Yandex. közvetlen 2021-ben

    Ki befolyásolta a változásokat

    • Először is, tulajdonosok, akik pénzt keresnek iOS alkalmazásaikban. Reklámjuk kevésbé személyre szabott, ezért az abból származó bevétel jelentősen csökkenhet.
       
    • Facebook Hirdetések. A rendszernek meg kellett változtatnia az infrastruktúrát és frissíteni kellett az eszközöket. Például a Facebook hirdetések elkezdték modellezni a követést kikapcsoló felhasználók konverzióit.

    De ez nem olyan szörnyű: az IDFA nem szükséges a regisztrációval rendelkező alkalmazásokhoz. Például a Facebook-ban a felhasználó telefonszámot, e-mailt és egyéb adatokat ad meg, így az algoritmusok felismerik azt az ökoszisztéma más alkalmazásaiban. Ez a felhasználó harmadik féltől származó alkalmazásokban is megtalálható, ha Facebook-on keresztül jelentkezett be.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban:el kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések kereséssel

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában