More

    Esettanulmány: SEO egy online kisállat-áruház számára

    Abban az esetben, azt fogja mondani, hogy a funkciók az alapvető SEO egy online kisállat boltban, valamint megosztani megoldásokat konkrét problémákat. 

    Ügyfél 

    Az állatom egy nagy kisállat-áruházlánc. Ez magában foglalja az online áruház és több mint 60 kiskereskedelmi üzletek. A projekt közvetlenül a fejlesztés után jött, alapvető optimalizálásra volt szüksége. 

    Feladat

    Vonzza a forgalmat és az értékesítést a keresésből.

    Termékoldalak kitöltése és optimalizálása 

    A termékoldalakkal való munka minimális erőfeszítéssel gyors eredményeket ad, feltéve, hogy ezek az oldalak tele vannak a szükséges tartalommal. A 4 online kisállat-áruházból 3-nak problémái vannak a termékinformációkkal.  

    A katalógus kitöltése a kirakodás segítségével történik, a számviteli rendszer oldalán sok termék nem rendelkezik leírásokkal és jellemzőkkel, ezért félig üres oldalak jelennek meg a webhelyen, amelyeket a keresőmotorok rosszul rangsorolnak, és irritálják a vásárlókat. 

    Hosszú, de helyes módja az, hogy teljes körű információkat adjon meg a termékekről az ügyfél számviteli rendszerében. Segítettünk felgyorsítani ezt a folyamatot azáltal, hogy részben automatizáltuk azt más webhelyekről származó termékinformációk elemzésével. 

    Hogyan működött az elemzés: 

    1. Az ügyfél összehasonlította a termék a saját helyén a termék a donor oldalon. 
    2. Az adományozó honlap jellemzőit, leírásait masszívan feltöltöttük az ügyfél oldalára.  
    3. Programozónk a webhely oldalán írta meg a helyesírások – idézetek, rövidítések stb. 

    Kézzel kellett egyeztetnünk a termékkártyákat, de még mindig körülbelül felére csökkentettük az ügyfél munkaerőköltségét. A Ctrl C/Ctrl V 1000-szeres megnyomása helyett 5 óra programozást töltöttünk, majd 5 perc alatt megkaptuk a szükséges adatokat, – Olga Pasinkova, Projektmenedzser.

    Az oldalon található összes termék esetében beállítottuk a metaadatok sablonok szerinti automatikus kitöltését, majd gyorsan növeltük a kiváló minőségű termékoldalak számát az indexben. 

    OLVASS TOVÁBB:  Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    A könyvtárszerkezet bővítése 

    A webhelystruktúra kidolgozásakor a keresési kereslet szerkezetére támaszkodunk. Ehhez szemantikával dolgozunk (a promóciós kérelmek listája). 

    Mit teszünk: 

    1. A kérelmek széles “piszkos” listáját speciális szolgáltatások segítségével választjuk ki. 
    2. Kiszűrjük azokat a lekérdezéseket, amelyeket az emberek soha, vagy szinte soha nem lépnek be. 
    3. Kiszűrjük a nem célzott és tájékoztató jellegű kéréseket. 
    4. A fennmaradó részeket jelentés szerint csoportosítjuk, például: takarmány → macskaeledel → felnőtt macskaeledel → nedves felnőtt macskaeledel → nedves felnőtt macskaeledel Royal Canin. 
    5. Minden egyes kéréscsoport esetében meghatározzuk az oldal típusát. Ez lehet Kategória, alkategória, címkeoldal vagy szűrőoldal, márkaoldal, sőt termékkártya is.  
    6. A szükséges oldaltípusok létrehozása a webhely struktúrájában. 
    OLVASS TOVÁBB:  Milyen SEO szakembereknek tudniuk kell a SPA webhelyekről

    Maria Shustova, SEO elemző nem kap végzett el oldalak létrehozásával.  

    A “royal canin dry food for Maine Coon kiscicák pulyka ízű” típusú több jellemzővel rendelkező kérelem esetén a megfelelő termékkártya kerül rangsorolásra. Nincs szükség csoport létrehozására – a túl kis kategóriák nem részesülnek a projektben.  

    Az oldal típusa a kérés típusától függ, a pet termékek esetében a logika a következő: 

    • macskaeledel-kategória;
    • felnőtt macskaeledel-alkategória; 
    • Royal Canin feed-márka oldal; 
    • a kiscicák pulyka takarmánya egy címkeoldal vagy egy szűrőoldal, mivel a kérésnek mind a macska kora, mind a takarmány típusa szempontjából jellemzője van. 
    OLVASS TOVÁBB:  A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Mindenhol ki kell dolgoznia a további optimalizálás lehetőségeit. Ha az új típusú oldalak nem tudnak metacímkéket regisztrálni az admin panelen keresztül, akkor a jövőben további időt kell töltenie az informatikai részleg idegeivel. 

    Ezután elmondjuk, hogy a három típusú oldalak, amelyek véglegesítették és létrehozott-kategória oldalak, márkák, tag oldalak. 

    Kategória oldalak 

    Az ilyen típusú oldalakkal való munka részeként további kategóriákat hozunk létre, átnevezzük a meglévő kategóriákat, néha pedig a kategóriákat a megfelelő szakaszokra helyezzük, ha a logikát nem követik valahol. 

    Például átneveztük a kategória Paddocks → Aviaries, majd azonnal kapott egy növekedést a webhely pozícióját a cél lekérdezések: 

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában