More

    [Esettanulmány] lépésről lépésre: hogyan lehet hatékony cikket létrehozni egy online áruház blogjában

    Hogyan két cikk a linkekkel segített a webhely rangsorolásában az 800 kulcskérdésekben az 90 napokban.

    Ebben a cikkben megnézzük a fiatal webhelyekkel való együttműködés külföldi tapasztalatait. Ha van valami megosztani, ossza meg velünk a megjegyzéseket — írunk egy cikket a blogodhoz!

    Adam White megosztott egy SEO esettanulmányt a fiatal férfi póló Márka Jasper Holland Co. új weboldalával való együttműködésről. Készítettünk egy rövid fordítást a fő ötletekkel.

    Használja ezt az oldalt példaként, Adam leírt egy meglehetősen egyszerű SEO stratégia, hogy bárki követheti.

    A munka első szakaszai

    Mielőtt az alkotók elindították a márkát, sikerült közzétenniük a cég weboldalát. A SEO része a forgalom vonzásának stratégiájának, így a webhelyet csak sikerült indexelni a márka elindításához.

    A kezdeti cél az, hogy bizalmat építsünk a márkában és a webhelyen, beleértve a Google bizalmát is, mivel ez egy teljesen új webhely és márka. A webhely főoldalának szivattyúzásához kapcsolatokat kezdtek kialakítani a márkás horgonyokkal. Összesen mintegy 20 hivatkozás volt a kezdőlapra.

    Amint elkezdték létrehozni magukat, mint egy márka, elkezdtek dolgozni egy tartalomstratégián. Bár a linkek megerősítésével kapcsolatos munka folytatódik, a webhely új.

    A tartalmi stratégia megvalósítását kulcsmondatok kutatásával kezdtük el.

    Kulcsok keresése

    Az oldal egy online áruház, amely férfi ruházatot értékesít, így az alkotókat érdekli, hogy mit keresnek az emberek az Amazon webhelyen, amely a férfi pólókhoz kapcsolódik. Webmesterek összeállított egy nagy listát a kulcsszavak segítségével különböző eszközök, beleértve a kulcsszó Dominator, amely azt mutatja, keresési lekérdezések az Amazon.

    Olvassa el a témát: első SEO, majd weboldal: Hogyan tervezzünk szemantikai eszközöket a szemantikai mag gyűjtéséhez

    Összeállítottak egy listát azokról, amelyekről úgy gondolják, hogy a márka célközönsége kereshet-felnőtt férfiak, akik szeretnek pólót viselni, de még mindig stílusosnak akarnak kinézni.

    A webmesterek ezután csoportosították a kulcsszavakat tematikus klaszterekbe. Amint megjelentek a csoportok, elkezdték megtervezni az anyagok tartalmát, amelyek lefedik ezt a szemantikát.

    Itt van egy példa az ilyen anyagra.

    A kulcsfontosságú kifejezések tanulmányozása után seoshnik megállapította, hogy sok ember kéri a “mit kell viselni egy alkalmi (alkalmi) stílusban”témával kapcsolatos kéréseket. Jasper Holland Co azt mondják, hogy küldetésük az erősebb házasságok előmozdítása, így az általuk értékesített ingeket úgy tervezték, hogy a férfiak viselhessék őket dátumokon.

    OLVASS TOVÁBB:  A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    Íme néhány példa a kulcsszavakra, amelyeket úgy döntöttek, hogy tartalmat hoznak létre:

    • mit kell viselni egy alkalmi első randin?

    • mit kell viselni az első randevúkon?

    • mit kell viselni egy alkalmi randevún?

    • hogyan kell öltözni az első randevú alkalmi srácoknak

    Sokkal több hasonló kérés van ebben a témában, mindegyik arra a kérdésre vonatkozik, hogy mit kell viselni egy srácnak az első napon, ha ragaszkodik egy alkalmi ruházati stílushoz, vagy ha a dátum olyan helyen történik, ahol nincs szükség különleges jelmezekre.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google folytatja az új Insights bevezetését a hirdetők számára

    A felső elem kimenetét több lekérdezéshez elemezheti a felső elemzési eszköz segítségével. Ez megmutatja, hogy mely linkek vannak a tetején szerint a kulcsokat, és akkor képes lesz arra, hogy tanulmányozza őket, és hogy hasonló anyagok, csak jobb.

    Az eszköz színezi a linkeket, ha a megadott listából több kulcs van a tetején.

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    Az eszköz eredményeinek töredéke

    Tartalom létrehozása

    A kulcsszavak listájával a copywriter több mint 3000 szót írt – “8 ötlet az alkalmi ruházatról, amelyben egy ember randizhat”, mindegyik gyűjteményben pólók voltak, amelyeket ez az online áruház értékesít.

    Az optimalizáló nem adta meg a szövegíró utasításait arról, hogy milyen gyakran használják a billentyűket a szövegben. Azt akarta, hogy a tartalom a lehető legtermészetesebb legyen, és jobban vonzza a webhely látogatóit.

    A cikk fotói az egyes ruhadarabok a kép linkeket vásárolni minden egyes elem ebben a boltban, hogy az ember tudja olvasni a cikket, és azonnal látni, hol lehet vásárolni ezeket a ruhákat.

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    A cikk és a termékoldal linkje, amelyhez vezet

    A tartalom még hasznosabbá tétele érdekében a szövegíró két vagy három dátumötletet adott hozzá az egyes képekhez.

    Kiderült, hogy hasznos és részletes cikk, amely választ ad arra a kérdésre, hogy egy ember hogyan néz ki jól egy olyan időpontban, ahol egy alkalmi ruházati stílus megfelelő. Pontosan ez a közönség Jasper Holland Co. vonzani akar.

    Annak ellenőrzéséhez, hogy az anyag hogyan alakult ki a SEO szempontjából, használhatja a tartalomelemzést. Az eszköz elemzi a szükséges kulcsok relevanciáját, a szöveg optimalizálását, valamint az oldal műszaki paramétereit.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google folytatja az új Insights bevezetését a hirdetők számára

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    A relevancia-értékelés töredéke

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    A műszaki paraméterek ellenőrzésének töredéke

    Az olvasók számára hasznos tartalmat mind a felhasználók, mind a Google értékelni fogja.

    Tartalom promóció

    Amint a tartalom megjelenik, azonnal támogatni kell. Annak érdekében, hogy a keresőmotor gyorsan indexelje a cikket, egy linket adtak a blogbejegyzéshez a webhely főoldalához.

    Aztán elkezdtük keresni, hogy hol helyezhet vissza linkeket a cikkhez,a linkek oldalait a SEOJet szolgáltatásból vettük. Körülbelül öt vagy hat link után az oldal megjelenik a keresési eredményekben.

    A horgonyok, amelyeket e hat linkhez használtak (a hely fontosságának csökkenő sorrendjében):

    • teljes URL:”https://jasperhollandco.com/blogs/news/what-to-wear-on-a-casual-first-date-guys”

    • ugyanaz, mint az oldal címe: “mit kell viselni egy srác első randevához – 8 kép ötletek”

    • természetes: “ez a cikk segíthet”

    • a kulcsszó a kifejezésben: “adj egy ötletet a srácoknak arról, hogy mit viseljenek az első napon”

    • teljes URL:”https://jasperhollandco.com/blogs/news/what-to-wear-on-a-casual-first-date-guys”

    • természetes: “ha nincs stílusa.”

    Eredmények

    Eddig csak két cikket tettek közzé a webhely blogján, mivel néhány héttel ezelőtt hivatalosan megnyitották az üzletet.

    OLVASS TOVÁBB:  A Twitter kibővíti a szerzőkkel való együttműködés lehetőségeit

    Az Ahrefs szolgáltatás képernyőképe azt mutatja, hogy a cikk írásakor a társkereső képek nyolc ötletét több mint 500 kulcs rangsorolja, bár csak 6 link-donor domainje van:

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    Az optimalizálók továbbra is dolgoznak a cikk linkjein, így az oldal néhány ilyen kulcs segítségével bekerül a top 3 Google-ba.

    Ezzel a két cikk a blog, Jasper Holland Co gyűjtött több mint 800 kulcsszavak:

    [Кейс] Пошагово: как создать эффективную статью в блог интернет-магазина

    Mi a következő lépés

    Ha hasznos tartalmat hoz létre a közönség számára, majd ne hagyja úgy, ahogy van, hanem linkekkel reklámozza, az oldalak jól rangsorolnak. Az optimalizálók úgy vélik, hogy stratégiájuk működik — ugyanazt a mintát követik, új anyagokkal dolgoznak az oldalon. És hogy tetszik a fiatal pólós márka esettanulmánya, amiről Adam White mesélt?

    Ha van valami megosztani PR-CY olvasók, akkor közzé egy esetben, vagy egy hasznos cikket velünk, ez ingyenes. Írjon az Inna-nak i.samarina@pr-cy.ru.

    A cikk alapján “Új weboldal SEO Esettanulmány – Hogyan rangsoroljuk az 800 kulcsszavakat az 90 napokban»

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában