More

    Esettanulmány: hogyan befolyásolta a weboldalon található kép a Google rangsorát

    Fontos-e a kép tartalma a webhelyoldalon a keresőmotor számára? Nézzük meg egy SEO ügynökség vizuális élményét.

    A sterling Sky Inc SEO ügynökség gyakran optimalizálja a helyi vállalatok webhelyeit. Számos példát gyűjtöttek össze arra vonatkozóan, hogy a webmester által a webhelyén használt fotók hogyan befolyásolják a Google organikus keresési eredményeinek rangsorolását. Összegyűjtöttük őket egy anyagban, és lefordítottuk őket a PR-CY blogra.

    A cikkben:

    1. Milyen képet kell felvenni egy SEO webhelyen: példa a tapasztalatból
    2. Mely iparágak számára fontosak a webhelyen található képek: más példák
    3. Következtetések: hogyan befolyásolja az oldalon lévő kép a rangsorolást

    Milyen képet kell felvenni egy SEO webhelyen: példa a tapasztalatból

    Az optimalizálók egy kártevőkkel foglalkozó cég honlapján dolgoztak. A gyepápolásról szóló oldal, amelyet a skunks and mosómedvék tépnek fel, tisztességes mennyiségű forgalmat kapott, de a seos javítani akarta.

    A cikk címképe kicsi volt, csak 150 x 150 px volt, homályosnak tűnt.

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Az eredeti kép a cikkben

    Seoshnik gondolta: mivel az oldal azt mondja, a gyep, amely szakadt a skunks, mosómedve, akkor fel egy kiváló minőségű fotó egy görény. Egy nagy állatnak kell lennie rajta, amely vonzza a figyelmet. Ő küldte ezt a fényképet:

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Egy kép egy pázsit kártevővel

    Néhány héttel később észrevette, hogy az organikus keresési eredmények oldala lefelé mozog. A második sorból a harmadikba költözött:

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Oldal pozíció grafikon

    Kényelmes figyelemmel kísérni a webhely helyzetét a PR-CY szolgáltatásaiban:

    • Vonal – ha csak a pozíciókat kell ellenőriznie;

    • Oldalelemzés – ha a projekt egyéb mutatóit szeretné figyelemmel kísérni, ellenőrizze a webhely hibáit: linkek, forgalom, sebesség, használhatóság, műszaki paraméterek.

    OLVASS TOVÁBB:  A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google 4Követési pozíciók a helyszíni elemzésben

    Seoshnik elkezdte megnézni, mi lehet az oka a minősítés csökkenésének. Az oldal nem változott, ezért arra a következtetésre jutott, hogy ez a kép. A Google Images fő lekérdezése szerint a legtöbb fényképnek volt egy gyep, amelynek szennyeződése volt a kártevők által ásott lyukakból.

    OLVASS TOVÁBB:  A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google 5Google Képek Kimenet

    A megfelelő lekérdezés szerint a Google a probléma képét – egy elkényeztetett gyepet – relevánsnak tartja. A görény fotója nem felel meg a keresőmotornak.

    Az optimalizáló nagy méretű fényképet kért az üzlet tulajdonosától,amelyet az ügyféltől vettek. Az új kép:

    • eredeti-a cég maga készítette a fényképet;

    • kiváló minőségű-nagy méretű, nem homályos;

    • releváns-megjelenik a probléma, hogy a vállalat megoldása.

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Valódi fotó a cég munkahelyéről

    Az oldalon lévő kép frissült. Körülbelül egy héttel később az oldal besorolása nőtt, és bekerült a top 1-be, majd helyet kapott a kiterjesztett részletben.

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google 7Oldalpozíciók

    A kimenet kiterjesztett részletében volt egy fénykép, amelyet hozzáadtak:

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Bővített töredék egy oldallal

    Ezt követően az optimalizálók elkezdték frissíteni a képeket az ügyfél webhelyén található népszerű cikkekben. A Keresőkonzol szerint ez a képek forgalmának 80% – os növekedéséhez vezetett az előző évhez képest:

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Forgalomnövekedés a Google képeiből

    A Google Analytics alkalmazásban megvizsgálták a cikkek kiegészítő konverzióit, ahol frissítették a képeket. A konverziók száma 2021-ben 20% – kal nőtt 2020-hoz képest.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google elindítja az amerikai megjelenítők kérdésközpontját

    Mely iparágak számára fontosak a webhelyen található képek: más példák

    Az optimalizálók egy oldalon dolgoztak a fogak repedéseiről a fogorvos honlapján. Az oldal által leírt problémához egy illusztrációt adtak hozzá.

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Oldal a fogászati repedésekről a fogorvos honlapján

    A kép hozzáadása után a seos folyamatosan növelte a forgalmat az oldalra:

    Кейс: как картинка на сайте повлияла на ранжирование в Google

    Oldal forgalom

    Semmi más nem történt az oldallal. Valószínűleg fontos, hogy a keresőmotor legalább egy képet kapjon, mert növeli a cikk előnyeit az olvasók számára.

    A lényeg az, hogy ez nem igaz minden iparágra. A cég az ügyvéd honlapján lévő képpel tesztelte a vételt, nem történt változás. Valószínűleg az a tény, hogy a jogi iparban gyakran nincs semmi illusztrálni, a kép nem segít a felhasználónak. A Google fontosnak tartja a képeket, ha képeket jelenít meg a Google képkeresési eredményeiben ebben az iparágban.

    Következtetések: hogyan befolyásolja az oldalon lévő kép a rangsorolást

    Ezen példák szerint a SEO cég valódi tapasztalataiból:

    1. Az oldalnak nagyobb és jobb minőségű fotókra van szüksége.

    2. A fényképnek nemcsak relevánsnak kell lennie a lekérdezéshez, hanem hasznos az olvasó számára. Ha megfelel a lekérdezésnek, akkor pozitívan befolyásolhatja a minősítést. Ha nem egyezik meg, negatív hatással lehet.

    3. Az, hogy a képek mennyire járulnak hozzá a rangsoroláshoz, valószínűleg a lekérdezéstől vagy az iparágtól függ. Ha van valami illusztrálni, a képek fontosak lehetnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex.A Zen platformot indított a szövegírók megtalálására

    Írja be a megjegyzéseket mit gondol a hatása képek rangsorolása a Google, Yandex, mi a különbség a megközelítések ezen keresőmotorok?

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában