More

    Esettanulmány az étrend-kiegészítők népszerűsítéséről az Interneten

    Az étrend-kiegészítők gyártói nehezen támogatják őket. Még egy szó az étrend-kiegészítők már ítéletet: túl sok megkérdőjelezhető termékek, ezen a területen is néhány klinikai vizsgálatok során a hatékonyság (nem szükséges, hogy végezzen velük, az orosz Föderáció), így még azok is, akik termékeket, egy klinikailag bizonyított hatás kell elvinni a balhét mások bűneit. 

    A Bio-Vesta cég volt az első Oroszországban, amely 25 évvel ezelőtt folyékony probiotikumokat gyártott. De még mindig nem mindig lehet leküzdeni az elme ellenállását, beleértve a hirdetési platformokat is. Minden történt velünk: a repülő kövektől a megjegyzésekig a reklámig és a PR-cikkekig, a nagyobb problémákig – a bankokkal és a hirdetési rendszerekkel. 

    Ma elmondjuk neked, hogy a nehézségek ellenére hogyan tudunk növekedni. 

    A hirdetési szekrény blokkolása a Facebook-ban: hogyan kerestünk élő személyt a támogatási szolgáltatásban 

    Támogatjuk a cég fő termékét-a folyékony probiotikumot “Biovestin” a közösségi hálózatokban, valamint a keresőmotorokban. Több időt nem a reklámkampányok létrehozására, hanem a moderálásra és annak magyarázatára fordítanak, hogy a Bio-Vesta nem teve. A reklámplatformok számos korlátozást írnak elő az étrend-kiegészítők témájára. A moderálás átadása hasonlít egy küldetésre. 

    Februárban teljesen blokkoltak minket a Facebook hirdetési kabinetje, állítólag egy érzékeny téma kihasználása miatt. Érzékeny téma volt az a javaslat, hogy probiotikumokkal erősítsék az immunrendszert, ezáltal megvédjék magukat a vírusoktól a vírusfertőzések idején. Ezt társadalmilag akut témának tekintik. A kreatívok nem látták a fényt: 

    Продвижение БАДов1

    Продвижение БАДов2 

    Elég nehéz volt megoldani a problémát, mert a robot kihagyja vagy nem hagyja ki a hirdetést. Ha nem szeret valamit, blokkolja a hirdetést vagy az egész fiókot, és csak egy élő személy, akit még meg kell találni, helyreállíthatja az igazságosságot.  

    Ольга Лазарева3Olga Lazareva, a Facebook digitális hirdetésének szakembere meglehetősen küldetés. A harmadik napon egy Ljudmila nevű élő emberrel beszélgettünk a Facebook-oldalon a Googling segítségével, majd majdnem boldogsággal sírtunk. Bárki, aki ismeri a Facebook hirdetési szekrény belsejét, meg fogja érteni. 

    Írt egy hosszú, szívből jövő üzenet, ahol már említettük, a hosszú, kifogástalan története több, mint negyed évszázada, kitüntetések, jelvények, valamint a szociális misszió a cég, megkérdezte, hogy nem úgy minket a spekulánsok a témában az egészségügyi megígérte, hogy válassza ki a szavakat, képeket alaposabban a jövőben. Ljudmila lenyűgözte, majd feloldotta a reklámszekrényt. Azóta egy kicsit írunk a csevegésre, bár az ottani alkalmazottak változnak, és nemrég beszéltem Normannel.  

    Hogyan találom meg ezt a csevegést? Megyünk erre a linkre https://www.facebook.com/business/help/support. ha a csevegés hozzá van rendelve, az alján egy gomb jelenik meg, ha nem – semmilyen módon nem fogja megtalálni. A csevegés megtalálásának képessége a számla” frissességétől”, valamint a hirdető által elköltött összegektől függ.  

    A Yandex és a Google reklámszekrényeiben található.Hirdetés: szexszimbólumként tekintettek egy uborkás férfira 

    A cég rendszeresen megkövetelik tanúsítványok, az eredmények a klinikai vizsgálatok és egyéb dokumentumok megerősítik a hatékonyságát és biztonságát gyártott termékek, amikor forgalomba kontextuális és célzott reklám a Google Ads, Yandex.Facebook Instagram, Yandex. Közvetlen, amikor hozzászólásokat rendel a befolyásolóktól. Nagyon óvatosnak kell lennünk a hirdetési üzenetekkel, hogy semmilyen módon ne sértsék meg senki érzéseit, amit nehéz elérni az egészség témájában.  

    Már több “sárga lapot” kaptunk a túl merész kreatívokért. Például a képen egy csupasz mellkasú ember, aki egy üveg savanyúságot tart, a viharos ünnepek után javítani akarja az egészségét, a Google moderátorai látták a meztelenség propagandáját.  

    Пример рекламы4

    Talán ez a fotó kissé provokatív, de érdekes, sőt, teljesen ártatlan. Az üzenet egyszerű volt: javasoljuk, hogy javítsa az egészségét az ünnepek után, ha nincs uborka savanyúság. A hirdetést nem hagyták ki, a meztelenség hirdetésének tekintették, szexuális felhangokat láttak. Ezután sokáig nevettünk, azon tűnődve, hogy mi volt a nagyobb szexuális szubtext, a meztelen törzsben vagy az uborkában. 

    Tilos az étrend-kiegészítők reklámozása a Yandexben, ha az üzenet terápiás hatást jelez. Esetünkben nem beszélhetünk az immunrendszer erősítéséről vagy a mikroflóra helyreállításáról. A feladat nehéz, mert ezek a kifejezések leírják a probiotikumok használatának hatását. De sajnos úgy gondolják, hogy az ilyen kifejezések olyan érzést keltenek a fogyasztóban, hogy nem étrend-kiegészítőről, hanem gyógyszerről van szó.  

    Néha a robotok túl messzire mennek. A közelmúltban a Yandex megállapította, hogy a kép egy anya és két gyermek nem felel meg a “probiotikus az egész család számára”szövegnek.  

    Реклама5

    A gyermekek kólikájának témája, amelyre a Google-nak nem volt kérdése, sem ment át. Már nem próbálunk logikát találni: más kreatívokkal állunk elő, és új módszereket keresünk a termék népszerűsítésére.  

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk műszaki specifikációt egy copywriter számára: lépésről lépésre

    Például nem volt kérdés ezekkel a képekkel kapcsolatban: 

    Пример объявления6

    Пример объявления7

    Пример объявления8

    Semmilyen módon nem hagytuk ki az allergiával kapcsolatos témákat. Egyszerűen azért, mert lehetetlen ezt a szót használni.  

    Пример объявления9

    Ольга Лазарева10Olga Lazareva, digitális hirdetési szakember ismét: ez egy betegség. A klinikai vizsgálatokkal kapcsolatos érvek, amelyek szerint a folyékony probiotikumok enyhítik az allergiát, és érvényteleníthetik őket, itt nem szolgálnak bizonyítékként. Lehetetlen harcolni, vitatkozni ezzel, be kell tartania a hirdetési rendszerek játékának szabályait.   

    Voltak olyan helyzetek, amikor az ilyen témák csodálatosan elfogadták a mesterséges intelligencia előzetes értékelését. De a szerencse nem tartott sokáig. Amikor egy élő moderátor látta, hogy az étrend-kiegészítőkről van szó, a nehézségek azonnal megkezdődtek. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a célzás YAN - ban

    A Google politikája bizonyos kifejezések használatának képessége szempontjából sokkal lágyabb, a kreatívok nagyobb szabadságot élveznek. Azonban mindenhol meg kell jelölni, hogy az étrend-kiegészítő nem gyógyszer.  

    Ольга Лазарева11Olga Lazareva, A céloldalak digitális hirdetésének szakembere, ezt minden webhelyre meg kell adni, de a Google-ban ez a hirdetések kötelező része. 

    Ezenkívül a név említésével ellátott hirdetéseket gyakran blokkolják. Ezért a Yandex és a Google együttműködését bonyolítja, hogy elkapják azt, ami szerintük a csavarok meghúzásának oka. Előfordul, hogy a robotok ellenőrizni fogják – minden rendben van, elmulasztották, néhány óra múlva még mindig elutasították. Folyamatosan meg kell tartanunk az ujjunkat az impulzuson: hogy megváltoztak-e a szabályok, vannak-e új okok a blokkra, készen kell állnunk a technikai támogatással való kommunikációra. 

    Nagyon szigorúan figyelik a hirdetési kampányainkat. Például a Google még blokkolt egy retargeting céget is-hirdetéseket jelenít meg azoknak, akik már kapcsolatba léptek a márkával, a webhelyen vagy a közösségi hálózatainkban voltak. A Google kategorikusan ellenzi a Webhelyeinkre történő újratervezést, mert sok orvosi információt közzétesznek rájuk.  

    Az ilyen hirdetési megjelenítés azok számára, akik már kapcsolatba kerültek egy olyan márkával, amelynek termékei az emberi egészséghez kapcsolódnak, az etika szempontjából helytelennek tekinthető. Mert például a családtagok egy számítógépet használhatnak: a férj valamit keresett magának, a retargetingnek köszönhetően a feleség később információkat fog látni erről a témáról. 

    Részben azért is tiltották el az újrarajzoló kampányt, mert az oldal szerint a folyékony probiotikum segít a rákos betegeknek a mikroflóra kemo-és sugárterápia után történő helyreállításában, a mesterséges intelligencia pedig úgy döntött, hogy ez egy érzékeny téma kizsákmányolása. A klinikai vizsgálatok jelenléte itt nem szolgál érvként. Ezért egyszerűen megtiltottuk, hogy közönséget gyűjtsünk a webhelyről: Ha a retargeting egy beteget vezet a webhelyünkre, akkor helytelen lesz vele kapcsolatban, függetlenül az egészségének lehetséges előnyeitől.  

    Kísérlet a Yandexbe való bejelentkezésre.Zen és a semleges tartalom blokkolása 

    Megpróbáltunk blogot indítani a Yandexben.Zen, alaposan tanulmányoztuk a webhely szabályait. Nyilvánvaló volt, hogy ez nem a legegyszerűbb módja a hírnévnek, de meg akartam próbálni. Sajnos az első hozzászólásokból nyilvánvalóvá vált, hogy előítéletekkel kezelnek minket.  

    Például közzétettek egy tesztet: “van dysbiosis?”. A tartalom blokkolva volt. Ennek oka az, hogy állítólag az események leírását tartalmazza. Technikai támogatás válaszolt: 

    Egyes bloggerek spekulálnak a közönség figyelmére az eseményekről és tragédiákról szóló történetek közzétételével. Az ilyen tartalom nem örvendetes a Zen-ben. 

    Nem értettük, hogy milyen eseményekről beszélünk – a teszt legszörnyűbb kérdése a megnövekedett gázképződéshez kapcsolódik. Csak azt feltételezhetjük, hogy ez a Yandex algoritmus.Zen ezt az információt félelmetesnek tartotta, de az igazságosság helyreállítása nem volt lehetséges.  

    Vagy például tippeket tettünk közzé az immunitás erősítésére. Nincs reklám, szilárd előnyök. Tekintettel arra, hogy mennyire fontos ez a kérdés, a Yandex adminisztráció a helyén van.Zen, örülnénk egy ilyen tartalomnak. De a cikket benyomásokban korlátozták. Érvelés – “a” tippek “vagy” life hacks ” formátum aktív Felhasználási javaslatnak tekinthető, különösen akkor, ha a szerző személyes tapasztalataiból származó példák támasztják alá.” 

    Szégyen volt, de nem akartam feladni. Megpróbáltuk. Nincs reklám, nincs jogsértés (előzetesen tanulmányoztuk a szabályokat). A hetedik elhelyezési kísérlet után Yandex.In Zen, rájöttünk, hogy nincs értelme tovább próbálni: szinte az összes hozzászólás korlátozott volt a benyomásokban.  

    Az ilyen helyzetekben a legfontosabb az, hogy következtetéseket vonjunk le, és a saját utat járjuk. Ezért sikeresen csatoltuk azokat az anyagokat, amelyeket az algoritmus nem tetszett, más erőforrások felhasználásával. Például a poszt “probiotikumok pajzsmirigy betegségek” átalakult egy cikket a női online magazin Skillady.  

    OLVASS TOVÁBB:  Indítson el 40 célállomást, és tartsa a CPL-t három évig. eLama-ügy

    Az elutasítás a bloggerek, hogy étrend-kiegészítők egyszerűen azért, mert étrend-kiegészítők 

    Оксана Железнова12Okszana Zseleznova Mivel egy meglehetősen specifikus termékről beszélünk, amely nem széles körben ismert, lehetőséget biztosítunk a bloggerek számára, hogy teszteljék, érezzék maguknak a változásokat, majd csak akkor döntsék el, hogy készek-e hirdetni vagy sem.  

    De az étrend-kiegészítők hírneve miatt ez problémává válik. Elképesztő: egyrészt észrevehető, hogy a mikroflóra iránti érdeklődés növekszik, a témában bestsellerek jelennek meg, tanulmányok, cikkek, orvosok javasolják a probiotikumok szedését. Másrészt csak az “étrend-kiegészítők”szó miatt van akadály.  

    Például nehéz volt tesztelni a reklám hatékonyságát az Instagram-on a “Biovestin” számára: amikor olyan bloggerekhez jössz, akik nem ismernek téged, és felajánlják, hogy kipróbáljanak egy probiotikumot élő baktériumokkal, a legtöbb nem érti, mi az, gyanakvóak, sőt óvatosak. 

    Оксана Железнова13Okszana Zseleznova marketing stratégája reklámkampányok emberek, akik nem kapcsolódnak a gyógyszert, és nem igazán tudom, milyen probiotikumok van szükség, azonnal azt mondják,”nem”. Különleges ok nélkül, érv nélkül, csak abban az esetben. 

    Még akkor is, ha felajánlom, hogy kipróbálom a terméket barátainak, szkepticizmus van a levegőben. Ennek eredményeként most két ügynökséggel dolgozunk, amelyek maguk választják ki a bloggereket. De ez nem csodaszer: gyakran a befolyásolók kategorikusan megtagadják az “étrend-kiegészítő”szót. Voltak olyan esetek, amikor már megállapodtunk, majd hirtelen a blogger úgy döntött, hogy megduplázza az árat. Elutasítottuk: ez az álláspont felháborítónak tűnik számunkra.  

    Miért utasítja el a média a megállapodás szerinti kiadványok közzétételét, és hogyan élünk ezzel 

    Vannak nehézségek a portálokon való elhelyezéssel, amelyek közzéteszik a szerző tartalmát. A VC-n gondosan meg kell választania a közzététel idejét, hogy észrevegye, majd hosszú vitát folytatjon a megjegyzésekben azokkal, akik úgy vélik, hogy valaki téved az Interneten. Ez gyakran megköveteli a vállalat alkalmazottainak, köztük a vezérigazgatónak az idejét. 

    OLVASS TOVÁBB:  Indítson el 40 célállomást, és tartsa a CPL-t három évig. eLama-ügy

    Комментарии14

    A Habr szakértői közössége az érvelés bármilyen durvaságát megcsípheti, különösen az egészség akut témájában sokak számára. Elmentünk a fent említett források, és rájött, hogy ez elég sok stressz marketingesek, előadók, a cég. 

    De a legbosszantóbb dolog a Média indokolatlan elutasítása a már elfogadott kiadványokban vagy az előre egyeztetett együttműködésben.  

    Оксана Железнова15Okszana Zseleznova, marketing stratégája reklámkampányok például a rusbase portál elutasította azt csak néhány nappal a kiadvány megjelenése előtt, hirtelen ” emlékezve “arra, hogy az étrend-kiegészítők számukra”tilosak”.  

    A Colady női magazin kezdetben örömmel együttműködött a vállalat szakértőivel, akik képesek a probiotikumok reklámozása nélkül az egészség megőrzésének vagy a mikrobióma friss kutatásának témájára. Alapvetően csak a cégnév említése volt fontos a szakértő előadásában. A portál ezzel egyetértett. 

    Felkértek minket a szakértők regáliájára, az oktatásról szóló dokumentumokra. De még az első kiadvány előtt a szerkesztői feltételek hirtelen megváltoztak: a cég nevének megemlítését hirdetésnek tekintették (azt mondják, a kiadó teljes politikája hirtelen megváltozott). Meg kellett tagadnunk az együttműködést: miért pazarolja a vállalat a szakértők idejét, fizet a munkaidejükért az anyagok elkészítéséhez, ha a megállapodások ilyen gyorsan változnak a parton? 

    Az előre elkészített anyagok nem vesznek el: más adathordozókhoz csatoljuk őket. Szemléltető eset a ” mitől fél a koronavírus?”, szentelt egy komoly tanulmány, amely megjelent a brit orvosi folyóirat GUT. A cikk nem hagyta jóvá a Yandex moderálását.Zen. Az okok nem derültek ki: a műszaki támogatás hosszú levelezés eredményeként azt válaszolta, hogy ha a cikket megváltoztatják (csak olyan címkéket adnak hozzá, amelyeket eredetileg nem lehetett megtenni a platform meghibásodása miatt), akkor nem lehet megtudni a blokkolás pontos okát. Az anyagot a “figyelem középpontja” online magazinnak nyújtottuk be, majd egy nappal később 4, 5 ezer nézetet szereztünk. 

    Пример статьи16

    Kiváló az ingyenes elhelyezéshez – nem az a tény, hogy maga a Yandex.Zen-nek sikerült volna ilyen számú nézetet elérnie. 

    A nehézségek ellenére a vállalat fejlődik. Idén februártól márciusig a márka népszerűsége a Google Trends szerint mintegy 25% – kal nőtt. Az értékesítés is növekszik:például 2020 áprilisában-8 917 818 rubel, 2021 áprilisában pedig már 15 938 955 rubelt hozott. Május 2020 – 6 316 497 rubel 2021 Májusával szemben-8 389 286 rubel. 

    Статистика17

    Folytatás 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában