More

    Esettanulmány a növekvő forgalomról a keresőmotorokról a gyógyszertár weboldalára

    A hatékony és jól átgondolt SEO stratégia megvalósítása nem könnyű feladat, de az e-kereskedelmi projektek nem hagyhatják figyelmen kívül. Annak ellenére, hogy sok más módon vonzza a felhasználókat a webhelyre, még mindig nincs semmi, ami összehasonlítható a keresőmotor optimalizálási taktikájában rejlő hatalommal. 

    Az esettanulmányban elmondjuk, hogyan növeltük a gyógyszertári hálózat keresési forgalmát 3-szor hat hónap alatt. 

    Bemeneti adatok 

    Ügyfél: szövetségi gyógyszertárlánc. Oroszország több mint 50 régiójában rendelkezik offline gyógyszertárakkal, valamint online gyógyszertárral. Az aláírt NDA szerint nem tudjuk megnevezni az ügyfél márkáját, így abban az esetben, ha “gyógyszertári lánc”néven jelenik meg. 

    Cél: növelje az online gyógyszertárak Keresési forgalmát.  

    Az együttműködés kezdete: Július 2020. 

    Az első lépés a jelenlegi helyzet ellenőrzése 

    Amikor a növekvő Keresési forgalomról van szó, nem teheti meg teljes körű SEO audit nélkül. Ezért kezdtük vele. Mi történt: 

    • a szemantikai mag összegyűjtése / a webhely pozíciójának, láthatóságának elemzése több régióban / a fő versenytársak azonosítása;
    • a téma vezető oldalainak versenyképes elemzése;
    • a webhely technikai elemzése; 
    • a webhely kereskedelmi tulajdonságainak elemzése, valamint a versenytársakkal való összehasonlítás;
    • a helyszín felépítése;
    • szövegek és metacímkék elemzése;
    • kapcsolja össze a tömegelemzést és a versenytársakkal való összehasonlítást. 
    OLVASS TOVÁBB:  Что такое YATI и советы по работе с новым алгоритмом Яндекса

    Mi fontos a keresőmotorok számára 

    Ha egy webhely termékeket értékesít vagy szolgáltatásokat kínál, akkor a kereskedelmi tényezők előtérbe kerülnek, és a SEO promóció legfontosabb irányává válnak. Számos kereskedelmi tényező befolyásolja mind a felhasználói hűséget, mind a keresőmotorok véleményét a webhelyről, mind az online projekt mögött álló vállalkozásról. Ezek közül: vállalati információk, részletes termékleírások, fizetési módok, felülvizsgálatok, visszajelzési űrlapok, tanúsítványok, hivatalos dokumentumok, minősítések, kapcsolódó termékek stb.  

    Az ellenőrzés során kiderült, hogy az ügyfél webhelye jelentősen gyengébb, mint versenytársai a kereskedelmi összetevő szempontjából. Az oldalakon a fő szakaszok a katalógus, például a “Gyógyszerek, Étrend-Kiegészítők”, nem voltak kirakatok kapcsolatok termékek, a főoldalon a termék oldalak nem voltak blokkok extrákkal, nem volt ilyen ismerős a funkciót a szűrés termék paraméterek, egy blokk vélemények, információk a termékek elérhetőségét, valamint, hogy hogyan kell fizetni őket, nem adták meg. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan változott az online oktatás a világjárványban és mit kell megtanulni 2021-ben

    Hiányosságok a webhely műszaki részében 

    A műszaki részben az ellenőrzés idején a fő hiányosságok a következők voltak: 

    • a termékkatalógus nem a fő domainre, hanem a harmadik szintű aldomainre került;
    • érvénytelen fájl Oldaltérkép.xml (sok törött link és átirányítás linkek);
    • számos ismétlődő oldal;
    • gyenge belső összekapcsolás; 
    • SEO szövegek használata;
    • az üres oldalak jelenléte a régióérzékelő mechanizmus helytelen működése miatt. 
    OLVASS TOVÁBB:  Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban

    Az ügyféllel való kommunikáció felgyorsítása 

    Elkészítettük az oldal fejlesztéséhez szükséges ajánlásokat, meghatároztuk, hogy milyen feladatokat kell megoldani, illetve rangsoroltuk azokat. 

    A műveletek szinkronizálásához, valamint az ügyféllel és fejlesztőivel való kényelmes interakcióhoz úgy döntöttek, hogy minden kommunikációt az ügyfél feladatkezelőjében folytatnak (az Asana szolgáltatást használták). 

    Ez lett az egyik leghatékonyabb megoldás. Először is, ebben a Feladatkezelőben az ügyfél már technikai támogatással dolgozott. Másodszor, mint SEO vállalkozó, lehetőségünk volt arra, hogy közvetlenül kommunikáljunk a fejlesztéssel, rögzítve az összes ajánlást és megjegyzést egy helyen. 

     

    A Feladatkezelő használata lehetővé tette számunkra, hogy gyorsan válaszoljunk az ügyfél kérdéseire, ellenőrizzük a befejezett feladatokat, ami felgyorsította a projekttel való együttműködés folyamatát. 

    A munka kezdete 

    Az együttműködés kezdetén a keresőmotorokból származó kattintások száma naponta körülbelül 25 000 kattintás volt. 

    Кейс по увеличению трафика из поисковых систем на сайт аптеки

    A lekérdezések összegyűjtött magja szerint a webhely 0% – os láthatóságot mutatott a moszkvai régió mindkét keresőmotorjában. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában