Mit tegyünk, amikor kampányt kell indítanunk egy új hirdetési rendszerben? Így van, elkezdjük tanulmányozni. Időmegtakarítás céljából összeállítottuk ezt a hasznos webes szemináriumok és cikkek gyűjteményét. Hasznosak lesznek a Yandex.Direct, a Google Ads, a Facebook Ads, a TikTok Ads és az eLama használatának megkezdéséhez.
Yandex.Direct
Hogyan lehet hatékony keresési hirdetéseket beállítani a Yandex.Direct alkalmazásban
Két óra alatt az eLama evangélista mindent elmond, amit a kezdőknek tudnia kell a Yandex.Direct hirdetésekről: a szemantikával való munkától kezdve az árnyalatokig, amelyeket figyelembe kell venni a hirdetések indításakor.
Normál negatív kulcsszólisták a Yandex.Direct számára
A cikkben Ilkhom Chakkanbaev ügyfelünk negatív szavakkal foglalkozik: mi ez, miért van szükség rájuk és hogyan kell velük dolgozni.
Mínusz szavakkal foglalkozzon →
A YAN beállítása a Yandex.Direct szolgáltatásban: hogyan ne pazarolja a költségkeretet és ne érjen el konverziókat
A Yandex Advertising Network hozzáférést biztosít több mint 40 000 webhely közönségéhez. Nézze meg a webinárium felvételét, ha még nem indított hirdetést a YAN-ban.
Google Ads
Hogyan hozhat létre hirdetési kampányt a Google Ads szolgáltatásban
A webinárium felvétele során négy lehetőséget javasolunk és mérlegelünk: Tervező, Excel, Szerkesztő és eLama.
Hogyan működnek a Google Ads automatizált stratégiái
Ez a cikk mindenkinek szól, aki autóstratégiákat próbál kipróbálni a Google Ads szolgáltatásban. Konstantin Naychukov, az ELama evangélista elmondja, hogy melyek az automatikus stratégiák, hogyan és miért kell használni őket
További információ az automatikus stratégiákról →
A keresési hirdetések beállítása a Google Ads szolgáltatásban
Három óra hasznos információ. Megismerheti a keresési hirdetésekkel kapcsolatos alapvető lépéseket a Google Ads szolgáltatásban.
Facebook és Instagram
Megtanulni az Instagram és a Facebook hirdetésekkel való együttműködését – videó tanfolyam
Hét oktatóvideó – és mindent tud, amire szükséged van a Facebook-hirdetésekben való hirdetéssel. Hétfőn kezdjük (vagy most azonnal).
Nézze meg az első órát →
Hogyan célozhatja meg Facebook-hirdetéseit
Megmondjuk, hogy melyek a célok, és hogyan lehet kiválasztani azt, amelyik alkalmas problémáinak megoldására.
Foglalkozzon a célokkal →
Stratégiák a Facebook hirdetésekkel való együttműködéshez
A Facebook-hirdetések stratégiájáról, optimalizálásáról és méretezéséről.
TikTok hirdetések
Fizetett reklám a TikTok Ads-en: miért és kinek van rá szüksége
Kitaláljuk, hogy ki és miért indítson fizetett hirdetést a TikTok Ads-en.
Olvassa el a cikket →
Videotanfolyam: “TikTok Ads 9 video leckében”
Nézze meg a videótanfolyamot, hogy megértse a TikTok Ads reklámozásának minden árnyalatát. Kezdjük azzal, hogy megismerjük a hirdetési formátumokat.
Kezdje el a tanulást →
A fizetős hirdetések elindításának gyakorlata a TikTok Ads-en
Az összes legfontosabb dolog két óra alatt: a TikTok Ads funkcióinak áttekintésétől kezdve a kampány felállításának gyakorlatáig.
eLáma
Valószínűleg már tud 13 rendszer és szolgáltatás egy számlájáról és egyenlegéről, a záró dokumentumokról és az ingyenes képzésről. Hiányozhattak azonban olyan információk az új eszközökről, amelyek segítenek a hirdetések elindításában, elemzésében és optimalizálásában közvetlenül az eLamában.
Ezért: olvassa el a cikket, vagy nézze meg a webináriumot.