More

    Első lépések: Hasznos webes szemináriumok és cikkek az online hirdetésekről

    Mit tegyünk, amikor kampányt kell indítanunk egy új hirdetési rendszerben? Így van, elkezdjük tanulmányozni. Időmegtakarítás céljából összeállítottuk ezt a hasznos webes szemináriumok és cikkek gyűjteményét. Hasznosak lesznek a Yandex.Direct, a Google Ads, a Facebook Ads, a TikTok Ads és az eLama használatának megkezdéséhez.

    Yandex.Direct

    Hogyan lehet hatékony keresési hirdetéseket beállítani a Yandex.Direct alkalmazásban

    Két óra alatt az eLama evangélista mindent elmond, amit a kezdőknek tudnia kell a Yandex.Direct hirdetésekről: a szemantikával való munkától kezdve az árnyalatokig, amelyeket figyelembe kell venni a hirdetések indításakor.

    Normál negatív kulcsszólisták a Yandex.Direct számára

    A cikkben Ilkhom Chakkanbaev ügyfelünk negatív szavakkal foglalkozik: mi ez, miért van szükség rájuk és hogyan kell velük dolgozni.

    Mínusz szavakkal foglalkozzon →

    A YAN beállítása a Yandex.Direct szolgáltatásban: hogyan ne pazarolja a költségkeretet és ne érjen el konverziókat

    A Yandex Advertising Network hozzáférést biztosít több mint 40 000 webhely közönségéhez. Nézze meg a webinárium felvételét, ha még nem indított hirdetést a YAN-ban.

    Google Ads

    Hogyan hozhat létre hirdetési kampányt a Google Ads szolgáltatásban

    A webinárium felvétele során négy lehetőséget javasolunk és mérlegelünk: Tervező, Excel, Szerkesztő és eLama.

    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Hogyan működnek a Google Ads automatizált stratégiái

    Ez a cikk mindenkinek szól, aki autóstratégiákat próbál kipróbálni a Google Ads szolgáltatásban. Konstantin Naychukov, az ELama evangélista elmondja, hogy melyek az automatikus stratégiák, hogyan és miért kell használni őket

    További információ az automatikus stratégiákról →

    A keresési hirdetések beállítása a Google Ads szolgáltatásban

    Három óra hasznos információ. Megismerheti a keresési hirdetésekkel kapcsolatos alapvető lépéseket a Google Ads szolgáltatásban.

    OLVASS TOVÁBB:  Újracélzás a Yandex.Direct-ben: az alapoktól a teljesítményelemzésig

    Facebook és Instagram

    Megtanulni az Instagram és a Facebook hirdetésekkel való együttműködését – videó tanfolyam

    Hét oktatóvideó – és mindent tud, amire szükséged van a Facebook-hirdetésekben való hirdetéssel. Hétfőn kezdjük (vagy most azonnal).

    Nézze meg az első órát →

    Hogyan célozhatja meg Facebook-hirdetéseit

    Megmondjuk, hogy melyek a célok, és hogyan lehet kiválasztani azt, amelyik alkalmas problémáinak megoldására.

    Foglalkozzon a célokkal →

    Stratégiák a Facebook hirdetésekkel való együttműködéshez

    A Facebook-hirdetések stratégiájáról, optimalizálásáról és méretezéséről.

    TikTok hirdetések

    Fizetett reklám a TikTok Ads-en: miért és kinek van rá szüksége

    Kitaláljuk, hogy ki és miért indítson fizetett hirdetést a TikTok Ads-en.

    Olvassa el a cikket →

    OLVASS TOVÁBB:  A PPC hirdetési trendjei és előrejelzései 2021-re

    Videotanfolyam: “TikTok Ads 9 video leckében”

    Nézze meg a videótanfolyamot, hogy megértse a TikTok Ads reklámozásának minden árnyalatát. Kezdjük azzal, hogy megismerjük a hirdetési formátumokat.

    Kezdje el a tanulást →

    A fizetős hirdetések elindításának gyakorlata a TikTok Ads-en

    Az összes legfontosabb dolog két óra alatt: a TikTok Ads funkcióinak áttekintésétől kezdve a kampány felállításának gyakorlatáig.

    eLáma

    Valószínűleg már tud 13 rendszer és szolgáltatás egy számlájáról és egyenlegéről, a záró dokumentumokról és az ingyenes képzésről. Hiányozhattak azonban olyan információk az új eszközökről, amelyek segítenek a hirdetések elindításában, elemzésében és optimalizálásában közvetlenül az eLamában.

    Ezért: olvassa el a cikket, vagy nézze meg a webináriumot.

    Friss cikkek

    Девушки из сферы digital о карьере и работе

    Партнерский материал
    OLVASS TOVÁBB:  Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás
    Накануне 8 марта мы поговорили с участницами партнерской программы eLama и коллегами о личном: с чего начиналась их карьера, с какими сложностями они сталкивались,...

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában