More

    Ellenőrző lista az online áruházak számára: az e-kereskedelem tendenciái 2021-ben

    A koronavírus megváltoztatta a világot. Hozzászoktunk a maszkokhoz, “kéz nélkül” megyünk a tömegközlekedésre, nem pedig antiszeptikumokkal. A vírus hatással volt az üzletre is. A vállalatok elhagyták a hosszú távú stratégiákat a helyzetre adott gyors válasz érdekében. 

    2020-ban sok márka szenvedett, de vannak olyanok is, akik minden nap jobban érzik magukat: az e-kereskedelmi szektor a karanténnak köszönhetően lenyűgöző növekedést mutatott a második évben.  

    Amint azt a szakértők a PRNEWS tartalom marketing platform.IO, 2020-ban, ukránok “fukarkodott” az Interneten 107 milliárd hrivnya, a teljes növekedés az e-kereskedelmi piac 40%. A becsült növekedés 2021-re még mindig plusz 30%. 

    Annak érdekében, hogy a pozitív tendencia folytatódjon, érdemes figyelni az ezen a területen már kialakult tendenciákra. 

    Minőség 

    A pandémiás és karanténkorlátozások továbbra is általában az üzleti tevékenységet és különösen az e-kereskedelmet érintik. Sok szakértő szerint 2025-re az internetes értékesítés aránya a többihez képest a jelenlegi 15% – ról 25% – ra növekszik. De ehhez az üzletnek javítania kell az áruk és szolgáltatások minőségét, javítania kell a fizetési rendszereket és kényelmesebbé kell tennie a szolgáltatást. 

    Korai élet 

    A fiatalok mindig támogatják a fejlődést. A mai vezetők az offline-ról az online-ra való áttérésben azok, akik 18-34 évesek. De mindenki elkezdett vásárolni több online, kortól függetlenül. 

    OLVASS TOVÁBB:  A hét fontos hírei: új TikTok hirdetési formátumok és elkötelezettségi mutatók az ipar részéről

    Mozgósítás 

    2020-ban a mobil eszközök értékesítése elérte a 2, 66 trillió dollárt, és az asztali megrendelésekhez képest a tetején jelent meg. A 2021-es várható szám 3, 16 trillió dollár. 

    Ez az oka annak, hogy az e-kereskedelem még inkább gondolkodjon üzleteinek mobil verzióinak javításáról. A fő feladat a műveletek számának minimalizálása a termékkereséstől a vásárlásig. 

    OLVASS TOVÁBB:  Az ideális SMM szakember: hogyan kell keresni, ellenőrizni és kiválasztani

    Közösségi hálózat 

    A közösségi hálózatok megszerzik a kereskedési platformok funkcióit. Tehát az Instagram, amelyet néhány évvel ezelőtt élesítettek a fényképek közzétételére, ma sok lehetőséget kínál a kereskedelemre és a vásárlásra. 

    Nincs Márka 

    A megtakarítási trend és a tavalyi általános elszigeteltség megtanított minket arra, hogy többet vásároljunk abból, amit a kis helyi márkák termelnek. Az ilyen vállalatok egyesülnek a No márka általános koncepciója szerint. 

    Ma, több mint 50% – a Ukránok készek vásárolni a helyi gyártók. Két motívum van: a saját termékeik támogatása, a termékeik iránti érdeklődés pedig egyedibb. 

    Kiterjesztett Valóság 

    Az online hátránya-a vásárlás előtti “érintés” képtelensége-már aktívan kiegyenlíti a kibővített valóság (AR) eszközeit. Kipróbálhatja a ruhákat egy virtuális próbafülkében, valamint egy készletet építhet a nappaliba, a hálószobába vagy a konyhába. 

    A nap nem messze van attól, amikor gyakorlatilag értékelni tudjuk a jövőbeli vásárlást, nem csak fotókkal és”vidókkal”.

    OLVASS TOVÁBB:  Mémek használata a promócióban

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában