More

    Életmód, jövedelem, fogyás … melyik Instagram fülkékben vannak a legolcsóbb előfizetők

    Azonnal jelezzük, hogy minden hirdetés működik az Instagram-on. Abszolút mindent, ha helyesen használja, és jó tartalmat készít. 

    Általában az Instagram-ban élő emberek 4 kategóriába sorolhatók: 

    • azok, akik azt kiabálják, hogy a reklám nem működik a bloggerek számára;
    • azok, akik biztosak abban, hogy a cél nem működik; 
    • azok, akik úgy vélik, hogy semmi sem működik, most már szinte lehetetlen blogot létrehozni; 
    • azok, akik mindent lassan dolgoznak, mert mindent normálisan csinálnak, és megértik a promóció és a közönség bevonásának mechanizmusait. 

    Természetesen a legjobb minőségű közönség toborzásának leggyorsabb módja a bloggerek hirdetése és a célzás. Ha már nagy blogger vagy, és több millió előfizetőt szeretne elérni, akkor kipróbálhatja az ajándékokat, mert 5-7 millió, ha nem Híresség, Nehéz reklámot szerezni. 

    Igen, nem fog sokat nőni a szabad módszerek, mint például a kommentálás, kézi massfollowing, hashtags és más hasonló. De most a lényeg nem az előfizetők számában, hanem minőségükben van. Ezért még egy 3-5 ezer előfizetővel rendelkező kis blogger havonta több százezer rubelt kereshet, feltéve, hogy ez szakértői számla. Ha inkább életmód bloggerként helyezkedik el, akkor az előfizetők száma fontos az Ön számára, mert valószínűleg pénzt fog keresni a reklámból. 

    Instagram Fülkék 

    Az Instagram-ban több rés van. Ezek mind hatalmas, és tartalmaznak sok altípusok. 

    Itt vannak a legfontosabbak:  

    • szex;
    • jövedelem / szabadúszó; 
    • kapcsolatok; 
    • oktatás / könyvek / filmek; 
    • sport / fogyás; 
    • szépség; 
    • receptek;
    • stílus; 
    • gazdaság / fixprice; 
    • férfi nézet különböző témákban; 
    • otthoni tervezés, kényelem; 
    • fotófeldolgozás; 
    • utazás;
    • tudatosság / önelfogadás; 
    • pszichológia; 
    • anya-blogok. 

    Az emberek gyakran kérdezik tőlem: “Galina, de a témám az időgazdálkodás. Nem szerepel ezen a listán. Mit tegyek? Mi fog működni nekem?”. 

    Az időgazdálkodás az oktatás, a szabadúszó vagy az éberség közös alterülete. Mindez a blog elfogultságától függ. Például :” hogyan építsd fel az életed, hogy mindennek elegendő ideje legyen: mind a távoli munka, mind a gyermekekkel való foglalkozás ” a szabadúszó és a jövedelem rése. 

    OLVASS TOVÁBB:  Tippek a hatékony tartalomstratégia létrehozásához a közösségi hálózatokban

    Mire akarok kilyukadni? Az a tény, hogy nem kell mindent szűkíteni a kis témákra. Minden olyan téma, amely most felmerült a fejedben, függetlenül attól, hogy szoptatási tanácsadás vagy javítás a saját kezével, a fent felsorolt rések egyikének tulajdonítható. Ezért ne találjon felesleges problémákat magának. Csak kérdezd meg magadtól: “melyik fülke a legmegfelelőbb témám?”. Azt hiszem, a válasz szinte azonnal megtalálható. 

    A trükk a következő: vannak drága témák, például szabadúszó, utazás, fotófeldolgozás stb.,- bennük az előfizető drága. Vannak “átlagos” témák, például szépség, gazdaság stb. Vannak olcsó rések – szex, kapcsolatok és mások. Az előfizetőnkénti ár is függ:

    • a célközönség kora; 
    • a blog készen áll a reklámozásra;
    • a reklám takarmány minősége;
    • a blogger hirdetési választásának helyessége. 
    OLVASS TOVÁBB:  YouTube Kids: mi ez a szolgáltatás, hogyan kell vele dolgozni

    2020-ban a cég sajtolja meg! A pékség elemezte az előfizető költségeit az easyprbot platform különböző hirdetési kampányaiban, majd a következő eredményeket kapta. 

    A legolcsóbb TOP-5 fülkék a promócióhoz: 

    • Fogyás (az előfizető költsége 2,3 rubel).
    • Test pozitív (az előfizető költsége 2,5 rubel).
    • Tánc (az előfizető költsége 3,1 rubel).
    • Life hacks (az előfizető költsége 3,5 rubel).
    • Üzleti (az előfizető költsége 3,8 rubel). 

    A legdrágább TOP-5 fülkék voltak:

    • Termelékenység (az előfizető költsége 8,6 rubel).
    • Ezoterizmus (az előfizető költsége 8,7 rubel).
    • SMM, reklám, PR (az előfizető költsége 9,8 rubel).
    • Sport és fitness (az előfizető költsége 9,8 rubel).
    • Önfejlesztés (az előfizető költsége 10,1 rubel).

    Mi van, ha van egy drága rést? Módosítsa a blog témát? 

    Mindig fontos megjegyezni, hogy a blog befektetés. Először befektetni, majd táplálja. De sokan az ellenkezőjét érzékelik. Ez nem egészen a megfelelő pozíció. 

    Ha van egy fülke, például szabadúszó, akkor valószínűleg szakértő vagy valamiben, valószínűleg valamilyen képzést kínál ebben a témában. Ezért, ha összegyűjtötte a célközönség, akkor valószínűleg vásárolni a terméket, majd keresni elég jól ebből. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a szituációs Marketing

    Van egy második lehetőség: indítson el egy kapcsolódó témát a blogban, de ne összpontosítson rá. Csak időről időre hajtsa végre. Kívánatos, hogy ez a téma az “átlagos” vagy “olcsó előfizető” típusú fülkékből származik.  

    Például, Szerelem receptek alexis_mode. 

    A kapcsolatok és receptek témáját itt olvashatja. Kiderült, hogy nagyszerű kombináció. 

    Akkor keverjük össze a témákat, ahogy szeretné, a lényeg az, hogy úgy néz ki, logikus, nem undorodik az életmód, világnézet. Úgy értem, ha egy blogger nem “hype”, és ez a téma kényelmetlen neki, akkor nem számít, hány HYPE hírcsatornát írsz neki, nem lesz eredmény. Ennek eredményeképpen a személy kiég, az előfizető pedig továbbra is drága lesz, mert az emberek néhány nap múlva látják, hogy itt nincs HYPE, unatkoznak, majd távoznak. Ráadásul a célközönség nem a HYPE-ből származik. Ha szakértő vagy, akkor miért van szükséged olyan emberekre, akik valami szemétbe jöttek? Pletykáért és érzelmekért jöttek, nem azért, hogy tudást szerezzenek. Ez a CA haszontalan a szakértők számára. 

    Instagram Trendek 

    Jelenleg nincs egyértelműen meghatározott trend az Instagram-ban. Télen például befektetés volt, tavasszal-egy könnyű szellő fújt a stílus trend irányába, de nem fedte fel egyértelműen. 

    Fontos megjegyezni, hogy mi nem trend: 

    • unalmas videó csomagok 3-4 tézissel; 
    • gyenge tézisek ” egy ilyen hűvös blog, nagyon jó, annyira szeretem”;
    • hazugság-sajnos sok ilyen reklám van, de a közönség ennek megfelelően zajlik; 
    • arcok “tégla” – amikor egy blogger érzelmek vagy túljátszások nélkül ad hirdetést;
    • asztrológia és egyéb; 
    • kaszinók és fogadások;
    • beszélgetések tevékenység, csalás; 
    • blogok, amelyek elcseszett vagy megölte giveaways. 

    A hirdetési tartalom fő feladata a bannervakság áttörése, mert most sok hirdetés van. Ezért a reklámcsatornák mestereit értékelik. Azt mondom, hogy hol talál egy ilyen személyt, vagy hogyan válhat a blogomban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a szituációs Marketing

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában