More

    Egy új lehetőség jelent meg a Yandexben. Közvetlen retargeting beállítások

    Az új kiegészítő feltétel segít megtalálni a közönség, amely hasonló az ügyfelek szempontjából érdekeit, viselkedését.

    A Yandex fejlesztői. Direct beszélt egy új kiegészítő feltételről a retargeting számára — “csak hasonló felhasználók”. Ennek engedélyezéséhez csak válasszon ki egy célt vagy szegmenst a beállításokban, majd jelölje be az opció melletti négyzetet. A hirdetések csak az új felhasználók számára jelennek meg. Bárki, aki korábban megüt egy célt vagy szegmenst, a hirdetés megkíméli.

    В настройках ретаргетинга Директа появилась новая опция

    Másrészt egy ismerős közönség számára ezt a lehetőséget használhatja az ajánlatok növelésére, hogy motiválja őket új vásárlásra.

    “Hasonló felhasználók” – a közönség hidegebb, ami hozzáférhetőbbé teszi. Gyakran kevesebbet kell fizetnie érte, mint az ügyfelek visszatéréséért. Az új ügyfelek számára magasabb célt állíthat be az értékesítési csatornában, és új közönséget gyűjthet a későbbi munkához.

    Ez az opció szezonális vállalkozások számára is alkalmas. Például az autógumik esetében kizárhatja azokat az embereket, akik tavaly már megvásárolták őket.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Rayon szolgáltatás megszűnik

    A “hasonló felhasználók” a hasonmás technológián alapulnak, amely több mint 300 paramétert tartalmaz a közönség kiválasztásához. Tavaly a fejlesztők megszüntették az 1000 ügyfelek korlátját, a technológia mindenki számára elérhetővé vált.

    OLVASS TOVÁBB:  A VKontakte for Business elindítja az árlistákat a közösségekben

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában