More

    Egy reklámkampány egy autókereskedőnek mytargetben. Ügy

    Az autóipari piac az egyik legversenyképesebb. Az ügyfelek figyelmének felkeltése érdekében a márkák Ma különböző promóciós formátumokat használnak. 

    A Tandem Group performance marketing Ügynökség reklámkampányt folytatott a MYTARGET-ben A ROLF autókereskedő számára a Mitsubishi autók értékesítésének növelése érdekében. Az üzleti célok elérése érdekében kontextuális célzást alkalmaztak, amely lehetővé tette, hogy kétszer olcsóbb legyen a vezeték, mint a hagyományos kontextuális reklám. Ennek eredményeként minden 14. alkalmazást autóvásárlássá alakítottak át.

    Kampánycélok

    Ezen a nyáron az ügynökség csapata megjegyezte, hogy csökken a vezetések száma és növekszik a költségük. Annak érdekében, hogy növeljük a felhasználói igények számát egy autókereskedőhöz – A ROLF céghez -, valamint javítsuk a Mitsubishi autók vásárlására vonatkozó kérelmek átváltási arányát, úgy döntöttünk, hogy kontextuális célzással kampányt folytatunk. Az eszköz kiválasztja a közönség alapján a felhasználók keresési lekérdezések források Mail.ru csoport, beleértve a szociális hálózatok VKontakte és Odnoklassniki, valamint átmenetek kategóriák és kártyák áruk és szolgáltatások.

    A promóció részeként, amely egy hónapig tartott, a hirdető a következő mutatók elérésére törekedett:

    • CPL (ólomonkénti költség-az ólom költsége, vagyis a felhasználó kérése az autóról, valamint a különleges feltételek előmozdítása) – akár 3 ezer rubel.;
    • CPO (rendelésenkénti költség) – akár 40 ezer rubel.;
    • Átváltás a forgalomból tranzakcióra – több mint 7%.

    A reklámkampány mechanikája

    A myTarget kampány egy autókereskedő indult a semmiből. A hirdetéseket a 25-55 éves szentpétervári lakosok célozták meg. A Mitsubishi autók népszerűsítésére a” Carousel “és a” Multiformat ” formátumokat választották, promóciós posztokat is használtak.

    Az első szakasz: a Mitsubishi Outlander autó promóciójának előkészítése és elindítása

    A Mitsubishi Outlander modell legfontosabb kérdéseinek listája, valamint a myTarget hirdetési szekrény ajánlásai segítettek a közönség szegmensének kialakításában, amelyet férfiakra és nőkre osztottak. Az autó (külső és belső) képeit tartalmazó hirdetéseket “körhinta” formátumban mutatták be. Ezt követően promóciós posztot indítottunk, különös hangsúlyt fektetve a kereskedő különleges feltételeire.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan növelhető a megrendelések száma a webhelyen egy videó widget segítségével

    Hirdetés “körhinta” formátumban, különleges feltételekkel

    Közbenső eredmény: az első napokban kaptunk nyolc vezet kevesebbet ér, mint 2,5 ezer rubel.

    Második szakasz: méretezés

    Ezután a csapat úgy döntött, hogy méretezi a reklámkampányt. Ehhez a Mitsubishi márkával kapcsolatos kulcsfontosságú lekérdezések listáját használtuk egy adott autómodellre való hivatkozás nélkül (például “vásároljon Mitsubishi”, “Mitsubishi kereskedő”, “Mitsubishi ár” stb.). A kiválasztott kulcskérdések alapján megkaptuk a szegmens legnagyobb lefedettségét, amelyet négy kampány célzott meg-külön a férfiak számára, külön a nők számára.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre kötegelt stratégiákat a Google hirdetésekben

    Időközi eredmény: a következő hat napban 29 célzott kérést kaptunk 1206 rubel értékben, amelyek közül 20 új kampányokat generált.

    A harmadik szakasz: a helyi célzás engedélyezése

    A harmadik szakaszban úgy döntöttünk, hogy engedélyezzük a helyi célzást. A hirdetéseket most megmutatták azoknak, akik meglátogatták a versenytársak márkakereskedéseit.

    Közbenső eredmény: ez az eszköz nem felel meg a csapatnak, 12 vezetést hozott meglehetősen magas költséggel-több mint 3,5 ezer rubel. Emiatt a helyi célzással rendelkező kampányok le vannak tiltva.

    Összességében a bevezetést követő első két hétben a myTarget kampány 39 2421 rubelt ért el, a kérelmek vásárlásra történő átalakítása pedig 2, 56% volt.

    A negyedik szakasz: a Mitsubishi ASX autó promóciójának elindítása

    Ezután a Mitsubishi Outlander népszerűsítésére irányuló kampány leállítása nélkül a hirdető egy másik modellt – a Mitsubishi ASX-et-kezdett népszerűsíteni. Ehhez hasonló formátumokat és eszközöket használtak.

    OLVASS TOVÁBB:  Что такое YATI и советы по работе с новым алгоритмом Яндекса

    Реклама авто1

    Hirdetés A Mitsubishi ASX népszerűsítése

    Ebben a szakaszban egy reklámkampányt is hozzáadtak a Mitsubishi márka egészéhez, általános kérésekkel (például “vásároljon Mitsubishi”, “Mitsubishi ár” stb.). A hirdetéseket 25-55 éves szentpétervári lakosok “körhinta” formátumban mutatták be.

    Időközi eredmény: 69 vezet 2741 rubel költséggel, a kérelmek vásárlásra történő átalakítása 10% volt. A kereskedő hét autót értékesített.

    Kampány eredmények

    A hónap folyamán a mytarget reklámkampánya 108 tanácsadási kérelmet nyújtott be a ROLF vállalatnak, amelyek közül nyolcat autó vásárlására alakítottak át. Így a fellebbezésekről a vásárlásra való áttérés 7,4% – ot tett ki, az ólom költsége pedig kétszer alacsonyabb volt a kontextuális hirdetéshez képest, 2631 rubelt tett ki.

    Ma a felhasználók naponta számos hirdetést látnak, ezért fontos, hogy a márkák megmutassák azokat a hirdetéseket, amelyek a legfontosabbak lesznek. A kontextuális célzás segít a vállalatoknak megoldani ezt a problémát, és hirdetéseket jelenít meg a potenciális ügyfelek Keresési lekérdezéseinek megfelelően az Interneten.

    Üdvözöljük, amikor az Ügynökség új megoldásokat kínál a KPI-k teljesítésére. A választott taktikának köszönhetően további vezetéseket kaptunk, és növelni tudtuk az értékesítési adatainkat. Ez az eset kiváló példa az ügynökség hatékony munkájára. Jelenleg a reklámkampányt méretezzük meg: a Yule-on tervezzük elindítani, teszteljük a videó formátumokat, valamint a versenyképes modellek célzását is fogjuk használni” – kommentáljaAlekszandr Fedak, A ROLF csoport internetes marketingszakembere.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában