More

    Dinamikus remarketing a Facebook hirdetésekben: hogyan kell beállítani és használni

    Augusztus 19-én megtartották a “Dynamic remarketing in Facebook Ads: how to set up and use” webináriumot. A webináriumot Pavel Barakaev, az elama evangélistája tartotta.

    Webinar program:

    • Remarketing, retargeting és dinamikus remarketing: mi ez és mi a különbség.
    • Hol és miért kell használni a dinamikus remarketing.
    • Termékkatalógus: hogyan lehet létrehozni, frissíteni és csatlakozni a Facebook hirdetések.
    • Hogyan hozzunk létre hirdetéseket a “katalógusból történő értékesítés”céljából.
    • Hatékony a kutatás: hogyan lehet helyesen vonzani egy új közönséget.
    • Hibák a dinamikus remarketingben.

    Töltse le a prezentációt

    Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Dinamikus hirdetések Yandex. Közvetlen - mi ez, hogyan kell beállítani

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában