More

    Dinamikus hirdetések Yandex. Közvetlen – mi ez, hogyan kell beállítani


    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить1 Anastasia
    A Chirvo, a kontextuális hirdetések szakértője, aki kontextuális hirdetéseket hoz létre egy nagy választékú vállalkozás számára, összetett és időigényes folyamat. Sok időt vesz igénybe egy kampány létrehozása, sőt még több — későbbi optimalizálás. Ilyen esetekben dinamikus hirdetések-automatizált kampányok vannak a Yandexben. Közvetlen. Miért van szükségünk ilyen hirdetésekre, hogyan kell konfigurálni őket, elemezzük ezt a cikket

    Dinamikus hirdetések Yandex. A Direct olyan eszköz, amely automatikusan létrehoz sok hasonló hirdetést egy hírcsatorna vagy webhely alapján. A formátum így működik: a szakember létrehoz egy hirdetési csoportot, meghatározza a közös címet, a rendszer elemzi a webhely vagy a takarmány tartalmát, majd minden termékhez hirdetést generál. A cím, a céloldal és a megjelenített link automatikusan bekerül a hirdetésekbe.

    Dinamikus hirdetések jelennek meg a Yandex keresésben, valamint a termék galériában. A keresési eredményekben ezek a szokásos szöveges hirdetések: van címük, szövegük és URL-címük, lehetnek sitelinkek, bővítmények és névjegykártya is.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить2

    Ha egy hirdetés bekerül a galériába, akkor szöveggrafikussá válik. Annak érdekében, hogy a hirdetés megjelenjen a termék galériában, a takarmánynak árnak és képnek kell lennie.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить3

    Hogyan különböznek a dinamikus hirdetések a szabványoktól

    A szokásos keresési kampányokkal ellentétben a dinamikus hirdetéseknek nem kell kulcsszavakat gyűjteniük-az algoritmusok maguk választják ki a megfelelő keresési lekérdezéseket.

    Ha egy szabványos keresési kampányt és egy dinamikát futtat egyszerre, akkor a standardnak elsőbbsége lesz ugyanazon kulcsszavak számára. Ha a rendszeres hirdetés kulcsszója szélesebb, mint egy dinamikusé, akkor maga a rendszer választja ki a leghatékonyabbat. Ugyanakkor a megjelenítések, kattintások statisztikájára, a kattintás költségére, valamint a hirdetés minőségére összpontosít.

    OLVASS TOVÁBB:  Újdonságok a 2021-es év összefüggésében és elemzésében: mi a kötelező, és mi nem

    Ezenkívül maga a rendszer helyettesíti a kívánt céloldalt: a felhasználó a keresett termékhez megy, nem kell időt töltenie a hirdetési anyagok relevanciájának ellenőrzésére. Például, ha töröl egy terméket, annak hirdetése is törlődik.

    A dinamikus hirdetések egyéb előnyei:

    • Bővítik a keresőhirdetések elérhetőségét, és további célzott forgalmat hoznak. Például, ha egy új termékrész vagy termékcsoport jelent meg a webhelyen, gyorsan új felhasználókat vonzhat.
       
    • Egyszerűsítik a munkát a reklámozással, és csökkentik a beállítási időt. Hirdetéseket hozhat létre minden termékhez vagy egyes kategóriákhoz.
       
    • Figyelemmel kísérik a keresési igényeket, figyelembe veszik annak változásait, folyamatosan új lekérdezéseket adnak hozzá, amelyeket a szakember nem mindig tud előre látni.
       
    • A dinamikus hirdetésekkel rendelkező kampányokban a kattintások gyakran olcsóbbak, mint a szokásosak, mivel a benyomások gyakran alacsony frekvenciájú kifejezéseken alapulnak.
    OLVASS TOVÁBB:  Разговор с экспертами: как подготовить кампании к 23 февраля и 8 марта, если времени мало

    Vannak hátrányai is:

    • A hirdetések címe túl általános, mert egy hirdetési csoporthoz van írva. A rendszeres keresési kampányok, akkor írj egy címet a kulcsszó.
       
    • A dinamikus hirdetések nem alkalmasak egyoldalas céloldalakra és licencre szoruló termékekre, amelyek jogi nyilatkozatra vagy korhatárra szorulnak.
       
    • Ha van egy csomó “szemetet” lekérdezések, és a kampány nincs optimalizálva, hirdetések jelennek meg irreleváns keresési lekérdezések, valamint a csatorna a költségvetést.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan kell fizetni a hirdetések Facebook hirdetések

    Nézzük meg, hogyan lehet elindítani egy kampányt dinamikus hirdetésekkel.

    Kampány létrehozása

    Jelentkezzen be a Yandexbe. Közvetlen, kattintson a” kampány hozzáadása “elemre, majd válassza a legördülő listából a”dinamikus hirdetések” lehetőséget.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить4

    Adja meg a kampány egyértelmű nevét, majd adja meg a Yandex-et.Metrica tag. Enélkül nem lesz képes értékelni a kampányok hatékonyságát, engedélyezni az autostratégiákat.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить5

    Kulcs célok hozzáadása – ez a Beállítás megmutatja a rendszert, mely célok fontosak az Ön vállalkozása számára. A legfontosabb célok a Yandexben vannak konfigurálva. Metrica.

    Adja meg a konverziós értéket – mennyit szeretne keresni minden alkalommal, amikor a cél teljesül.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить6

    Válasszon egyet a négy stratégia közül — a rendszer a reklám optimalizálásakor rájuk összpontosít. Többet mondtunk a cikkben szereplő stratégiákról.

    Динамические объявления в Директе - что это, как настроить7

    Állítsa be a megjelenítések ütemezését, majd kattintson a “Folytatás”gombra.

    Közönség kiválasztása

    Nevezze meg a hirdetési csoportot, majd válassza ki azt a forrást, ahonnan a rendszer információkat fog kapni a termékeiről. A dinamikus hirdetések konfigurálásának két módja van a Yandexben. Közvetlen:

    • Webhelyoldalak alapján: hasznos, ha gyorsan el kell indítania a keresési kampányt.
       
    • Dinamikus hirdetések hírcsatornájának használata-ezt a módszert a Yandex ajánlja. Általános szabály, hogy kényelmesebb a hírcsatornával dolgozni: így ellenőrizheti, hogy pontosan mit fog használni a rendszer a hirdetésben.
    OLVASS TOVÁBB:  A vízvezeték kényes kérdés, vagy egy nap az eLama ügynökség életében

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában