More

    Digitális Trendek, eszközök és a vállalat népszerűsítésének módjai az Instagram-on

    Ahhoz, hogy hatékonyan népszerűsítse magát az Instagram-on, objektíven értékelnie kell a termék vagy szolgáltatás minőségét. Ha a projekt még mindig a kezdeti szakaszban van, és néhány pillanat nyers vagy egyáltalán nem fejeződik be – a közösségi hálózat nemcsak nem oldja meg a problémát, hanem egy másik-negatív a felhasználóktól.

    Ksenia Kifel, az Ingate alkalmazottja az SMM projektben, megosztja véleményét arról, hogy egy márkának hogyan kell Instagram-ot vezetnie annak érdekében, hogy hatékony legyen.

    Most a közösségi hálózatok távolodnak a fényes képektől és a katalógus tartalmaktól. Az emberek vonzódnak a természetességhez, a való élethez és az esztétikához. Válaszolj a kérdésre: készen állsz arra, hogy elég időt tölts A tartalom létrehozásával és fejlesztésével? Ha igen, nyugodtan dolgozzon ki egy Instagram-fiókot. Ha jelenleg nincs költségvetése vagy lehetősége teljes munkaidős SMM szakember felvételére, akkor maga kezelheti az oldalt. De akkor ne tegyen nagy fogadásokat az eredményre.

    2021-ben az Instagram nem csak marketing eszköz, hanem maga a marketing is. Most több mint 845,5 millió felhasználó regisztrált a közösségi hálózatban. 2023-ra a szakértők szerint a webhely közönsége 988 millióra nő. Szükségessé vált egy Instagram oldal fenntartása a közönség bővítése, a tudatosság növelése és az értékesítés növelése érdekében.

    2021-ben elmondjuk, hogyan reklámozhatja termékeit és szolgáltatásait Instagram-on keresztül.

    OLVASS TOVÁBB:  Hol kereshet inspirációt egy marketingszakértő?

    Vannak 3 típusú számlák:

    • személyes profil;
    • üzleti számla;
    • a szerző oldala.

    Az üzleti számla és a szerző számlája:

    • az elmúlt napok nézeteinek, könyvjelzőinek, előfizetéseinek és leiratkozásainak statisztikája;
    • kommunikációs gombok, ahol megadhatja a telefonszámot, a levelet vagy a vezetési utasításokat;
    • szponzorált kiadvány szponzori jelölései;
    • a tevékenység típusának meghatározása (blogger, kiskereskedelmi üzlet, szolgáltatásokkal rendelkező vállalat);
    • promóciók és célzási beállítások.

    Miért kell, hogy támogassák a Instagram?

    A közösségi hálózat promóciója számos probléma megoldásában segít:

    • növelje a felhasználók bizalmát a márkában;
    • emlékeztesse a közönséget a cégről;
    • mutassa meg munkájának szakértelmét és eredményeit;
    • ossza meg az ügyfelek véleményét;
    • kap célzott vezet.

    Az Instagram Facebook hirdetéseket csak egy Facebook profilhoz kapcsolódó üzleti fiókon keresztül szabad elindítani!

    Ha csak az Instagram-on keresztül kezdi el reklámozni márkáját vagy projektjét, akkor meg fogja érteni, hogy ennek a közösségi hálózatnak a reklámszekrénye kevés funkcióval rendelkezik. Az akciókban korlátozott, inkább egyéni vállalkozóknak, kisvállalkozásoknak vagy induló vállalkozásoknak tervezték. Az Instagram úgy van kialakítva, hogy a felhasználó ne tudjon belemerülni a hirdetések beállításának technológiájába, hanem azonnal indítson kampányt.

    OLVASS TOVÁBB:  Hol kereshet inspirációt egy marketingszakértő?

    Hogyan tudok eladni készülékek és konyhabútorok az Instagram-on? Tapasztalataink

    A közösségi hálózat reklámozásának fő feladata a lefedettség növelése és a forgalom vonzása a webhelyre (opcionálisan a Yandex WordStat márkakeresletének tudatosítása). Ezért értékeljük a kampányt a CPC által (kattintásonkénti költség), a forgalom minőségét, de figyelembe vesszük, hogy a közvetlen vezetékek is ezekből a célállomásokból származnak.

    OLVASS TOVÁBB:  Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    Az Instagram a cég közösségét is létrehozhatja, és a kommentek, a hűséges felhasználók és a márkaszervizek növelésére is törekszik.

    Az ügyfelek promóciója során folyamatosan sugározzuk reklámját a márka célközönségének magjára. Felhasználói érdekek:

    • lakásfelújítás;
    • Építés;
    • javítás;
    • konyhák;
    • belsőépítészet;
    • tervezők;
    • tervezés.

    A tesztelés eredményei azt mutatták, hogy ezek a kategóriák hatékony közönséget vonzottak a bútor témákhoz.

    A célzott reklámok sikerének kulcsa a hipotézisek kidolgozása és tesztelése. Gyűjtsön össze egy ötletrohamot, keresse meg a potenciális célközönség metszéspontját: geo-targeting, “versenytársak” és érdeklődési márkák közel tematikus tartalommal. Ha ügyfelünk bútor kiegészítők márka, akkor a nagy bútorgyártók érdekei szerint hirdetünk.

    Havi rendszerességgel tesztelték és aktiválták a kiegészítő célzást:

    • az érdekek metszéspontja: “bútor”, “kisvállalkozás”, “vállalkozói szellem”, “egyéni vállalkozó”, “közepes vállalkozás”, “üzleti”;
    • pozíció: “tulajdonos”, “igazgató ( vállalkozás) / tulajdonos”;
    • Facebook Instagram és Facebook közösségi remarketing egy CA, hogy kölcsönhatásba közösségek.

    Bármilyen promóció esetén ki kell adni egy profilfejlécet – ez a cég névjegye a közösségi hálózatban. Helyezze be a webhelyére mutató linkeket (általában egy, de a Taplink használatával többet is készíthet), adjon hozzá egy leírást, majd hozzon létre egy kényelmes katalógust az “aktuális” részben.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában