More

    Cikk arról, hogy miért van olyan sok rossz hely a világon

    Az idő 19: 00 és a munkanap vége, így minden jogom megvan arra, hogy a működő számítógépről a többi laptopra költözzek, és a munka után további munka bűnét élvezhessem. Egy héttel később konferenciát tartanak, ahol Svetlana és én online áruházakról fogunk beszélni. 

    Van egy bevált csapatunk. Több éve, mint projektmenedzser, weboldal fejlesztést értékesítek, és mindenféle hasznos zsetont küldök az ügyfélnek. Sveta, mint a fejlesztési osztály vezetője, kénytelen kitalálni, hogyan kell mindezt végrehajtani.  

    A cikk szerzője a bal oldalon van, a gyönyörű hölgy a jobb oldalon van 

    Ezt a közös tapasztalatot szeretném a beszédem alapjául használni. Ugyanakkor a következő jelentés a témáról: “itt kell lennie egy kosárnak, itt pedig a logó” egyáltalán nem akarja megmondani. A dskul digitális iskola weboldalfejlesztő tanfolyamát tanítom, a modul hat órát vesz igénybe, és még mindig alapvető. Kevesebb mint egy óránk lesz a konferencián.  

    Tehát ahelyett, hogy haszontalan előadást tartana a használhatóságról, amelyet a közönség el fog felejteni a következő hangszóró bejelentésekor, szeretnék beszélni arról, hogy az ügyfél valójában mit törődik.  

    Úgy tűnik számomra, hogy az ilyen konferenciák közönsége kisvállalkozók és marketingesek, akik közül sokan tíz évvel ezelőtt frissítették a webhelyet, negatív tapasztalattal rendelkeznek a kemény digitális piacon. Mindenkinek megvan a saját negatív tapasztalata. 

    A marketingszakemberek attól tartanak, hogy az ügynökség kihasználja tapasztalatlanságát. Nem fogja megmondani, hogy a feladat helytelenül van-e beállítva, de ezt gyorsabban fogja elvégezni. Ezután próbálja meg elvenni a pénzt a felülvizsgálathoz. Ezen felül a helyszínek ritkán haladnak át gyorsan és tökéletesen, az átadás során pedig érdesség és kisebb hibák fordulhatnak elő. A különböző szolgáltatási területekkel rendelkező tisztességes ügynökség kijavítja ezeket a hiányosságokat, számítva a kapcsolat folytatására már a reklámban vagy a SEO-ban. Egy olcsó csapat pedig képes arra, hogy egy webhelyet szállítson a következő szavakkal: “minden működött nekünk, láttad magadnak, kitaláltad”, majd eltűnik a radarról. Egy marketinges számára ez a stressz és az állapotpontok elvesztése.  

    A vezetők gyakran elveszítik a fejlesztőbe vetett bizalmat valódi, néha messzemenő okok miatt. A design nem először tökéletesen rajzolt, például. Ez azt eredményezheti, hogy a felesleges mikromanagement, a vágy, hogy mozog a szó két Pixel balra, és kap még öt lehetőség a kép, úgy, hogy a macska különböző színű. Ez általában ahhoz a tényhez vezet,hogy a felek hatalmas időt töltenek értelmetlen munkára, majd fokozatosan gyűlölik egymást. Azt akartam, hogy tökéletes legyen, de nem működik tökéletesen. 

    Talán itt az ideje, hogy megváltoztassuk a webhelyet, vagy talán évekkel ezelőtt jött, de a webhely nem változott. Rengeteg kérdést kaptunk, rengeteg hívást, és azt az érzést, hogy drága és drága. Ha igen, akkor erről szól ez a cikk: 

    • Hogyan válasszunk ki egy ügynökséget egy csomó érthetetlen KP-ből ijesztő szavakkal? 
    • Hogyan lehet meggyőződni arról, hogy a kiválasztott ügynökség nem melegszik fel? 
    • Amikor a kérdés: “mit akarsz?”megkérdezik, mit akarok, és mit ne akarjak? 
    • Mi a jó design?
    • És mégis, mennyi? 

    Ezt fogom leírni. Menjünk! 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Ha Jurij Gagarin nem repült az űrbe, hanem webhelyeket készített, akkor az egész világ számára nem ismert. Szakmánk egyértelműen alulértékelt 

    Hogyan válasszunk ki egy ügynökséget egy csomó érthetetlen KP-ből ijesztő szavakkal 

    A weboldal fejlesztése ritka dolog. Még a tapasztalt marketingszakemberek is 6-10 évig lehetnek üzleti életben, soha nem találkoznak vele. Ezért, amikor úgy döntenek, hogy kicserélik a webhelyet (vagy a feladatot felülről csökkentik), ésszerű kérdés merül fel – mi most? 

    Valószínűleg még sok dologra sem gondolt – vajon azonnal szükség van-e a CRM-hez való integrációra, mit kell tennie a kosárnak. Hogyan szeretné növelni az átlagos átvételt-a “vásárlás ezzel a termékkel” modulon keresztül, a kedvenceken keresztül, különböző kedvezményekkel ellátott címkéken keresztül? A marketingszakembernek gyakran fogalma sincs ezekről a dolgokról.  

    Amit biztosan nem kell tennie, helyezze a pályázatot egy ingyenes webhelyre. Több száz ügynökség fogja látni. Mindenki elkezdi hívni Önt, mert a feladatot nem írják le egyértelműen, lehetetlen azonnal kiszámítani a KP-t. Mi fog történni veled a harmincadik hívás után azzal, hogy ugyanazokat a kérdéseket kell megválaszolni? Nyilvánvaló, hogy semmi jó.  

    Jobb, ha öt vagy hat ügynökséget választanak portfóliójukon keresztül a minősítésben szereplő helyszíneken és pozíciókban. Például a Runet minősítése. Miután megbizonyosodott arról, hogy mindegyik definíció szerint megfelelő, elkezdheti e-mailek küldését. 

    Az e-maileknek le kell írniuk: az aktuális webhely, amit nem felel meg, jó versenytárs webhelyek, amelyekre támaszkodhat. Ez a minimum, amelyet le lehet írni, hogy a fejlesztési osztály vezetői megvalósítsák kilátásait. De nem csak ez érdekli őket. Nyolcéves tapasztalataim azt mutatják, hogy minden probléma elvileg ebben a szakaszban kezdődik, amikor a Megrendelő és a Vállalkozó nem kommunikáltak sokat, és nem értették meg jól egymást.   

    Ezért a tapasztalt ügynökségek minden bizonnyal részletesen megkérdezik, hogy az üzleti folyamatok különböznek-e a versenytársakétól. Tegyük fel, hogy egy versenytárs személyes fiókkal rendelkezik-mi van benne? Talán van egy komplex hűségprogram, amely útközben megváltoztatja az árakat. Vagy talán csak a Rend története. A kérdés az, hogy mit akarsz személyesen? A beszélgetés kötelező, ezért el kell viselnie. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Egy diszfunkcionális ügynökség rendes vezetője egyszerre hívhatja az összes telefonját 

    Valószínűleg egy találkozót kínálnak technikai szakemberek részvételével. Elfogadom, ez azt mutatja, hogy a vállalat részt vesz a folyamatban. Az ülésen megmutatják az eseteket, majd ismét megpróbálják jobban megérteni az általános koncepciót-kiváló. A találkozóra legfeljebb az érdeklődőket és a szakosztályvezetőket hívhatja meg. Ez csökkenti annak valószínűségét, hogy a webhely 80% – ban készen áll, mire a HR rájön, hogy az erőforrást újratervezik, és hozzá akar adni egy munkaszakaszt.

    OLVASS TOVÁBB:  Válasszon kategóriát a Google Cégem kártyához

    Az ügynökséggel folytatott harmadik találkozón már kialakult egy stabil kép a kívánt webhelyről. Hozd el azokat, akikkel korábban találkoztál. Ezután az öt ügynökség nagyjából ugyanazt fogja kiszámítani, javaslataik elvben összehasonlíthatók lesznek. 

    Fontos! A tisztességes szintű ügynökségek nem küldenek KP-t “az asztalra”, jönnek az ülésre, bemutatót tartanak. Mivel még mindig nem lehet elkerülni, hívja a rendezőt, hadd nézzen. Ha Ön az igazgató, hívja a fő értékesítési tisztviselőt, ő a leginkább érdekelt.  

    Jó, ha az a menedzser, aki a KP-t tájékoztatta és bemutatja, a projektmenedzser. Ellenőrizze kompetenciáikat – tegyen fel kérdéseket arról, hogy a téma mely webhelyeire van szüksége a leginkább, és milyen növekedési lehetőségeket látnak. Hadd mondja el neked néhány fejlesztési esetet. Kérdezd meg: “és ha van egy közös, hogyan fogunk foglalkozni vele?”. Egy tapasztalt menedzser képes lesz pozíciót bemutatni ebben a kérdésben. Írja le a választ – ha vannak cipők, akkor hasznos lesz. 

    Miután meghallgatta az összes KPI védelmét, és kérdéseket tett fel a verseny minden nem áras aspektusáról, választhat. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Az én 8 év a digitális üzleti, hallottam különböző történeteket az ügyfelek arról, hogyan választják vállalkozók. “Ránézek egy emberre, és látom, hogy jó-e vagy sem” és “az Úr azt mondja nekem” nem a legfurcsább. Nem garantálom, hogy valahol partnert választanak a “kinek KP-jén a lefejezett csirke esik” elv alapján, de nem lennék meglepve 

    Hogyan biztosíthatom, hogy a kiválasztott ügynökség ne melegítsen fel? 

    Ha valóban az előző bekezdés ajánlásai szerint választotta, ez nem fog megtörténni. Mivel egy ügynökség, amely eljutott a Runet minősítés tetejére, nem veszíti el hírnevét az egyik projektje kedvéért. 

    Azonban az emberek hajlamosak megérteni ugyanazt a megfogalmazást kissé eltérő módon. Néhány dolog nem világos az elején, ezért közvetlenül a folyamat során kell megoldani.  

    Vegyünk egy ilyen banális dolgot, mint egy csúszkát. Lehet, hogy nyilai vannak, és nem is azok. Változás diák automatikusan, vagy csak kattintson. Változtassa meg a diaváltási intervallumokat, vagy ne változtassa meg őket. Mutassa meg, hogy melyik diát mutatja sorrendben, vagy ne jelenítse meg. Van gomb vagy nincs. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Az opció primitívebb, mint valaha, de még mindig 4 eleme van, csak látható 

    Ennek megfelelően, ha nincs isteni TOR, amelyben minden árnyalatot kivétel nélkül megfogalmaznak, akkor a világon senki sem mutatta be az egész projektet. Ezért egyszerűen lehetetlen értékelni.  

    De értékelheti az első lépést-egy prototípus koncepció létrehozását, amelynek létrehozása során piackutatást végeznek a “ki lenne jó megoldás” témában, egy SEO struktúrát fognak összeállítani. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Egy alapvető ötlet, hogy mit csinálunk 

    Mi a prototípus-a helyszín színtelen vagy nagyon vázlatosan Színes elrendezése. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    De nagyon hasonlít a jövő webhelyére 

    A prototípus gombokat, vázlatosan rajzolt modulokat, visszajelzési űrlapokat tartalmaz, valamint vizuálisan mutatja az oldalak hierarchiáját, ahol milyen tartalom (szövegek, fotók) lesz. 

    Maga a tartalom nem lehet a prototípusban. Vagyis, ha a szöveg nem egy gomb, csak azt tervezik, hogy elolvassa, akkor a prototípus szöveghelyettesítővel rendelkezik. A kép helyett egy négyzet a “kép”felirattal. Ez a prototípus nagyon világossá teszi, hogy minden, ami hiányzik benne, tőled szükséges. Ezeket az SMS-eket és fotókat Önnek kell megadnia. Természetesen az első bemutatótól kezdve el kell kezdenie az összes információ összegyűjtését, mert a tervezési szakasz elejére már továbbítani kell. 

    A prototípusból is megértheti – az összes olyan tartalom, amely hiányzik a prototípusból (azok a hamis képek, szövegek) a valós webhelyen, megváltoztathatja magát az admin panelen keresztül. A csúszka tartalma, a termékkártyán lévő képek , a “Rólunk” szöveg stb.De minden más – nem tudsz, véglegesnek kell lennie. 

    A prototípus bemutatásakor (a jó ügynökségek nem postai úton dobják le, hanem bemutatják), az egyes oldalak minden eleme magyarázatot kap a tervezőtől, hogy ez az elem hogyan fog működni. És ha hiányzik valami, és nem ad magyarázatot, ne habozzon megállítani és kérni.   

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk videohirdetéseket a Mail.ru Narrator alkalmazásban

    Tehát talán az első előadás másfél órát vesz igénybe. De ez a nagyon technikai feladat eredete, amely nem képezi az értékelés alapját, hanem rögzíti a munka során felmerülő megállapodásokat. Ebben a szakaszban valóban meg kell határozni, hogy mi az üzleti igény, amire nincs szüksége.  

    Itt jön a kérdés:”mit akarsz”. Mit akarok? 

    Először is, ne készítsen helyet a növekedéshez. Ha a webhely árát előre megállapodják, akkor nem alakul ki a folyamat során, akkor vágyakozik arra, hogy mindent ki lehessen szorítani a fejlesztőktől. Hadd készítsenek elrendezéseket a blogra, tegyenek egy fotógaléria modult a “Rólunk” oldalra, itt lesz egy 3D-s térképünk, egy év alatt elindítunk egy személyes fiókot, de most rajzoljuk meg. 

    Mit eredményez ez a megközelítés a tervezésben? A webhely hosszabb időt vesz igénybe a növekedés programozásához, később lép működésbe, ami önmagában költség. A fejlesztés végén pedig tartalmat kell megadnia az oldalak teljes mennyiségéhez. Kiderül, hogy nincsenek fotók a galériához, az irodából származó fotók csúnyaak, senki sem írt cikkeket a bloghoz.  

    A fordított folyamat elindul: “most rejtsük el a szerkezet felét! A menü kicsi, jellegtelen, és bal-orientált.”  

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Vagy a pontok közötti hatalmas távolság 

    Másrészről, számos dolog van, amit erősen ösztönözni kell.  Például SMS-ben történő engedélyezés. Nemrégiben az emberek túl lusták ahhoz, hogy hosszú ideig regisztráljanak a webhelyeken, majd emlékezzenek a regisztrációs adatokra is. Könnyebb belépni egy mobiltelefonba és voilába.  

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Ez az, amit úgy néz ki, mint egy petshop, gyönyörű az egyszerűség 

    Szüksége van a” népszerű termékekre ” is a weboldal főoldalán. Nem számít, hogy a termék valóban népszerű – e, vagy csak a legjövedelmezőbb az Ön számára, vagy éppen ellenkezőleg, egy évig nem fogyott el-a termékeknek lehetőleg különböző szakaszokból kell lenniük.  

    OLVASS TOVÁBB:  A Krímből érkező mobilforgalom elszámolásának jellemzőiről 2020-ban

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Itt van ez a rész. Azonban nincsenek benne termékek. Úgy tűnik, a webhely növekszik 

    A curiosity használata a következő szellemében is működik: “kattintson a gombra, nézze meg a kifejezetten az Ön számára épített készletet.”Valójában ez egy készlet, amelyet bárki számára összeállítottak. Nagyon valószínű, és nagyon jó. Az a helyzet, hogy amikor egy személy már személyes erőfeszítéseket tett az információk megszerzésére (kattintson a gombra!), sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ezt az információt az agy feldolgozza.  

    Még a “tízből kilenc fogorvos ajánlja” és a “promóció négy másodpercen belül véget ér” is működik, és sok üzlet sikeresen használja. 

    Érzem, hogy a cikkem most szörnyűbbé teszi az internetet, növeli a Marketing iránti gyűlölet mértékét, és egy megérintett Lucifer helyet foglal el nekem a pokolban. De igaz, bár keserű. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    A napfény már öt éve fájdalmasan tönkrement, és még mindig vannak emberek, akik hisznek benne 

    Részösszeg. Nagyon világos értelemben kell lennie annak, hogy mit fog tenni az egyes kívánságlista, milyen helyet foglal el az ügyfél útján az oldalon keresztül, és miért segít eladni. Amikor eldönti, azonnal el kell kezdenie a kívánságlistához kapcsolódó valódi tartalom gyűjtését, mert nagyon rövid idő elteltével, a tervezési szakaszban a fejlesztők tartalmat kérnek. 

    By the way, menjünk tovább a tervezéshez.  

    Mi a jó design? 

    Hányszor mondtuk a világnak, hogy a Webdizájn kézműves, nem művészet? Mindenesetre olyan webhelyek esetében, amelyek feladata az eladás, nem pedig valami hihetetlen bemutatása. 

    Egy online áruház, nyugati trendek design optimális-nagy fehér háttérrel, nagy betűtípusok, közvetlen, könnyen olvasható. Legfeljebb két munkaszín: az egyik a fő szín, a másik pedig a különösen fontos pontok, például gombok vagy címek hangsúlyozására szolgál. Ideális esetben a színt elvileg csak akkor szabad használni, ha szükséges az ügyfél figyelmének felkeltése.  

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Határozottan jó online áruház. Mennyi az ő aláírása piros színű van az első képernyőn? 

    Ne félj a webhely” hasonlóságától ” bármely máshoz, beleértve a versenytársak helyét is. Az online áruházak általában nagyon hasonlóak, mint a szokásos üzletek, ha belegondolsz. Nem valószínű, hogy Pyaterochka összetett, hogy ő ugyanaz a polcról, pénztárgép, mint Dixie, csak a munkavállalók melegítőfelső vagy más színű. 

    A KOSÁR, a menü, a csúszka, a termékkártyák stb. – ez már egy klasszikus, amely másolható, mert működik. De néha a félelem, hogy a webhely hasonló lesz ugyanahhoz az üzleti partnerhez, és folyamatosan viccelődik erről a témáról egy belső párton, nyer. Vannak kérések, hogy ossza meg a menüt, tedd függőlegesen mindkét oldalon, és hogy a logó hatalmas, arany, középre. 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Itt nagyjából, mint itt 

    Sajnos az ilyen tervezési újítások gyakran nem működnek, az emberek nem értékelik a Mona Lisa-t, egyszerű és gyors szolgáltatást nyújtanak áruk vásárlására. A fent látható webhely most így néz ki: 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Nem esztétikailag kellemes, de működik 

    Egy másik gyakori tervezési hiba az, ha azt akarjuk, hogy tökéletes legyen. Valami ilyesmi: 

    Статья о том, почему в мире много плохих сайтов

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában