More

    Célzott reklám indítása az Instagram orsókon: mit kell tudni az új formátumról

    Az Instagram orsók csak 2021 közepén váltak elérhetővé az orosz felhasználók számára, de már hatalmas népszerűségre tettek szert. A fejlesztők nem vártak sokáig, és lehetőséget adtak az üzleti fiókoknak arra, hogy célzott hirdetéseket indítsanak az Instagram orsókon.

    Elmondjuk, hogyan kell rögzíteni egy értékesítési videót, hozzon létre egy hirdetést a tárcsákon, és értékelje annak eredményeit.

    Célzás a közösségi hálózatokban: az alapok

    A célzott reklám a közösségi hálózatokban olyan hirdetések, amelyeket a felhasználók az áruk vagy szolgáltatások előmozdítása érdekében mutatnak be. A közösségi hálózatokon történő hirdetés egy adott embercsoportra irányul. Ehhez a hirdető bizonyos paramétereket állít be: nem, életkor, közönségérdekek stb.

    A célzott reklám az aukciós elv szerint működik: minél magasabb az ajánlat, annál nagyobb a forgalom. Például, Ön és 5 A versenytársak eladni angol nyelvtanfolyamok felnőtteknek. Közös célközönsége van. Ha többet fizet a reklámért, mint mások, hirdetése gyakrabban jelenik meg a felhasználók számára, mint a versenytársak közzététele.

    A célzást nagyon aktívan használják az Instagram-ban. Ez egy hatékony módja annak, hogy vonzza a megfelelő közönséget, hogy őket érdekli a termék.

    Tárcsák az Instagram-on: a formátum előnyei

    Az orsók rövid videók az Instagram-on 9: 16 formátumban. A videók 3-60 másodpercig tartanak. Mind az alkalmazásban, mind a telefonról kész videókat tölthet le.

    Az orsókat a TikTok analógjának tekintik, mivel mindkét szolgáltatás a kis szórakoztató videók létrehozására összpontosít.

    Miért jöttek elő orsókkal, ha az Instagram már rendelkezik történetekkel és IGTV-vel?

    • Ellentétben a történet orsók nem tűnnek el egy nap után, akkor lehet menteni a szalagot.
    • 60 másodperc alatt a márkák teljes mértékben bemutathatják a termék UTP-jét.
    • Orsók lehet helyezni a fő takarmány, repost történetek, nézni egy külön fejezetben. Ezért a felhasználók sokkal gyakrabban lépnek kapcsolatba a tárcsákkal, mint a hozzászólásokkal vagy a történetekkel.
    • A Reels feed videókat mutat nemcsak az előfizetőknek, hanem a közösségi hálózat többi felhasználójának is. Ez lehetővé teszi, hogy vonzza az új közönség ingyen, növeli a lefedettséget, valamint elősegítik a fiók.

    Most fizetett promóció is elérhető a tárcsákon.

    Ki lesz alkalmas a cél tárcsákon

    Minden olyan vállalkozás, amely Instagram-on népszerűsíti az árukat és szolgáltatásokat, tárcsákon hirdethet.

    A tárcsákon keresztüli célzás lehetővé teszi a vállalkozók számára:

    • új ügyfelek vonzása,
    • beszélj a termékekről,
    • növelje a márka tudatosságát,
    • építsen bizalmat a márkában.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan segít egy személyes márka az üzleti fejlődésben

    Ha az üzlet nem sérti az Instagram irányelveit, és nem vonatkozik a reklámozás tilalmára, az alkalmazás hirdetést helyez el, és segít a promócióban.

    Különbségek az orsók hirdetései és egyéb elhelyezések között

    A célzott reklám a tekercsekben olyan videók, amelyeket áruk és szolgáltatások népszerűsítése céljából készítenek, és amelyek egy adott közönségre irányulnak. A reklámok más videókkal kerülnek a hírcsatornába. Ezek “reklám” jelöléssel vannak ellátva, valamint egy aktív gomb, amely a forgalmat a Vállalkozó által választott helyre vezeti: weboldal, profil, messenger.

    A tárcsákon történő hirdetés még nem érhető el minden országban. De Oroszország szerepel a jóváhagyott listán.

    Az orsók csak videókat fogadnak el kreatívként. Videó létrehozásakor a felhasználót felkérik, hogy töltsön fel egy videót, hozzon létre statikus képeket, vagy válasszon a meglévők közül (történet vagy már közzétett tekercsek).

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sajtóközleményt írni közzé

    Ellentétben történet orsók tart akár 30 másodperc. A storis hirdetése azonban több videóból állhat, amelyek követik egymást. De a tekercsek reklámjának egy videóba kell illeszkednie.

    Más szempontból a tárcsákon történő reklámozás hasonló a reklámozáshoz más elhelyezésekben: takarmány, történetek, külső alkalmazások és a webhely.

    Hogyan lehet lőni egy értékesítési videót a tárcsákon

    Három módon lehet videókat létrehozni és hozzáadni a tekercsekhez:

    1. A történetek szakasz-nyissa meg a történet létrehozása mód, Keresse meg a tárcsák ikonra, majd rögzítsen egy videót.
    2. Fiókjából-lépjen a profiljába, kattintson a jobb felső sarokban található “+” gombra. Megnyílik egy szakasz történetekkel. Ezután ugyanazon az elven jár el, mint az első módszernél.
    3. A “tárcsák” gomb segítségével – kattintson a film clap ikonjára a szalag megnyitásához. A jobb felső sarokban kattintson a fényképezőgépre. Lesz egy menü a videó létrehozásához.

    Lőni egy kereskedelmi:

    1. Gondold át a videó ötletét. Ne feledje, hogy 30 másodpercen belül meg kell felelnie.

    A videónak természetesnek és hasznosnak kell lennie a közönség számára. Így növeli a nézeteket és a felhasználói elkötelezettséget.

    2. Nyissa meg a tárcsák részt kényelmesen az Ön számára.

    3. Használja a szerkesztő funkcióit:

    • Audio track – Itt hozzáadhat háttérzenét a videóhoz;
    • Sebesség-növeli vagy lassítja a lejátszást 1, 2, 3 vagy 5 alkalommal;
    • Hatások – Válasszon maszkokat és szűrőket ebben a szakaszban;
    • Retusálás-a bőrt 0-100 tartományban simítja;
    • Videó kollázs-osztja a képernyőt 2 vagy 3 részre;
    • Timer-beállítja a felvétel kezdési idejét;
    • Az igazítás több videó “ragasztására” szolgál.
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos dolgok a héten: a VKontakte örök pipája, valamint a hirdetési piac térképe 2021

    4. Kattintson a” Start ” gombra, majd rögzítsen egy videót.

    5. A kész videó szerkeszthető: szöveg hozzáadása, voiceover, matricák, rajzoljon valamit egy jelölővel a képernyőn.

    6. Amint a videó készen áll, tegye közzé. Hirdetés létrehozásakor a közzétett videót kreatívként választhatja ki.

    Előre is készíthet értékesítési videót, csatolhatja bármelyik szerkesztőbe, majd feltöltheti a kész videót a Hirdetéskezelőbe.

    Hogyan lehet elindítani egy hirdetést A tárcsák részben

    A cél a tárcsákon a Facebook hirdetési szekrényén keresztül van konfigurálva.

    Kampány indítása:

    1. Jelentkezzen be Facebook profiljába, majd keresse meg a Hirdetéskezelőt. Kattintson a” Létrehozás ” gombra.

    2. Válassza ki a kampány célját. Ezek hasonlóak az Instagram más típusú reklámjainak céljaihoz, azonban a 6 cél közül csak egyet állíthat be a tárcsákon a cél beállításához:

    • márka tudatosság,
    • lefedettség,
    • forgalom,
    • alkalmazási létesítmények,
    • videó nézetek,
    • konverziók.

    Ha egy másik célt jelöl meg, a Facebook nem teszi lehetővé, hogy a tárcsák formátumát hirdetésmegjelenítésként válassza ki.

    3. Állítsa be a kampány nevét, költségvetését, a show napjait és idejét, a célközönségre vonatkozó információkat.

    4. Álljon meg a” elhelyezések “paraméternél, majd kattintson a”manuálisan válassza ki az elhelyezéseket” elemre. Nyissa meg a “történetek” szakasz menüjét, majd jelölje be a “videók az Instagram-on” elem melletti négyzetet. Kattintson A”Tovább” Gombra.

    5. Töltsön fel kreatívokat, közzétételi szöveget, linket, cselekvésre való felhívást. Kattintson A”Közzététel” Gombra.

    A hirdetést elküldjük a moderátoroknak felülvizsgálatra. Amikor a kreatív jóváhagyásra kerül, a videó megjelenik az Instagram orsók lapján.

    Hogyan értékeljük a célzott hirdetések eredményeit

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos dolgok a héten: a VKontakte örök pipája, valamint a hirdetési piac térképe 2021

    A tárcsákon az Általános mutatókra vonatkozó statisztikák láthatók:

    • Kedvelések száma,
    • megjegyzések,
    • nézetek,
    • lefedettség,
    • reposts,
    • megtakarítás.

    A Facebook hirdetési kabinet statisztikákkal rendelkezik az üzleti mutatókra vonatkozóan: CR, CTR, CPM, CPC, CPA.

    Ezek az alapvető mutatók, amelyek segítségével elemezheti a reklámkampányt, szükség esetén módosíthatja.

    Következtetés

    A célzott reklám a tárcsákon még mindig új, kevéssé tanulmányozott formátum. A könnyű, érdekes videókat készítő márkák nagyszerű válaszokat kapnak, mivel a “reklám” címke szinte láthatatlan. A felhasználók a hirdetéseket rendes Tárcsákként érzékelik, és örömmel nézik a videókat.

    A hirdetéseket csak a Facebook Hirdetéskezelőjén keresztül lehet tárcsákon létrehozni. Eddig ez a hirdetési formátum nem mindenki számára elérhető. De az Instagram aktívan támogatja a tekercseket, így fokozatosan további funkciókat fog hozzáadni. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában