More

    Célzott hirdetési hírek április–május 2021

    2021 tavaszán a VKontakte frissítette a webhelykészítőt, a Facebook pedig elkezdte tesztelni a videotartalom témáit és a reklámokat a tárcsákon. A myTarget-ben megjelentek az automatikus árkezelés és a szülők számára történő célzás, a TikTok új formátumokat jelentett be az online áruházak számára, az eLama pedig növelte a VKontakte és a myTarget hirdetési díjait. Tudjon meg többet ezekről és más hírekről az április-májusi célzott hirdetési hírek digest-ben.

    Vkontakte

    • A hirdetési költségvetés automatikus feltöltése a VKontakte-ban
    • Új lehetőségek a webhelykészítőben
    • Termékek szerkesztése az áruház katalógusában mobil eszközökről

    Facebook

    • Videotartalom témák szerinti célzás és reklám a tárcsákon
    • Változások a hirdetési statisztikák továbbításában
    • Dinamikus reklám streaming szolgáltatásokhoz
    • Hirdetések indítása a WhatsApp üzletben

    MyTarget

    • Az ár automatikus kezelése a megjelenítések maximalizálása érdekében
    • Feltöltés hírcsatornák Facebook hirdetések
    • Külső közönségszegmensek a szülők célzásához
    • Eszköz a videohirdetések megjelenítéséhez a Perekrestok hálózaton»

    “Odnoklassniki»

    • Nem készpénzes fizetés jogi személyek számára Odnoklassniki-ban»

    TikTok

    • Új hirdetési formátumok bejelentése az online áruházak számára a TikTok-tól

    eLama

    • Növelje a jutalom reklám myTarget VKontakte
    • Rubel számlák a Facebook hirdetésekben
    • A moszkvai kormány hirdetési költségeinek kompenzálása

    A hirdetési költségvetés automatikus feltöltése a VKontakte-ban

    A VKontakte-ban a hirdetési költségvetés automatikus feltöltése történik. Ez lehetővé teszi, hogy automatikusan feltöltse fiókját bankkártyával, amikor elfogy a pénz a számlán. Csak a reklámszekrény fő adminisztrátora aktiválhatja a funkciót a” költségvetés ” lapon, vagy közvetlenül a költségvetés következő kézi feltöltése után.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Sajtószolgálat
    Vkontakte

    A hirdetők gyakran csodálkoznak, hogy miért állt le egy hirdetési kampány. Néha ez annak a ténynek köszönhető, hogy a hirdető elfogyott a számlán. Annak érdekében, hogy a hirdetőknek ne kelljen attól tartaniuk, hogy manuálisan ellenőrzik az egyenlegüket, és hogy elkerüljék a hirtelen kampányleállásokat, elindítottuk az automatikus feltöltést.

    A funkció biztonságosan működik: az automatikus feltöltés napi vagy havi limitje nem engedi, hogy a kapcsolódó kártya negatívba kerüljön, és ha pénzhiány van, a terhelések naponta legfeljebb háromszor fordulnak elő-először egy óra után, majd 12 óra után, majd naponta egyszer három napig.

    A hirdetési platform, a funkció segít növelni az átlagos LTV, a hirdető -, hogy ne veszítse el azokat az ügyfeleket, akik nem azért, mert ne a reklám, egy nulla egyenleget, illetve fuss egy stabil üzleti.

    Új lehetőségek a webhelykészítőben

    A VKontakte webhelykészítőjében új eszközök jelentek meg. Most akár 30 másodperc hosszú videókat is felvehet a kezdőképernyőre, legfeljebb három videót pedig a szövegblokk időkorlátja nélkül. Most csatlakoztathatja a Facebook, TikTok, myTarget Pixel, valamint telepíteni Yandex.Metrica és Google Analytics kódok. Az új láthatóság lapon megadhat egy webhelyet a közösségi leírásban vagy a linkek részben. A webhelyek létrehozására és szerkesztésére szolgáló felület most egy képernyőre illeszkedik.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Ozod
    Sidnikov, a Mishka Digital vezetője

    A tervező lehetővé teszi, hogy néhány másodperc alatt hozzon létre egy jó céloldalt, amelyet azonnal fel lehet használni a különböző webhelyeken történő promócióhoz, nem csak a VKontakte-ban. A mikro-és kisvállalkozások számára ez nélkülözhetetlen eszköz, mivel drága egy jó weboldal megrendelése, a kisvállalkozásoknak pedig gyakran nincs ilyen pénzük. A kivitelező lehetővé teszi a probléma megoldását.

    A kivitelezőben létrehozott webhely akár egy kis online áruházként is használható, míg a legegyszerűbb online áruház létrehozása egy szakembertől 40 000 rubelt fizet.

    A kivitelező azonban nem helyettesíti a teljes körű, összetettebb eszközöket, amelyek lehetővé teszik a VKontakte konstruktorában nem elérhető további funkciók konfigurálását és engedélyezését. Nincs elég a kivitelezőben:

    – egyedi tervezés, mint a Tilda-ban;

    – integrációk különböző szolgáltatásokkal (Marquiz, Envybox stb.);

    – alkalmazások elhelyezése az oldalon, nem csak egy csoportban;

    – beszélgetések hozzáadása;

    – képesség a vezető űrlap testreszabására.

    A tervező teljesen működőképes lesz, ha a felhasználó ugyanúgy testreszabhatja az oldalt, mint a Tilda-ban.

    Termékek szerkesztése az áruház katalógusában mobil eszközökről

    A VKontakte lehetővé tette a termékek szerkesztését az áruház katalógusában okostelefonokról és táblagépekről. A szolgáltatás iOS-en és az oldal mobil verziójában is elérhető, és hamarosan megjelenik az Androidon is.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Ozod
    Sidnikov, a Mishka Digital vezetője

    A globális statisztikák szerint a felhasználók egyre kevesebb asztali számítógépet, egyre több okostelefont használnak, beleértve a munkát is. Ezért logikus megoldás a katalógusban szereplő termékek okostelefonról történő szerkesztésére való frissítés. Ez kényelmes, és sok szakember számára könnyebb okostelefonról dolgozni.

    A jövőben szeretnék látni egy teljes körű alkalmazást, mint például a VK Admin az online áruházak tulajdonosai számára a VKontakte-ban, teljes áttekintést nyújtva a statisztikákról, funkciókról stb. Úgy gondolom, hogy hamarosan a VKontakte csapat végrehajtja ezt a funkciót.

    Videotartalom-témák a Facebook-on és reklám a tárcsákon

    A Facebook megkezdte a célzás tesztelését téma szerint az In-Stream hirdetési formátumhoz. Ez lehetővé teszi, hogy kiválassza, melyik alany jelenítse meg a hirdetéseket a videotartalomban. Az Instagram Indiában, Brazíliában, Németországban, Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is reklámokat kezdett sugározni. Az Instagram orsók szakaszában lévő hirdetések teljes képernyőn jelennek meg, maximális hossza 30 másodperc.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Változások a hirdetési statisztikák továbbításában

    Facebook Facebook Facebook megváltoztatja a protokollok mérésére reklám-a szabályok Az adatok továbbítására a reklám hatékonyságát-beleértve az Apple SKAdNetwork API és a Facebook összesített Esemény mérés. A fejlesztők számára a frissítéseket a Facebook Marketing API, az API Insights, az üzleti eszköz konfigurációja, a célzás, a kézbesítés, a mérés és a jelentés tartalmazza. A frissítések az iOS 14.5 kiadásához kapcsolódnak.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Az iOS 14.5 frissítés része a felhasználói követés és konverziókövetés globális változásának, amely így vagy úgy hatással lesz az összes hirdetőre és az összes hirdetési rendszerre.

    A Facebook volt az első, aki ezt és a legtöbbet szenvedte el, hiszen a mobilalkalmazások reklámozása és reklámozása is alapvető része a vállalkozásnak. Ugyanakkor a Google-lal ellentétben a Facebook-nak nincs saját mobilplatformja, és-amint nyilvánvalóvá vált-nagymértékben függ a gyártók által meghatározott szabályoktól. Annak érdekében, hogy az iOS-en legalább valamilyen formában nyomon lehessen követni, a Facebook kénytelen volt megváltoztatni a technológiát, hogy azok összhangban legyenek az Apple új szabályaival.

    Facebook Instagram Facebook Instagram lesz a legkevésbé érinti ezeket a változásokat a tömeges szegmensben a hirdetők, akik hirdetéseket elsősorban az Instagram és a Facebook: meg kell erősíteni a domain, válassza ki a legfeljebb nyolc szabványos események és meghatározzák a prioritás (az egész folyamat leírása szakaszaiban a cikk-a szerk.). Ha ez technikailag lehetséges, konfigurálhatja a Konverziók API-t, továbbá konverziókat is küldhet rajta.

    Mindenesetre további figyelmet kell fordítania a kampányokra, különösen a kapott konverziók számára — ezek közül néhányat már nem lehet számolni. Ez negatívan befolyásolhatja az algoritmusok tanulását. Ebben az esetben felül kell vizsgálnia az elemzéseket, esetleg át kell váltania más események nyomon követésére vagy egy másik optimalizálási célra.

    Dinamikus reklám streaming szolgáltatásokhoz

    A Facebook dinamikus hirdetéseket indított a streaming szolgáltatásokhoz. A formátum lehetővé teszi, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsen meg releváns tartalommal (filmek, TV-műsorok stb.) érdeklődési körük alapján különböző felhasználóknak. Korábban a streaming szolgáltatások reklámozásakor külön hirdetést kellett létrehoznia minden film vagy TV-sorozat címéhez, most a különböző címekkel rendelkező hirdetések automatikusan létrejönnek.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Hirdetések indítása a WhatsApp üzletben

    A WhatsApp üzleti alkalmazásnak hirdetésindítási funkciója lesz. Ez lehetővé teszi a hirdetések konfigurálását egy gombbal, hogy a WhatsApp Messengerbe LÉPJEN. Hirdetés létrehozásához a rendszer a vállalat könyvtárait használja a WhatsApp Business – virtuális kirakatokban vagy menükben a vállalati profilban.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Makszim
    Olenin, Adventum fizetett szociális vezetője

    Sok hirdető számára hasznos lehet a WhatsApp-hoz egy hirdetésből való eljutás gombja. A csevegéshez való hozzáférés lehetővé teszi bármely potenciális ügyfél számára, hogy további információkat tudjon meg a cégről, a termékről vagy a szolgáltatásról. ​

    A WhatsApp Business hasznos lesz a kisvállalkozások számára, ahol nincs értékesítési osztály és szűk emberek köre, vagy például csak a tulajdonos felelős a potenciális ügyféllel való kommunikációért. Így minimalizálhatja a call center költségeit. ​

    A reklám a szolgáltatási szektor számára is alkalmas: felhasználhatja személyi edző szolgáltatások, Jogi tanácsadás stb. ​

    Az e-kereskedelmi projektek esetében a go to WhatsApp gomb nem megfelelő. Véleményünk szerint az ilyen hirdetők számára hatékonyabb, ha egy weboldalon vagy alkalmazáson keresztül értékesítenek, mert ott megszervezheti a termékek “kirakat”, hagyja, hogy a felhasználó lássa az ajánlatokat, hasonlítsa össze a termékeket, adjon hozzá a kosárba és azonnal rendeljen. Szinte lehetetlen ilyen tölcsért végrehajtani a Whatsappon keresztül.

    Automatikus kezelése az ár myTarget maximalizálása megjelenítések

    a myTarget most automatikus árkezeléssel rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a költségvetésen belül maximális számú hirdetési megjelenítést kapjon. Az automatikus árkezelés gépi tanulási algoritmusokon alapul, lehetővé teszi a költségvetés leghatékonyabb elosztását az érintett felhasználók eléréséhez. A “Reach” céllal rendelkező kampányokban az “automatikus Árkezelés” beállítás alapértelmezés szerint be van állítva.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Makszim
    Olenin, Adventum fizetett szociális vezetője

    Véleményünk szerint a myTarget elindította az automatikus menedzsmentet a benyomások maximalizálása érdekében, mert könnyebb végrehajtani a CPM kifizetéseknél. A myTarget aukció az eCPM modell szerint működik. Minél magasabb az eCPM, annál jobb a hirdetés kicsavarása. A megjelenítésre optimalizált kampányok esetében az eCPM megegyezik a CPM-vel. Ezért a rendszer számára könnyebb optimalizálni a költségeket az aukción kialakult helyzettől függően.

    Az automatikus árkezelésben egy összetettebb számítási modellt használnak a kattintások maximális számának eléréséhez, mivel a CTR mutatót az eCPM kiszámításához is hozzáadják.

    Biztosak vagyunk benne, hogy a közeljövőben a myTarget örömmel fogadja az ár automatikus ellenőrzését, hogy megkapja a maximális kattintások számát. Időközben kollégáink egy egyszerűbb fizetési modellen tesztelik az eszköz minőségét.

    Javasoljuk, hogy a hirdetési kampányok automatikus árkezelését használja az elérhetőség növelése érdekében. A rendszer maga fogja elosztani a költségvetést és a megjelenítéseket valós időben. Ezért a kampányok nem fognak azonnal kilépni a dinamikus aukcióból, mert a kézi ajánlat túl alacsony, és fordítva, a magas kézi ajánlat miatt nem vásárolnak vissza nagyobb áron benyomásokat, ha olcsóbb benyomásokat kaphat.

    Az automatikus vezérlés tökéletes kezdőknek is. Gyakran nagyon nehéz kiszámítani a szükséges ajánlatot az elején, ami lehetővé teszi a kívánt eredmény elérését.

    Az ár manuális beállítása gyakran szükséges a rögzített mennyiségű megjelenítés megvásárlásához a költségvetésen belül. Fontos, hogy az ügyfél megkapja a benyomások összegét a költségvetésen belül, így a CPM nem lehet magasabb, mint egy bizonyos érték. Ilyen esetekben javasoljuk az automatikus árszabályozás használatát, de emellett állítsa be a maximális ajánlatot, amelyet a rendszer nem lép túl.

    Feltöltés hírcsatornák Facebook hirdetések

    a myTarget lehetővé tette a Facebook Ads termékcsatornájának használatát dinamikus hirdetések futtatásához. A Facebook hirdetéseiből XML, TSV és CSV formátumban töltheti fel hírcsatornáját.

    OLVASS TOVÁBB:  A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban
    OLVASS TOVÁBB:  Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Külső közönségszegmensek a szülők célzásához

    A myTarget Data Marketplace-en új külső közönség szegmensek jelentek meg a “Romart Media” cégtől, amely az anyaságról és a gyermekekről szóló kiadványokat gyárt, valamint anyasági kórházakban lévő márkáktól ajándékokat ad a kitöltött kérdőívhez. A Romart média szegmensei lehetővé teszik a 2018 és 2021 között született gyermekes anyák célzását, havonta lebontva. A szegmensek évente 11 millió kapcsolatot biztosítanak a célközönséggel, és minden hónapban feltöltik őket.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Eszköz a videohirdetések megjelenítéséhez a Perekrestok hálózaton»

    a mytargetnek most van egy eszköze a hirdetések megjelenítésére a Média képernyőjén a Perekrestok szupermarket láncban. Több mint 3200 média képernyő áll rendelkezésre a videohirdetések megjelenítésére a lánc szupermarketeiben több mint 30 városban: Moszkva, Szentpétervár, Samara, Nyizsnyij Novgorod stb. A reklám a megjelenítésekért kerül kifizetésre, a költségvetést pedig automatikusan kiszámítják a kiválasztott üzletekben elérhető megjelenítések mennyiségétől függően.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Nikita
    Fedosov, az ArrowMedia célzott hirdetési függőleges vezetője

    A beltéri hirdetések elhelyezése a Perekrestok hálózaton nagyszerű eszköz a célzott hirdetések képességeinek bővítésére. Például segíthet egy átfogó márkateljesítmény-megközelítés kialakításában egy helyi termék esetében: kiválasztunk bizonyos megjelenítési pontokat, amelyek megfelelnek a földrajzi helyünknek, reklámkampányokat indítunk, és elkezdünk olyan közönséget gyűjteni, amely már látott hirdetéseket a Perekrestok hálózaton. Ezután ezeket a szegmenseket már a teljesítményelhelyezésben használjuk, sokszor jobb mutatókat kapunk, mint amikor a közönséget érdeklődéssel használjuk.

    Fontos azonban az egyes csatornák hozzájárulásának értékelése, a mutatók végső értékelésekor figyelembe vesszük mind az offline, mind az online felhasználói interakciókat a hirdetési elhelyezéssel. Ily módon bemutathatjuk a reklám megjelenítésének fontosságát a teljes termékmegosztáson belül.

    Egy másik érdekes lehetőség, amelyet ebben az eszközben látunk, a termék történetmesélésének lehetősége, üzenetek sorozatának küldése a felhasználónak. Lefedettségi kampányt indítunk a Perekrestok hálózaton, majd a következő videót-azokról, akik már látták ezt a hirdetést, majd az első két üzenetet figyelő közönséggel folytatott végső kommunikáció következik. Ez a bemelegítés és több érintés jelentősen növeli a márka ismertségét, és új blokkot talál a célközönség számára. Az eszköz nagy potenciállal rendelkezik, és a jövőben szeretnénk minél nagyobb választékot kapni a műsorszórási pontokról, valamint a hirdetések menetrend szerinti megjelenítésének képességéről, mivel ez nagymértékben befolyásolja a kijelző közönségét.

    Nem készpénzes fizetés jogi személyek számára Odnoklassniki-ban»

    Az Odnoklassniki-ban most feltöltheti a költségvetést a jogi személyek, az egyéni vállalkozók és az önálló vállalkozók reklámszekrényében, nem készpénzes fizetéssel. Ez a lehetőség a teljes verzió a szociális háló asztali csak a rendszergazdák csoportok üzleti profilok Oroszországból.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Új hirdetési formátumok bejelentése az online áruházak számára a TikTok-tól

    A TikTok új hirdetési formátumokat fejleszt ki az online áruházak népszerűsítésére az alkalmazásban. A “gyűjtemény” formátum lehetővé teszi a márkák számára, hogy a katalógusból származó termékeket promóciós videókhoz adják hozzá. Ezek a képernyő bal alsó részén jelennek meg, majd amikor rákattintanak, a felhasználó a termékkártyára kerül. A “csempe” formátum lehetővé teszi, hogy üzeneteket adjon a termékekről és promóciókról a hirdetésekhez a felhasználó hírcsatornájában. A TikTok dinamikus termékhirdetést is tervez, amely úgy fog működni, mint a remarketing.

    Новости таргетированной рекламы за апрель–май 2021 года

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában