More

    Célzott hirdetési hírek 2021 szeptemberére

    Szeptemberben a Facebook számos változtatást jelentett be a hirdetők számára, új eszközt és új blokkot tesztelt a hirdetésekben. A TikTok számos újítást jelentett be: dinamikus videohirdetések, interaktív hirdetések, azonnali letöltési oldal létrehozásának eszköze.

    Vállalatcsoport Mail.ru a csoport új eszközt vezetett be a myTracker analitikai platformon – a konverziók nyomon követésére, figyelembe véve az Apple új adatvédelmi irányelveit.

    Ezek a hírek szakértői megjegyzésekkel a havi digest legfrissebb számában találhatók.

    Facebook és Instagram 

    • Hirdetési Stratégiák Eszköz
    • Új célok a telefonszámmal történő reklámozáshoz
    • Kreatívok testreszabása az Instagram orsókhoz
    • További információk a hirdetőről a hirdetőkben
    • Egy Instagram-bejegyzés népszerűsítése a WhatsApp-ra való áttéréssel

    TikTok

    • Frissítések bemutatása a Tiktok World-en
    • eLama a Tiktok hivatalos Marketing partnere

     

    myTracker

    • A mytracker kampányainak hatékonyságának előrejelzésére szolgáló eszköz

     

    Hirdetési Stratégiák Eszköz

    A Facebook Ads egy új hirdetési stratégiák kampányautomatizálási eszközét teszteli. A fejlesztők elképzelése szerint kreatívokat kell kiválasztania, optimalizálnia kell a hirdetési költségvetést az értékesítési csatorna minden szakaszában.

    A hirdetési stratégiák általános adatokat kérnek a kampány céljairól és a közönségről, valamint felajánlják, hogy kreatívokat töltsenek fel hirdetésekre. Ezen adatok alapján az eszköz kampányt indít, majd tovább optimalizálja költségvetését.

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Mária
    Samoilova, az Artics Internet Solutions célzott hirdetési csoportjának vezetője

    Észrevesszük, hogy általában a Facebook követi a kampánybeállítások egyszerűsítésének útját anélkül, hogy elveszítené hatékonyságukat. A hirdetési stratégiák bejelentése ezt ismét megerősíti.

    Annak ellenére, hogy a felhasználók 40-50% – a beleegyezett az adatok továbbításába (nagyobb szám, mint a piaci elemzők előre jelezték), az App Tracking Transparency (att) bevezetése szűkítette a webhelyről vagy alkalmazásokból gyűjtött felhasználói közönség mennyiségét. Egyre nehezebb elérni a kívánt közönséget. Az eszköz lehetővé teszi a megfelelő közönség kiválasztását kézi beállítások nélkül, figyelembe véve a webhely belső adatait.

    A kampányok helyes optimalizálása érdekében javasoljuk, hogy ne korlátozza a Facebook közönségét: a kampányoknak elegendő adatot kell kapniuk a helyes képzéshez. 50 konverzió 7 nap alatt elegendőnek tekinthető a helyes edzéshez.

    Eddig az eszköz még mindig a tesztelési szakaszban van, de arra számítunk, hogy az elkövetkező hónapokban a funkciót fokozatosan bevezetik a nagyobb számú hirdető között: a platform aktívan igyekszik mindenki számára elérhetővé tenni a hirdetési stratégiákat. Emellett aktívan frissíti és optimalizálja a több mint két évvel ezelőtt bevezetett automatizálási eszközök többi részét, amelyek nagy hatékonyságot mutatnak a többiek között.

    Új célok a telefonszámmal történő reklámozáshoz

    A Facebook hirdetések lehetővé tették a” hívás “gomb használatát a hirdetésekben az” elkötelezettség “és a”Videómegtekintés” céljaival. A felhasználók hívást kezdeményeznek a hirdetésekre kattintva.

    Korábban ez a cselekvésre való felhívás csak forgalom” és “Ólomgenerálás” céljából volt elérhető.

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Szergej
    Garaev, az ArrowMedia célzott hirdetési csoport vezetője

    A platform agresszíven elősegíti a reklámot azzal a képességgel, hogy közvetlenül az alkalmazásban hívjon. Ez a fejlesztési vektor könnyen magyarázható az átlagos konverzióval ólomformákkal-körülbelül 50%.

    Az év közepétől a szekrények, akkor adjunk hozzá egy” kiterjesztés egy hívás”, hogy egy hirdetést azzal a céllal,” forgalom, konverziók”, valamint a cél”Site”. Amikor rákattint egy hirdetésre, a felhasználó egy olyan oldalra jut, ahol a képernyő alján megjelenik egy számmal ellátott widget, valamint egy hívás gomb. Egy személy rákattinthat, amikor megtekinti a webhelyet, és készen áll a kapcsolatfelvételre a céggel. Ez a formátum alkalmas olyan közönség reklámozására, amely még soha nem hallott rólad, valamint az újracímkézésre.

    Most pedig a Facebook lehetővé tette a ” hívás “gomb hozzáadását a hirdetésekhez az” elkötelezettség “és a”Videomegtekintések” céljaival. Ha egy képre, videóra vagy gombra kattint, a tárcsázó alkalmazás megnyílik a már bevitt telefonnal.

    Milyen célokra használják az eszközt:

    – rendeljen;

    – tudjon meg többet a termékekről és szolgáltatásokról;

    – szervezz találkozót.

    A formátummal kapcsolatos tapasztalataink azt sugallják,hogy az emberek ritkán hívnak. Az ilyen hirdetések Facebook-on való megjelenítése azoknak az embereknek, akik még soha nem hallottak rólad, meglehetősen drága lehet. Annak a valószínűsége, hogy a felhasználók azonnal kedvelnek téged, szinte nulla, mert nem ismernek téged. Minden nap olyan sok hirdetést és üzenetet látnak, hogy a márka háttérzajgá válik számukra. Az eredmény, amelyet a Facebook optimalizálni fog elérni, a kampány céljától függ. Ezért javasoljuk, hogy használja a “hívás” gombot a hirdetések céljaival “elkötelezettség”, “videó nézetek” a retargeting kampányok bővíteni a kommunikációs csatornák száma, és azt a benyomást kelti, hogy a márka mindenhol.

    Kreatívok testreszabása az Instagram orsókhoz

    A Facebook lehetővé tette az Instagram orsók számára, hogy testre szabják a kreatívokat. Most, a kreatív előnézeti módban Ads Manager for the Reels elhelyezés, akkor vágja le a videót, cserélje ki a bélyegkép, szöveget hozzá.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti oldalt a Facebook-on-eLama
    OLVASS TOVÁBB:  Online áruházi reklám - áttekintés az eszközökről és platformokról

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Anastasia
    Rozhko, molinók vezető célpontja

    A Facebook Instagram Reels formátum viszonylag nemrég jelent meg, és a Facebook ezt az elhelyezést szakaszosan osztja meg a reklámszekrény minden felhasználójával. Ez lehetővé tette azoknak, akik gyorsabban kapták meg a funkciót, hogy teljes dicsőségében megtapasztalják az új elhelyezést. Mi voltunk az elsők között, és ez adta az eredményeket. Projektjeinkben, ahol ezt a formátumot használjuk, a célművelet költsége átlagosan 30% – kal alacsonyabb, mint az Instagram történetekben.

    A tekercsek maximális hatékonysága érdekében jobb, ha hűvös, fülbemászó kreatívokat készít erre a formátumra. Szánjon rá időt, hogy milyen felhasználók és a versenytársak kiküldetés. A jelenlegi trendek alapján készült hűvös videók jönnek be. Ne félj távolodni a sablonoktól, kreatívvá válni, és lőni fog.

    Jó lenne, ha már a kezdet kezdetén lehetőség lenne az ilyen formátumú videók népszerűsítésére, valamint további lefedettség megszerzésére a számlákon.

    További információk a hirdetőről a hirdetőkben

    A Facebook teszteli a hirdetővel kapcsolatos további információk megjelenítését a hirdetőkben. Ez a cég helye, az oldal felhasználói jeleinek és előfizetőinek száma. A blokk a hirdetés alján látható. A hirdetővel kapcsolatos összes új adat megtekintéséhez ezt a blokkot balra kell görgetnie.

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, az elama evangélistája

    A reklámok ilyen kiterjesztései több kontextust adnak a Felhasználónak a hirdetőről: ebben az esetben arról, hogy hol található fizikailag, és hány ember jelentkezett be ott. Ez jobb megértést ad a felhasználóknak arról, hogy kivel foglalkoznak, és önmagában ez helyes.

    Azt lehet mondani, hogy a Facebook célja, hogy átláthatóbbá tegye a webhelyein történő hirdetéseket, de egyelőre csak a hirdetővel kapcsolatos információk nyilvánosságra hozatalára vonatkozik, nem pedig a célközönség számára saját célzási algoritmusaikra. Amikor megnyitom a panelt: “Miért látom ezt a hirdetést?”, Csak azt tudom meg, hogy “a hirdető megpróbálja elérni a 25-65 éves moszkvai lakosokat”, és nem tudom, hogy a Facebook nyomon követte a szakadt meniszkusz kezeléséről szóló oldalak látogatásait, ezért feltételeztem, hogy érdekelhet a térdízület helyreállítása.

    A hirdetők, mind a szakemberek, nagyobb figyelmet kell fordítani a helyes kitöltése minden információt az üzleti oldal, valamint a Business Manager, készen áll, hogy erősítse meg a személyiségét és /vagy dokumentumok a szervezet, amelynek nevében a hirdetés indított. Csak a számlák kifizetése, valamint a reklámtevékenység szabályainak megsértése a közeljövőben már nem lesz elég.

    Egy Instagram-bejegyzés népszerűsítése a WhatsApp-ra való áttéréssel

    A Facebook lehetővé tette az Instagram számára, hogy olyan hirdetéseket hozzon létre, amelyek a WhatsApp – hoz vezetnek az Instagram alkalmazásban-a “reklámozás” gombra kattintva. Korábban ilyen hirdetéseket csak a Facebook hirdetésekben lehetett létrehozni.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: a fiók minősége befolyásolja-e a CPC-t?

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    A Facebook azt is hozzátette, hogy képes automatikusan felismerni a messenger hirdetési forgalmat. A hirdető összekapcsolhatja az összes neki dolgozó Facebook-hírnököt, maga a rendszer pedig kiválasztja, hogy hová vezesse a felhasználót a hirdetésből.

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    A Facebook termékek de jure integrálva vannak egyetlen ökoszisztémába, de facto még nem minden kapcsolat jött létre. A WhatsApp hirdetési célú használata még nem elég kényelmes. Nekünk, a targetológusoknak egyértelműen szükségünk van egy másik elhelyezésre 🙂

    Mindkét újítás megerősíti az “üzenet”hirdetési célját. Most hatékonysága minden bizonnyal magasabb lesz, mert képesek leszünk teljes mértékben használni a WhatsApp-ot, és biztosan nem veszítjük el a kapcsolatot, ha olyan üzenetküldőt választunk, amely nem a leginkább felhasználóbarát. A rendszer, amely a felhasználók különböző hírvivőinek használatán alapul, helyettesíti a legmegfelelőbb lehetőséget a reklámozásban való kommunikációra. Csak hozzá kell adnia az összes elérhető hírvivőt a reklámhoz.

    Kíváncsi vagyok, hogy a Facebook megkülönbözteti-e, hogy a felhasználók hogyan használják a hírvivőket. A Facebook Instagram például, ha aktívan küldök mémeket barátoknak, Facebook Messenger üzleti üzeneteket, akkor ezt figyelembe veszik? A memology tanfolyamok reklámozása az Instagram-on, semmiképpen sem a Messenger-ben.

    Összefoglalva, a mikrobusiness tulajdonosoknak, akiknek nincs webhelyük, vagy van egy, de nem eléggé optimalizálva, pontosan meg kell vizsgálniuk a frissített célt.

    Frissítések bemutatása a Tiktok World-en

    A TikTok csapata számos platformfrissítést jelentett be a Tiktok World business bemutatóján.

    OLVASS TOVÁBB:  Digitális piac: múlt, jelen és jövő-interjú Anatolij Denisovval ("Runet Értékelés")

    Új eszköz a dinamikus hirdetések létrehozásához, Dinamikus Jelenet, a gépi tanulás alapján fog működni, a feltöltött videókat részekre osztja, és több száz hirdetési kreatívot hoz létre belőlük, zenét és effekteket adva hozzá. Egy új formátum interaktív hirdetéseTörténet Kiválasztása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy befolyásolják, mi történik a videóban. Jellemzők, Gesztus Hirdetések és Szuper, Mint A 2.0: lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy további információkat mutassanak a gesztusaikra adott válaszként (érintse meg, csúsztassa), valamint szereti a videót.

    A TikTok csapat bejelentette a céloldalakat is, amelyek gyorsan betöltődnek Testreszabott Azonnali Pag e és a könyvtár Pop-up Showcase matricák, képek, hogy lehet használni a CTA design.

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Новости таргетинговой рекламы за сентябрь 2021 года

    Valeria
    Kim, az ArrowMedia célzott hirdetési csoport vezetője

    A TikTok-ban történő hirdetés jelenleg a felhasználói érdekek halmazára korlátozódik. Ezért a szakembereknek kísérletezniük kell a szomszédos közönséggel, és jobban fel kell készülniük a bevezetésre, mint más helyszíneken. A kreatívok gyorsan “kiégnek”, ezért azonnal át kell gondolni a videók láncát egy műszakra. De a megjelenése új, javítása régi eszközök, hogy a népszerűsége a helyszínen a hirdetők körében növekszik. A klasszikus eszközök hiánya egyre kevésbé észrevehető.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában