More

    Célzott hirdetési hírek 2021 júniusára

    A nyár első hónapja frissítéseket hozott nekünk a célzott hirdetési rendszerekben. A VKontakte elindította a Kampányköltségvetés-optimalizálási eszközt, az automatizált szabályok megjelentek a Facebook hirdetési akciók történetében, az Aviasales külső közönségszegmensei megjelentek a myTarget-ben, lehetővé vált a márka Lift kutatásának elvégzése Tiktokban. További információ a célzott reklám júniusi emésztésében.

    Vkontakte

    • A “Kampányköltségvetés optimalizálása” eszköz
    • Új lehetőségek az üzleti VKontakte platformon
    • A külső forgalom adatai a promóciós Hozzászólások statisztikájában

    Facebook

    • Automatizált szabályok A műveletek történetében
    • Facebook Instagram és online áruház frissítések
    • Szöveg optimalizálás Minden felhasználó számára

    Instagram

    • A reklámok optimalizálása a közönség számára a történetekben
    • Oroszországban és minden országban hirdetnek

    myTarget

    • Az Aviasales külső szegmensei
    • A digitális kültéri reklám független elindítása

    TikTok

    • Márka Lift Tanulmány

     

     

    A “Kampányköltségvetés optimalizálása” eszköz a VKontakte-ban

    A VKontakte elindította a” Kampányköltségvetés optimalizálása ” eszközt. Ez lehetővé teszi, hogy automatikusan osztja a költségvetést hirdetések között a kampány oly módon, hogy vonzza a maximális forgalmat, és csökkenti a költségeket (eCPC). A rendszer meghatározza, hogy mely hirdetések működnek jobban, és a költségvetés nagy részét elosztja számukra.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Ozod
    Sidikov, a Mishka Digital vezetője

    A Kampányköltségvetés-optimalizálási eszköz segít a napi költségvetés hirdetések közötti elosztásában. Több költségvetést osztanak ki a legjobb hirdetésre, kevesebbet a legrosszabbra. Ez lehetővé teszi, hogy célzottabb műveleteket kapjon. Ennek az eszköznek az az előnye, hogy csökkenti a kézi munkát, és felszabadítja az időt a fontosabb feladatokra.

    A VKontakte-ban a célintézkedést most egy hirdetésről egy külső erőforrásra (weboldal, levelezési szolgáltatás stb.) való áttérésnek tekintik.), a “Kampányköltségvetés-optimalizálás” eszköz pedig az átmenet költségeire összpontosít — a CPC-re, nem pedig az előfizetések, a vezetések és az egyéb tevékenységek számára egy olyan külső erőforráson, amelyet ez az átmenet hoz.

    Eddig megfigyeléseink szerint az eszköz csak előfizetések esetén működik jól, és maga a közösségben tölt ki vezető űrlapokat. A külső források esetében a” Kampányköltségvetés optimalizálása ” nem működik olyan hatékonyan. Az eszköznek időre van szüksége ahhoz, hogy megtanulja, hogyan lehet jó eredményeket elérni a külső erőforrásokhoz, ezért használja azt a közösségi hálózaton belüli célzott tevékenységekhez a következő hetekben vagy hónapokban.

    Új lehetőségek az üzleti VKontakte platformon

    A VKontakte csapata frissítette a VKontakte üzleti platformot a kis-és mikrovállalkozások promóciós eszközeivel. A vállalkozók most már hozzáférhetnek az analitikai adatokkal ellátott irányítópulthoz, egy útmutató a hirdetési formátum kiválasztásához, a gyors promócióhoz és a weboldal létrehozásához. Minden frissítés nyílt béta módban működik.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Ozod
    Sidikov, a Mishka Digital vezetője

    A VKontakte csapata félúton találkozik a mikrobusszal, és kifejlesztett egy kényelmes platformot a reklámok elindításához. A VKontakte üzleti platform hasznos a mikro-és kisvállalkozások számára, ahol a minimális költségvetés 500 rubel lehet. A felület a platform olyan egyszerű, világos, mint lehetséges, anélkül, hogy sallangok, nehézségek.

    A teljes körű reklámszekrény nehéznek tűnhet egy kezdő számára. Ahhoz, hogy megértsük, képzésen kell átesnie, vagy kapcsolatba kell lépnie egy szakemberrel. Mindkét lehetőség nagy beruházásokat igényel. Például csapatunk mindig tájékoztatja a potenciális ügyfelet arról, hogy ha egy vállalkozónak kevesebb, mint 20 000 rubelt kell hirdetnie, akkor jobb, ha nem költ pénzt szolgáltatásainkra, hanem az üzleti VKontakte platformot használja.

    A külső forgalom adatai a promóciós Hozzászólások statisztikájában

    A VKontakte-ban a promóciós bejegyzések statisztikáiban új oszlopot szereztek – “külső átmenetek”. Ez az oszlop a gombokra, linkekre (beleértve a rövidítetteket is), kártyákra és töredékekre vonatkozó adatokat jeleníti meg, amelyek a felhasználókat Külső Webhelyekre irányítják. Csak egyedi átmeneteket rögzítenek.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Sajtószolgálat
    Mail.ru Csoport

    Korábban a VKontakte promóciós bejegyzések népszerűsítésekor a hirdető értékelte a “Transitions” összefoglaló oszlop hatékonyságát, ahol a hirdetés minden egyedi kattintását számították. Néha például egy online áruház harmadik fél webhelyén történő népszerűsítésekor fontos, hogy a hirdetők értékeljék a külső átmeneteket, nem pedig a közösség felé történő átmenetet, amelynek nevében a promóció zajlik.

    Most az ilyen hirdetők láthatják, hogy a hirdetéssel kapcsolatba lépő felhasználók hány százaléka ment a Közösségbe, és hány százaléka ment egy külső webhelyre. Így a promóciós elemzés egyre részletesebb és világosabb lesz.

    Automatizált szabályok A Facebook hirdetési műveletek történetében

    Automatizált szabályok kezdtek megjelenni a Facebook hirdetési műveletek történetében. A hirdető képes lesz megérteni, hogy mely automatizált szabályok módosították a kampányokat, hirdetési csoportokat és hirdetéseket. Az adatok megtekintéséhez ki kell választania legalább egy kampányt, hirdetési csoportot vagy hirdetést, majd kattintson a jobb oldali menüben az “Előzmények megjelenítése” ikonra.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész
    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Facebook Instagram és online áruház frissítések

    A Facebook teszteli azt a képességet, hogy a forgalmat az áruházi hirdetésekről oda irányítsa, ahol a felhasználó nagyobb valószínűséggel rendelhet, például egy webhelyre, egy közösségi hálózat üzletébe stb.A döntés a felhasználó vásárlási viselkedése alapján történik.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Az Instagram Facebook bejelentette azt is, hogy egyes országokban megjelenik a WhatsApp áruházai, valamint az Egyesült Államokból származó termékek kínálata a piacon, valamint a mesterséges intelligencia és a kibővített valóság bevezetése az Instagram vásárláshoz.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Nikita
    Fedosov, az ArrowMedia célzott hirdetési függőleges vezetője

    Azáltal, hogy lehetővé teszi az algoritmus számára, hogy kiválassza, hol a felhasználó valószínűleg műveletet hajt végre, egyértelműbben láthatjuk a célzott hirdetések hozzájárulását, több megrendelést kapunk. A hirdetési forgalom céljainak minden eredménye egyetlen felületen tükröződik — jelenleg problémák vannak az Instagram vásárlásában vagy a Directben történő követésükkel.

    A második plusz az, hogy most a hirdetési költségvetés optimalizálásra kerül a megrendelések minden helyére. Korábban a célokat közvetlen forgalomra osztottuk, konverziók a webhelyen stb. Ez minden bizonnyal növeli a CR-t ugyanúgy, mint az automatikus elhelyezések vagy dinamikus kreatívok bevezetésével — a CPA csökkent, a célzott műveletek száma pedig nőtt.

    Amikor ez a lehetőség megjelenik a reklámszekrényekben, arra számítunk, hogy a CPA csökkenése és a megrendelések növekedése 5% – ról 20% – ra csökkenhet.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Ügynökség
    “Atvinta”

    Véleményünk szerint a Facebook az egyetlen célzott hirdetési platform, amely hatékony eszközöket hoz létre az optimalizáláshoz, beleértve az üzleteket is.

    Maga a Facebook tudja, hogy a felhasználók hol rendelnek (az alkalmazásban, a weboldalon stb.), és a hirdető nem rendelkezik ezekkel az adatokkal. Ezenkívül a felhasználók gyakran nem mennek közvetlenül a webhelyre vásárolni, hanem inkább először olvassák el a véleményeket, nézzék meg a márka közösségi hálózatait, blogját stb.Ezen csatornák bármelyikében konverzió léphet fel. A Facebook ezt figyelembe veszi, az új eszköznek köszönhetően lehetővé teszi, hogy minden felhasználónak linket adjon neki a legtöbb konverziós csatornához.

    A WhatsApp store egy várt eszköz, mivel sok márka már régóta használta ezt a Messengert, mint kiegészítő, néha a fő értékesítési csatornát. Ez különösen hasznos azoknak a hirdetőknek, akiknek nincs webhelyük.

    Szöveg optimalizálás Minden felhasználó számára

    A” szöveg optimalizálása minden felhasználó számára ” beállítás megjelenik a Facebook-on. Az algoritmusok meghatározzák, hogy melyik szöveg — a fő, a cím vagy a leírás — egy adott felhasználó jobban reagál, majd a hirdetés címének helyére helyezi.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Nikita
    Fedosov, az ArrowMedia célzott hirdetési függőleges vezetője

    A Facebook Ads gépi tanulási algoritmusokat már régóta használják a piacon: dinamikus kreatívok vagy optimalizálási lehetőségek. Az egyes felhasználók számára a szöveg optimalizálására szolgáló új eszköznek köszönhetően lehetőségünk van arra, hogy az összes feltöltött szöveget felhasználjuk a hirdetés forgatásában. Ez lehetővé teszi, hogy növelje relevanciáját.

    Nincs szükség 4-5 kötegnyi hirdetés tesztelésére, különböző címekkel és egy dinamikus szöveggel-a rendszer maga helyettesíti a kívántat. Nem számít, hogy pontosan hol van a szöveg betöltve: a hirdetési testben vagy a címben. Így növeljük a meglévő automatizálási láncot: a kívánt célt, elhelyezést, most pedig a szöveget.

    Reklám optimalizálása a közönség számára a kijelző Instagram

    A Stories Instagram automatikusan optimalizálja a történetek hirdetéseit, és megmutatja az embereknek azt a kreatívot, amely valószínűleg érdekli őket. A rendszer képes lesz arra, hogy a hirdetéseket sablonok segítségével konvertálja a történetekhez, a képeket 9: 16 méretűre vágja, majd hosszú szöveget továbbítson egy külön történetbe. Az Instagram automatikusan meghatározza, hogy melyik optimalizálás növeli a hirdetések hatékonyságát. Eddig a frissítés nem érhető el minden hirdető számára.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hozzáférést biztosítani a Facebook hirdetési szekrényhez

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Oroszországban és minden országban hirdetnek

    Az Instagram elérhetővé tette az orsók részt az orosz felhasználók számára. Minden felhasználó megtekintheti a tartalmat ebben a szakaszban, de Videók létrehozása Orsókban csak néhány fiók esetében érhető el.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Az Instagram hirdetéseket is indított a tárcsákon szerte a világon. Teljes képernyő függőleges reklámok a Tárcsák hasonló hirdetéseket Történetek, ezek között jelenik meg a felhasználói videók a legnépszerűbb helyek, ahol a Tárcsákat, videók jelennek meg: a Tárcsák lap is, Tárcsák a Történetek, Tárcsák, az “Érdekes”, takarmányok Tárcsák a takarmány. A videó időtartama legfeljebb 30 másodperc.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Pavel
    Barakaev, az elama evangélistája

    A tekercsek komoly késéssel érkeztek Oroszországba, így még mindig nehéz meghatározni ennek az opciónak a megvalósíthatóságát.

    A Facebook Instagram kényelmes szolgáltatás, mert nem kell semmit letöltenie, minden az Instagram alkalmazásban működik, az interfész intuitív, a Facebook csapatának pedig sok tapasztalata van sikertelen vagy népszerűtlen lehetőségek elindításában. Ez azt jelenti, hogy a vezetők tapasztalattal rendelkeznek a nehéz helyzetekkel való együttműködésben, ha valami rosszul megy.

    A tárcsákkal kapcsolatos probléma az, hogy erős versenytársa van-a TikTok, amely rövid videókban Divatdiktátor lett. A TikTok azonnal új lehetőségeket kínál a szerzőknek és a hirdetési lehetőségeknek. Ezen kívül, már régóta létre, és népszerűvé vált Oroszországban, Európában és az Egyesült Államokban. Nehéz lesz versenyezni egy ilyen versenytárs tárcsákkal.

    Érdemes tartalmat elhelyezni a tekercsekben azoknak a márkáknak, amelyek már dolgoznak a Tiktokkal — nagy beruházásokra nincs szükség, már van tapasztalat hasonló tartalom létrehozásában. Ha még nem dolgozott a Tiktokkal, azt javasolnám, hogy kezdjen vele, majd lépjen a tárcsákra.

    Reels ideális márkák, amelyek képesek megmutatni, mesélni. És ez nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. A célközönség számára sokkal nehezebb érdekessé válni, mint egyszerűen gyönyörű videókat készíteni.

    Ami a hirdetési lehetőségeket illeti, az orsók tökéletesen illeszkednek a Facebook hirdetésekhez, az optimalizálási algoritmusoknak köszönhetően a tekercsekben történő reklámozás biztosan megtérül. A hirdetők nehézsége a kreatívok létrehozásának további követelményeiből állhat-ezeknek meg kell felelniük az elhelyezés sajátosságainak.

    Az Aviasales külső szegmensei a myTarget – ben

    Az Aviasales travel marketplace külső közönségszegmensei megjelentek a myTarget Data Marketplace helyen. Segítségükkel megcélozhatja a reklámot azoknak az utazóknak, akik repülőjegyet vásárolnak. Hét paraméter alapján hozhat létre közönséget: “keresési és foglalási előzmények”, “belföldi és nemzetközi járatok gyakorisága egy bizonyos ideig”, “jegyek foglalásakor feltüntetett utasok száma”,” gyermekek rendelkezésre állása, számuk és életkoruk”,” repülési osztály”,”átlagos jegyvásárlási nyugta”és” nyaralás típusa”.

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июнь 2021 года

    Szergej

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában